In groningen wonen en dan een oordeel proberen te geven over den haagquote:
De truuk is juist om wel helemaal loesoe van de coke te zijn zodat je al je huiswerk snachts in 2 uurtjes maakt ipv 6 uur overdag. Veel betere focus. Bespaard je zo 4 uur.quote:
Vind jij den haag niet leuk?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:52 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Mij niet kennenx 999
[..]x 999
Denken dat ik nooit in Den Haag ben geweestquote:Op maandag 1 februari 2016 03:54 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
In groningen wonen en dan een oordeel proberen te geven over den haag
quote:kankerzika
oopsquote:Op maandag 1 februari 2016 03:55 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Maar het werkt niet als je Nederlands probeert te leren
mwoah. Ik woon er in de buurt en ik kom er bijna dagelijks maar verder vind ik t een kutstad. Maar dat komt ook omdat ik een auto bezit en wel eens met de auto in Den Haag kom.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:56 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Vind jij den haag niet leuk?
Enige plekke waar ik er wel zou willen wonen is tegen scheveningen aan of vogelwijk
Dat moet je niet doen. Je moet er gewoon wonen en alles met de fiets doen. En 's middags vooral even chuck daly bewonderen op t spuiquote:Op maandag 1 februari 2016 03:57 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
mwoah. Ik woon er in de buurt en ik kom er bijna dagelijks maar verder vind ik t een kutstad. Maar dat komt ook omdat ik een auto bezit en wel eens met de auto in Den Haag kom.
die gast zit er elke dag en is een heldquote:Op maandag 1 februari 2016 03:57 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
mwoah. Ik woon er in de buurt en ik kom er bijna dagelijks maar verder vind ik t een kutstad. Maar dat komt ook omdat ik een auto bezit en wel eens met de auto in Den Haag kom.
Ik woon nog als een luie lapzwans bij m'n moeder in. Gelukkig niet in Den Haag zelf.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:59 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen. Je moet er gewoon wonen en alles met de fiets doen. En 's middags vooral even chuck daly bewonderen op t spui
check video. je kent hem wel. legende van den haagquote:Op maandag 1 februari 2016 04:00 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Ik woon nog als een luie lapzwans bij m'n moeder in. Gelukkig niet in Den Haag zelf.
quote:Op maandag 1 februari 2016 03:57 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Nee hoor ik woon bij je moeder in. Ze ligt nu naast mequote:Op maandag 1 februari 2016 04:00 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Ik woon nog als een luie lapzwans bij m'n moeder in. Gelukkig niet in Den Haag zelf.
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:01 schreef Gerard_Geit het volgende:
Ik ga wel naar hetzelfde cafe waar Tom Beugelsdijk ook heengaat. Dat is het enige mooie uit Den Haag e.o.![]()
Dat is ook het deel waar ik alleen kom als ik iets moet kopen daar of als ik uitga.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
die gast zit er elke dag en is een held
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:02 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Dat is ook het deel waar ik alleen kom als ik iets moet kopen daar of als ik uitga.
En uitgaan doe ik nauwelijks
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:02 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Dat is ook het deel waar ik alleen kom als ik iets moet kopen daar of als ik uitga.
En uitgaan doe ik nauwelijks
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:04 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
check de heldik blijf altijd even 5 minuten staan daar en geef m vaak wel 2 euro.
Die gast is wel al achterhaald hoor. Hij schijnt miljonair te zijn en vanuit amerika hier zijn te gaan wonen. Muziek is zn passie, brengt hij zo graag ten gehore. Hij wil ook niet perse geld, maar mensen waarderen m waardoor ze wel geven.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:06 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Die gast is wel al achterhaald hoor. Hij schijnt miljonair te zijn en vanuit amerika hier zijn te gaan wonen. Muziek is zn passie, brengt hij zo graag ten gehore. Hij wil ook niet perse geld, maar mensen waarderen m waardoor ze wel geven.
Google het als je t niet geloofd. Er zijn veel mensen die hem graag zien. Bekijk dit maar eens.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:08 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Google het als je t niet geloofd. Er zijn veel mensen die hem graag zien. Bekijk dit maar eens.
Naar mijn inzien de beste straatmuzikant hier in nederland en niet vervelend. Zo tof.
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:10 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Waarom alleen maar huilsmilies? Vind jij straatartiesten irritant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |