Goede omschrijving.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik durf het inmiddels betonvoetbal te noemen.
De Boer kennende, maart 2019quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef S0nic het volgende:
El Ghazi moet gewoon in de spits, hoe lang gaat dat nog duren voordat De Boer dat door heeft.
Als Vitesse niet minimaal gelijk speelt kunnen ze beter stoppen met de club.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Viergever én Van der Hoorn in één elftal, draag me weg aub
Goed ideequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Vitesse niet minimaal gelijk speelt kunnen ze beter stoppen met de club.
Mee eensquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Vitesse niet minimaal gelijk speelt kunnen ze beter stoppen met de club.
In de spits lekker kansen verprutsen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef S0nic het volgende:
El Ghazi moet gewoon in de spits, hoe lang gaat dat nog duren voordat De Boer dat door heeft.
Ajax heeft wel relatief meer bedrijvenkaarten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, ja zou kunnen. Maar volgens die logica zou het bij andere grote clubs toch ook halfleeg moeten zijn?
Toekomstige spits van Leedsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar moet ik je helaas gelijk in geven. Type Babel.
Dit was de kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:59 schreef S0nic het volgende:
Als Ajax dit wint zijn ze kampioen, alleen PSV uit is nog lastig hierna.
Kansen die hij zelf zal creëren ja, niet afhankelijk van de aanvoer zoals Milik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de spits lekker kansen verprutsen?
Zal misschien ook wel met faciliteiten in het stadion en de omgeving te maken hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft wel relatief meer bedrijvenkaarten.
Niks loopt echt vloeiend , heeft veel balaannames nodig , trap is ook voor verbetering vatbaarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog wel meevallen, maar het komt er in ieder geval niet uit.
Nee, al zou het onzin zijn om nog een matige spits aan te trekken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef S0nic het volgende:
Zou kunnen hoor, het zou ook kunnen komen doordat Ajax al een jaar of 3 behoorlijk saai voetbal speeltquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er onvoldoende verstand van om er veel over te zeggen![]()
Wel is het zo dat de wat duurdere plekken bij Ajax ook de plekken zijn waar we tegenaan kijken als tv-kijker. Bij de Kuip bijvoorbeeld is dat wat gelijkmatiger verdeeld geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |