toevallig ook een feyenoorder?quote:
Toch idioot dat er zulke gigantische wachtrijen zijn voor een seizoenskaart voor Ajax en dat er dan zo veel mensen niet komen opdagen bij wedstrijden... Echt onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Tevens is het stadion de laatste 10 minuten nog enigszins volgelopen
Dit maakt heel veel duidelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Joezi kijkt ook Utopia, dus die nemen we sowieso niet serieus
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch idioot dat er zulke gigantische wachtrijen zijn voor een seizoenskaart voor Ajax... Echt onbegrijpelijk.
Walgelijke figuren die dan alleen bij PSV en Feyenoord thuis op komen dagen. Ik zou wel voor een systeem zijn waarbij je een minimum aantal keren op moet komen dagenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch idioot dat er zulke gigantische wachtrijen zijn voor een seizoenskaart voor Ajax en dat er dan zo veel mensen niet komen opdagen bij wedstrijden... Echt onbegrijpelijk.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Joezi kijkt ook Utopia, dus die nemen we sowieso niet serieus
Duh, waar komt anders de frustratie vandaan.quote:
Is het erg als ik hoop dat hij er weer geen reet van bakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk speelt El Ghazi dit jaar beter dan in 2015.
Dat is niet verboden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het erg als ik hoop dat hij er weer geen reet van bakt.
Vitesse ontsnapt
Ja, precies.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Walgelijke figuren die dan alleen bij PSV en Feyenoord thuis op komen dagen. Ik zou wel voor een systeem zijn waarbij je een minimum aantal keren op moet komen dagen
Ook prima inderdaad. De interesse is er welquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies.
Of dat je van te voren aan moet geven of je komt of niet, met een soort beloningssysteem. Dan kunnen die lege stoelen in de vrije verkoop.
hahaha lekker voor jequote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, waar komt anders de frustratie vandaan.
Iemand wiens club het duidelijk voetballend niet kan winnen waardoor er een bepaalde frustratie ontstaat die zich manifesteert in het toewensen van blessures.
Een Feyenoorder of een dikkertje, ik zeg het je.
Goede comeback.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |