Geen koude krokettenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal misschien ook wel met faciliteiten in het stadion en de omgeving te maken hebben
quote:
Babel, ook al zo'n supertalent die de toekomst van ons land zou gaan redden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar moet ik je helaas gelijk in geven. Type Babel.
Uiteraard zal ook dat meespelen. Met Sparta-RKC 5-2 doe je mij niet minder een plezier dan met deze wedstrijd vanuit het stadion beglurenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, het zou ook kunnen komen doordat Ajax al een jaar of 3 behoorlijk saai voetbal speelt
Willem II treft twee tegenstanders op het heel juiste moment. Heerenveen en Groningen verkeren niet in een beste vorm iigquote:
Dat creëren is juist wat er telkens fout gaat bij El Ghazi.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kansen die hij zelf zal creëren ja, niet afhankelijk van de aanvoer zoals Milik.
Beginfase was genotquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan eindelijk kijken. Is het wat tot nu toe?![]()
Haha, retorische vraag natuurlijk. Ajax is eigenlijk altijd een genot om naar te kijken.
Het is betonvoetbal. Ajax gaat met 10 man achter de bal liggen in de hoop dat de 1-1 niet valt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Haha, retorische vraag natuurlijk. Ajax is eigenlijk altijd een genot om naar te kijken.
Hier nog een echte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Hmja, die gekrulde schoten van hem vliegen er af en toe nog wel fraai in. Maar hij heeft geen hard schot inderdaad. (wie heeft dat tegenwoordig nog wel?)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks loopt echt vloeiend , heeft veel balaannames nodig , trap is ook voor verbetering vatbaar
Nieuwe Kluivert toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Babel, ook al zo'n supertalent die de toekomst van ons land zou gaan redden.
Heeft in de opleiding ook een tijd als back gespeeld en als ik het goed heb zelfs als buitenspelerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
Veltman heeft best veel drive naar voren als rechtsback zijnde.
Als ... zijnde, nee nee neequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
Veltman heeft best veel drive naar voren als rechtsback zijnde.
het mag ook wel eens meevallenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II treft twee tegenstanders op het heel juiste moment. Heerenveen en Groningen verkeren niet in een beste vorm iig.
Streppel is wel ziedend op het bestuur las ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het mag ook wel eens meevallen
Bazoer maar 7 ton.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |