quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand even happen op de post van davy. Hij zit nu zo vol hoop voor z'n computer.
quote:
Jammer dat ik nooit die debiele actie van hem tegen Twente heb opgeslagen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
El Ghazi die andere verwijt dat ze natrappen
Moet altijd wel lachen om die Mitchell Dijks. Alles is Ajax aan die gozer. Het haar, de uitstraling, hoe hij speelt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Droomvoetbal gaat mij wat ver, maar het is wel prima ja
Windows phone heeft een blvs app, zonder reclamezooiquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een stream voor mobiel (Ajax-Vitesse) DM staat open!
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij moet met die andere EI naar Qatar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Een hele verbetering tov Boilesen. Voegt weinig toe, loopt niet in de weg. Prima om erbij te hebben dusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om die Mitchell Dijks. Alles is Ajax aan die gozer. Het haar, de uitstraling, hoe hij speelt.
Maar kwalitatief weet ik het nog steeds niet.
In zijn schaamtecultuur treft ie nooit blaamquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ik nooit die debiele actie van hem tegen Twente heb opgeslagen.
uh, okequote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
[cimg]http://resources.voetbalprimeur.nl/uploads
Dijks is kwalitatief 100x beter dan Nicolai Boilesenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om die Mitchell Dijks. Alles is Ajax aan die gozer. Het haar, de uitstraling, hoe hij speelt.
Wat hem nog niet een enorme toegevoegde waarde maaktquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijks is kwalitatief 100x beter dan Nicolai Boilesen
Ik vind dit een beetje geforceerd.quote:
Dat hebben de meeste mensen bij Immers ook. Alles is Feyenoord aan die gozer, het haar, de uitstraling, de kop, hoe hij speelt. En kwalitatief is het ook een schoolvoorbeeld van Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mosulquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij moet met die andere EI naar Qatar.
50 euro. Eén keer afwassen weg smilie. Dat is de kwaliteit die we gewend zijn, maar dan super voordelig.quote:
Ik ben gewoon erg blij dat Dijks in dit team speelt, liever hij dan Viergever of Boilesen. Wat dat betreft heb ik niets te klagenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat hem nog niet een enorme toegevoegde waarde maakt
Wie scoorde er de treffers?quote:
Precies. Degelijk, niks meer en niks minder imoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg blij dat Dijks in dit team speelt, liever hij dan Viergever of Boilesen. Wat dat betreft heb ik niets te klagen
quote:
Merci.quote:
Nooit afwassen, mooi.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
50 euro. Eén keer afwassen weg smilie. Dat is de kwaliteit die we gewend zijn, maar dan super voordelig.
En Veltman werd eruit gelopen als rechtsback door Theo fucking Janssenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Hoorn scoorde vorig seizoen de 3-1 tegen Vitesse.
toevallig ook een feyenoorder?quote:
Toch idioot dat er zulke gigantische wachtrijen zijn voor een seizoenskaart voor Ajax en dat er dan zo veel mensen niet komen opdagen bij wedstrijden... Echt onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Tevens is het stadion de laatste 10 minuten nog enigszins volgelopen
Dit maakt heel veel duidelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Joezi kijkt ook Utopia, dus die nemen we sowieso niet serieus
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch idioot dat er zulke gigantische wachtrijen zijn voor een seizoenskaart voor Ajax... Echt onbegrijpelijk.
Walgelijke figuren die dan alleen bij PSV en Feyenoord thuis op komen dagen. Ik zou wel voor een systeem zijn waarbij je een minimum aantal keren op moet komen dagenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch idioot dat er zulke gigantische wachtrijen zijn voor een seizoenskaart voor Ajax en dat er dan zo veel mensen niet komen opdagen bij wedstrijden... Echt onbegrijpelijk.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Joezi kijkt ook Utopia, dus die nemen we sowieso niet serieus
Duh, waar komt anders de frustratie vandaan.quote:
Is het erg als ik hoop dat hij er weer geen reet van bakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk speelt El Ghazi dit jaar beter dan in 2015.
Dat is niet verboden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het erg als ik hoop dat hij er weer geen reet van bakt.
Vitesse ontsnapt
Ja, precies.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Walgelijke figuren die dan alleen bij PSV en Feyenoord thuis op komen dagen. Ik zou wel voor een systeem zijn waarbij je een minimum aantal keren op moet komen dagen
Ook prima inderdaad. De interesse is er welquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies.
Of dat je van te voren aan moet geven of je komt of niet, met een soort beloningssysteem. Dan kunnen die lege stoelen in de vrije verkoop.
hahaha lekker voor jequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, waar komt anders de frustratie vandaan.
Iemand wiens club het duidelijk voetballend niet kan winnen waardoor er een bepaalde frustratie ontstaat die zich manifesteert in het toewensen van blessures.
Een Feyenoorder of een dikkertje, ik zeg het je.
Hiermee impliceer je dat ze niet slecht spelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:12 schreef Coco98 het volgende:
Man man man wat speelt Vitesse slordig.
Zijn afro stylenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Sked, waar is die Brown 'goed' in?
Jij gaat weer vol voor de Meest voorspelbare user 2016 award zie ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is inmiddels wel tijd voor de meer dan terechte 1-1. Maar dan zal wel erg knullig de 2-0 vallen.
Wie biedt zich aan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is inmiddels wel tijd voor de meer dan terechte 1-1. Maar dan zal wel erg knullig de 2-0 vallen.
Die gun ik ook een basisplaats, als hij aantoont beter te zijn dan Tetequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:12 schreef Joezi het volgende:
Gun van Rhijn gewoon weer een basisplaats, stelletje huilies hier zeg
Ik hou me in.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hiermee impliceer je dat ze niet slecht spelen.
Terechtequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij zal nu aantonen dat ie beter is dan een lang geblesseerde Tetequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gun ik ook een basisplaats, als hij aantoont beter te zijn dan Tete
Dit blijft lang 1-0, Ajax verzuimt zo vaak te zorgen dat je op je gemakje de wedstrijd uit kunt kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch is het wachten op de 2-0.
Dan kan je net zo goed 3-4-3 spelen met een extra middenvelder uit je gelederen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Ota is er vooral voor de aanvallende impulsen, gok ik zo.
Of iemand die wel kan verdedigen tegenover Ghazi zetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed 3-4-3 spelen met een extra middenvelder uit je gelederen.
Dat heeft hij allang gedaan zo te zienquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:15 schreef Sked het volgende:
Van der Werff moet ook stoppen met voetballen
Kan ie zich niet eens flink blesserenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:15 schreef Sked het volgende:
Van der Werff moet ook stoppen met voetballen
Er zit geen meisje van 14 in.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schrijf er maar een weblog over.
Er zijn weinig verdedigend sterke backs in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of iemand die wel kan verdedigen tegenover Ghazi zetten.
Ik hoop overigens nog wel minimaal 1 Ronaldo-imitatie te zien van 'm. Voor de vorm.
Tete, Diks, en ook nog wel Dijks die op het veld staan/stonden vandaagquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn weinig verdedigend sterke backs in de Eredivisie.
Wie vind jij de beste?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die Ota kan er echt helemaal niks van. Hebben ze een transfersom voor hem betaald?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erg relevant ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV oogt ook vaak genoeg kwetsbaar dus ik zie het probleem niet echt.
Vorige wedstrijd was ie nog MOTMquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar die Ota kan er echt helemaal niks van. Hebben ze een transfersom voor hem betaald?
Net als je moeder.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De grasmeester van Ajax is wel 14. Prutsmat, ligt alweer open.
De enige echt goede is er net met een blessure af gegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijks en Tete zijn dan ook wel 2 spelers die niet zouden misgaan bij Real of Barca.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tete, Diks, en ook nog wel Dijks die op het veld staan/stonden vandaag
Voor Vitesse lastiger als tegen een Ajaxquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar toen speelden ze tegen Cambuur, dan is het niet lastig
Geen sfeer in de Kuipquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:19 schreef VXXLL het volgende:
Ook echt totaal geen sfeer in het stadion
Het lijkt de Kuip wel
Ik denk niet dat er, behalve jijzelf, ook maar één user te vinden is die dit een leuke act vindtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dijks en Tete zijn dan ook wel 2 spelers die niet zouden misgaan bij Real of Barca.
Welke act?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er, behalve jijzelf, ook maar één user te vinden is die dit een leuke act vindt
Guardado vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:20 schreef Raptor1985 het volgende:
Bazoer nu al met afstand de beste speler van de competitie.
Dit seizoen vind ik het nog moeilijk om een aantoonbaar erbovenuit stekende speler te selecteren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:20 schreef Raptor1985 het volgende:
Die moet haast een goede jeugdopleiding gehad hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:20 schreef Raptor1985 het volgende:
Ecktequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Oh wow het staat gewoon 1-0, dat had ik niet eens meegekregen.
Niet zo gek als je uit de PSV jeugd komt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:20 schreef Raptor1985 het volgende:
Kap eens met die act. Niemand die het leuk vindt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:20 schreef Raptor1985 het volgende:
Een echte ras PSV-erquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:20 schreef Raptor1985 het volgende:
Klopt ja, Jammer dat ie in eindhoven eerst misbruikt is als verdediger. Anders was ie nóg beter maarja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die moet haast een goede jeugdopleiding gehad hebben.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen Sunrise en Joezi niet elkaar gaan vermaken in een ballenbak?
Sooooooquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Klopt ja, Jammer dat ie in eindhoven eerst misbruikt is als verdediger. Anders was ie nóg beter maarja.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kap eens met die act. Niemand die het leuk vindt.
Fons is allang wegquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Klopt ja, Jammer dat ie in eindhoven eerst misbruikt is als verdediger.
Ik vind Nakamba een goede speler maar het is zo vervelend dat hij zo druistig en onbehouden is.quote:
quote:Richairo Zivkovic vertrekt op korte termijn mogelijk alweer bij Willem II. De technische staf van de Tilburgse club is niet te spreken over de inbreng van de aanvaller, die dit seizoen gehuurd is van Ajax en staat open voor een voortijdig vertrek van het bij FC Groningen opgeleide talent.
Bron: VI
Niemand lacht.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:24 schreef Joezi het volgende:
trapbeweging El Ghazi had rood kunnen en moeten zijn
Hiddink ziet het wel in hem zitten anders, denkt dat die er wel wat meer verstand van heeft,quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Brown is niet zo'n hele goeie speler he?
Hiddink heeft superveel verstand van voetbal inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hiddink ziet het wel in hem zitten anders, denkt dat die er wel wat meer verstand van heeft,
Hiddink is dementquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hiddink ziet het wel in hem zitten anders, denkt dat die er wel wat meer verstand van heeft,
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hiddink heeft superveel verstand van voetbal inderdaad.
Wij zijn het ook niet vaak eens, maar nu wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We zijn het niet vaak eens, maar nu wel.
Gheghequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij zijn het ook niet vaak eens, maar nu wel.
Wij zijn het niet vaak eens, maar nu wel.quote:
De Boil erinquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een idiote inspeelpass van was het DIjks? Tering zeg. Meteen wisselen
Die zit bij Wolverhampton Wanderers.quote:
Nee, want Boilesen speelt liever op het hoogste niveau.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zit bij Wolverhampton Wanderers.
Oh dan zal ik dat wel gedroomd hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want Boilesen speelt liever op het hoogste niveau.
Walgelijk.
Ik vind dat het verboden moet zijn om deze mening te hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat Mike van der Hoorn tot zover prima speelt
Je hebt niet gedroomd, Mani. Boilesen sloeg het aanbod af terwijl Ajax gewoon het bod geaccepteerd had.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dan zal ik dat wel gedroomd hebben.
Blijkbaar niet, want Horny Mikey viel in.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef Tagliano het volgende:
Terwijl van Rhijn net zo goed eerste optie achter Tete is. Matige argumentatie dus weer eens van Frank
Van Rhijn wil niet verlengenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef Tagliano het volgende:
Terwijl van Rhijn net zo goed eerste optie achter Tete is. Matige argumentatie dus weer eens van Frank
Je wil bij deze mij verbieden?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat het verboden moet zijn om deze mening te hebben.
Frank ziet Mike als opvolger van Veltheer. Frankgod heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat het verboden moet zijn om deze mening te hebben.
Van Rhijn zit niet bij de selectiequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want Horny Mikey viel in.
Wat een mong.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt niet gedroomd, Mani. Boilesen sloeg het aanbod af terwijl Ajax gewoon het bod geaccepteerd had.
#2 tegen #3 was leuker.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een erbarmelijke wedstrijd voor een match tussen de #1 en #4
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niks dan slechts over Mighty Mike graag.quote:
Ook ik vind dit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarover gesproken, dat wordt ook weer genieten volgende weekquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks dan slechts over Mighty Mike graag.
Als hij bij Giant had gereden had hij nu alle botten in zijn lichaam gebroken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel wat met wielrennen.
Ik vind het nog steeds een beetje aandachtshoerderig hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe geen jinxpogingen want Ajax speelt zorgwekkend.
Dat mag je vinden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een beetje aandachtshoerderig hoor.
Ik brand een kaarsje voor D'n John.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als hij bij Giant had gereden had hij nu alle botten in zijn lichaam gebroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |