Ik ben in de war, wat is dit voor UI?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je hem inderdaad even door de vuist laten razen.
Ik schakelde net pas in dus heb niets kunnen volgen. Maar afgaande van die J-367 met vogeltje op de staart zullen ze gevlogen hebben met callsign POLLY-0..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:18 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het maar een saaie bedoening.
Ik was ook te laat, ze landen al voor 12:00, de vliegers zijn nu even naar de mac toe geloof ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik schakelde net pas in dus heb niets kunnen volgen. Maar afgaande van die J-367 met vogeltje op de staart zullen ze gevlogen hebben met callsign POLLY-0..
Nu maar afwachten wanneer ze weer gaan opstijgen. En dan zal er komende week, als ze het even handig en leuk doen misschien vanuit Defensie nog wel een onboard filmpje online verschijnen.
Ik hoop dat ze hier straks overvliegen, dan ga ik wel even een fapje doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik was ook te laat, ze landen al voor 12:00, de vliegers zijn nu even naar de mac toe geloof ik.
Misschien ook wel hier, ze komen vanaf Leeuwarden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier straks overvliegen, dan ga ik wel even een fapje doen.
Ik ook niet maar ik ben dan wel de rest van de dag een gelukkige jongen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga dan alleen geen fapje doen hoor.
Hoe laat gaan ze nou weer weg?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:30 schreef YokiKater het volgende:
Zo, nog even een politieheli erbij.. wat een topshow!
Je liegt....quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:45 schreef Viro het volgende:
Zeug op werk vraagt of ik dr wil masseren![]()
Mijn antwoord: ben moslim, alles met varkens is haram
En je bent ook een beetje beperkt dus mensen geloven dit wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:45 schreef Viro het volgende:
Zeug op werk vraagt of ik dr wil masseren![]()
Mijn antwoord: ben moslim, alles met varkens is haram
Waar, ik heb veel geleerd van jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
En je bent ook een beetje beperkt dus mensen geloven dit wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |