Is echt heel handig. Inmiddels is het zo volkomen ingebakken in mijn systeem dat ik ook geregeld e-mails probeer te verzenden met alt+s.quote:
1. Waaaaaat?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:26 schreef robin007bond het volgende: [..] Ten eerste: browsers die geen vrije software zij respecteren de vrijheden van de gebruiker niet. Het kan dus ook een principiële kwestie zijn. Ten tweede verschilt de beschikbaarheid van add-ons. De beste adblocker is bijvoorbeeld niet op Edge te krijgen of IE (wel netjes abo kopen mensen!). Ten derde gaan sommige browsers anders om met de privacy van de gebruikers. Ten vierde heb je de mate van aanpasbaarheid. En ten slotte gebruiken ze bijna allemaal verschillende rendering engines waardoor de snelheid kan verschillen tussen de browsers.
Even testen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is echt heel handig. Inmiddels is het zo volkomen ingebakken in mijn systeem dat ik ook geregeld e-mails probeer te verzenden met alt+s.
Publiek geheim is dat ze nergens voor staan, behalve Nederland in de uitverkoop doen en de zorg en sociale zekerheid afbreken dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:34 schreef Heilwasser het volgende:
D66 is toch de privacypartij. Of zoiets.
Tja, dat zijn nobele doelen. Eerst maar eens die dure geneesmiddelen verbieden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Publiek geheim is dat ze nergens voor staan, behalve Nederland in de uitverkoop doen en de zorg en sociale zekerheid afbreken dan.
HITLER- toetsenbord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een Duits toetsenbord.
Heheh.quote:
Hee, je zou de fotos van ons prive houden!quote:
Dit is wel heftig. Ik weet niet of onze lieve Heer dit wel goed kan keuren.quote:
Ze zijn toch duidelijk in de herenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit is wel heftig. Ik weet niet of onze lieve Heer dit wel goed kan keuren.
Watquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)rc=vm3GodcTQcnvFM%3A
Test
quote:
Een Gorilla tegen de het goor rillen?quote:
Dat refrein is zo leuk. Ik loop soms hele dagen MANON te zingen in huis.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In plaats van hierop te reageren ga ik deze uitstekende tekst meezingen
http://www.dumpert.nl/med(...)eral_hollanders.htmlquote:
Deliplein zo te zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eral_hollanders.html
Dit is Guido. De vriendin van Tem fietst langs.
Het is wat. Al die Marokkanen die zich bedreigt voelen door de gentrificatie in Rotterdam.quote:
Meneer is boos dat de vriendin van Tem Marokkaans spreekt?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eral_hollanders.html
Dit is Guido. De vriendin van Tem fietst langs.
Deliplein is hartstikke hip. Sinds de hoerenloper er ligt tussen Katendrecht en de kop van Zuid is het prima aan te lopen voor de toeristen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is wat. Al die Marokkanen die zich bedreigt voelen door de gentrificatie in Rotterdam.
Ik deel met jou mijn laatste bon bonnnnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat refrein is zo leuk. Ik loop soms hele dagen MANON te zingen in huis.
Bedreigd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is wat. Al die Marokkanen die zich bedreigt voelen door de gentrificatie in Rotterdam.
Even lezen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
Aangrijpend stuk van Nadia Ezzerolli in Volkskrant vandaag.
Aangrijpend is wellicht niet het juiste woord. Het maakte in ieder geval indruk.quote:
Goed zo.quote:
Ik draai dat album al een maand in m'n autoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat refrein is zo leuk. Ik loop soms hele dagen MANON te zingen in huis.
Zeker, goed geschreven en helder. Geeft een beetje weer wat ik ook wel eens denk te herkennen bij Mutant en Guido.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aangrijpend is wellicht niet het juiste woord. Het maakte in ieder geval indruk.
Ze voelt zich geen Nederlander en om dat te rechtvaardigen loopt ze alinea na alinea te generaliseren. Ik vind het geen sterk stuk, hoe hard ze ook probeert met haar melodramatische toon.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
Aangrijpend stuk van Nadia Ezzerolli in Volkskrant vandaag.
Je zou het nieuwste album van De Likt moeten draaien als je DJVT leuk vindt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik draai dat album al een maand in m'n auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |