Dit soort onzin kan ook wel wegblijven, 24 uur ban + note.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar moest ik dus om lachen, maar ik dacht ik post het hier want ik wil geen ruzie met de eindmod.
Zijn best fijne auto'squote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit soort onzin kan ook wel wegblijven, 24 uur ban + note.
Mwah, gewoon lekker boodschappen/stadsautootje hoor. Heb er in een paar honderd gereden, rijdt en zit prima. Genoeg ruimte ook, geen bijzonder mooie auto maar wel heel praktisch en gewoon goed.quote:
Kun je niet slapen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we er dan samen een eind aan maken?
Als jullie nou gewoon samen verkering nemen ben je allebei niet meer singel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we er dan samen een eind aan maken?
Nee, en dat maakt dat mijn normaal nog fleurige gemoedstoestand danig omslaatquote:
Als we nou samen met die slotjes om ons nek de singel inspringen is het ook opgelostquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jullie nou gewoon samen verkering nemen ben je allebei niet meer singel.
Opgelost, slotje....
[ afbeelding ]
Echte liefde
Nah... niet echt, maar dan heb jij er geen last meer van, dat is wat anders dan opgelost.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als we nou samen met die slotjes om ons nek de singel inspringen is het ook opgelost
Als ik er maar lang gemoeg in lig, los ik vanzelf opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... niet echt, maar dan heb jij er geen last meer van, dat is wat anders dan opgelost.
Maar doe maar gewoon niet
We kunnen ook gewoon het AZ stadion opblazen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als we nou samen met die slotjes om ons nek de singel inspringen is het ook opgelost
Dan liever de ArenA natuurkijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon het AZ stadion opblazen hoor.
Ben je ook hevig aan het transpireren?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we eerst maar beginnen met eem beetje water drinken
Ik doe met je mee, ik neem er wat melatonine bij en ga proberen te pitten. Anders heb ik morgen weer een probleem.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we eerst maar beginnen met eem beetje water drinken
Nee, maar io ben mezelf dan ook niet aan het afberen, misschien helpt datquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je ook hevig aan het transpireren?
Misschien moet je hem inderdaad even door de vuist laten razen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar io ben mezelf dan ook niet aan het afberen, misschien helpt dat
Misschien heeft fylax' moeder even niks te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je hem inderdaad even door de vuist laten razen.
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:27 schreef timmmmm het volgende:
jullie liggen natuurlijk allemaal te slapen met jullie luie hoofden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |