heb je weer een gat in je deur geslagen?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga deze week een nieuwe deur plaatsen.
Nee, die zitten er nog steeds in. Vandaar.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
heb je weer een gat in je deur geslagen?
Ik lig op het puntje van mijn bed. Wat een spanningquote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zal eens een leuk plaatje posten om jullie op te vrolijken. Moment.
Met glitters?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zal eens een leuk plaatje posten om jullie op te vrolijken. Moment.
Poll: Leuk plaatje?quote:
Dat maken Fokker en ik zelf wel uit.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:03 schreef Simterklaas het volgende:
Niet gelijk zo negatief, Fokker. Soms is het best mooi
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'good boy' tegen Swift.
Yes, iemand stemde jaquote:Op maandag 25 januari 2016 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Poll: Leuk plaatje?
• Ja nou, lachen gieren brullen
• Ik hoop dat dat teringding springt
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mag ook nooit iets.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat maken Fokker en ik zelf wel uit.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki natuurlijk. Die hondenlul vindt honden wel te doen
Je samen kut voelen is alweer leuker dan je in je eentje kut voelenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:23 schreef timmmmm het volgende:
En het leven is dus gewoon mooi kut he. Als alle positiever ingestelde mensen even uitloggen, zou dat mooi zijn.
Alvast bedankt
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je samen kut voelen is alweer leuker dan je in je eentje kut voelen
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Of Manuela, die krijgt ook wel een stijfje van levensvreugde. Die is een beetje bipolair geloof ik. Het ene moment lijkt hij zo voor de PC te zitten
[ afbeelding ]
Het andere moment zo
[ afbeelding ]
Oh die. Die is altijd alleen blij als hij gefietst heeft, liefst zonder iemand tegen te komen natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:18 schreef timmmmm het volgende:
NWS / Welkom en succes Leandra
onze nieuwe meesteres
Kom je hier nu ook interessant in dit topic doen? Doe gewoon maar niet joh, we zijn nogal op ons zelf.quote:
Fokker < de meeste mensenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom je hier nu ook interessant in dit topic doen? Doe gewoon maar niet joh, we zijn nogal op ons zelf.
Als je dit al interessant vindtquote:Op maandag 25 januari 2016 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom je hier nu ook interessant in dit topic doen? Doe gewoon maar niet joh, we zijn nogal op ons zelf.
Hier is een groot deel van de mensen het niet mee eens.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker < de meeste mensen
Fokker < Leandra
Dus bek dicht
moet je om op jezelf te zijn niet eerst van je zolderkamer af komen?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En wat kom jij nou weer doen?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je om op jezelf te zijn niet eerst van je zolderkamer af komen?
Fokker heeft nogal wat moeite met de gevestigde orde. Dan speelt zijn autisme op en dat uit hij door stoer te doenquote:
jou dwars zitten natuurlijk. what else. duhquote:
Hoeveel reeksen ga je naar BNW schoppen?quote:
Je hebt het helemaal fout.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker heeft nogal wat moeite met de gevestigde orde. Dan speelt zijn autisme op en dat uit hij door stoer te doen
Dat geeft niet, stoer doen is meestal een uiting van onzekerheid, beetje standaard dus.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker heeft nogal wat moeite met de gevestigde orde. Dan speelt zijn autisme op en dat uit hij door stoer te doen
Dit waag ik te betwijfelen. Nou wil ik geeen piswedstrijdje houden wie het kutste leven gehad heeft, maar zelfs voor mij was dit in de bovenste 10 procent grafkankerdagen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:26 schreef Specularium het volgende:
Fokker heeft net zo'n dag als timmm gehad, ik snap dit allemaal wel.
Een onzekere puber is het, net als Fylax.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geeft niet, stoer doen is meestal een uiting van onzekerheid, beetje standaard dus.
Wij wachten in spanning af op je nieuwe dagboekentry.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit waag ik te betwijfelen. Nou wil ik geeen piswedstrijdje houden wie het kutste leven gehad heeft, maar zelfs voor mij was dit in de bovenste 10 procent grafkankerdagen.
En we weten allemaal hoe'n kutleven ik heb dus dat wil wat zeggen
Ik ben binnenkort ook blauw, ben de nieuwe sex modquote:Op maandag 25 januari 2016 20:29 schreef YokiKater het volgende:
Wat is dit? Blauw Blauw aan! Meer crew in dit topic! JEuujj!
Goed verhaal!quote:Op maandag 25 januari 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort ook blauw, ben de nieuwe sex mod
Dit ook!quote:Op maandag 25 januari 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Yoki de nieuwe ER. Fylax blauwe ballen omdat hij er niet over mag. Blauw blauw iedereen blauw
Yoki als ERquote:Op maandag 25 januari 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Yoki de nieuwe ER. Fylax blauwe ballen omdat hij er niet over mag. Blauw blauw iedereen blauw
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort ook blauw, ben de nieuwe sex mod
Waarom is Fylax NWS niet aan het onderspammen met 3 topics?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Met de piemel van zijn vriendin aan het spelen toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is Fylax NWS niet aan het onderspammen met 3 topics?
Denk dat hij bang is dat Remlof weer terug komt, ik zag immers dat hij geen ban meer heeft.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is Fylax NWS niet aan het onderspammen met 3 topics?
Neuh. Ik ben eigenlijk best wel een tolerante jongen. Maar als mensen niet lief zijn, nou .. dan zwaait er wat heur!quote:
Ik hou dat allemaal niet bij.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met de piemel van zijn vriendin aan het spelen toch?
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met de piemel van zijn vriendin aan het spelen toch?
Ik denk dat je het geweldig zou doen.quote:
Dat ik daar nooit post heeft er weinig mee van doen, het is juist goed om iemand te hebben die een frisse blik op zoiets heeftquote:Op maandag 25 januari 2016 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat je het geweldig zou doen.
Je bent tenslotte echt een vaste SEX'er.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat ik daar nooit post heeft er weinig mee van doen, het is juist goed om iemand te hebben die een frisse blik op zoiets heeft
Dan zal het met dat frisse ook wel meevallen.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk minimaal 2 uur per dag naar sex, dus weet er heus wel wat van.
Ik douche iedere dagquote:Op maandag 25 januari 2016 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zal het met dat frisse ook wel meevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2016 21:08:54 ]
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Behandel mijn sollicitatie nou maar.
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
Kun je er ook eindbaasmoderator van maken?
Nope, geen NOTAM ook .. ik heb zelf bezoek tot 12.00uur maar daarna gooi ik gewoon het zooitje aan. Voor de zekerheid ook even DutchMil op 132.350, maar die zijn onderbezetquote:Op maandag 25 januari 2016 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet je al meer over de F16's morgen?
Ik zag wel dat RTV-NH vanaf 12:00 live gaat.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, geen NOTAM ook .. ik heb zelf bezoek tot 12.00uur maar daarna gooi ik gewoon het zooitje aan. Voor de zekerheid ook even DutchMil op 132.350, maar die zijn onderbezet
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zag wel dat RTV-NH vanaf 12:00 live gaat.
Daarom ookquote:Op maandag 25 januari 2016 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah, Facebook. Daar zitten toch alleen maar 50+'ers met glitterplaatjes op?
Ja echt verschrikkelijk, ga je op Facebook zitten om te klagen over mensen die Facebook gebruiken.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is van facebook, om mensen belachelijk te maken die alleen maar kutberichten spammen.
Ik kan er soms wel een beetje om lachen.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk, ga je op Facebook zitten om te klagen over mensen die Facebook gebruiken.
Met een beetje geluk zijn ze ook nog wel op de online radars te zien.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zag wel dat RTV-NH vanaf 12:00 live gaat.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zijn ze ook nog wel op de online radars te zien.
Elke dag.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je in Active topics per ongeluk op iets klikt en dan opeens in een of andere gare SC terecht komt op een subforum waar je normaal nooit komt?
Hoe denk je dat ik hier elke dag terecht komt.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je in Active topics per ongeluk op iets klikt en dan opeens in een of andere gare SC terecht komt op een subforum waar je normaal nooit komt?
Nee dat heb ik nietquote:Op maandag 25 januari 2016 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Neequote:Op maandag 25 januari 2016 21:43 schreef Specularium het volgende:
Zijn die bitterballen uit de oven te eten?
Dat viel mij eigenlijk heel erg mee.... ik had wel van die fancy Kwekkeboomdingen gekocht, dat dan wel weer.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:43 schreef Specularium het volgende:
Frikandellen over het algemeen wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:43 schreef Specularium het volgende:
Hoi collegaquote:Op maandag 25 januari 2016 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat viel mij eigenlijk heel erg mee.... ik had wel van die fancy Kwekkeboomdingen gekocht, dat dan wel weer.
Bitterballen uit de ovenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat viel mij eigenlijk heel erg mee.... ik had wel van die fancy Kwekkeboomdingen gekocht, dat dan wel weer.
Philips is daar heel trots op.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bitterballen uit de oven
Kan je net zo goed zo'n actifry kopen.
Vanavond even die fabriek in de fik steken. Meteen kijken of ik daar het huis van Guus Meeuwis kan vindenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Philips is daar heel trots op.
Precies, gewoon bakken in ossewit.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Daar krijg ik nou echt moordneigingen van. Ga je ergens eten, wordt er gezegd dat het patat wordt en daar krijg ik dan een klein stijfje van.
Halen ze dat ding tevoorschijn
Nog liever in ossenbloed dan in zo'n actifryquote:Op maandag 25 januari 2016 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies, gewoon bakken in ossewit.
Waarom heeft Webaap een teringhekel aan Philips?quote:Op maandag 25 januari 2016 21:48 schreef YokiKater het volgende:
Tegenwoordig heb ik net als WebGod een teringhekel aan Philips, dus ik steun TimTim.
Daarom had ik ze ook gekocht, de visite zou de airfry meenemen, en daar hebben we ook patatjes (of is het hier friet?) uit gegeten, maar we waren in de loop van de avond gewoon niet meer aan de bitterballen toegekomen, dus die hebben we pas maar in de oven gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bitterballen uit de oven
Kan je net zo goed zo'n actifry kopen.
Nou ja, hoe dan ook is het geen 'patatjes'quote:Op maandag 25 januari 2016 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom had ik ze ook gekocht, de visite zou de airfry meenemen, en daar hebben we ook patatjes (of is het hier friet?) uit gegeten, maar we waren in de loop van de avond gewoon niet meer aan de bitterballen toegekomen, dus die hebben we pas maar in de oven gedaan.
Dat had iets met werk te maken of zo, volgens mij is hij daardoor zo zuur geworden over de arbeidsmarkt.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom heeft Webaap een teringhekel aan Philips?
Oh, is hij wegbezuinigd zeker.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat had iets met werk te maken of zo, volgens mij is hij daardoor zo zuur geworden over de arbeidsmarkt.
Weet niet meer hoe het precies zit of zat, is ook niet belangrijk verder. Het lag iig nogal gevoelig.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, is hij wegbezuinigd zeker.
Kleuter in huis hè... daarom aten we ook patatjesquote:Op maandag 25 januari 2016 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dan ook is het geen 'patatjes'
Het is patat of friet.
Debiele verkleinwoordjes
Gevoelige plekjes zijn voor niemand leuk.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe het precies zit of zat, is ook niet belangrijk verder. Het lag iig nogal gevoelig.
Vraag maar aan Mani hoe we hier over kinderen denkenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kleuter in huis hè... daarom aten we ook patatjes
Dat zegt Phillips ook over hun fabriek...quote:Op maandag 25 januari 2016 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit... ik heb ze nou eenmaal en daar verandert niets aan
Ik wens jou een fijne, rustige nacht, en hoop dat je morgen gewoon weer wakker gaat worden voor ons vermaak.quote:
Ik hoop het niet, maar we zullen het zien. Misschien komen ze vanavond wel inbreken en steken ze me neerquote:Op maandag 25 januari 2016 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wens jou een fijne, rustige nacht, en hoop dat je morgen gewoon weer wakker gaat worden voor ons vermaak.
Zullen die AZC'ers dan wel weer zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar we zullen het zien. Misschien komen ze vanavond wel inbreken en steken ze me neer
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zullen die AZC'ers dan wel weer zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Henk dan ook meegaat en zijn keyboard meeneemt dan kunnen we een liedje zingen!quote:Op maandag 25 januari 2016 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Misschien moeten we morgen een excursie organiseren naar een AZC? Lekker potenrammen of varkenskoppen ophangen ofzo
Die wil vast een microfoon om een toespraak te houden.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als Henk dan ook meegaat en zijn keyboard meeneemt dan kunnen we een liedje zingen!
Dat mag allemaal.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die wil vast een microfoon om een toespraak te houden.
Dat ligt eraan of je een beetje gezellig bent.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar kom je hier nu echt standaard posten? Wel leuk hoor, maar moet er even aan wennen.
Ligt aan de stemming, meestal niet dus.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je een beetje gezellig bent.
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:00 schreef Specularium het volgende:
Slaap lekker timmm.Prima smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat woord mag je niet gebruiken, is auteursrechtelijk beschermd, dus graag even wijzigen aub.
Ik maak niet zo snel ruziequote:Op maandag 25 januari 2016 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt aan de stemming, meestal niet dus.
Maar je bent welkom hoor, als je maar geen ruzie maakt met Uccie, Njos of moemoe, de rest van de vrouwen hier kunnen me niet zoveel schelen.
Je mag overigens met die 3 wel even in een modderbadje stoeien, maar dan wil ik er bij zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak niet zo snel ruzie
En indien wel, dan heb je het waarschijnlijk verdiend
Wat diplomatiek!quote:Op maandag 25 januari 2016 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak niet zo snel ruzie
En indien wel, dan heb je het waarschijnlijk verdiend
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:33 schreef d4v1d het volgende:
ogod komt die d4v1d weer met zijn totaal niet-grappige opmerkingen
Foto's van bijna 10 jaar geleden ofzo... en inmiddels een zwangerschap verder, daar ga je echt niet vrolijk van wordenquote:
Staan de pics van je buik wel in OUD?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Foto's van bijna 10 jaar geleden ofzo... en inmiddels een zwangerschap verder, daar ga je echt niet vrolijk van worden
Nou... daar moet ik eens even goed over denkenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staan de pics van je buik wel in OUD?
Moet je wat vaker douchen.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:39 schreef d4v1d het volgende:
Volgens mij zit dat groene spul er nog steeds
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie dat Jinek ook weer kut gaat worden.
Lola is wel lekker.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie dat Jinek ook weer kut gaat worden.
Toch zou ik het er best op willen proberen.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, als die klaar met je is dan heb je een krul in je lul.
For God and country, Geronimo!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch zou ik het er best op willen proberen.
Yoki en ik gaven dan ook complimenten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch zou ik het er best op willen proberen.
Daar moest ik dus om lachen, maar ik dacht ik post het hier want ik wil geen ruzie met de eindmod.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had er al wat van gezegd, die crew moet niet denken dat dat een speeltuin van hun is.
Dit soort onzin kan ook wel wegblijven, 24 uur ban + note.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar moest ik dus om lachen, maar ik dacht ik post het hier want ik wil geen ruzie met de eindmod.
Zijn best fijne auto'squote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit soort onzin kan ook wel wegblijven, 24 uur ban + note.
Mwah, gewoon lekker boodschappen/stadsautootje hoor. Heb er in een paar honderd gereden, rijdt en zit prima. Genoeg ruimte ook, geen bijzonder mooie auto maar wel heel praktisch en gewoon goed.quote:
Kun je niet slapen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we er dan samen een eind aan maken?
Als jullie nou gewoon samen verkering nemen ben je allebei niet meer singel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we er dan samen een eind aan maken?
Nee, en dat maakt dat mijn normaal nog fleurige gemoedstoestand danig omslaatquote:
Als we nou samen met die slotjes om ons nek de singel inspringen is het ook opgelostquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jullie nou gewoon samen verkering nemen ben je allebei niet meer singel.
Opgelost, slotje....
[ afbeelding ]
Echte liefde
Nah... niet echt, maar dan heb jij er geen last meer van, dat is wat anders dan opgelost.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als we nou samen met die slotjes om ons nek de singel inspringen is het ook opgelost
Als ik er maar lang gemoeg in lig, los ik vanzelf opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... niet echt, maar dan heb jij er geen last meer van, dat is wat anders dan opgelost.
Maar doe maar gewoon niet
We kunnen ook gewoon het AZ stadion opblazen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als we nou samen met die slotjes om ons nek de singel inspringen is het ook opgelost
Dan liever de ArenA natuurkijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon het AZ stadion opblazen hoor.
Ben je ook hevig aan het transpireren?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we eerst maar beginnen met eem beetje water drinken
Ik doe met je mee, ik neem er wat melatonine bij en ga proberen te pitten. Anders heb ik morgen weer een probleem.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we eerst maar beginnen met eem beetje water drinken
Nee, maar io ben mezelf dan ook niet aan het afberen, misschien helpt datquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je ook hevig aan het transpireren?
Misschien moet je hem inderdaad even door de vuist laten razen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar io ben mezelf dan ook niet aan het afberen, misschien helpt dat
Misschien heeft fylax' moeder even niks te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je hem inderdaad even door de vuist laten razen.
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:27 schreef timmmmm het volgende:
jullie liggen natuurlijk allemaal te slapen met jullie luie hoofden
Ik ben in de war, wat is dit voor UI?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je hem inderdaad even door de vuist laten razen.
Ik schakelde net pas in dus heb niets kunnen volgen. Maar afgaande van die J-367 met vogeltje op de staart zullen ze gevlogen hebben met callsign POLLY-0..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:18 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het maar een saaie bedoening.
Ik was ook te laat, ze landen al voor 12:00, de vliegers zijn nu even naar de mac toe geloof ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik schakelde net pas in dus heb niets kunnen volgen. Maar afgaande van die J-367 met vogeltje op de staart zullen ze gevlogen hebben met callsign POLLY-0..
Nu maar afwachten wanneer ze weer gaan opstijgen. En dan zal er komende week, als ze het even handig en leuk doen misschien vanuit Defensie nog wel een onboard filmpje online verschijnen.
Ik hoop dat ze hier straks overvliegen, dan ga ik wel even een fapje doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik was ook te laat, ze landen al voor 12:00, de vliegers zijn nu even naar de mac toe geloof ik.
Misschien ook wel hier, ze komen vanaf Leeuwarden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier straks overvliegen, dan ga ik wel even een fapje doen.
Ik ook niet maar ik ben dan wel de rest van de dag een gelukkige jongen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga dan alleen geen fapje doen hoor.
Hoe laat gaan ze nou weer weg?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:30 schreef YokiKater het volgende:
Zo, nog even een politieheli erbij.. wat een topshow!
Je liegt....quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:45 schreef Viro het volgende:
Zeug op werk vraagt of ik dr wil masseren![]()
Mijn antwoord: ben moslim, alles met varkens is haram
En je bent ook een beetje beperkt dus mensen geloven dit wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:45 schreef Viro het volgende:
Zeug op werk vraagt of ik dr wil masseren![]()
Mijn antwoord: ben moslim, alles met varkens is haram
Waar, ik heb veel geleerd van jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
En je bent ook een beetje beperkt dus mensen geloven dit wel.
i feel very specialquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marnix Kappers is trots op je.
Waarom dan timmmmm?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:14 schreef timmmmm het volgende:
Nou jongens, vandasg was het weer een doffe ellende
Dat heb ik ook wel eens als ik in een Manisch dipje zit.quote:
Oh, ik zal snel intunen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu, Aalsmeerbaan. BLADE-01 en BLADE-02.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |