Is echt heel handig. Inmiddels is het zo volkomen ingebakken in mijn systeem dat ik ook geregeld e-mails probeer te verzenden met alt+s.quote:
1. Waaaaaat?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:26 schreef robin007bond het volgende: [..] Ten eerste: browsers die geen vrije software zij respecteren de vrijheden van de gebruiker niet. Het kan dus ook een principiële kwestie zijn. Ten tweede verschilt de beschikbaarheid van add-ons. De beste adblocker is bijvoorbeeld niet op Edge te krijgen of IE (wel netjes abo kopen mensen!). Ten derde gaan sommige browsers anders om met de privacy van de gebruikers. Ten vierde heb je de mate van aanpasbaarheid. En ten slotte gebruiken ze bijna allemaal verschillende rendering engines waardoor de snelheid kan verschillen tussen de browsers.
Even testen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is echt heel handig. Inmiddels is het zo volkomen ingebakken in mijn systeem dat ik ook geregeld e-mails probeer te verzenden met alt+s.
Publiek geheim is dat ze nergens voor staan, behalve Nederland in de uitverkoop doen en de zorg en sociale zekerheid afbreken dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:34 schreef Heilwasser het volgende:
D66 is toch de privacypartij. Of zoiets.
Tja, dat zijn nobele doelen. Eerst maar eens die dure geneesmiddelen verbieden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Publiek geheim is dat ze nergens voor staan, behalve Nederland in de uitverkoop doen en de zorg en sociale zekerheid afbreken dan.
HITLER- toetsenbord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een Duits toetsenbord.
Heheh.quote:
Hee, je zou de fotos van ons prive houden!quote:
Dit is wel heftig. Ik weet niet of onze lieve Heer dit wel goed kan keuren.quote:
Ze zijn toch duidelijk in de herenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit is wel heftig. Ik weet niet of onze lieve Heer dit wel goed kan keuren.
Watquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)rc=vm3GodcTQcnvFM%3A
Test
quote:
Een Gorilla tegen de het goor rillen?quote:
Dat refrein is zo leuk. Ik loop soms hele dagen MANON te zingen in huis.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In plaats van hierop te reageren ga ik deze uitstekende tekst meezingen
http://www.dumpert.nl/med(...)eral_hollanders.htmlquote:
Deliplein zo te zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eral_hollanders.html
Dit is Guido. De vriendin van Tem fietst langs.
Het is wat. Al die Marokkanen die zich bedreigt voelen door de gentrificatie in Rotterdam.quote:
Meneer is boos dat de vriendin van Tem Marokkaans spreekt?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eral_hollanders.html
Dit is Guido. De vriendin van Tem fietst langs.
Deliplein is hartstikke hip. Sinds de hoerenloper er ligt tussen Katendrecht en de kop van Zuid is het prima aan te lopen voor de toeristen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is wat. Al die Marokkanen die zich bedreigt voelen door de gentrificatie in Rotterdam.
Ik deel met jou mijn laatste bon bonnnnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat refrein is zo leuk. Ik loop soms hele dagen MANON te zingen in huis.
Bedreigd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is wat. Al die Marokkanen die zich bedreigt voelen door de gentrificatie in Rotterdam.
Even lezen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
Aangrijpend stuk van Nadia Ezzerolli in Volkskrant vandaag.
Aangrijpend is wellicht niet het juiste woord. Het maakte in ieder geval indruk.quote:
Goed zo.quote:
Ik draai dat album al een maand in m'n autoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat refrein is zo leuk. Ik loop soms hele dagen MANON te zingen in huis.
Zeker, goed geschreven en helder. Geeft een beetje weer wat ik ook wel eens denk te herkennen bij Mutant en Guido.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aangrijpend is wellicht niet het juiste woord. Het maakte in ieder geval indruk.
Ze voelt zich geen Nederlander en om dat te rechtvaardigen loopt ze alinea na alinea te generaliseren. Ik vind het geen sterk stuk, hoe hard ze ook probeert met haar melodramatische toon.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou het nieuwste album van De Likt moeten draaien als je DJVT leuk vindt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik draai dat album al een maand in m'n auto
Ik vind 'rechtvaardigen' een wat vreemd gekozen woord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze voelt zich geen Nederlander en om dat te rechtvaardigen loopt ze alinea na alinea te generaliseren. Ik vind het geen sterk stuk, hoe hard ze ook probeert met haar melodramatische toon.
Dat vind ik te makkelijk. Ze is teleurgesteld, dat gevoel is volgens mij oprecht en niet eens melodramatisch. Het is wel een beetje generaliserend maar niet echt storend. Klaarblijkelijk hebben we hier alles toch op alle vlakken niet goed gedaan aangezien je steeds meer van dit soort geluiden hoort. Soms vind ik dat ook best lastig, want ik als witte autochtoon met al zijn privileges weet nu ook niet meer zo goed hoe ik het wel goed zou moeten doen en loop ook steeds meer mijn keutel op te houden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze voelt zich geen Nederlander en om dat te rechtvaardigen loopt ze alinea na alinea te generaliseren. Ik vind het geen sterk stuk, hoe hard ze ook probeert met haar melodramatische toon.
Ja, weet niet precies hoe ik het moet verwoorden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind 'rechtvaardigen' een wat vreemd gekozen woord.
Dat is een stijlkeuze. Als ze het stuk volpropt met allerlei nuances, wordt de angel eruit gehaald en maakt het stuk veel minder indruk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, weet niet precies hoe ik het moet verwoorden.
Blijkbaar vindt ze het heel erg dat je in Nederland enkel geaccepteerd wordt als je je eigen afkomst verloochent, maak ik op uit haar stuk. Ik vind het kwalijk dat ze dat alle Nederlanders aanrekent. Ik voel mij net zo min verbonden met de mensen waar zij op afgeeft. Maar blijkbaar hoor ik er gewoon bij als onderdeel van wat zij ziet als "Nederland". En één Marokkaan die zegt dat ze thuis is toont aan hoe veel liefdevoller dat land is.
Dat is die relmuts die Gerard Cox voor racist uitmaakte onder valse naam?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
Het grote probleem is denk ik ook dat het debat gedomineerd wordt door de schreeuwers van beide kampen. Daardoor is het nauwelijks aantrekkelijk om het genuanceerde geluid te laten horen, of te kijken naar de mensen die nog enigszins in het midden staan. Ik vind dit stukje bijvoorbeeld wat overdreven, maar als zij het zo ervaart, dan komt dat doordat er blijkbaar te weinig mensen anders tegen aan kijken, of het voor haar/hen opneemt:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:39 schreef Tem het volgende:
Dat vind ik te makkelijk. Ze is teleurgesteld, dat gevoel is volgens mij oprecht en niet eens melodramatisch. Het is wel een beetje generaliserend maar niet echt storend. Klaarblijkelijk hebben we hier alles toch op alle vlakken niet goed gedaan aangezien je steeds meer van dit soort geluiden hoort. Soms vind ik dat ook best lastig, want ik als witte autochtoon met al zijn privileges weet nu ook niet meer zo goed hoe ik het wel goed zou moeten doen en loop ook steeds meer mijn keutel op te houden.
quote:De stand van zaken anderhalf jaar later: een vrolijke groepsfoto van zwarte Oranjespelers is op sociale media besmeurd met racistische drek, er gaat geen maand voorbij of moskee-bezoekers wassen het varkensbloed van hun stoep, politici storten zich als hyena's op de afkomst van Kamervoorzitter Khadija Arib. Vluchtelingen, immigranten worden gezien als een Trojaans paard. Een bloemetjesblousejournalist grijpt een familiedrama aan in de hoop eindelijk de onbetrouwbare Marokkanensmoel van Ahmed Aboutaleb te ontmaskeren. En als het aan de minister-president ligt, vecht Mohammed van 18 jaar zich een vijandige werkomgeving in die hem niet moet. Instructies voor dat invechten kreeg Mohammed overigens niet, maar het zal er ongetwijfeld op neerkomen dat hij zich klein zal moeten maken en zwijgzaam de stompen in zijn maag opvangt.
Dat ruikt niemand, want Taneesha eet een berenklauw met zeer veel pindasaus, en Soufyan zit falafel te schranzen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga nu lekker warme pasta eten met knoflook in een volle treincoupé.
Cox is dan ook een racist, maar voor zijn generatie is dat normaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is die relmuts die Gerard Cox voor racist uitmaakte onder valse naam?
Uitsmeren over je buurman maakt de trip wel compleet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga nu lekker warme pasta eten met knoflook in een volle treincoupé.
Als je dat vind, doe dat dan onder je eigen naam en niet met een gefakte ingezonden brief in de VKquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Cox is dan ook een racist, maar voor zijn generatie is dat normaal.
Volgens een random internetblogger die deze beschuldiging staafde aan de hand van wat knip en plakwerk. Maar goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is die relmuts die Gerard Cox voor racist uitmaakte onder valse naam?
Ik heet in het echt ook niet Heilwasser.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je dat vind, doe dat dan onder je eigen naam en niet met een gefakte ingezonden brief in de VK
Maar Heilplasser?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik heet in het echt ook niet Heilwasser.
Een beetje krant zou ook geen brief van jou plaatsen en zeker niet onder die naamquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik heet in het echt ook niet Heilwasser.
Weer naar Ansterdam?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:30 schreef Kaas- het volgende:
Kut ik heb weer een trein voor niets gemist. Keek wat op m'n telefoon en toen bleek die trein 50m verder op het perron te wachten ipv recht voor me.
Kaas en OV.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:30 schreef Kaas- het volgende:
Kut ik heb weer een trein voor niets gemist. Keek wat op m'n telefoon en toen bleek die trein 50m verder op het perron te wachten ipv recht voor me.
Een brief van Wilhelm Heilwasser zouden ze zeker wel plaatsen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een beetje krant zou ook geen brief van jou plaatsen en zeker niet onder die naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |