Succes trekt wel de figuren aan die dan een seizoenskaart (of bedrijfskaarten) nemen en alleen tegen Feyenoord en PSV op komen dagen. Als je er een beetje op let zie je ook iedere wedstrijd op dezelfde (groepjes van) plekken onbezette stoeltjesquote:
Ah oké, ja zou kunnen. Maar volgens die logica zou het bij andere grote clubs toch ook halfleeg moeten zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Succes trekt wel de figuren aan die dan een seizoenskaart (of bedrijfskaarten) nemen en alleen tegen Feyenoord en PSV op komen dagen. Als je er een beetje op let zie je ook iedere wedstrijd op dezelfde (groepjes van) plekken onbezette stoeltjes
Vako heeft ook wel door dat als hij de bal aan een ploeggenoot geeft dat ook tot balverlies leidtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze die Qazaishvilli bijvoorbeeld ook al ooit hebben verteld dat je zo'n bal ook mag passen?
Matige basistechniekquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
El Ghazi is niet wat ik ervan verwacht had.
Ik heb er onvoldoende verstand van om er veel over te zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, ja zou kunnen. Maar volgens die logica zou het bij andere grote clubs toch ook halfleeg moeten zijn?
Zometeen komt Ron Beton er ook inquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik durf het inmiddels betonvoetbal te noemen.
Goede omschrijving.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik durf het inmiddels betonvoetbal te noemen.
De Boer kennende, maart 2019quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef S0nic het volgende:
El Ghazi moet gewoon in de spits, hoe lang gaat dat nog duren voordat De Boer dat door heeft.
Als Vitesse niet minimaal gelijk speelt kunnen ze beter stoppen met de club.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Viergever én Van der Hoorn in één elftal, draag me weg aub
Goed ideequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Vitesse niet minimaal gelijk speelt kunnen ze beter stoppen met de club.
Mee eensquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Vitesse niet minimaal gelijk speelt kunnen ze beter stoppen met de club.
In de spits lekker kansen verprutsen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef S0nic het volgende:
El Ghazi moet gewoon in de spits, hoe lang gaat dat nog duren voordat De Boer dat door heeft.
Ajax heeft wel relatief meer bedrijvenkaarten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, ja zou kunnen. Maar volgens die logica zou het bij andere grote clubs toch ook halfleeg moeten zijn?
Toekomstige spits van Leedsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar moet ik je helaas gelijk in geven. Type Babel.
Dit was de kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:59 schreef S0nic het volgende:
Als Ajax dit wint zijn ze kampioen, alleen PSV uit is nog lastig hierna.
Kansen die hij zelf zal creëren ja, niet afhankelijk van de aanvoer zoals Milik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de spits lekker kansen verprutsen?
Zal misschien ook wel met faciliteiten in het stadion en de omgeving te maken hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft wel relatief meer bedrijvenkaarten.
Niks loopt echt vloeiend , heeft veel balaannames nodig , trap is ook voor verbetering vatbaarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog wel meevallen, maar het komt er in ieder geval niet uit.
Nee, al zou het onzin zijn om nog een matige spits aan te trekken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef S0nic het volgende:
Zou kunnen hoor, het zou ook kunnen komen doordat Ajax al een jaar of 3 behoorlijk saai voetbal speeltquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er onvoldoende verstand van om er veel over te zeggen![]()
Wel is het zo dat de wat duurdere plekken bij Ajax ook de plekken zijn waar we tegenaan kijken als tv-kijker. Bij de Kuip bijvoorbeeld is dat wat gelijkmatiger verdeeld geloof ik
Geen koude krokettenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal misschien ook wel met faciliteiten in het stadion en de omgeving te maken hebben
quote:
Babel, ook al zo'n supertalent die de toekomst van ons land zou gaan redden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar moet ik je helaas gelijk in geven. Type Babel.
Uiteraard zal ook dat meespelen. Met Sparta-RKC 5-2 doe je mij niet minder een plezier dan met deze wedstrijd vanuit het stadion beglurenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, het zou ook kunnen komen doordat Ajax al een jaar of 3 behoorlijk saai voetbal speelt
Willem II treft twee tegenstanders op het heel juiste moment. Heerenveen en Groningen verkeren niet in een beste vorm iigquote:
Dat creëren is juist wat er telkens fout gaat bij El Ghazi.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kansen die hij zelf zal creëren ja, niet afhankelijk van de aanvoer zoals Milik.
Beginfase was genotquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan eindelijk kijken. Is het wat tot nu toe?![]()
Haha, retorische vraag natuurlijk. Ajax is eigenlijk altijd een genot om naar te kijken.
Het is betonvoetbal. Ajax gaat met 10 man achter de bal liggen in de hoop dat de 1-1 niet valt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Haha, retorische vraag natuurlijk. Ajax is eigenlijk altijd een genot om naar te kijken.
Hier nog een echte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Hmja, die gekrulde schoten van hem vliegen er af en toe nog wel fraai in. Maar hij heeft geen hard schot inderdaad. (wie heeft dat tegenwoordig nog wel?)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks loopt echt vloeiend , heeft veel balaannames nodig , trap is ook voor verbetering vatbaar
Nieuwe Kluivert toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Babel, ook al zo'n supertalent die de toekomst van ons land zou gaan redden.
Heeft in de opleiding ook een tijd als back gespeeld en als ik het goed heb zelfs als buitenspelerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
Veltman heeft best veel drive naar voren als rechtsback zijnde.
Als ... zijnde, nee nee neequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
Veltman heeft best veel drive naar voren als rechtsback zijnde.
het mag ook wel eens meevallenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II treft twee tegenstanders op het heel juiste moment. Heerenveen en Groningen verkeren niet in een beste vorm iig.
Streppel is wel ziedend op het bestuur las ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het mag ook wel eens meevallen
Bazoer maar 7 ton.quote:
Ik teken ervoor. Maar dit is wel precies wat ik bedoelde dat Ajax het zelden even goed over de streep trektquote:
Koemanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hmja, die gekrulde schoten van hem vliegen er af en toe nog wel fraai in. Maar hij heeft geen hard schot inderdaad. (wie heeft dat tegenwoordig nog wel?)
huh?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef S0nic het volgende:
Mijn Engelse commentator zegt net dat Sinkgraven nooit het gat zal kunnen invullen dat Klaassen achterlaatMet afstand onze beste speler
Klaassen vult de 10-positie juist afzichtelijk in.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef S0nic het volgende:
Mijn Engelse commentator zegt net dat Sinkgraven nooit het gat zal kunnen invullen dat Klaassen achterlaatMet afstand onze beste speler
Babel had af en toe een goede dag, dan schoot hij een bal van 20 meter in de kruising. Ook in oranje deed hij het meestal niet eens zo slecht. Alleen deed hij alles veel te veel op kracht.quote:
Bedankt, Hans.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen vult de 10-positie juist afzichtelijk in.
Die werd laatst nog genoemd als één van de zes goede spitsen die Ajax ooit had opgeleid. Wat heb ik destijds gemist, was die zo legendarisch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Babel, ook al zo'n supertalent die de toekomst van ons land zou gaan redden.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan Vitesse nog niet gescoord hebben?
Geen dank.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse gaat zo inefficient mogelijk om met de geboden ruimte.
Johquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen vult de 10-positie juist afzichtelijk in.
Nee , uit armoede maar linksbuiten gezet wegens gebrek aan randementquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werd laatst nog genoemd als één van de zes goede spitsen die Ajax ooit had opgeleid. Wat heb ik destijds gemist, was die zo legendarisch?
Hey kopsterkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Omdat Vitesse kut speeltquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan Vitesse nog niet gescoord hebben?
Zijn heupschot jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werd laatst nog genoemd als één van de zes goede spitsen die Ajax ooit had opgeleid. Wat heb ik destijds gemist, was die zo legendarisch?
ja hij wil spenden en het bestuur wil de club gezond maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Streppel is wel ziedend op het bestuur las ik
Hij baalde toch meer om het vertrek van Wuytens?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja hij wil spenden en het bestuur wil de club gezond maken.
Speelde bij Ajax toch bijna altijd linksbuiten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |