nee zal ik jullie niet aan doenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:36 schreef madeliefff het volgende:
Oke laatste nmr weer jongens tenzij er een verzoekje is
Ik verzoek dat je geen muziek meer post.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:36 schreef madeliefff het volgende:
Oke laatste nmr weer jongens tenzij er een verzoekje is
K heb ineens zin om nog meer muziek te postenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik verzoek dat je geen muziek meer post.
Is dat nou zo erg dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Het is ook elke avond hetzelfde liedjeDie Calcio en die Gerard gaan tekeer met z'n tweeën en het enige wat ze doen is losse one-liners voorzien van
op elkaar afvuren.
Lekker rebelsquote:Op maandag 1 februari 2016 10:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K heb ineens zin om nog meer muziek te posten
de la soulquote:
Nee, woon alleen samen.quote:
Nou ja ze komen hier wel om de OP te verwijderen en dergelijke, dus dat is wel een beetje flauw.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat nou zo erg dan?
Mij hoor je toch ook niet janken dat jullie in onze sc zitten?
Mja die OP kan ook zo weer terug. Geen big deal, wel kinderachtig en beetje van wij mogen er niet in dus slopen we alles... van die misgunners. Ook jammer.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja ze komen hier wel om de OP te verwijderen en dergelijke, dus dat is wel een beetje flauw.
Gaat er niet om dat ze in de SC zitten. Ze komen 's nachts, dan krijg je OP's alsquote:Op maandag 1 februari 2016 10:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat nou zo erg dan?
Mij hoor je toch ook niet janken dat jullie in onze sc zitten?
Er is nu consensus.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
Maar eerst werd de comeback van de OP telkens gehinderd door andere generaties, o.a. die van de verkiezingen, dus wel hypocriet van ze.
Stenig de user die die regel opgesteld heeft.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er is nu consensus.
Op regel 2 na dan.
IK MAAK JE KAPOTquote:Op maandag 1 februari 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stenig de user die die regel opgesteld heeft.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 1 februari 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
Maar eerst werd de comeback van de OP telkens gehinderd door andere generaties, o.a. die van de verkiezingen, dus wel hypocriet van ze.
Ja, ok dus?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ze in de SC zitten. Ze komen 's nachts, dan krijg je OP's als
HAHAH KANKERHARDE KAAP DIT IS GERARD_GEIT HAHA CALCIO IS EEN SUKKEL HAHHA KANKERHARD DIT HAHAHAH.
En zo gaat dat dan ff door, en mja. Dat stoort vooral
Dat niet doenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ok dus?
Ga jij alles teruglezen wat er midden in de nacht gepost wordt ofzo?
hahaquote:Op maandag 1 februari 2016 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat niet doen
Je moet weten wat er gebeurt NG anders loop je achterrr
Tis gewoon beetje sneuzelachtig.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ok dus?
Ga jij alles teruglezen wat er midden in de nacht gepost wordt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |