Cavaliers heeft over het winnen van een duel nog wel een aardige anekdote meen ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Mike een duel van jou wint dan weet je dat je echt slecht bent
Dijks is een van de weinige goede spelers vandaag.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dijks moet eens minder snel die bal voor het doel flikkeren.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap echt niet wat Vitesse aan het doen is.
Vooral uitglijdenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap echt niet wat Vitesse aan het doen is.
Wie is dit?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij ook voor de club van Vitesse?
En zal hij ook spelers van Ajax lange blessures toewensen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo te zien een hondstrouwe oranjesupporter die er kapot van is dat Nederland weer eens is uitgeschakeld.quote:
Oranje heeft geen supportersquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zo te zien een hondstrouwe oranjesupporter die er kapot van is dat Nederland weer eens is uitgeschakeld.
Heeft het een iets met het ander te maken?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu rooibos thee. Er zal waarschijnlijk nog een goal vallen in de 2e helft.
Ben ik me van bewust.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oranje heeft geen supporters
op jou na..
Gaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy ( en smerigquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu rooibos thee. Er zal waarschijnlijk nog een goal vallen in de 2e helft.
KingRoland is er!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
rooibos is niet echte thee natuurlijk. Tevens drink ik het ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
rooibos is niet echte thee natuurlijk. Tevens drink ik het ook.
quote:
Och och en als jullie VBL volk in die stink stadions zitten dan wel die enge ziektes en aandoeningen toewensenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
En zal hij ook spelers van Ajax lange blessures toewensen?
Haha, denken dat GGMM weleens in het stadion komtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Och och en als jullie VBL volk in die stink stadions zitten
Wat een rare ongefundeerde beschuldigingen. Je lijkt wel gestoord.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:43 schreef Joezi het volgende:
Och och en als jullie VBL volk in die stink stadions zitten dan wel die enge ziektes en aandoeningen toewensenWat oerwoudgeluiden erbij en jezelf jood noemen.
Bijna niemand in VBL weet hoe een stadion er van binnen uit zietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Och och en als jullie VBL volk in die stink stadions zitten dan wel die enge ziektes en aandoeningen toewensenWat oerwoudgeluiden erbij en jezelf jood noemen.
Ik wens slechts een gescheurde enkelband.
Dat vond ik nog wel de vreemdste beschuldiging.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:44 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha, denken dat GGMM weleens in het stadion komt
Afgelopen maandag nogquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Bijna niemand in VBL weet hoe een stadion er van binnen uit ziet
Van FOX ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, Bruggink en Perez zijn de beste analisten die we hebben.
Dan ben je niet zo goed, geloof ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is zo goed dat hij bij Willem II wordt uitgekotst
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb dat plaatje van Robben nog niet gezien.
Ik heb het nu opgeslagen Coco
[..]
Er zijn users die nog steeds denken dat hij kan voetballenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je niet zo goed, geloof ik
Ach, wie weet wordt het nog wat. Kleine kans wel natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn users die nog steeds denken dat hij kan voetballen
Pas als zijn houding verandert kan het nog wat wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, wie weet wordt het nog wat. Kleine kans wel natuurlijk
Ik vind dat soort dingen toch altijd bijzonder moeilijk te beoordelen, al heeft hij natuurlijk wel een reputatie ondertussen. Voor zover ik weet hebben ze wat dat betreft bij Willem II weinig te klagen, maar misschien heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Pas als zijn houding verandert kan het nog wat worden
Ik vind Ronald de Boer ook goed. Altijd lekker objectief. Vooral als het over Ajax gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, Bruggink en Perez zijn de beste analisten die we hebben.
Ajax zal straks wel melden dat het uitverkocht isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
De sfeer zit er overigens weer lekker in in het stadion
Ronald is niet slecht, maar absoluut niet objectief haha. Ook een onderschatte speler trouwens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik vind Ronald de Boer ook goed. Altijd lekker objectief. Vooral als het over Ajax gaat.
Walgelijke kaarthouders die niet op komen dagenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax zal straks wel melden dat het uitverkocht is
Sinji Ono bedoel je?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik Japanners zie, denk ik alleen aan Keita Ono.
Net zo lekker als de grasmat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
De sfeer zit er overigens weer lekker in in het stadion
Keita is een of andere dartserquote:
Zitten er max 30.000.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maar even serieus, bedoel deze vraag niet beledigend. Zitten er in de Arena zoveel rijke lui en bobo's dat je het stadion kunt uitverkopen en er toch maar 40.000 zitten?
Voor #Ajax - Vitesse zijn 48.533 tickets verkochtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax koopt hun eigen tickets op ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor #Ajax - Vitesse zijn 48.533 tickets verkocht
Succes trekt wel de figuren aan die dan een seizoenskaart (of bedrijfskaarten) nemen en alleen tegen Feyenoord en PSV op komen dagen. Als je er een beetje op let zie je ook iedere wedstrijd op dezelfde (groepjes van) plekken onbezette stoeltjesquote:
Ah oké, ja zou kunnen. Maar volgens die logica zou het bij andere grote clubs toch ook halfleeg moeten zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Succes trekt wel de figuren aan die dan een seizoenskaart (of bedrijfskaarten) nemen en alleen tegen Feyenoord en PSV op komen dagen. Als je er een beetje op let zie je ook iedere wedstrijd op dezelfde (groepjes van) plekken onbezette stoeltjes
Vako heeft ook wel door dat als hij de bal aan een ploeggenoot geeft dat ook tot balverlies leidtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze die Qazaishvilli bijvoorbeeld ook al ooit hebben verteld dat je zo'n bal ook mag passen?
Matige basistechniekquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
El Ghazi is niet wat ik ervan verwacht had.
Ik heb er onvoldoende verstand van om er veel over te zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, ja zou kunnen. Maar volgens die logica zou het bij andere grote clubs toch ook halfleeg moeten zijn?
Zometeen komt Ron Beton er ook inquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik durf het inmiddels betonvoetbal te noemen.
Goede omschrijving.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik durf het inmiddels betonvoetbal te noemen.
De Boer kennende, maart 2019quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef S0nic het volgende:
El Ghazi moet gewoon in de spits, hoe lang gaat dat nog duren voordat De Boer dat door heeft.
Als Vitesse niet minimaal gelijk speelt kunnen ze beter stoppen met de club.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Viergever én Van der Hoorn in één elftal, draag me weg aub
Goed ideequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Vitesse niet minimaal gelijk speelt kunnen ze beter stoppen met de club.
Mee eensquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Vitesse niet minimaal gelijk speelt kunnen ze beter stoppen met de club.
In de spits lekker kansen verprutsen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef S0nic het volgende:
El Ghazi moet gewoon in de spits, hoe lang gaat dat nog duren voordat De Boer dat door heeft.
Ajax heeft wel relatief meer bedrijvenkaarten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, ja zou kunnen. Maar volgens die logica zou het bij andere grote clubs toch ook halfleeg moeten zijn?
Toekomstige spits van Leedsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar moet ik je helaas gelijk in geven. Type Babel.
Dit was de kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:59 schreef S0nic het volgende:
Als Ajax dit wint zijn ze kampioen, alleen PSV uit is nog lastig hierna.
Kansen die hij zelf zal creëren ja, niet afhankelijk van de aanvoer zoals Milik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de spits lekker kansen verprutsen?
Zal misschien ook wel met faciliteiten in het stadion en de omgeving te maken hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft wel relatief meer bedrijvenkaarten.
Niks loopt echt vloeiend , heeft veel balaannames nodig , trap is ook voor verbetering vatbaarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog wel meevallen, maar het komt er in ieder geval niet uit.
Nee, al zou het onzin zijn om nog een matige spits aan te trekken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef S0nic het volgende:
Zou kunnen hoor, het zou ook kunnen komen doordat Ajax al een jaar of 3 behoorlijk saai voetbal speeltquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er onvoldoende verstand van om er veel over te zeggen![]()
Wel is het zo dat de wat duurdere plekken bij Ajax ook de plekken zijn waar we tegenaan kijken als tv-kijker. Bij de Kuip bijvoorbeeld is dat wat gelijkmatiger verdeeld geloof ik
Geen koude krokettenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal misschien ook wel met faciliteiten in het stadion en de omgeving te maken hebben
quote:
Babel, ook al zo'n supertalent die de toekomst van ons land zou gaan redden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar moet ik je helaas gelijk in geven. Type Babel.
Uiteraard zal ook dat meespelen. Met Sparta-RKC 5-2 doe je mij niet minder een plezier dan met deze wedstrijd vanuit het stadion beglurenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, het zou ook kunnen komen doordat Ajax al een jaar of 3 behoorlijk saai voetbal speelt
Willem II treft twee tegenstanders op het heel juiste moment. Heerenveen en Groningen verkeren niet in een beste vorm iigquote:
Dat creëren is juist wat er telkens fout gaat bij El Ghazi.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kansen die hij zelf zal creëren ja, niet afhankelijk van de aanvoer zoals Milik.
Beginfase was genotquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan eindelijk kijken. Is het wat tot nu toe?![]()
Haha, retorische vraag natuurlijk. Ajax is eigenlijk altijd een genot om naar te kijken.
Het is betonvoetbal. Ajax gaat met 10 man achter de bal liggen in de hoop dat de 1-1 niet valt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Haha, retorische vraag natuurlijk. Ajax is eigenlijk altijd een genot om naar te kijken.
Hier nog een echte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Hmja, die gekrulde schoten van hem vliegen er af en toe nog wel fraai in. Maar hij heeft geen hard schot inderdaad. (wie heeft dat tegenwoordig nog wel?)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks loopt echt vloeiend , heeft veel balaannames nodig , trap is ook voor verbetering vatbaar
Nieuwe Kluivert toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Babel, ook al zo'n supertalent die de toekomst van ons land zou gaan redden.
Heeft in de opleiding ook een tijd als back gespeeld en als ik het goed heb zelfs als buitenspelerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
Veltman heeft best veel drive naar voren als rechtsback zijnde.
Als ... zijnde, nee nee neequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
Veltman heeft best veel drive naar voren als rechtsback zijnde.
het mag ook wel eens meevallenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II treft twee tegenstanders op het heel juiste moment. Heerenveen en Groningen verkeren niet in een beste vorm iig.
Streppel is wel ziedend op het bestuur las ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het mag ook wel eens meevallen
Ik teken ervoor. Maar dit is wel precies wat ik bedoelde dat Ajax het zelden even goed over de streep trektquote:
Koemanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hmja, die gekrulde schoten van hem vliegen er af en toe nog wel fraai in. Maar hij heeft geen hard schot inderdaad. (wie heeft dat tegenwoordig nog wel?)
huh?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef S0nic het volgende:
Mijn Engelse commentator zegt net dat Sinkgraven nooit het gat zal kunnen invullen dat Klaassen achterlaatMet afstand onze beste speler
Klaassen vult de 10-positie juist afzichtelijk in.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef S0nic het volgende:
Mijn Engelse commentator zegt net dat Sinkgraven nooit het gat zal kunnen invullen dat Klaassen achterlaatMet afstand onze beste speler
Babel had af en toe een goede dag, dan schoot hij een bal van 20 meter in de kruising. Ook in oranje deed hij het meestal niet eens zo slecht. Alleen deed hij alles veel te veel op kracht.quote:
Bedankt, Hans.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen vult de 10-positie juist afzichtelijk in.
Die werd laatst nog genoemd als één van de zes goede spitsen die Ajax ooit had opgeleid. Wat heb ik destijds gemist, was die zo legendarisch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Babel, ook al zo'n supertalent die de toekomst van ons land zou gaan redden.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan Vitesse nog niet gescoord hebben?
Geen dank.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse gaat zo inefficient mogelijk om met de geboden ruimte.
Johquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen vult de 10-positie juist afzichtelijk in.
Nee , uit armoede maar linksbuiten gezet wegens gebrek aan randementquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werd laatst nog genoemd als één van de zes goede spitsen die Ajax ooit had opgeleid. Wat heb ik destijds gemist, was die zo legendarisch?
Hey kopsterkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Omdat Vitesse kut speeltquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan Vitesse nog niet gescoord hebben?
Zijn heupschot jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werd laatst nog genoemd als één van de zes goede spitsen die Ajax ooit had opgeleid. Wat heb ik destijds gemist, was die zo legendarisch?
ja hij wil spenden en het bestuur wil de club gezond maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Streppel is wel ziedend op het bestuur las ik
Hij baalde toch meer om het vertrek van Wuytens?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja hij wil spenden en het bestuur wil de club gezond maken.
Speelde bij Ajax toch bijna altijd linksbuiten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had toch op zijn minst iets attractiever voetbal verwachtquote:
oh dat zal er ook wel bij komen, maar hoofdoorzaak is nog steeds het weinig geld uit kunnen geven. streppel gaat volgend jaar toch lekker naar ajax of vites.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij baalde toch meer om het vertrek van Wuytens?
Maar zijn comeback was wel legendarisch paar seizoen geleden gelukkig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , uit armoede maar linksbuiten gezet wegens gebrek aan randement
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had toch op zijn minst iets attractiever voetbal verwacht
Had heel af en toe z'n momenten, veel slechter dan Affelay was hij in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Druk met tentamens. Hoezo struggles?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nope, stage struggles volgende week. Jij?
Als hij boos wordt om weinig geld uitgeven kan hij beter niet naar Ajax gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat zal er ook wel bij komen, maar hoofdoorzaak is nog steeds het weinig geld uit kunnen geven. streppel gaat volgend jaar toch lekker naar ajax of vites.
? amper gescoordquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Maar zijn comeback was wel legendarisch paar seizoen geleden gelukkig.
Vitesse lijkt mij het wel te worden denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat zal er ook wel bij komen, maar hoofdoorzaak is nog steeds het weinig geld uit kunnen geven. streppel gaat volgend jaar toch lekker naar ajax of vites.
even niet neequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je proefde het sarcasme niet?
Heb je ook een filmpje van Tom de Mul ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Uit deze viktor sikora-movie blijkt dat Babel eigenlijk gewoon een wereldspeler was.
Ajax is heel zakelijk. Maar van dit Vitesse mag je wel 2-0, 3-0 winnenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ratjetoe komt anders klaar nu
Tarado vindt het allemaal wel meevallen
Iedere tegenstander van Ajax kan er geen klote vanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is heel zakelijk. Maar van dit Vitesse mag je wel 2-0, 3-0 winnen
47 voor en 11 tegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedroso het zal wijten aan het gemis van Klaassen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ho ho, Tom de Mul heeft wel ooit Philipe Leonard helemaal dronken gespeeld.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb je ook een filmpje van Tom de Mul ?
Heb hier zelfs een doelpunt ingeleid door Babel voor je.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb je ook een filmpje van Tom de Mul?
dat is toch drugs?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef VXXLL het volgende:
Ik ga zo maar een jonko klappen, om het leed wat te verzachten
4 keer in 5 jaar kampioenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die was zich aan het indekken vandaagquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedroso het zal wijten aan het gemis van Klaassen.
Waarover?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die was zich aan het indekken vandaag
man man man
Vertel mij meerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die was zich aan het indekken vandaag
man man man
Prachtig gedaan van die blonde godquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb hier zelfs een doelpunt ingeleid door Babel voor je.
Vroeg opstaan en het is best wel een afstandje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Druk met tentamens. Hoezo struggles?
Geniet ze.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef VXXLL het volgende:
Ik ga zo maar een jonko klappen, om het leed wat te verzachten
Madquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:18 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk jongen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Vandaag was die bang voor verlies
Prachtig loeihard schot van Ryan superspits Babel. Zo zie je ze tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prachtig gedaan van die blonde god
heupschot?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prachtig loeihard schot van Ryan superspits Babel. Zo zie je ze tegenwoordig niet meer.
Dan ga je toch lekker basketbal kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben afgehaakt bij deze wedstrijd. Wat een ontiegelijk laag niveau. Doodsaai.
Misschien moet die maar de Serie A volgenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We mogen geen succes aan spelopvatting koppelen.
Dat schot heeft die trouwens aangeleerd gekregen van een Argentijnse proefspeler genaamd Gaston Sangoyquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prachtig loeihard schot van Ryan superspits Babel. Zo zie je ze tegenwoordig niet meer.
Ik heb tien keer meer genoten van Malaga - Barça & Espanyol - Villarreal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien moet die maar de Serie A volgen
Ik geniet ook van Barca als Sierd er niet bij isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tien keer meer genoten van Malaga - Barça & Espanyol - Villarreal.
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat schot heeft die trouwens aangeleerd gekregen van een Argentijnse proefspeler genaamd Gaston Sangoy
Je kan ook muten, #tip. Doe ik ook bij wedstrijden van Ajax.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geniet ook van Barca als Sierd er niet bij is
Ik heb echt de neiging om weg te zappenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Het is ook nog een godvergeten kwartier
Ik heb United gezien vanmiddag, daarmee vergeleken levert Ajax vandaag een galavoorstelling af.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Het is ook nog een godvergeten kwartier
Hoeveel is dat geworden?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb United gezien vanmiddag, daarmee vergeleken levert Ajax vandaag een galavoorstelling af.
familie van?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . Beetje een Julian Jenner geval
Die hebben de afgelopen 11 wedstrijden dezelfde ruststand op het bord gehad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb United gezien vanmiddag, daarmee vergeleken levert Ajax vandaag een galavoorstelling af.
Dit soort gedrag past niet bij een Ajacied en ik hoop dan ook dat dit een of andere inside joke is die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
De scheids fluit erg in het voordeel van Vitesse valt me op.
Ik ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging om weg te zappen
United is geen voetbalquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd de stille hoop dat ie uit de kast komt en bekend dat hij helemaal niet voor Atleti isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook muten, #tip. Doe ik ook bij wedstrijden van Ajax.
Jenner! Nog zo'n prachtige speler die in de voetsporen zou treden van de illustere buitenspelers uit het verleden. Alleen jammer dat hij geen fatsoenlijke voorzet kon geven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . Beetje een Julian Jenner geval
Het was inderdaad een grapje, omdat het duidelijk fair was wat hij deed.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit soort gedrag past niet bij een Ajacied en ik hoop dan ook dat dit een of andere inside joke is die ik niet begrijp.
snap ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging om weg te zappen
Wel mooi die scharen aangeleerd .quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jenner! Nog zo'n prachtige speler die in de voetsporen zou treden van de illustere buitenspelers uit het verleden. Alleen jammer dat hij geen fatsoenlijke voorzet kon geven.
meh had gehoopt op een gelijkspelletjequote:
Ik heb Faik in de manager.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meh had gehoopt op een gelijkspelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |