SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Danny op 01-02-2016 09:37:15 ]Permanent Verbannen
Voor wat?quote:Op maandag 1 februari 2016 04:36 schreef Viskarretje het volgende:
Je moest tegenover me staan. Kon je een tandartsafspraak maken morgen
geen niggaboy zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 04:38 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja dat is alsof je als blanke Mohammed heet
Grote bek op internet maar in rl een 13 jarig nerdje zijn die de hele dag RuneScape speeltquote:Op maandag 1 februari 2016 04:38 schreef Viskarretje het volgende:
Je moest tegenover me staan. Kon je een tandartsafspraak maken morgen
Nee 29 ben ikquote:Op maandag 1 februari 2016 04:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
Grote bek op internet maar in rl een 13 jarig nerdje zijn die de hele dag RuneScape speelt________!
"Je moest tegenover me staan. Kon je een tandartsafspraak maken morgen"quote:Op maandag 1 februari 2016 04:40 schreef Viskarretje het volgende:
maak me wel zorgen om mezelf:::::
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 853 (gemiddeld 41 per dag)
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:40 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
"Je moest tegenover me staan. Kon je een tandartsafspraak maken morgen"
Ik denk er serieus over na om aangifte te doen van bedreiging. Gewoon om je te fucken.
Vanaf woensdag weerquote:Op maandag 1 februari 2016 04:41 schreef Calcio het volgende:
[..]En dan kansloos midden in de nacht op een forum zitten
Ga een baan zoeken man
Ik wilde je gratis je tanden laten bleken op mijn kosten. Ik zie het niet als een bedreiging.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:40 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
"Je moest tegenover me staan. Kon je een tandartsafspraak maken morgen"
Ik denk er serieus over na om aangifte te doen van bedreiging. Gewoon om je te fucken.
Ik ga zo online aangifte doenquote:Op maandag 1 februari 2016 04:42 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik wilde je gratis je tanden laten bleken op mijn kosten. Ik zie het niet als een bedreiging.
Ik wel, de politie wellicht ook.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:42 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik wilde je gratis je tanden laten bleken op mijn kosten. Ik zie het niet als een bedreiging.
In Purmerend wonenquote:Op maandag 1 februari 2016 04:44 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
dan doe ik aangifte voor het onverantwoord omgaan met desmilie.
Daar is niets strafbaars aanquote:Op maandag 1 februari 2016 04:44 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
dan doe ik aangifte voor het onverantwoord omgaan met desmilie.
Neem het lekker serieusquote:Op maandag 1 februari 2016 04:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Daar is niets strafbaars aan
Wat jij hebt gedaan wel, bedreigen is strafbaar, of dat nu via internet is of niet is niet relevant
Ja dat zeggen ze allemaal. Ik ben nu trouwens bezig met de aangifte. Mooi, dat online. Veel handigerquote:Op maandag 1 februari 2016 04:49 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Neem het lekker serieusIk trolll
Kusjequote:Op maandag 1 februari 2016 04:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal. Ik ben nu trouwens bezig met de aangifte. Mooi, dat online. Veel handiger
En je trolde ook door in een straat te wonen die is vernoemd naar een kunstenaar uit 1958 die in de grafstad Den Haag is overleden en 27 januari met W. K. samen te gaan eten?quote:Op maandag 1 februari 2016 04:49 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Neem het lekker serieusIk trolll
Dat weet ik, jij niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wij weten precies hoe jij heet en waar je woont
Wat doe jij voor de kost dan blaaskaak dat je je tijd zit te verkloten hier snachts.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:41 schreef Calcio het volgende:
[..]En dan kansloos midden in de nacht op een forum zitten
Ga een baan zoeken man
vanaf woensdag weer fulltimequote:Op maandag 1 februari 2016 05:11 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Wat doe jij voor de kost dan blaaskaak dat je je tijd zit te verkloten hier snachts.
Echte arbeiders staan nu alweer op.
ja ga huilen johquote:Op maandag 1 februari 2016 05:11 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Wat doe jij voor de kost dan blaaskaak dat je je tijd zit te verkloten hier snachts.
Je was in februari 2014 al bij FOK! bekend en hebt je pas in 2016 geregistreerdquote:Op maandag 1 februari 2016 05:08 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Klopt, was ook niet zo moeilijk! Maar ik heb geen geheimen
quote:Op maandag 1 februari 2016 05:11 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Niet een agent omkopenquote:Op maandag 1 februari 2016 05:43 schreef Calcio het volgende:
Eindelijk klaar met die aangifte. Wat duurt dat lang zeg
Geen auto hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 06:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
6:30 en eerste probleem van ns is een feit
Lekker man
niet om aan te horenquote:
waarom nou weer?quote:
gast stfu je bent zelf een minderjarige kneusquote:Op maandag 1 februari 2016 04:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
Grote bek op internet maar in rl een 13 jarig nerdje zijn die de hele dag RuneScape speelt________!
stop gewoon met jezelf voor schut te zettenquote:Op maandag 1 februari 2016 03:07 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat snap jij niet als 14 jarige. Maar dat geeft niet hoor.
Wat scheelt eraan?quote:
Jij ook alquote:
Deze zijn niet van Geerd toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De kneuzen moeten perse gaan kloten in klb sc ipv in hun eigen geerd sc
quote:Op maandag 1 februari 2016 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vast wel gezien hun inteeltkoppen met bijbehorende IQ
de nachtcrew van tegenwoordigquote:Op maandag 1 februari 2016 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
faka met al die kneuzen op de 1e pagina?
Tering wat kansloosquote:
moeten echt toegang ontzegt worden uit klb en alleen toegang krijgen tot onz.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
faka met al die kneuzen op de 1e pagina?
Ach zelf weten waar ze posten allemaal, liever midden in de nacht met zijn 3en dan overdag. Maar het zijn wel echt een stel homodebielen zegquote:Op maandag 1 februari 2016 09:23 schreef Crip het volgende:
[..]
moeten echt toegang ontzegt worden uit klb en alleen toegang krijgen tot onz.
Ja da's wel zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach zelf weten waar ze posten allemaal, liever midden in de nacht met zijn 3en dan overdag. Maar het zijn wel echt een stel homodebielen zeg
Van die lui die hier al jaren zitten met minstens 10 kloontjes.
Moet je nog wel tot eind studiejaar andere zaken doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan ze nou gvd elke avond de OP weghalen? Kansloos man
Geen stage
Wat dat betreft vind ik iemand als Fylax dan weer wel cool, mag dan af en toe irritant overkomen, maar baggert niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja da's wel zo.
die calcio is sws 17 en die gerard ook vast.
Fylax is ook een aardige jongen hoor, post veel leuker mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik iemand als Fylax dan weer wel cool, mag dan af en toe irritant overkomen, maar baggert niet.
8 maart deadline scriptie en als ik die gehaald heb ben ik afgestudeerdquote:Op maandag 1 februari 2016 09:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet je nog wel tot eind studiejaar andere zaken doen?
zou eens tijd wordenquote:
Pedoquote:Op maandag 1 februari 2016 09:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Fylax is ook een aardige jongen hoor, post veel leuker mee.
Ook al pest ik Fylax altijd, doe ik uit liefde.
spannondquote:Op maandag 1 februari 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
8 maart deadline scriptie en als ik die gehaald heb ben ik afgestudeerd
Wat doe je hier dan nogquote:Op maandag 1 februari 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
8 maart deadline scriptie en als ik die gehaald heb ben ik afgestudeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |