Met een beetje geluk zijn ze ook nog wel op de online radars te zien.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zag wel dat RTV-NH vanaf 12:00 live gaat.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zijn ze ook nog wel op de online radars te zien.
Elke dag.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je in Active topics per ongeluk op iets klikt en dan opeens in een of andere gare SC terecht komt op een subforum waar je normaal nooit komt?
Hoe denk je dat ik hier elke dag terecht komt.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je in Active topics per ongeluk op iets klikt en dan opeens in een of andere gare SC terecht komt op een subforum waar je normaal nooit komt?
Nee dat heb ik nietquote:Op maandag 25 januari 2016 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Neequote:Op maandag 25 januari 2016 21:43 schreef Specularium het volgende:
Zijn die bitterballen uit de oven te eten?
Dat viel mij eigenlijk heel erg mee.... ik had wel van die fancy Kwekkeboomdingen gekocht, dat dan wel weer.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:43 schreef Specularium het volgende:
Frikandellen over het algemeen wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:43 schreef Specularium het volgende:
Hoi collegaquote:Op maandag 25 januari 2016 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat viel mij eigenlijk heel erg mee.... ik had wel van die fancy Kwekkeboomdingen gekocht, dat dan wel weer.
Bitterballen uit de ovenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat viel mij eigenlijk heel erg mee.... ik had wel van die fancy Kwekkeboomdingen gekocht, dat dan wel weer.
Philips is daar heel trots op.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bitterballen uit de oven
Kan je net zo goed zo'n actifry kopen.
Vanavond even die fabriek in de fik steken. Meteen kijken of ik daar het huis van Guus Meeuwis kan vindenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Philips is daar heel trots op.
Precies, gewoon bakken in ossewit.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Daar krijg ik nou echt moordneigingen van. Ga je ergens eten, wordt er gezegd dat het patat wordt en daar krijg ik dan een klein stijfje van.
Halen ze dat ding tevoorschijn
Nog liever in ossenbloed dan in zo'n actifryquote:Op maandag 25 januari 2016 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies, gewoon bakken in ossewit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |