Ik had toch op zijn minst iets attractiever voetbal verwachtquote:
oh dat zal er ook wel bij komen, maar hoofdoorzaak is nog steeds het weinig geld uit kunnen geven. streppel gaat volgend jaar toch lekker naar ajax of vites.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij baalde toch meer om het vertrek van Wuytens?
Maar zijn comeback was wel legendarisch paar seizoen geleden gelukkig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , uit armoede maar linksbuiten gezet wegens gebrek aan randement
Ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had toch op zijn minst iets attractiever voetbal verwacht
Had heel af en toe z'n momenten, veel slechter dan Affelay was hij in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werd laatst nog genoemd als één van de zes goede spitsen die Ajax ooit had opgeleid. Wat heb ik destijds gemist, was die zo legendarisch?
Druk met tentamens. Hoezo struggles?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nope, stage struggles volgende week. Jij?
Als hij boos wordt om weinig geld uitgeven kan hij beter niet naar Ajax gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat zal er ook wel bij komen, maar hoofdoorzaak is nog steeds het weinig geld uit kunnen geven. streppel gaat volgend jaar toch lekker naar ajax of vites.
? amper gescoordquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Maar zijn comeback was wel legendarisch paar seizoen geleden gelukkig.
Vitesse lijkt mij het wel te worden denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat zal er ook wel bij komen, maar hoofdoorzaak is nog steeds het weinig geld uit kunnen geven. streppel gaat volgend jaar toch lekker naar ajax of vites.
even niet neequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je proefde het sarcasme niet?
Heb je ook een filmpje van Tom de Mul ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Uit deze viktor sikora-movie blijkt dat Babel eigenlijk gewoon een wereldspeler was.
Ajax is heel zakelijk. Maar van dit Vitesse mag je wel 2-0, 3-0 winnenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ratjetoe komt anders klaar nu
Tarado vindt het allemaal wel meevallen
Iedere tegenstander van Ajax kan er geen klote vanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is heel zakelijk. Maar van dit Vitesse mag je wel 2-0, 3-0 winnen
47 voor en 11 tegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedroso het zal wijten aan het gemis van Klaassen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ho ho, Tom de Mul heeft wel ooit Philipe Leonard helemaal dronken gespeeld.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb je ook een filmpje van Tom de Mul ?
Heb hier zelfs een doelpunt ingeleid door Babel voor je.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb je ook een filmpje van Tom de Mul?
dat is toch drugs?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef VXXLL het volgende:
Ik ga zo maar een jonko klappen, om het leed wat te verzachten
4 keer in 5 jaar kampioenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die was zich aan het indekken vandaagquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedroso het zal wijten aan het gemis van Klaassen.
Waarover?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die was zich aan het indekken vandaag
man man man
Vertel mij meerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die was zich aan het indekken vandaag
man man man
Prachtig gedaan van die blonde godquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb hier zelfs een doelpunt ingeleid door Babel voor je.
Vroeg opstaan en het is best wel een afstandje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Druk met tentamens. Hoezo struggles?
Geniet ze.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef VXXLL het volgende:
Ik ga zo maar een jonko klappen, om het leed wat te verzachten
Madquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:18 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk jongen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Vandaag was die bang voor verlies
Prachtig loeihard schot van Ryan superspits Babel. Zo zie je ze tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prachtig gedaan van die blonde god
heupschot?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prachtig loeihard schot van Ryan superspits Babel. Zo zie je ze tegenwoordig niet meer.
Dan ga je toch lekker basketbal kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben afgehaakt bij deze wedstrijd. Wat een ontiegelijk laag niveau. Doodsaai.
Misschien moet die maar de Serie A volgenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We mogen geen succes aan spelopvatting koppelen.
Jammer, je inbreng was bijzonder hoogstaand.quote:
Dat schot heeft die trouwens aangeleerd gekregen van een Argentijnse proefspeler genaamd Gaston Sangoyquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prachtig loeihard schot van Ryan superspits Babel. Zo zie je ze tegenwoordig niet meer.
Ik heb tien keer meer genoten van Malaga - Barça & Espanyol - Villarreal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien moet die maar de Serie A volgen
Ik geniet ook van Barca als Sierd er niet bij isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tien keer meer genoten van Malaga - Barça & Espanyol - Villarreal.
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat schot heeft die trouwens aangeleerd gekregen van een Argentijnse proefspeler genaamd Gaston Sangoy
Je kan ook muten, #tip. Doe ik ook bij wedstrijden van Ajax.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geniet ook van Barca als Sierd er niet bij is
Ik heb echt de neiging om weg te zappenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Het is ook nog een godvergeten kwartier
Ik heb United gezien vanmiddag, daarmee vergeleken levert Ajax vandaag een galavoorstelling af.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Het is ook nog een godvergeten kwartier
Hoeveel is dat geworden?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb United gezien vanmiddag, daarmee vergeleken levert Ajax vandaag een galavoorstelling af.
familie van?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . Beetje een Julian Jenner geval
Die hebben de afgelopen 11 wedstrijden dezelfde ruststand op het bord gehad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb United gezien vanmiddag, daarmee vergeleken levert Ajax vandaag een galavoorstelling af.
Dit soort gedrag past niet bij een Ajacied en ik hoop dan ook dat dit een of andere inside joke is die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
De scheids fluit erg in het voordeel van Vitesse valt me op.
Ik ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging om weg te zappen
United is geen voetbalquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd de stille hoop dat ie uit de kast komt en bekend dat hij helemaal niet voor Atleti isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook muten, #tip. Doe ik ook bij wedstrijden van Ajax.
Jenner! Nog zo'n prachtige speler die in de voetsporen zou treden van de illustere buitenspelers uit het verleden. Alleen jammer dat hij geen fatsoenlijke voorzet kon geven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . Beetje een Julian Jenner geval
Het was inderdaad een grapje, omdat het duidelijk fair was wat hij deed.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit soort gedrag past niet bij een Ajacied en ik hoop dan ook dat dit een of andere inside joke is die ik niet begrijp.
snap ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging om weg te zappen
Wel mooi die scharen aangeleerd .quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jenner! Nog zo'n prachtige speler die in de voetsporen zou treden van de illustere buitenspelers uit het verleden. Alleen jammer dat hij geen fatsoenlijke voorzet kon geven.
meh had gehoopt op een gelijkspelletjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |