Amerika? 17 was ie? Oke, wat de neuk doet ie in z'n leven als hij rond 23 uur online kan spammen de dag voordat ie naar school moetquote:Op maandag 1 februari 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die Calcio woont in Amerika zegt ie, die Gerard weet ik niet.
Cavio woont in de VSquote:Op maandag 1 februari 2016 10:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar wat de neuk doen die dan in hun leven dat ze om 05:00 maandagochtend online kunnen spammen en zieken?
Dat was natuurlijk een geintje van mij.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal geen respect voor. Medelijden eerder.
Op maandagochtend lach ik nooit...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een geintje van mij.
Moest je lachen?
Beetje gehuildquote:
En zo is het.quote:
Zure onkruid idd.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:19 schreef remi1986 het volgende:
hey nutz, ook niet weg te krijgen zie ik wel weer
Je bent gewoon jaloers dat jij geen dick pics krijgt van onbekende mannen.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Een populair Australisch model dat in de Amerikaanse stad Los Angeles woont, ontvangt dagelijks van zeker één tot twee mannen naaktfoto's. Emily Sears was de seksuele beelden van vreemde kerels zo dat, dat ze begonnen is de 'dick pics' door te sturen naar de vrouwen en vriendinnen van de afzenders.
http://twitter.com/tweete(...)605318328320/photo/1
vieze ho heeft juist haar populariteit te danken aan die mannen
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
quote:Op maandag 1 februari 2016 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
Leuke spontane blonde jongen zoekt liefffde.
Altijd vrij op maandag. Lekker in bed liggen terwijl iedereen loopt te zeiken in de groepsappquote:Op maandag 1 februari 2016 10:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maandagochtend is voor mij altijd later beginnen
Ik speel liever white knight op een forum.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen dick pics krijgt van onbekende mannen.
nee zal ik jullie niet aan doenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:36 schreef madeliefff het volgende:
Oke laatste nmr weer jongens tenzij er een verzoekje is
Ik verzoek dat je geen muziek meer post.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:36 schreef madeliefff het volgende:
Oke laatste nmr weer jongens tenzij er een verzoekje is
K heb ineens zin om nog meer muziek te postenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik verzoek dat je geen muziek meer post.
Is dat nou zo erg dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Het is ook elke avond hetzelfde liedjeDie Calcio en die Gerard gaan tekeer met z'n tweeën en het enige wat ze doen is losse one-liners voorzien van
op elkaar afvuren.
Lekker rebelsquote:Op maandag 1 februari 2016 10:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K heb ineens zin om nog meer muziek te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |