heb je weer een gat in je deur geslagen?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga deze week een nieuwe deur plaatsen.
Nee, die zitten er nog steeds in. Vandaar.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
heb je weer een gat in je deur geslagen?
Ik lig op het puntje van mijn bed. Wat een spanningquote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zal eens een leuk plaatje posten om jullie op te vrolijken. Moment.
Met glitters?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zal eens een leuk plaatje posten om jullie op te vrolijken. Moment.
Poll: Leuk plaatje?quote:
Dat maken Fokker en ik zelf wel uit.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:03 schreef Simterklaas het volgende:
Niet gelijk zo negatief, Fokker. Soms is het best mooi
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'good boy' tegen Swift.
Yes, iemand stemde jaquote:Op maandag 25 januari 2016 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Poll: Leuk plaatje?
• Ja nou, lachen gieren brullen
• Ik hoop dat dat teringding springt
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mag ook nooit iets.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat maken Fokker en ik zelf wel uit.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki natuurlijk. Die hondenlul vindt honden wel te doen
Je samen kut voelen is alweer leuker dan je in je eentje kut voelenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:23 schreef timmmmm het volgende:
En het leven is dus gewoon mooi kut he. Als alle positiever ingestelde mensen even uitloggen, zou dat mooi zijn.
Alvast bedankt
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je samen kut voelen is alweer leuker dan je in je eentje kut voelen
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Of Manuela, die krijgt ook wel een stijfje van levensvreugde. Die is een beetje bipolair geloof ik. Het ene moment lijkt hij zo voor de PC te zitten
[ afbeelding ]
Het andere moment zo
[ afbeelding ]
Oh die. Die is altijd alleen blij als hij gefietst heeft, liefst zonder iemand tegen te komen natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:18 schreef timmmmm het volgende:
NWS / Welkom en succes Leandra
onze nieuwe meesteres
Kom je hier nu ook interessant in dit topic doen? Doe gewoon maar niet joh, we zijn nogal op ons zelf.quote:
Fokker < de meeste mensenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom je hier nu ook interessant in dit topic doen? Doe gewoon maar niet joh, we zijn nogal op ons zelf.
Als je dit al interessant vindtquote:Op maandag 25 januari 2016 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom je hier nu ook interessant in dit topic doen? Doe gewoon maar niet joh, we zijn nogal op ons zelf.
Hier is een groot deel van de mensen het niet mee eens.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker < de meeste mensen
Fokker < Leandra
Dus bek dicht
moet je om op jezelf te zijn niet eerst van je zolderkamer af komen?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En wat kom jij nou weer doen?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je om op jezelf te zijn niet eerst van je zolderkamer af komen?
Fokker heeft nogal wat moeite met de gevestigde orde. Dan speelt zijn autisme op en dat uit hij door stoer te doenquote:
jou dwars zitten natuurlijk. what else. duhquote:
Hoeveel reeksen ga je naar BNW schoppen?quote:
Je hebt het helemaal fout.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker heeft nogal wat moeite met de gevestigde orde. Dan speelt zijn autisme op en dat uit hij door stoer te doen
Dat geeft niet, stoer doen is meestal een uiting van onzekerheid, beetje standaard dus.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker heeft nogal wat moeite met de gevestigde orde. Dan speelt zijn autisme op en dat uit hij door stoer te doen
Dit waag ik te betwijfelen. Nou wil ik geeen piswedstrijdje houden wie het kutste leven gehad heeft, maar zelfs voor mij was dit in de bovenste 10 procent grafkankerdagen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:26 schreef Specularium het volgende:
Fokker heeft net zo'n dag als timmm gehad, ik snap dit allemaal wel.
Een onzekere puber is het, net als Fylax.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geeft niet, stoer doen is meestal een uiting van onzekerheid, beetje standaard dus.
Wij wachten in spanning af op je nieuwe dagboekentry.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit waag ik te betwijfelen. Nou wil ik geeen piswedstrijdje houden wie het kutste leven gehad heeft, maar zelfs voor mij was dit in de bovenste 10 procent grafkankerdagen.
En we weten allemaal hoe'n kutleven ik heb dus dat wil wat zeggen
Ik ben binnenkort ook blauw, ben de nieuwe sex modquote:Op maandag 25 januari 2016 20:29 schreef YokiKater het volgende:
Wat is dit? Blauw Blauw aan! Meer crew in dit topic! JEuujj!
Goed verhaal!quote:Op maandag 25 januari 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort ook blauw, ben de nieuwe sex mod
Dit ook!quote:Op maandag 25 januari 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Yoki de nieuwe ER. Fylax blauwe ballen omdat hij er niet over mag. Blauw blauw iedereen blauw
Yoki als ERquote:Op maandag 25 januari 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Yoki de nieuwe ER. Fylax blauwe ballen omdat hij er niet over mag. Blauw blauw iedereen blauw
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort ook blauw, ben de nieuwe sex mod
Waarom is Fylax NWS niet aan het onderspammen met 3 topics?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Met de piemel van zijn vriendin aan het spelen toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is Fylax NWS niet aan het onderspammen met 3 topics?
Denk dat hij bang is dat Remlof weer terug komt, ik zag immers dat hij geen ban meer heeft.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is Fylax NWS niet aan het onderspammen met 3 topics?
Neuh. Ik ben eigenlijk best wel een tolerante jongen. Maar als mensen niet lief zijn, nou .. dan zwaait er wat heur!quote:
Ik hou dat allemaal niet bij.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met de piemel van zijn vriendin aan het spelen toch?
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met de piemel van zijn vriendin aan het spelen toch?
Ik denk dat je het geweldig zou doen.quote:
Dat ik daar nooit post heeft er weinig mee van doen, het is juist goed om iemand te hebben die een frisse blik op zoiets heeftquote:Op maandag 25 januari 2016 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat je het geweldig zou doen.
Je bent tenslotte echt een vaste SEX'er.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat ik daar nooit post heeft er weinig mee van doen, het is juist goed om iemand te hebben die een frisse blik op zoiets heeft
Dan zal het met dat frisse ook wel meevallen.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk minimaal 2 uur per dag naar sex, dus weet er heus wel wat van.
Ik douche iedere dagquote:Op maandag 25 januari 2016 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zal het met dat frisse ook wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |