Dit past niet meer in mn sig, sorry.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
Vanillekwark heeft muzieksmaak en derhalve een toffe user
ha ha ja net zoals posts zoals ditquote:Op maandag 1 februari 2016 10:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ze in de SC zitten. Ze komen 's nachts, dan krijg je OP's als
HAHAH KANKERHARDE KAAP DIT IS GERARD_GEIT HAHA CALCIO IS EEN SUKKEL HAHHA KANKERHARD DIT HAHAHAH.
En zo gaat dat dan ff door, en mja. Dat stoort vooral
quote:
Voel je je buitengesloten?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ha ha ja net zoals posts zoals dit
[..]
wat een rare conclusie, en natuurlijk een kinderlijke zo opzichtige afleidingsmanoeuvre omdat je geconfronteerd wordt met je eigen baggerquote:
Ja, nu hoeft het niet meer met je plaatje. Ik ben nu #teamPeZuquote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien kunnen we 'm zelfs kapot maken!
Ik zal nooit en te nimmer ontkennen dat ik een baggeruser ben. Echter zijn er nog users die nog grotere bagger zijn dan ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een rare conclusie, en natuurlijk een kinderlijke zo opzichtige afleidingsmanoeuvre omdat je geconfronteerd wordt met je eigen bagger
Godverdomme emotionele achtbaan dit.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, nu hoeft het niet meer met je plaatje. Ik ben nu #teamPeZu
bagger = baggerquote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal nooit en te nimmer ontkennen dat ik een baggeruser ben. Echter zijn er nog users die nog grotere bagger zijn dan ik.
verkeerde account zeker....quote:Op maandag 1 februari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Jullie zijn allemaal baggerusers behalve ik, ik ben fantastisch en jullie niet.
Fu roestige afgeneukte tijdmachinequote:Op maandag 1 februari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Ik bagger, dus ik ben.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Heb even door pohi van PeZu gekeken, en hij is vooral druk bezig met 'het is wat meid'-achtige posts in KLB. (Niet letterlijk die zin, maar reacties in die vorm).quote:Op maandag 1 februari 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou, zo zwart/wit is het allemaal niet
nee klopt, bagger is eerder bruinquote:Op maandag 1 februari 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou, zo zwart/wit is het allemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |