Hmja, die gekrulde schoten van hem vliegen er af en toe nog wel fraai in. Maar hij heeft geen hard schot inderdaad. (wie heeft dat tegenwoordig nog wel?)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks loopt echt vloeiend , heeft veel balaannames nodig , trap is ook voor verbetering vatbaar
Nieuwe Kluivert toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Babel, ook al zo'n supertalent die de toekomst van ons land zou gaan redden.
Heeft in de opleiding ook een tijd als back gespeeld en als ik het goed heb zelfs als buitenspelerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
Veltman heeft best veel drive naar voren als rechtsback zijnde.
Als ... zijnde, nee nee neequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
Veltman heeft best veel drive naar voren als rechtsback zijnde.
het mag ook wel eens meevallenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II treft twee tegenstanders op het heel juiste moment. Heerenveen en Groningen verkeren niet in een beste vorm iig.
Streppel is wel ziedend op het bestuur las ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het mag ook wel eens meevallen
Bazoer maar 7 ton.quote:
Ik teken ervoor. Maar dit is wel precies wat ik bedoelde dat Ajax het zelden even goed over de streep trektquote:
Koemanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hmja, die gekrulde schoten van hem vliegen er af en toe nog wel fraai in. Maar hij heeft geen hard schot inderdaad. (wie heeft dat tegenwoordig nog wel?)
huh?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef S0nic het volgende:
Mijn Engelse commentator zegt net dat Sinkgraven nooit het gat zal kunnen invullen dat Klaassen achterlaatMet afstand onze beste speler
Klaassen vult de 10-positie juist afzichtelijk in.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef S0nic het volgende:
Mijn Engelse commentator zegt net dat Sinkgraven nooit het gat zal kunnen invullen dat Klaassen achterlaatMet afstand onze beste speler
Babel had af en toe een goede dag, dan schoot hij een bal van 20 meter in de kruising. Ook in oranje deed hij het meestal niet eens zo slecht. Alleen deed hij alles veel te veel op kracht.quote:
Bedankt, Hans.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen vult de 10-positie juist afzichtelijk in.
Die werd laatst nog genoemd als één van de zes goede spitsen die Ajax ooit had opgeleid. Wat heb ik destijds gemist, was die zo legendarisch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Babel, ook al zo'n supertalent die de toekomst van ons land zou gaan redden.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan Vitesse nog niet gescoord hebben?
Geen dank.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse gaat zo inefficient mogelijk om met de geboden ruimte.
Johquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen vult de 10-positie juist afzichtelijk in.
Nee , uit armoede maar linksbuiten gezet wegens gebrek aan randementquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werd laatst nog genoemd als één van de zes goede spitsen die Ajax ooit had opgeleid. Wat heb ik destijds gemist, was die zo legendarisch?
Hey kopsterkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan eindelijk kijken. Is het wat tot nu toe?![]()
Haha, retorische vraag natuurlijk. Ajax is eigenlijk altijd een genot om naar te kijken.
Omdat Vitesse kut speeltquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan Vitesse nog niet gescoord hebben?
Zijn heupschot jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werd laatst nog genoemd als één van de zes goede spitsen die Ajax ooit had opgeleid. Wat heb ik destijds gemist, was die zo legendarisch?
ja hij wil spenden en het bestuur wil de club gezond maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Streppel is wel ziedend op het bestuur las ik
Hij baalde toch meer om het vertrek van Wuytens?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja hij wil spenden en het bestuur wil de club gezond maken.
Speelde bij Ajax toch bijna altijd linksbuiten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |