Dat vind ik ook van Kasich. Ben het zowel met hem als Paul op veel vlakken oneens, maar het lijken me beide mensen met wie ik (misschien wel gekleurd door mn Nederlandse perspectief) een fijne politieke discussie kan houden. De rest niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Normaal was wellicht niet het juiste woord.
Hij is de enige met ideeen die prima te onderbouwen zijn, of je het er mee eens bent is een tweede alhoewel ik me eerlijk gezegd geen reden kan betekenen waarom je tegen zijn volstrekt redelijke buitenlandbeleid bent waarin hij ook onderkent als een van de weinigen dat er ook grote fouten waren gemaakt daaromtrent.
Hij beargumenteerd zijn standpunten vaak op volstrekt redelijke wijze ipv de gebruikelijke MEXICANS, GUNS ?!! POLL NUMBERS manier van Trump ookal weet hij dat dat hem waarschijnlijk wel punten kan opleveren onder het proletariaat.
Ergens kun je dit wel poetic justice noemen; al die rijke geldschieters hebben hun geld voor niets uitgegeven. Ik kan er in ieder geval geen traan om laten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:18 schreef Hexagon het volgende:
Jeb Bush lijkt zo te zien een flopinvestering geweest
http://www.elsevier.nl/Bu(...)r-verbrand-2753794W/
Klopt; het anti-establishment sentiment zit inmiddels zeer diep. Daarnaast is Jeb helemaal niet uit de verf gekomen. Dat komt mede door Trump, maar zelfs zonder Trump was hij niet de kandidaat die er bovenuit kwam. Alleen daarom al is het goed dat hij af wordt geserveerd. Sowieso lijkt het me prettig om met wat nieuwe mensen te komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bush is nu de verkeerde man op het verkeerde moment, denk ik. Die had z'n kans 4 of 8 jaar geleden moeten grijpen ...
Op de links/rechts schaal zit ik tussen Cruz en Paul en op de liberaal/conservatief schaal zit ik tussen Rubio en Cruz.quote:
Ik zat echt midden in het kruisquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:29 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Op de links/rechts schaal zit ik rechts van paul en op de liberaal/conservatief schaal zit ik op Fiorina en Christie.
Moet hem even opnieuw maken( had een gedeelte vergeten)quote:
Wow, net zo conservatief als Christie?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:29 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Op de links/rechts schaal zit ik rechts van paul en op de liberaal/conservatief schaal zit ik op Fiorina en Christie.
Correctie: Op de links/rechts schaal zit ik tussen Cruz en Paul en op de liberaal/conservatief schaal zit ik tussen Rubio en Cruz.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:33 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Wow, net zo conservatief als Christie?
Oftewel laten we nog meer tax cuts geven aan rijke corporaties met het geld van middenklasse en laten we heel de wereld kapot bombarderen?:)
Als Sanders 1 van de 2 eerste staten wint gaat zijn momentum en bekendheid alleen maar groeien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Same old same old dus. In de twee bekende staten blijft Sanders op kop liggen, nationaal Rodham. Bij de Republikeinen blijft Trump zonder enige twijfel de koning in de peilingen.
Ik kom altijd weer op dezelfde plek uit, net links van het midden en dan liberaal (halverwege de as en de top). Dichtstbijzijnde kandidaat is (alweer) Clinton. Dat was bij "I side with" ook al het geval bij mij. Toch zou ik - zoals bekend - vol overtuiging op O'Malley stemmen als ik de kans had.quote:
Midden op de links - rechts as ter hoogte van Hillary.quote:
Overmorgen, en de enkel de eerste staat; Iowaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:50 schreef bamibij het volgende:
Ben erg benieuwd, morgen eerste staten toch?
Dat hoopt iedereen die graag heeft dat voor 1 keer niet Wall Street de winnaar is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:37 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Als Sanders 1 van de 2 eerste staten wint gaat zijn momentum en bekendheid alleen maar groeien.
Zeker maar daar koop je weinig voor. In het beste geval heeft hij zo wat invloed op de verkiezingsbeloftes die Hillary Rodham maakt, je moet dan maar afwachten wat ze weer allemaal intrekt nadat ze genomineerd wordt, als we genomineerd wordt.quote:Vind het al knap dat die vrijwel zonder media coverage van 3% in de peilingen naar 38% is gegaan...
Fris eens even ons geheugen op. Ging dat toen niet net als nu wat betreft Hillary en Obama: eerst enkel in een paar linksere staten een voorspelde overwinning (ook in het begin van het jaar).quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:45 schreef martijnde3de het volgende:
het Des Moines Register wordt gezien als het de beste peiling organisatie van de VS. Vandaag komt de laatste Iowa peiling uit. Ze waren in 2008 de enige organisatie die Obama in de peiling liet winnen in Iowa. Hier een interview met de NOS.
http://nos.nl/artikel/2083762-ann-selzer-het-orakel-van-iowa.html
Blijft het bijzonder vinden, mensen die niet of nauwelijks Amerikaanse media volgen en dan beweren dat een kandidaat geen media-aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:37 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Als Sanders 1 van de 2 eerste staten wint gaat zijn momentum en bekendheid alleen maar groeien.
Vind het al knap dat die vrijwel zonder media coverage van 3% in de peilingen naar 38% is gegaan...
Stelling 8 Obamacare afschaffen?quote:
Hij heeft Jeb uitgeschakeld die op al het geld zit. Jeb heeft al het geld opgehaald bij de gebruikelijke GOP geldschieters en ze hebben er niets voor terug gekregen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:28 schreef OMG het volgende:
Jij hoort jezelf graag typen of hoe zit dat? Wie zitten er precies met een lege kas, en hoe weet je zo zeker dat Trump daarvan de oorzaak is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |