quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand even happen op de post van davy. Hij zit nu zo vol hoop voor z'n computer.
quote:
Jammer dat ik nooit die debiele actie van hem tegen Twente heb opgeslagen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
El Ghazi die andere verwijt dat ze natrappen
Moet altijd wel lachen om die Mitchell Dijks. Alles is Ajax aan die gozer. Het haar, de uitstraling, hoe hij speelt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Droomvoetbal gaat mij wat ver, maar het is wel prima ja
Windows phone heeft een blvs app, zonder reclamezooiquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een stream voor mobiel (Ajax-Vitesse) DM staat open!
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij moet met die andere EI naar Qatar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Een hele verbetering tov Boilesen. Voegt weinig toe, loopt niet in de weg. Prima om erbij te hebben dusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om die Mitchell Dijks. Alles is Ajax aan die gozer. Het haar, de uitstraling, hoe hij speelt.
Maar kwalitatief weet ik het nog steeds niet.
In zijn schaamtecultuur treft ie nooit blaamquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ik nooit die debiele actie van hem tegen Twente heb opgeslagen.
uh, okequote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
[cimg]http://resources.voetbalprimeur.nl/uploads
Dijks is kwalitatief 100x beter dan Nicolai Boilesenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om die Mitchell Dijks. Alles is Ajax aan die gozer. Het haar, de uitstraling, hoe hij speelt.
Wat hem nog niet een enorme toegevoegde waarde maaktquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijks is kwalitatief 100x beter dan Nicolai Boilesen
Ik vind dit een beetje geforceerd.quote:
Dat hebben de meeste mensen bij Immers ook. Alles is Feyenoord aan die gozer, het haar, de uitstraling, de kop, hoe hij speelt. En kwalitatief is het ook een schoolvoorbeeld van Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mosulquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij moet met die andere EI naar Qatar.
50 euro. Eén keer afwassen weg smilie. Dat is de kwaliteit die we gewend zijn, maar dan super voordelig.quote:
Ik ben gewoon erg blij dat Dijks in dit team speelt, liever hij dan Viergever of Boilesen. Wat dat betreft heb ik niets te klagenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat hem nog niet een enorme toegevoegde waarde maakt
Wie scoorde er de treffers?quote:
Precies. Degelijk, niks meer en niks minder imoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg blij dat Dijks in dit team speelt, liever hij dan Viergever of Boilesen. Wat dat betreft heb ik niets te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |