Is echt heel handig. Inmiddels is het zo volkomen ingebakken in mijn systeem dat ik ook geregeld e-mails probeer te verzenden met alt+s.quote:
1. Waaaaaat?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:26 schreef robin007bond het volgende: [..] Ten eerste: browsers die geen vrije software zij respecteren de vrijheden van de gebruiker niet. Het kan dus ook een principiële kwestie zijn. Ten tweede verschilt de beschikbaarheid van add-ons. De beste adblocker is bijvoorbeeld niet op Edge te krijgen of IE (wel netjes abo kopen mensen!). Ten derde gaan sommige browsers anders om met de privacy van de gebruikers. Ten vierde heb je de mate van aanpasbaarheid. En ten slotte gebruiken ze bijna allemaal verschillende rendering engines waardoor de snelheid kan verschillen tussen de browsers.
Even testen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is echt heel handig. Inmiddels is het zo volkomen ingebakken in mijn systeem dat ik ook geregeld e-mails probeer te verzenden met alt+s.
Publiek geheim is dat ze nergens voor staan, behalve Nederland in de uitverkoop doen en de zorg en sociale zekerheid afbreken dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:34 schreef Heilwasser het volgende:
D66 is toch de privacypartij. Of zoiets.
Tja, dat zijn nobele doelen. Eerst maar eens die dure geneesmiddelen verbieden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Publiek geheim is dat ze nergens voor staan, behalve Nederland in de uitverkoop doen en de zorg en sociale zekerheid afbreken dan.
HITLER- toetsenbord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een Duits toetsenbord.
Heheh.quote:
Hee, je zou de fotos van ons prive houden!quote:
Dit is wel heftig. Ik weet niet of onze lieve Heer dit wel goed kan keuren.quote:
Ze zijn toch duidelijk in de herenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit is wel heftig. Ik weet niet of onze lieve Heer dit wel goed kan keuren.
Watquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)rc=vm3GodcTQcnvFM%3A
Test
quote:
Een Gorilla tegen de het goor rillen?quote:
Dat refrein is zo leuk. Ik loop soms hele dagen MANON te zingen in huis.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In plaats van hierop te reageren ga ik deze uitstekende tekst meezingen
http://www.dumpert.nl/med(...)eral_hollanders.htmlquote:
Deliplein zo te zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eral_hollanders.html
Dit is Guido. De vriendin van Tem fietst langs.
Het is wat. Al die Marokkanen die zich bedreigt voelen door de gentrificatie in Rotterdam.quote:
Meneer is boos dat de vriendin van Tem Marokkaans spreekt?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eral_hollanders.html
Dit is Guido. De vriendin van Tem fietst langs.
Deliplein is hartstikke hip. Sinds de hoerenloper er ligt tussen Katendrecht en de kop van Zuid is het prima aan te lopen voor de toeristen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is wat. Al die Marokkanen die zich bedreigt voelen door de gentrificatie in Rotterdam.
Ik deel met jou mijn laatste bon bonnnnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat refrein is zo leuk. Ik loop soms hele dagen MANON te zingen in huis.
Bedreigd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is wat. Al die Marokkanen die zich bedreigt voelen door de gentrificatie in Rotterdam.
Even lezen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
Aangrijpend stuk van Nadia Ezzerolli in Volkskrant vandaag.
Aangrijpend is wellicht niet het juiste woord. Het maakte in ieder geval indruk.quote:
Goed zo.quote:
Ik draai dat album al een maand in m'n autoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat refrein is zo leuk. Ik loop soms hele dagen MANON te zingen in huis.
Zeker, goed geschreven en helder. Geeft een beetje weer wat ik ook wel eens denk te herkennen bij Mutant en Guido.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aangrijpend is wellicht niet het juiste woord. Het maakte in ieder geval indruk.
Ze voelt zich geen Nederlander en om dat te rechtvaardigen loopt ze alinea na alinea te generaliseren. Ik vind het geen sterk stuk, hoe hard ze ook probeert met haar melodramatische toon.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou het nieuwste album van De Likt moeten draaien als je DJVT leuk vindt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik draai dat album al een maand in m'n auto
Ik vind 'rechtvaardigen' een wat vreemd gekozen woord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze voelt zich geen Nederlander en om dat te rechtvaardigen loopt ze alinea na alinea te generaliseren. Ik vind het geen sterk stuk, hoe hard ze ook probeert met haar melodramatische toon.
Dat vind ik te makkelijk. Ze is teleurgesteld, dat gevoel is volgens mij oprecht en niet eens melodramatisch. Het is wel een beetje generaliserend maar niet echt storend. Klaarblijkelijk hebben we hier alles toch op alle vlakken niet goed gedaan aangezien je steeds meer van dit soort geluiden hoort. Soms vind ik dat ook best lastig, want ik als witte autochtoon met al zijn privileges weet nu ook niet meer zo goed hoe ik het wel goed zou moeten doen en loop ook steeds meer mijn keutel op te houden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze voelt zich geen Nederlander en om dat te rechtvaardigen loopt ze alinea na alinea te generaliseren. Ik vind het geen sterk stuk, hoe hard ze ook probeert met haar melodramatische toon.
Ja, weet niet precies hoe ik het moet verwoorden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind 'rechtvaardigen' een wat vreemd gekozen woord.
Dat is een stijlkeuze. Als ze het stuk volpropt met allerlei nuances, wordt de angel eruit gehaald en maakt het stuk veel minder indruk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, weet niet precies hoe ik het moet verwoorden.
Blijkbaar vindt ze het heel erg dat je in Nederland enkel geaccepteerd wordt als je je eigen afkomst verloochent, maak ik op uit haar stuk. Ik vind het kwalijk dat ze dat alle Nederlanders aanrekent. Ik voel mij net zo min verbonden met de mensen waar zij op afgeeft. Maar blijkbaar hoor ik er gewoon bij als onderdeel van wat zij ziet als "Nederland". En één Marokkaan die zegt dat ze thuis is toont aan hoe veel liefdevoller dat land is.
Dat is die relmuts die Gerard Cox voor racist uitmaakte onder valse naam?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
Het grote probleem is denk ik ook dat het debat gedomineerd wordt door de schreeuwers van beide kampen. Daardoor is het nauwelijks aantrekkelijk om het genuanceerde geluid te laten horen, of te kijken naar de mensen die nog enigszins in het midden staan. Ik vind dit stukje bijvoorbeeld wat overdreven, maar als zij het zo ervaart, dan komt dat doordat er blijkbaar te weinig mensen anders tegen aan kijken, of het voor haar/hen opneemt:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:39 schreef Tem het volgende:
Dat vind ik te makkelijk. Ze is teleurgesteld, dat gevoel is volgens mij oprecht en niet eens melodramatisch. Het is wel een beetje generaliserend maar niet echt storend. Klaarblijkelijk hebben we hier alles toch op alle vlakken niet goed gedaan aangezien je steeds meer van dit soort geluiden hoort. Soms vind ik dat ook best lastig, want ik als witte autochtoon met al zijn privileges weet nu ook niet meer zo goed hoe ik het wel goed zou moeten doen en loop ook steeds meer mijn keutel op te houden.
quote:De stand van zaken anderhalf jaar later: een vrolijke groepsfoto van zwarte Oranjespelers is op sociale media besmeurd met racistische drek, er gaat geen maand voorbij of moskee-bezoekers wassen het varkensbloed van hun stoep, politici storten zich als hyena's op de afkomst van Kamervoorzitter Khadija Arib. Vluchtelingen, immigranten worden gezien als een Trojaans paard. Een bloemetjesblousejournalist grijpt een familiedrama aan in de hoop eindelijk de onbetrouwbare Marokkanensmoel van Ahmed Aboutaleb te ontmaskeren. En als het aan de minister-president ligt, vecht Mohammed van 18 jaar zich een vijandige werkomgeving in die hem niet moet. Instructies voor dat invechten kreeg Mohammed overigens niet, maar het zal er ongetwijfeld op neerkomen dat hij zich klein zal moeten maken en zwijgzaam de stompen in zijn maag opvangt.
Dat ruikt niemand, want Taneesha eet een berenklauw met zeer veel pindasaus, en Soufyan zit falafel te schranzen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga nu lekker warme pasta eten met knoflook in een volle treincoupé.
Cox is dan ook een racist, maar voor zijn generatie is dat normaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is die relmuts die Gerard Cox voor racist uitmaakte onder valse naam?
Uitsmeren over je buurman maakt de trip wel compleet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga nu lekker warme pasta eten met knoflook in een volle treincoupé.
Als je dat vind, doe dat dan onder je eigen naam en niet met een gefakte ingezonden brief in de VKquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Cox is dan ook een racist, maar voor zijn generatie is dat normaal.
Volgens een random internetblogger die deze beschuldiging staafde aan de hand van wat knip en plakwerk. Maar goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is die relmuts die Gerard Cox voor racist uitmaakte onder valse naam?
Ik heet in het echt ook niet Heilwasser.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je dat vind, doe dat dan onder je eigen naam en niet met een gefakte ingezonden brief in de VK
Maar Heilplasser?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik heet in het echt ook niet Heilwasser.
Een beetje krant zou ook geen brief van jou plaatsen en zeker niet onder die naamquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik heet in het echt ook niet Heilwasser.
Weer naar Ansterdam?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:30 schreef Kaas- het volgende:
Kut ik heb weer een trein voor niets gemist. Keek wat op m'n telefoon en toen bleek die trein 50m verder op het perron te wachten ipv recht voor me.
Kaas en OV.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:30 schreef Kaas- het volgende:
Kut ik heb weer een trein voor niets gemist. Keek wat op m'n telefoon en toen bleek die trein 50m verder op het perron te wachten ipv recht voor me.
Een brief van Wilhelm Heilwasser zouden ze zeker wel plaatsen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een beetje krant zou ook geen brief van jou plaatsen en zeker niet onder die naam
Nu nog een chauvinistische ondertitel verzinnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:36 schreef Kowloon het volgende:
Mooie usericon, waht. Zie 'm voor het eerst nu ik weer eens via de laptop op FOK! zit.
Gewoon 'Sterker door strijd' doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nu nog een chauvinistische ondertitel verzinnen.
Ben hem ook maar gaan kijken. Leuke film.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:44 schreef Tem het volgende:
The Revenant was wel een toffe film. Ik zou flink geïrriteerd worden als mij hetzelfde zou overkomen.
Duurde ff voordat ik door had dat het Tom Hardy was.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ben hem ook maar gaan kijken. Leuke film.
Ook weer geleerd wat 'tree niggers' zijn.
Ik zit liever in de file dan dat ik sta in de treinquote:
Geen. Al drie avonden geweest deze week. Zit zo bij schoonmoeder op de bank. Ze is best wel een gilf trouwens. Jij gaat zeker ff kroegtijgeren na je filmpje?quote:
Ik was wel blij m'n trein te missen eigenlijk, kan ik wat langer muziek luisteren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zit liever in de file dan dat ik sta in de trein
Raar dit. Een hommel die op de bank zit te geilen op z'n schoonmoeder.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen. Al drie avonden geweest deze week. Zit zo bij schoonmoeder op de bank. Ze is best wel een gilf trouwens. Jij gaat zeker ff kroegtijgeren na je filmpje?
Denk dat jij het ook wel goed mokkeltje vindt. D'r zoon zal goed oud worden, verwacht ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Raar dit. Een hommel die op de bank zit te geilen op z'n schoonmoeder.
Muziekje erbij: Disclosure - You & Me (Flume Remix)quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:10 schreef Ryon het volgende:
Het is weer zaterdagavond. Dat betekent dus weer een avondje nuchter op de bank zitten en te denken aan alle mensen die nu een toptijd hebben in een van de vele proletenkroegen in Amsterdam.
Tijd om eens een goed boek te gaan lezen dus.
Ja, iedereen kijkt natuurlijk naar wat voor hem/haar van belang is. Maar er is naar mijn idee wel een ordening te maken belangrijkheid van economische variabelen. Sommige economische variabelen zijn fundamenteler van aard dan andere economische variabelen omdat ze voor meer economische interacties van belang zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:08 schreef Ryon het volgende:
Is dat juist niet het probleem van de gehele macro-economie, namelijk dat alle macro-factoren helemaal niet bekend zijn en de voorspellingen om die reden ook op koffiedik kijken gebaseerd zijn? Mensen brengen altijd een selectie aan factoren in die voor degene op dat moment in de tijd gunstig is of past bij zijn/haar achterliggende visie. Een investeerder hoopt op het beste en een verzekeraar zal iets conservatiever zijn. Een beleidscriticus zal pessimistischer zijn terwijl een bestuurder optimistischer er naar kijkt.
Welke film?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:13 schreef Tem het volgende:
Ik ga straks weer naar een filmpje, daarna misschien nog een biertje doen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:41 schreef Ryon het volgende:
Ik heb alcoholvrij wijn in de ijskast staan
Waarom specifiek alcoholvrij?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:41 schreef Ryon het volgende:
Ik heb alcoholvrij wijn (bestaat ja, ja is een stuk duurder dan druivensap) in de ijskast staan en ga zo meteen even pizza'tje halen bij De Pizzabakkers. Topavond nu al.
En alweer bijna bedtijd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:41 schreef Ryon het volgende:
Ik heb alcoholvrij wijn (bestaat ja, ja is een stuk duurder dan druivensap) in de ijskast staan en ga zo meteen even pizza'tje halen bij De Pizzabakkers. Topavond nu al.
Doet een beetje aan deze maffe internetmeme van een paar jaar terug denken inderdaad:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem totaal niet interessant. Dat teruggetrokken mondje ook.
Sorry.
Haha, ja inderdaad. Maar goed, ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doet een beetje aan deze maffe internetmeme van een paar jaar terug denken inderdaad:
https://www.google.nl/sea(...)IA8KHR6NC5UQ_AUIBigB
Hilarisch volk.quote:
Als dat puur leefgeld is hou je ongeveer net zoveel over als een gemiddelde student, denk ik. 80 euro per week aan eten en doorgaans afwezige lichamelijke verzorging, 20 euro in de week om verspreid over zoveel mogelijk avonden goedkoop bier naar binnen te gieten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:33 schreef Heilwasser het volgende:
Met ¤100 per week kun je natuurlijk wel flink uitpakken.
Of vier kapsalons a vijf euro per stuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als dat puur leefgeld is hou je ongeveer net zoveel over als een gemiddelde student, denk ik. 80 euro per week aan eten en doorgaans afwezige lichamelijke verzorging, 20 euro in de week om verspreid over zoveel mogelijk avonden goedkoop bier naar binnen te gieten.
Ik dacht dat jij meer van de whoppers was?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Of vier kapsalons a vijf euro per stuk.
Enkel als pompom er is, en die is door Namibië aan het banjeren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de whoppers was?
Matterhorn ga ik ook kijken, goede recensiesquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:34 schreef Gutmensch het volgende:
Ah, VPRO-filmnacht, straks even Matterhorn (2013) - IMDb en L'envahisseur (2011) - IMDb kijken.
Vind er tot nu toe weinig aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Matterhorn ga ik ook kijken, goede recensies
Hoort inderdaad ook bij het drankbudget.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Of vier kapsalons a vijf euro per stuk.
Toneelstukachtig. Misschien trage start?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het valt mij ook een beetje tegen.
Bizar inderdaad. Ben wel benieuwd naar het exacte hoe en wat. Het is nu wat vaag nog allemaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:47 schreef Kowloon het volgende:
Haha, mechanisch doping in het veldrijden:
http://m.sporza.be/#!/snippet/56ace3f00cf2e190ebfd8ee5
Lang verwacht, nu eindelijk aangetoond.
Ik neem aan een elektrisch gebeuren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bizar inderdaad. Ben wel benieuwd naar het exacte hoe en wat. Het is nu wat vaag nog allemaal.
Rondom Hesjedal en Cancelara werd er al eens gespeculeerd, waarop ze bij Sporza al een keer lieten zien dat het technisch mogelijk is. Uiteraard wel interessant inderdaad om bijvoorbeeld te weten of de Belgische het ook in koers gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bizar inderdaad. Ben wel benieuwd naar het exacte hoe en wat. Het is nu wat vaag nog allemaal.
Geen tweetaktmotortje inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik neem aan een elektrisch gebeuren.
twitter:LarsDuursma twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 23:47:50Campagneleider Hillary bevestigt me zojuist dat hij nog nooit van Hachchi heeft gehoord. Ook niet van Nederlands parlementslid bij campagne. reageer retweet
Ik heb zwaar de indruk dat mevr Hachchi een flinke burn-out heeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:LarsDuursma twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 23:47:50Campagneleider Hillary bevestigt me zojuist dat hij nog nooit van Hachchi heeft gehoord. Ook niet van Nederlands parlementslid bij campagne. reageer retweet
Dat bedoel ik, de dame in kwestie beweerde dat het niet haar fiets was. Maar dat lijkt me een smoesje maar de UCI komt vast met beelden en dergelijke.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Rondom Hesjedal en Cancelara werd er al eens gespeculeerd, waarop ze bij Sporza al een keer lieten zien dat het technisch mogelijk is. Uiteraard wel interessant inderdaad om bijvoorbeeld te weten of de Belgische het ook in koers gebruikt heeft.
Alsof die alle medewerkers kent.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Mogelijk. Klinkt natuurlijk ook erg stoer om te zeggen dat je in de VS een presidentskandidaat gaat helpen.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb zwaar de indruk dat mevr Hachchi een flinke burn-out heeft.
quote:Als jij een land kan vinden dat opeens in armoede is vervallen vanwege het optreden van een multinational, dan zou dat interessant zijn. Je zult het niet vinden. Waardoor wordt een land arm? Slecht bestuur en oorlog.
quote:Op zondag 31 januari 2016 00:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, de dame in kwestie beweerde dat het niet haar fiets was. Maar dat lijkt me een smoesje maar de UCI komt vast met beelden en dergelijke.
Probeer dit maar eens te weerleggen als UCI. Misschien kunnen ze de framemaat en afstelling met een andere fiets van haar vergelijken.quote:Nu de UCI heeft gemeld dat er een fiets in beslag is genomen vanwege technische fraude, dan wel mechanische doping, heeft de vader van de verdachte Femke Van den Driessche haar in bescherming genomen. “Het gaat niet om een fiets van Femke. Iemand uit haar entourage, die soms met haar traint, heeft de fiets tot in de materiaalpost gebracht”, aldus haar vader tegen De Standaard.
Dat zullen ze doen en alle foto en filmmateriaal analyseren. Aan de andere kant heeft zo'n buitenstaander met zijn fiets ook niets te zoeken in de materiaalzone.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Probeer dit maar eens te weerleggen als UCI. Misschien kunnen ze de framemaat en afstelling met een andere fiets van haar vergelijken.
Een beetje serieuze wielrenner heeft een hond, paard of zamelt medische spullen voor een weeshuis in inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zullen ze doen en alle foto en filmmateriaal analyseren. Aan de andere kant heeft zo'n buitenstaander met zijn fiets ook niets te zoeken in de materiaalzone.
Sjoemelende wielrenners zijn wel vaak creatief met uitvluchten zoeken
Zou slim geweest zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 00:12 schreef Kowloon het volgende:
Misschien bedoelde ze dat ze bij een campagneteam voor Clinton aan de slag ging, in plaats van het campagneteam van Clinton.
Toppertje hoor.quote:Tweede Kamerlid Louis Bontes keert terug bij VoorNederland (VNL), heeft de partij zondag bekendgemaakt.
Bontes stopte als voorzitter bij VNL toen Bram Moszkowicz afgelopen jaar werd aangewezen als lijsttrekker voor de komende Tweede Kamerverkiezingen.
De TK ziet eruit als een gemiddelde gemeenteraad. Incluis lieden die er niets te zoeken hebben.quote:
Omtzigt gaat mijn stem krijgen in 2017.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:16 schreef Gutmensch het volgende:
Omtzigt in Buitenhof mompelt iets over afgekoeld badwater
Dat hoor je wel ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is tenminste wel een Rotterdammert, en niet zo'n beetje ook.
Eindbaas, die Omtzigt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omtzigt gaat mijn stem krijgen in 2017.
Lijkt erg veel op een kerel.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Ik zal gewoon lekker Vera Bergkamp stemmen.
Alle autisten zeggen ja tegen CDA.quote:
Kijk maar naar Balkenende, uiterst succesvol.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:22 schreef Heilwasser het volgende:
Beetje autisme is onmisbaar in de politiek.
Een charismatisch voorman in vergelijking met Omzigt.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Kijk maar naar Balkenende, uiterst succesvol.
Heb enkel de laatste tien minuten gezien, maar ik las dat het een dramatische wedstrijd was. Kan zo'n tegengoal uit een onterecht gegeven corner er ook nog wel bij.quote:
Die is dan ook geen voorman.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een charismatisch voorman in vergelijking met Omzigt.
Ach ja, Ajax.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb enkel de laatste tien minuten gezien, maar ik las dat het een dramatische wedstrijd was. Kan zo'n tegengoal uit een onterecht gegeven corner er ook nog wel bij.
Ajax kwam goed uit de startblokken, staat binnen half uur 0-2 voor en doet vervolgens echt niets meer. Tweede helft geen enkel schot op doel en geen enkele open doelkans.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb enkel de laatste tien minuten gezien, maar ik las dat het een dramatische wedstrijd was. Kan zo'n tegengoal uit een onterecht gegeven corner er ook nog wel bij.
Ach je moet maar zo denken, als hier in mei de burgeroorlog of revolutie uitbreekt, dan heb jij nu mooi de vaardigheden opgedaan om die te overleven.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
Zo menson, ik ben weer terug uit de Kalahari/Namibië. Het was natuurlijk onwaarschijnlijk tof, met:
40 graden in de schaduw, bogen en bijlen maken, de jager/verzamelaar uithangen, rotstekeningen zoeken, 's nachts een luipaard in het kamp, enorme bergen dieren zien(soms alleen de sporen helaas), met halfnaakte Bosjesmannen dansen rond een vuur, 's werelds grootste expert op het gebied van spoorzoeken tegenkomen, etc etc.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat het hier in NL weer zo ouderwets schraal en normaal is.
Alle GroenLinks-clichés komen weer voorbij.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Kaas- het volgende:
Klikt alsof het leuk was pompom, ouwe hippie.
Er was weinig hippie-achtigs aanquote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Kaas- het volgende:
Klikt alsof het leuk was pompom, ouwe hippie.
Zo rollen we.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alle GroenLinks-clichés komen weer voorbij.
Ik ga er vanaf nu weer heen denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoi. Nog bij de Burger King gegeten?
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ga er vanaf nu weer heen denk ik.
Klinkt goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
Zo menson, ik ben weer terug uit de Kalahari/Namibië. Het was natuurlijk onwaarschijnlijk tof, met:
40 graden in de schaduw, bogen en bijlen maken, de jager/verzamelaar uithangen, rotstekeningen zoeken, 's nachts een luipaard in het kamp, enorme bergen dieren zien(soms alleen de sporen helaas), met halfnaakte Bosjesmannen dansen rond een vuur, 's werelds grootste expert op het gebied van spoorzoeken tegenkomen, etc etc.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hoe ben je zo makkelijk Nederland binnengekomen? Fort Europa is immers levend en wel.quote:
Een paspoort uit de EU doet wonderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar hoe ben je zo makkelijk Nederland binnengekomen? Fort Europa is immers levend en wel.
Indien Omzigt een leider zou worden, zou hij weinig charismatisch zijn.quote:
Gouden ticket.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een paspoort uit de EU doet wonderen.
Lekker met een peniskoker rondhupsen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe, ook leuk voor z'n schoonmoeder.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daarmee kan ie zo door in het carnaval.
Niet zo vreemd; de iPhone is bijvoorbeeld ook een prima product, dat eveneens door Chinezen met een uurloon van een kwartje wordt geproduceerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Heilwasser het volgende:
Die Hagenezen voetballen wel lekker voor een hongerloontje.
China zal de de titel brengen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Heilwasser het volgende:
Ach, hongerloontje.. Geen vetpot inderdaad, maar het betaalt meer dan genoeg en die gasten doen wat ze altijd al hebben willen doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Heilwasser het volgende:
Matig argument. Doe ik namelijk ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ach, hongerloontje.. Geen vetpot inderdaad, maar het betaalt meer dan genoeg en die gasten doen wat ze altijd al hebben willen doen.
Nee, die vrouwtjes van ons rommelen wat aan in iets waar ze al hun hele leven van dromen en dat zullen wij dan een leven lang moeten financieren met gezwoeg in anonieme kantoortuinen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Matig argument. Doe ik namelijk ook.
Oppassen he? Het is een oermens.quote:
twitter:APechtold twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 10:24:53Kastanjehout hakt toch prima in de regen. Merk bijl nog afgeplakt door @dwdd :-)
reageer retweet
Jij hebt vrouwtjes?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, die vrouwtjes van ons rommelen wat aan in iets waar ze al hun hele leven van dromen en dat zullen wij dan een leven lang moeten financieren met gezwoeg in anonieme kantoortuinen.
Slechte poging om te veinzen dat je het leed van heteromannen begrijpt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, die vrouwtjes van ons rommelen wat aan in iets waar ze al hun hele leven van dromen en dat zullen wij dan een leven lang moeten financieren met gezwoeg in anonieme kantoortuinen.
Dit is wel een beetje zieligquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oppassen he? Het is een oermens.
Heeft namelijk de meest generieke zondagmiddaghobby voor hipstermannen:twitter:APechtold twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 10:24:53Kastanjehout hakt toch prima in de regen. Merk bijl nog afgeplakt door @dwdd :-) [ afbeelding ] reageer retweet
Wouter daarentegen heeft een mooie volle bos achter op z'n hoofd.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef GSbrder het volgende:
Die Pechtold is ook al bijna kaal. Toch nog wat testosteron, blijkbaar.
[ afbeelding ]
Je ziet hem al zwoegen met z'n korte armpjes.quote:
Mooie open plek in z'n bos. Daar heeft Pechtold staan hakken, waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wouter daarentegen heeft een mooie volle bos achter op z'n hoofd.
Nou ja, hij zal een van de kandidaten zijn. Laten we hopen dat er meerdere zullen zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef Gutmensch het volgende:
Pechtold gaat toch weer de kar en de lijst trekken, zegt ie.
Net als Samsom overigens.
Ik zie bij D66 eigenlijk helemaal geen serieuze concurrentie voor het lijsttrekkerschap. Bij de PvdA wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, hij zal een van de kandidaten zijn. Laten we hopen dat er meerdere zullen zijn.
Fijn bijltje hoor. Alleen nog wat matige gebruikssporen. Alexander moet vaker hakken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oppassen he? Het is een oermens.
Heeft namelijk de meest generieke zondagmiddaghobby voor hipstermannen:twitter:APechtold twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 10:24:53Kastanjehout hakt toch prima in de regen. Merk bijl nog afgeplakt door @dwdd :-) [ afbeelding ] reageer retweet
Hachchi trok de lijsttrekker, dat is wat anders.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef GSbrder het volgende:
Hachchi gaat voor het lijsttrekkerschap.
Ze moest alleen even weg van Pechtold om zich voor te bereiden.
Dat komt doordat de PvdA een lijsttrekker heeft die niemand ziet zitten en dus zo snel mogelijk weg moet in het belang van de partij. Die noodzaak is er bij D66 niet zo. Maar goed, wie weet wie zich zal kandideren. D66 heeft ook talentjes buiten de huidige TK-fractie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie bij D66 eigenlijk helemaal geen serieuze concurrentie voor het lijsttrekkerschap. Bij de PvdA wel.
Ze trok aan het kortste eind.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hachchi trok de lijsttrekker, dat is wat anders.
Houthakken is suf. Mensen die dat leuk vinden hebben ergens een afslag in de evolutie gemist.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Fijn bijltje hoor. Alleen nog wat matige gebruikssporen. Alexander moet vaker hakken.
Wat een ordinaire AH tas.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef GSbrder het volgende:
Lekker ontspannen op een bankje met een immigrant praten:
[ afbeelding ]
Lekker buiten actief bezig zijn. Zie niet zo wat daar mis mee is. En daarna vuur stoken, dat blijft ook mooi.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Houthakken is suf. Mensen die dat leuk vinden hebben ergens een afslag in de evolutie gemist.
Ik dacht even dat het Wouter Koolmees was.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Houthakken is tof. Mensen en vooral mannen die dat niet vinden zijn wattige heaumeaux.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Houthakken is suf. Mensen die dat leuk vinden hebben ergens een afslag in de evolutie gemist.
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lekker buiten actief bezig zijn. Zie niet zo wat daar mis mee is. En daarna vuur stoken, dat blijft ook mooi.
Vuur stoken is best prima. Hout hakken niet. Daar krijg je harde handen van, ik ben potdomme geen bouwvakker.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Houthakken is tof. Mensen en vooral mannen die dat niet vinden zijn wattige heaumeaux.
Halfzachte slapjanus.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Vuur stoken is best prima. Hout hakken niet. Daar krijg je harde handen van, ik ben potdomme geen bouwvakker.
Een heel leven gespaard op die zachte ambtenarenhandjes.
Vuur stoken is wel mooier inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Vuur stoken is best prima. Hout hakken niet. Daar krijg je harde handen van, ik ben potdomme geen bouwvakker.
Een heel leven gespaard op die zachte ambtenarenhandjes.
Hihi, Neanderthaler.quote:
Liever dat dan een ambtenaar met zachte handjes.quote:
Gewoon zo'n pallet hout bestellen en dat dan in de hens zetten.quote:
Daar denkt je vriendin anders over.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Liever dat dan een ambtenaar met zachte handjes.
Er zelf moeite voor moeten doen geeft wel meer voldoening hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon zo'n pallet hout bestellen en dat dan in de hens zetten.
Oh allicht.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zelf moeite voor moeten doen geeft wel meer voldoening hoor.
Tropisch hardhout?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef xpompompomx het volgende:
Afgelopen woensdag voor het laatst hout gehakt.
Rare tropen in Namibie.quote:
Niet al het hardhout is tropisch.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Weinig naaldbomen daar, me dunkt.
CO2 neutrale verwarmingquote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Kaas- het volgende:
Pompom vindt houthakken natuurlijk weer mooi, beetje de natuur om zeep helpen.
Vandaar ook dat de term "tropisch hardhout" bestaat, om aan te geven als een houtsoort dat wel is.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En niet alle tropenhout is hard
En niet al het hardhout is hard. Zie balsa.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En niet alle tropenhout is hard
Niet juist.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vandaar ook dat de term "tropisch hardhout" bestaat, om aan te geven als een houtsoort dat wel is.
Ik haalde altijd achten voor biologie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef GSbrder het volgende:
Voor materiaalkunde overigens niet meer dan een 7 gehaald. Kutvak was dat.
IJzer-koolstofdiagramen en dat soort ellende?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef GSbrder het volgende:
Voor materiaalkunde overigens niet meer dan een 7 gehaald. Kutvak was dat.
Biologie ook hoog afgesloten op de middelbare school.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik haalde altijd achten voor biologie.
Neuh, het was beton, staal, steen en hout.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
IJzer-koolstofdiagramen en dat soort ellende?
Klopt, maar boompjes kwamen wel aan de orde.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Biologie ook hoog afgesloten op de middelbare school.
Maar daar hoefde je verbazingwekkend te weten over materialen.
Voortplanting, DNA, menselijke systemen en evolutie ook. Geloof ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Klopt, maar boompjes kwamen wel aan de orde.
Zo zo, progressief hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Alle koolmonoxide die vrijkomt vergeten we even.quote:
Ja, alle beveiligers staan achter de camera opgesteld.quote:
Deze ziet er nog tamelijk hoogopgeleid uit ookquote:Op zondag 31 januari 2016 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, alle beveiligers staan achter de camera opgesteld.
Omdat hij een bril draagt en kalend is?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze ziet er nog tamelijk hoogopgeleid uit ook
En niet gillend of gewapend rondrent.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat hij een bril draagt en kalend is?
Schijn bedriegt. Dit is een opperhoofd van al Qaida in Schiedam.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
En niet gillend of gewapend rondrent.
Zonder baard had ik m niet herkendquote:Op zondag 31 januari 2016 17:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Schijn bedriegt. Dit is een opperhoofd van al Qaida in Schiedam.
Het proefwerk zal wel te makkelijk geweest zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:03 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb een 10 voor geschiedenis, wat ben ik toch hyperintelligent.
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:03 schreef KetchupFTW het volgende:
quote:
Het zegt mij alleen dat je een goed geheugen hebt.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:03 schreef KetchupFTW het volgende:
Examenvragenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het proefwerk zal wel te makkelijk geweest zijn.
Hoezo? Je hoeft bij geschiedenis amper iets te onthouden.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zegt mij alleen dat je een goed geheugen hebt.
Nou dan. Zo makkelijk is hetquote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoezo? Je hoeft bij geschiedenis amper iets te onthouden.
Het gemiddelde was een 6.1quote:
Het ging vast niet over de Weimarrepublik.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:03 schreef KetchupFTW het volgende:
Eensch, daarom kappen we de hele Amazone. Is gewoon lekker groen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Althans als het hout weg zou rotten komt het CO2 alsnog vrij. Het telt als groene brandstof.
Prehistorie tot en met de Gouden Eeuw.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het ging vast niet over de Weimarrepublik.
Een tien is wel mooi hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Prehistorie tot en met de Gouden Eeuw.
Ik laat mij toch niet beledigen door het proletariaatquote:Op zondag 31 januari 2016 18:15 schreef Kaas- het volgende:
Kijk iedereen afgunstig reageren op die motherfucking 10.
Ah, een niche.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dan was het inderdaad je aangeboren kwiekheid.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoezo? Je hoeft bij geschiedenis amper iets te onthouden.
Jezus, dat is me nogal niet een tijdvak, moet wel heel oppervlakkig behandeld zijn dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen als jij altijd zo uitgesproken chauvinistisch?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:36 schreef Heilwasser het volgende:
De bruine eeuw is dit, dankzij de verkeerde kant.
Anders lach je gewoon een keer mee, zuurtje.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen als jij altijd zo uitgesproken chauvinistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |