abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159292477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:47 schreef BoxeurDesRues het volgende: Zijn sommigen hier vergeten hoe slecht lex werkelijk was?
Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_159292505
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef eight het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.
:D
Wat heb jij gerookt gast?
BFF met GGMM
pi_159292617
En ondanks alles:

#lexinoranje
  donderdag 21 januari 2016 @ 21:42:46 #5
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159292668
Als cultheld van Gobbel vergeten :')
pi_159292792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef BadderHaring het volgende:
Als cultheld van Gobbel vergeten :')
Nah, dan was die hele verdediging cult. Van Gobbel was voor mij geen cult in elk geval.
BFF met GGMM
pi_159292878
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef eight het volgende:

[..]

Dafuq :')
Abracadabra, tapate guarra!
pi_159293256
Laat alsjeblieft de beelden achterwege die laten zien hoe slecht Lex wel niet was.
Van alles is weer waardeloos.
pi_159294166
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Dafuq :')
Nouja, ik ben het nog redelijk met hem eens ook. Immers werd in een periode gehaald dat Feyenoord nauwelijks meer dan zijn transfersom (9 ton) kon uitgeven. In zekere zin is hij dus zijn geld absoluut waard gebleken. Wil je verder als club zal je hem moeten lozen. Et voila.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159294207
pi_159294306
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja, ik ben het nog redelijk met hem eens ook. Immers werd in een periode gehaald dat Feyenoord nauwelijks meer dan zijn transfersom (9 ton) kon uitgeven. In zekere zin is hij dus zijn geld absoluut waard gebleken. Wil je verder als club zal je hem moeten lozen. Et voila.
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.
BFF met GGMM
pi_159294663
Ik de ballen die Lex uit de kuip getrapt heeft voor open doel niet missen, maar als ik dan Kramer afgelopen zondag hetzeflde zie doen....
pi_159294871
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.
Ik zal vooral die penaltymisser in de Arena niet snel vergeten. Tegen 10 man, nog 20 minuten te spelen. Heeft nooit één goal tegen een topclub gemaakt.

Maar eerlijk is eerlijk, 35 goals in 3 seizoenen voor een middenvelder is zeker niet slecht. Jammer dat hij ze alleen maar tegen NEC en NAC scoorde.
pi_159295079
13 jaar geleden alweer, Dirk scoorde zijn eerste Feyenoordgoals in Alkmaar. Blijft wat mij betreft het mooiste uitshirt wat we ooit gehad hebben, onbegrijpelijk dat dit model niet vaker is gebruikt. Razendpopulair onder de supporters.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2016 22:41:45 ]
pi_159295682
quote:

[..]

Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit.
Dit

Immers scoorde zelden of nooit op belangrijke momenten, dan miste hij meestal grandioos. Dat begon al in die wedstrijd tegen Kiev. Waardeloze speler. Snap ook niet dat Cardiff iets in hem ziet, als je het alleen van je inzet moet hebben dan val je in de Championship niet op.
pi_159295750
quote:

[..]

Hij is speler van de week geweest in la gazzetta dello sport
pi_159295765
Verder mag lex natuurlijk dood en iedereen die fan van hem is ook
pi_159295816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij is speler van de week geweest in la gazzetta dello sport
Paar jaar terug was hij ook bijna voetballer van het jaar bij de Telegraaf. Dat vonden ze daar toch niet zo leuk dus hebben ze Blind de laatste wedstrijd een te hoog cijfer gegeven
pi_159295894
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nah, dan was die hele verdediging cult. Van Gobbel was voor mij geen cult in elk geval.
Heb nog ergens een oude Hard Gras liggen over culthelden. Staat ook een mooi verhaal over Gyan in geloof ik.
pi_159295943
Ik las trouwens dat Chong wordt gelinkt aan Manchester United. Zou toch wel bijzonder kut zijn als ons grootste talent gaat vertrekken.

Verder hoop ik dat Tapia niet komt, in ieder geval niet voor het bedrag dat Twente vraagt. Al die dure middelmatige voetballers uit de eredivisie brengen je geen stap verder. Maar waarschijnlijk zien ze in die gozer op de een of andere manier een opvolger van El Ahmadi, dus ik vrees dat hij uiteindelijk wel zal komen.
pi_159295952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit

Immers scoorde zelden of nooit op belangrijke momenten, dan miste hij meestal grandioos. Dat begon al in die wedstrijd tegen Kiev. Waardeloze speler. Snap ook niet dat Cardiff iets in hem ziet, als je het alleen van je inzet moet hebben dan val je in de Championship niet op.
Hij komt op de een of andere manier wel ongelofelijk vaak in scoringspositie. Daar heeft 'ie wel een neusje voor. Alleen jammer dat het rendement vervolgens nul is.
pi_159295976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit

Hoogtepunt vond ik eigenlijk nog die goal in de 121ste minuut tegen NEC voor de beker. Was wel een heerlijk moment.
pi_159296076
quote:
9s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij komt op de een of andere manier wel ongelofelijk vaak in scoringspositie. Daar heeft 'ie wel een neusje voor. Alleen jammer dat het rendement vervolgens nul is.
De voetballerij is eigenlijk wel een grappig wereldje, met clubleidingen die zogenaamd professioneel zijn maar de raarste beslissingen nemen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een speler bij een club grandioos mislukt is, waar de supporters zich dood aan ergerden, en die vervolgens door een andere club als de verlosser wordt binnengehaald. Dat gebeurt nu met Immers, maar Feyenoord deed het vorig jaar nog met Elia. Zo'n beetje iedere supporter van Bremen dankte onze lieve heer op de blote knietjes dat hij wegging, en wij waren tamelijk enthousiast. Clubs zouden zich meer moeten verdiepen in de prestaties van een speler. Cardiff kijkt alleen naar de cijfers en dan denken ze.. zooo 35 doelpunten voor een middenvelder, die moeten we hebben. Het lachen zal ze wel snel vergaan.
pi_159296109
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:16 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hoogtepunt vond ik eigenlijk nog die goal in de 121ste minuut tegen NEC voor de beker. Was wel een heerlijk moment.
Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.
pi_159296173
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.
Even graven hoor. Herinner me wat kopballetjes tegen clubs als NAC en Roda, een paar intikkers tegen PEC en misschien zelfs nog een paar gescoorde pingels. Niet veel mooie goals in ieder geval.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 00:00:33 #26
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159296875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De voetballerij is eigenlijk wel een grappig wereldje, met clubleidingen die zogenaamd professioneel zijn maar de raarste beslissingen nemen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een speler bij een club grandioos mislukt is, waar de supporters zich dood aan ergerden, en die vervolgens door een andere club als de verlosser wordt binnengehaald. Dat gebeurt nu met Immers, maar Feyenoord deed het vorig jaar nog met Elia. Zo'n beetje iedere supporter van Bremen dankte onze lieve heer op de blote knietjes dat hij wegging, en wij waren tamelijk enthousiast. Clubs zouden zich meer moeten verdiepen in de prestaties van een speler. Cardiff kijkt alleen naar de cijfers en dan denken ze.. zooo 35 doelpunten voor een middenvelder, die moeten we hebben. Het lachen zal ze wel snel vergaan.
Het verschil is natuurlijk dat Elia een stap terug doet qua niveau en dan mogelijk ergens uitkomt waar hij wel kan presteren. Maar Immers blijft sportief ongeveer op netzelfde niveau, dus die stap is veel verwonderlijker.

Dat Feyenoord in Elia een versterking zag snap ik heel goed, hoe Immers een versterking moet zijn voor een club boven het niveau Roda snap ik niet.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 00:07:47 #27
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159296993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

In die run aan het eind van 2013/14 scoorde hij veel belangrijke goals volgens mij. Toen wonnen we een aantal keer met 1-0 en 2-1.
pi_159297902
Waarom doet iedereen of Immers mislukt is? heeft best veel doelpunten gemaakt en zette altijd gigantisch veel druk met zijn loopvermogen. Ja hij miste veel kansen maar stond altijd goed. Vind hem nog altijd onze beste middenvelder na El Ahmadi
  vrijdag 22 januari 2016 @ 01:33:10 #29
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_159298094
Nee, Immers was gewoonweg vrij kut. Elke andere aanvallende middenvelder (waaronder Schuurman) had hoogstwaarschijnlijk meer goals gemaakt dan hij als ze in die scoringsposities gebracht zouden zijn. Feit blijft dat hij vooral aanspeelpunt bleek te zijn (aangezien hij niet goed kan passen of dribbelen) waardoor hij vaak in scoringspositie kwam. Met Gustafson, die goed is in steekpassjes geven en dribbelen, op die positie, zie je nu dat laatstgenoemde juist meer assists krijgt dan goals, wat volgens mij het doel is van een goede aanvallende middenvelder.
pi_159298214
Met Immers hebben we gewoon jaren niet kunnen voetballen door het centrum. Laten we blij zijn dat we nu die omschakeling maken. Spelers raken weer gewend aan gebruik van het centrum zodat Schuurman in een beter draaiend elftal komt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_159299865
Veel doelpunten
Pelle 2 seizoenen ontlast door druk zetten en werklust
Heeft meegedaan in de beste potjes van de laatste jaren

Ik vind hem niet mislukt. Dat er beter is [in de huidige selectie valt dat trouwens tegen] en we betere spelers moeten: ja. Maar Immers is jarenlang een prima speler voor ons geweest. Misschien wel niet met steekpassjes, maar daar had je met een trage Pelle toch niks aan.

En geef maar eens aan dan: als het voetballend stroef loopt en we verliezen veel [kop]duels, wie moet je dan nu inbrengen? Niemand kan beginnen daar wat aan te doen, want we hebben niemand op de bank meer die op dat gebied wat extras kan brengen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 22 januari 2016 @ 09:04:31 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159299882
Lex Immers vertrekt dan wel bij Feyenoord, maar wat de middenvelder betreft is het afscheid slechts tijdelijk. “Ik ben absoluut nog niet klaar bij Feyenoord. Ik sta daar nog steeds onder contract, dus er is nog niets ten einde. Ik heb er drie hele mooie jaren gehad.”

;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 januari 2016 @ 09:06:09 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_159299895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:03 schreef H.FR het volgende:
Veel doelpunten

Ik vind hem niet mislukt. Dat er beter is [in de huidige selectie valt dat trouwens tegen] en we betere spelers moeten: ja. Maar Immers is jarenlang een prima speler voor ons geweest. Misschien wel niet met steekpassjes, maar daar had je met een trage Pelle toch niks aan.

En geef maar eens aan dan: als het voetballend stroef loopt en we verliezen veel [kop]duels, wie moet je dan nu inbrengen? Niemand kan beginnen daar wat aan te doen, want we hebben niemand op de bank meer die op dat gebied wat extras kan brengen.
Positioneel was Immers inderdaad goed, door z'n gebrekkige handelingssnelheid had je er aanvallend niet veel aan, verdedigend was hij niet slecht.
pi_159299947
quote:
Veel doelpunten

Ik heb je best hoog zitten qua voetbal mening, maar met Immers zit je er volkomen naast :).
pi_159300099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb je best hoog zitten qua voetbal mening, maar met Immers zit je er volkomen naast :).
Leuk om te horen.

Maar ik denk niet dat ik er wat dit betreft naast zit. Al hoop ik natuurlijk wel dat we hem niet gaan missen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159300518
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:04 schreef Caland het volgende:
Lex Immers vertrekt dan wel bij Feyenoord, maar wat de middenvelder betreft is het afscheid slechts tijdelijk. “Ik ben absoluut nog niet klaar bij Feyenoord. Ik sta daar nog steeds onder contract, dus er is nog niets ten einde. Ik heb er drie hele mooie jaren gehad.”

;(
zal meevallen hoor, in een ander stukkie staat dat ie (en Cardiff ) het liefst voor meerdere jaren had getekend maar dat dit nog niet kon door de straf die ze hebben..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_159300538
Lex had zijn (beperkte) waarde door de werklust die hij meenam..
maar meer ook niet..
Tijd nu voor iemand die op belangrijke momenten wel de bal erin schiet ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_159300609
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:55 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

zal meevallen hoor, in een ander stukkie staat dat ie (en Cardiff ) het liefst voor meerdere jaren had getekend maar dat dit nog niet kon door de straf die ze hebben..
Gouka zegt inderdaad dat Cardiff hem na het einde van het transferverbod meteen koopt, maar dat dit niet in dit contract mocht worden opgenomen
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:07:21 #39
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159300684
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:02 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Gouka zegt inderdaad dat Cardiff hem na het einde van het transferverbod meteen koopt, maar dat dit niet in dit contract mocht worden opgenomen
Zijn zij over een half jaar blij dat ze dat niet zwart op wit hebben....
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:26:38 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159300932
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:40:58 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159301115
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:52:57 #42
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159301287
Immers: ''Ik ben absoluut nog niet klaar bij Feyenoord''

#onkruid
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator vrijdag 22 januari 2016 @ 10:58:53 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159301372
quote:
Vilhena neemt het voortouw in de Kuip

Mikos Gouka

Giovanni van Bronckhorst sprak deze week zijn manschappen streng toe. De coach van Feyenoord zei dat als de ploeg dit seizoen nog iets wil, de spelers een voorbeeld moeten nemen aan één man. En hij wees naar Tonny Vilhena. Dat zegt iets voor de komende weken, waarin de coach middenvelders zal moeten teleurstellen. Bij de 21-jarige Vilhena lijkt na een moeilijke fase het kwartje gevallen. ,,Tonny is een speler zoals er niet veel rondlopen.''

Het verhaal van Giovanni van Bronckhorst deze week in de kleedkamer was voor de spelers van Feyenoord geen verrassing. Als één ding opvalt tijdens trainingen is het de manier waarop medespelers tegen Tonny Vilhena aankijken. Als er weer eens een balletje tussenvalt en er ontstaat een typisch gevalletje van 'hij of ik', dan geven zijn tegenstanders hem bijna vanzelfsprekend voorrang. Niet voor niets noemde Andrés Guardado de Maassluizer na Feyenoord - PSV zondag vol respect 'een tijger'.

Net nu hij de draad weer heeft opgepakt, nadert het afscheid van Feyenoord voor de 21-jarige linkspoot. Zonder transfersom; technisch directeur Martin van Geel zal het moeten doen met een opleidingsvergoeding. ,,Toch zou het gewoon goed zijn als hij nog twee jaartjes bijtekent in de Kuip,'' zegt Cor Adriaanse, die als jeugdtrainer intensief samenwerkte met Vilhena.

,,Een gepasseerd station? Dat lees ik overal, ja. Maar hij kan nog wel wat verbeteren. Minder lopen met de bal bijvoorbeeld, meer het overzicht houden. Tonny geeft altijd en overal alles wat hij heeft, ook als het tegenzit. Heeft hij altijd gedaan. Aan zijn werklust heeft het natuurlijk nooit gelegen.'' Het is de reden waarom Giovanni van Bronckhorst hem nooit op de tribune heeft gezet.

Jong Oranje

Fred Grim, de bondscoach van Jong Oranje, zag Vilhena de afgelopen maanden vaak aan het werk bij Jong Feyenoord. ,,Omdat hij niet in het eerste speelde, wilde ik zien hoe hij ervoor stond,'' zegt Grim. ,,Op die maandagavonden zag ik telkens hetzelfde: een fitte jongen die graag wilde, die het voortouw nam, die agressief speelde. Dat was voor mij meer dan voldoende om hem bij Oranje te halen.''

Martin van Geel zal nog een ultieme poging wagen om de eigen kweek alsnog langer te strikken. Maar zijn kans van slagen lijkt vrijwel nihil. En alleen om geld gaat het allang niet meer. Vilhena wil een frisse start bij een club waar ze een duidelijk toekomstplan hebben.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_159301422
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:58 schreef Gert het volgende:

[..]

We zullen het zien. Zou mooi zijn.
pi_159301463
Kippenvel had Sabine de Lat toen ze haar vriend Michiel Kramer voor het eerst in De Kuip zag spelen. De in Ridderkerk opgegroeide Sabine heeft eigenlijk niets met voetbal, maar kan er met twee mannen in huis en een derde op komst bijna niet omheen.
Handbal, dat is haar sport. ''Ik speelde het tot mijn eenentwintigste. Bij Saturnus in Ridderkerk. We speelden op hoog niveau, maar kampioen worden was lastig'', begint ze tegenover Hand in Hand.'''Het is een heerlijke sport. Je kunt legaal je frustraties uiten. Hier een beetje knijpen, daar een beetje duwen. Zodra je over de middencirkel kwam, was je niet meer veilig. Een vinger tussen je ribben, iemand die even op je hiel ging staan. Ik kwam altijd terug met blauwe plekken en schaafwonden. Het hoorde erbij'', aldus de vriendin van de lange afmaker.
''Ik snap niet dat dat bij voetbal niet mag'', gaat Sabine verder. ''Als ik Michiel soms zie vallen, denk ik: serieus? Sta gewoon op joh.'' Maar terwijl ze er langer over doorpraat, komt ze tot een ander inzicht. ''Oké, bij ons kon je nog wel eens wat maken, want er stonden geen camera's. Ik zeg ook wel tegen Michiel: je moet niet te veel praten tegen de scheids. Daar kreeg hij vroeger zoveel gele kaarten door. Na die elleboog teggen Cillesen bij ADO leek het me ook beter dat hij zijn handen thuis zou houden. En na die duw tegen De Graafschap, was ik blij dat er geen schorsing kwam. Maar dat was vooral omdat ik dan af was van het geklets erover.''
pi_159301628
Ze laat het wel typisch als een echte vrouwensport klinken zo. Of doen mannen dit in voetbal ook vaak? Heb alleen ervaring in een bierteam in de zevende zaterdag-klasse dus ik weet niet of dat een graadmeter is, maar heb er daar nooit wat van gemerkt.
What Would Goku Do
pi_159301729
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Staat misschien wel ergens zwart op wit maar niet in het officiële contract.
pi_159302330
quote:
Feyenoord raakte deze week middenvelder Lex Immers kwijt aan Cardiff City. Het zou zomaar kunnen dat er nog een middenvelder vertrekt. Volgens Feyenoordprimeur heeft het Duitse TSG 1899 Hoffenheim interesse in Jens Toornstra.

De middenvelder heeft dit seizoen weinig zicht op speelminuten. Het is nog onbekend of Feyenoord zal meewerken, aangezien de spoeling op het middenveld dan nog dunner wordt.
Er word ruimte gemaakt :').
pi_159302383
Als die gaat heb je wel een beter verhaal over toekomstperspectief voor Vilhena. Hoewel een krappe twee maanden geleden de meeste mensen het prima vonden als hij ging. Weliswaar jammer dat dat gratis moest, maar toch.
What Would Goku Do
pi_159302491
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Op zich prima natuurlijk als dr ook een huursom bij komt. Komt hier toch niet aan spelen toe.

Aan de andere kant, als Kuyt nog in de spits zou belanden mag hij het op rechtsbuiten wel weer eens proberen van mij.
pi_159302562
quote:

[..]

Opgetyft staat netjes. Nog zoiets, spelers worden binnengehaald met een goede traptechniek zoals Toornstra en Viezefiets. Bij Feyenoord kunnen ze vervolgens nog geen fatsoenlijke corner nemen :')
Abracadabra, tapate guarra!
  Forum Admin vrijdag 22 januari 2016 @ 12:07:13 #52
35723 crew  GGMM
pi_159302570
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Opgetyft staat netjes. Nog zoiets, spelers worden binnengehaald met een goede traptechniek zoals Toornstra en Viezefiets. Bij Feyenoord kunnen ze vervolgens nog geen fatsoenlijke corner nemen :')
Kuipvrees.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159302586
quote:

[..]

Ik lees dat ze hem willen huren.. Dat schiet niet echt op
pi_159302713
VBL / [FC TWENTE #195] Gutiérrez is de nieuwe captain

Tapia wordt nog wel goedkoper.

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2016 12:17:23 ]
  vrijdag 22 januari 2016 @ 12:33:24 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159303006
Immers weg, Toornstra weg, Vilhena weg.

Alles weg *O*
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159303157
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:33 schreef Caland het volgende:
Immers weg, Toornstra weg, Vilhena weg.

Alles weg *O*
Fire sale! O+
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 13:07:07 #57
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159303675
053richard twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 10:20:23 Martin van Geel op Schiphol. Op zoek naar? #feyenoord https://t.co/qzphQrWlRd reageer retweet
pi_159303857
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
053richard twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 10:20:23 Martin van Geel op Schiphol. Op zoek naar? #feyenoord https://t.co/qzphQrWlRd reageer retweet
Die gaat gewoon lekker een weekje op vakantie.
pi_159304055
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:14 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Die gaat gewoon lekker een weekje op vakantie.
valt toch niks te doen deze laatste week van januari :)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_159305049
3 miljoen voor Tapia zou echt gekkenwerk zijn. Vast en zeker een leuke voetballer, maar je gaat toch niet zo veel geld betalen voor een speler die het een jaartje aardig heeft gedaan bij een degradatiekandidaat?
Feyenoord Rotterdam
pi_159305068
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
3 miljoen voor Tapia zou echt gekkenwerk zijn. Vast en zeker een leuke voetballer, maar je gaat toch niet zo veel geld betalen voor een speler die het een jaartje aardig heeft gedaan bij een degradatiekandidaat?
Dat deden we ook met Bilal

En Vejinovic

En Toornstra

;(
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:07:40 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159305113
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jij denkt dat je in die prijscategorie zekerheidjes kunt kopen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159305128
Tapia halen is harstikke logisch met het vertrek van Immers en Vilhena. Vind 3 miljoen wat veel, maar nog steeds een prima deal.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2016 14:09:06 ]
pi_159305147
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, daarom kan je beter talenten kopen zoals die broer van Gustafsson

Wat is er trouwens met onze scouting gebeurd, die waren vroeger ook wel nog eens actief in Azie
pi_159305163
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

:')
pi_159305173
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
Die is op zoek naar de nieuwe VI natuurlijk, lekker scouten
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:12:44 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159305229
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ben je nu aan het trollen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159305473
Bijlow op de bank zondag.
pi_159305475
Als het aan trainer Giovanni van Bronckhorst ligt, is er voor Colin Kazim-Richards geen toekomst meer bij Feyenoord.

De aanvaller werd onlangs door de club tot 1 februari geschorst nadat hij een journalist had bedreigd.

"De beste oplossing voor beiden is dat Kazim naar een andere club gaat", zei Van Bronckhorst vrijdag op de persconferentie in aanloop naar AZ-Feyenoord. "Ik heb sinds vrijdag geen contact meer met hem gehad en van mij hoeft dat op dit moment ook niet meer."

Feyenoord gaf onlangs aan zich na 1 februari opnieuw te gaan "bezinnen" op de situatie van de Engelse Turk, maar Van Bronckhorst lijkt dus al een besluit te hebben genomen.

Kazim-Richards is dit seizoen zijn basisplaats kwijtgeraakt aan Michiel Kramer. Hij kwam tot nu toe elf competitieduels in actie, waarin de oud-speler van onder andere Fenerbahçe en Galatasaray één keer scoorde.

Ervaren doelman

Van Bronckhorst liet daarnaast weten zijn selectie deze maand nog graag te versterken met een doelman. Reservekeeper Warner Hahn scheurde deze week zijn kruisband en is maanden uit de roulatie.

"Het wegvallen van is een groot gemis voor ons. We zijn op zoek naar een ervaren doelman als vervanger", bevestigde de 40-jarige trainer.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_159305554
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Maar ik vind 3 miljoen te veel geld voor Tapia.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:44:13 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159305881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:23 schreef nostra het volgende:

Ervaren doelman

Van Bronckhorst liet daarnaast weten zijn selectie deze maand nog graag te versterken met een doelman. Reservekeeper Warner Hahn scheurde deze week zijn kruisband en is maanden uit de roulatie.

"Het wegvallen van is een groot gemis voor ons. We zijn op zoek naar een ervaren doelman als vervanger", bevestigde de 40-jarige trainer.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159306128
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Wat zou je er maximaal voor betalen dan?
pi_159306180
Tapia max 2 miljoen, en dat is echt het uiterste.
pi_159306182
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:55 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ruilen voor Kazim
pi_159306284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:23 schreef nostra het volgende:

quote:
"Ik heb sinds vrijdag geen contact meer met hem gehad en van mij hoeft dat op dit moment ook niet meer."
Dat zijn wel teksten.
pi_159306306
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:57 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ruilen voor Kazim
Ja ze zijn helemaal achterlijk in Enschede :')

2 mil lijkt mij persoonlijk een prima prijs
pi_159306307
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:55 schreef Jorwol het volgende:

[..]

1,5-2 miljoen
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:11:55 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159306366
1,2 Miljoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159306411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:05 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dat deden we ook met Bilal

En Vejinovic

En Toornstra

;(
Daar heb je dan toch van geleerd inmiddels. Lijkt me.
pi_159306443
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:57 schreef Scrummie het volgende:
Tapia max 2 miljoen, en dat is echt het uiterste.
Inderdaad.
  Forum Admin vrijdag 22 januari 2016 @ 15:18:22 #81
35723 crew  GGMM
pi_159306460
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:16 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat heerlijk naïef.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159306718
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat heerlijk naïef.
Ja, he.

Er schijnt 1.7 te zijn geboden, twente wil 3,5. Wordt straks 3 en dan vindt Geel dat een fantastische deal. Rustig 9 ton salaris geven ook natuurlijk.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:33:42 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159306834
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:16 schreef H.FR het volgende:

[..]

Heel veel meer kan Feyenoord simpelweg niet voor een speler uitgeven. Heeft weinig met leren van te maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159306950
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Heel veel meer kan Feyenoord simpelweg niet voor een speler uitgeven. Heeft weinig met leren van te maken.
Meer dan 3-4 miljoen uitgeven is sowieso belachelijk gezien de financiële situatie. Voor een speler als Ziyech zou je verder kunnen gaan, maar dat soort spelers zijn onhaalbaar. Hoeveel je ook uitgeeft, het blijft een gok.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:46:40 #85
262211 hhh38
pi_159307146
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit. Als er een keer 6 tot 8 miljoen wordt uitgegeven voor een speler en hij mislukt is de shitstorm nog veel groter. Mensen doen alsof dat allemaal zekerheidjes zijn, maar kijk maar naar Maher. Feyenoord kan zich zulk risico niet veroorloven.
pi_159307169
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit. Als er een keer 6 tot 8 miljoen wordt uitgegeven voor een speler en hij mislukt is de shitstorm nog veel groter. Mensen doen alsof dat allemaal zekerheidjes zijn, maar kijk maar naar Maher. Feyenoord kan zich zulk risico niet veroorloven.
Ziyech koste toen der tijd net zoveel als Toornstra.

Van Geel kan gewoon niet met geld omgaan, zou perfect passen bij Twente want met geen budget kan hij wel wat
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:49:34 #87
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_159307227
Ik dacht altijd dat Miazek de beste jeugdkeeper was, maar blijkbaar is dat Bijlow.

Ik volg de jeugd dan ook niet goed
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:49:52 #88
262211 hhh38
pi_159307237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Van Geel kan gewoon niet met geld omgaan, zou perfect passen bij Twente want met geen budget kan hij wel wat
TOEN was Ziyech ook een goede aankoop geweest. Nu is ie 2 tot 3 keer zo duur en kunnen we hem niet meer betalen, als ie al zou willen komen. Mensen die nu nog om Ziyech roepen snappen er geen hol van.
pi_159307477
Tapia halen voor 2+ miljoen, natuurlijk. Lekker, Martin.
Dit, dus.
pi_159307513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dat Ziyech niet bij ons speelt kun je vooral Rutten aanrekenen.

En stiekem natuurlijk ook wel die belachelijke regels van de KNVB voor clubs in de slechtste financiële categorie :+
pi_159307549
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:01 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat Ziyech niet bij ons speelt kun je vooral Rutten aanrekenen.

En stiekem natuurlijk ook wel die belachelijke regels van de KNVB voor clubs in de slechtste financiële categorie :+
Een passantje daarvoor verantwoordelijk stellen? Een beetje club koopt de juiste spelers en combineert dat met een bekwame trainer.
Dit, dus.
pi_159307556
Moet zeggen dat ik Manu nog het meest mis, die scoorde tenminste wel altijd op belangrijke momenten en ging niet altijd mee in de malaise. Bilal is echt waardeloos
  Moderator vrijdag 22 januari 2016 @ 16:06:57 #93
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159307664
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Een passantje daarvoor verantwoordelijk stellen? Een beetje club koopt de juiste spelers en combineert dat met een bekwame trainer.
Rutten gaf geen garantie op 10, als we Ziyech moeten geloven de reden dat ie niet kwam. Ligt wel aan de passant dus helaas. Fout van club om daarin mee te gaan.
pi_159307723
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Rutten gaf geen garantie op 10, als we Ziyech moeten geloven de reden dat ie niet kwam. Ligt wel aan de passant dus helaas. Fout van club om daarin mee te gaan.
Bizar, zelfs. Kijk wat je misloopt, joh.
Dit, dus.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:09:13 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159307748
quote:

[..]

Dus spelers moeten kunnen eisen waar ze spelen?
  Moderator vrijdag 22 januari 2016 @ 16:09:45 #96
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159307762
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Bizar, zelfs. Kijk wat je misloopt, joh.
Misschien heeft Van Geel wel hetzelfde gezegd over de 10 positie, zou me niet verbazen.
pi_159307770
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dus spelers moeten kunnen eisen waar ze spelen?
Ziyech heeft toch ook letterlijk maar 1 positie waarbij hij een fenomeen is in de Eredivisie?
Dit, dus.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:11:06 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159307792
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ziyech heeft toch ook letterlijk maar 1 positie waarbij hij een fenomeen is in de Eredivisie?
Als buitenspeler is hij ook beter dan alles wat Feyenoord op dat moment had rondlopen. Dus ik snapte zijn angst wel.
pi_159307801
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Misschien heeft Van Geel wel hetzelfde gezegd over de 10 positie, zou me niet verbazen.
Van Geel is fantastisch als je club in de shit zit. Daarna, in het geval Feyenoord zeg maar nu, is het een absoluut blok aan je been. Overmoedig worden nekt hem en de club.
Dit, dus.
pi_159307872
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als buitenspeler is hij ook beter dan alles wat Feyenoord op dat moment had rondlopen. Dus ik snapte zijn angst wel.
Dus... Je vindt het logisch dat Ziyecht dat eiste?
  Forum Admin vrijdag 22 januari 2016 @ 16:15:38 #101
35723 crew  GGMM
pi_159307905
Wat boeit het allemaal, feit is dat jullie Ziyech niet hebben.

Maar Toornstra.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:24:42 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159308109
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:14 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dus... Je vindt het logisch dat Ziyecht dat eiste?
Ik vind het logisch dat hij de plannen wilde weten. Ik vind het niet logisch om daar als club in me te gaan als er eisen gesteld worden.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat Feyenoord hem voor op de flank wilde.
pi_159308170
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:03 schreef Henrys het volgende:
Moet zeggen dat ik Manu nog het meest mis, die scoorde tenminste wel altijd op belangrijke momenten en ging niet altijd mee in de malaise. Bilal is echt waardeloos
Ik mis Manu totaal niet. Kan er geen kut van. Nog minder dan Bilal zelfs.
pi_159308191
quote:

[..]

Logisch toch. Hij had op dat moment toch ook niks te eisen. Al kan je natuurlijk gewoon ja zeggen en nee doen.
pi_159308211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik mis hem ook niet, we spelen toch geen Europees.
pi_159308226
Ik gok dat van Geel de clubloze Maarten Martens op gaat halen.
pi_159308303
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind het logisch dat hij de plannen wilde weten. Ik vind het niet logisch om daar als club in me te gaan als er eisen gesteld worden.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat Feyenoord hem voor op de flank wilde.
Ah zo, nee dan volg ik het. Ben het hier ook zeker mee eens. Maar goed, het is niet anders..
pi_159308410
Wanneer tekent Kongolo nou eens bij tot 2020?
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:48:14 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159308731
Oh man, alweer dat gehuil om Ziyech.

Ondertussen blijkt dat Twente op allerlei heel discutabele manieren spelers heeft aangetrokken waar miljoenen onder de tafel in de zakken verdween van zaakwaarnemers en spelers. Dus we zouden het zogenaamd sportieve verhaal ook eens in twijfel kunnen trekken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159308886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:15 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het allemaal, feit is dat jullie Ziyech niet hebben.

Maar Toornstra.
Grappig dat Toornstra de eerste paar maanden hoger werd ingeschat dan Ziyech. Scoorde een aantal belangrijke goals.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:56:32 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159308926
Ik kan er elke dag nog van genieten dat Twente Ziyech haalde. Nog dieper de afgrond in. Doe uit dat licht, opdoeken die handel. :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159309065
Sowieso liever geen Ziyech, die ben je met de Africacup straks ook weer een poos kwijt.
BFF met GGMM
  vrijdag 22 januari 2016 @ 17:08:42 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_159309182
quote:

[..]

Gezien de manier waarop Twente gerund is zal het me niet verbazen als het ook een geldkwestie was
  vrijdag 22 januari 2016 @ 17:15:38 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159309311
Hearing that Feyenoord is very interested in Swedish goalie Pär Hansson, a free agent, and is hoping to sign him next week.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 22 januari 2016 @ 17:16:31 #115
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159309330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
Oh man, alweer dat gehuil om Ziyech.

Ondertussen blijkt dat Twente op allerlei heel discutabele manieren spelers heeft aangetrokken waar miljoenen onder de tafel in de zakken verdween van zaakwaarnemers en spelers. Dus we zouden het zogenaamd sportieve verhaal ook eens in twijfel kunnen trekken.
Klopt.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 17:20:30 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159309385
Btw, if my sources are right, there are two very, very busy final weeks of the transfer window coming up for Feyenoord...

Iets met een open deur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 januari 2016 @ 17:56:38 #117
262211 hhh38
pi_159310122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 17:15 schreef Caland het volgende:
Hearing that Feyenoord is very interested in Swedish goalie Pär Hansson, a free agent, and is hoping to sign him next week.
Die stond bovenaan het lijstje wat ik gisteren postte. 29, twee interlands, lijkt me een prima keuze.
pi_159312547
Wat een gemiste kans dat we Vlaar niet hebben gehaald trouwens. Wat een geweldige gozer.
pi_159312720
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een gemiste kans dat we Vlaar niet hebben gehaald trouwens. Wat een geweldige gozer.
Als ik TD was had Vlaar zondag bij ons gespeeld.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:10:27 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159312843
Ik snapte wel dat Vlaar niet gehaald werd. Moest eerst een half jaar in de lappenmand en die positie was al dubbel bezet. Dat hij niet mocht meetrainen kan je het nog over hebben, maar dat was nou eenmaal de beslissing van Gio.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159312935
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als ik TD was had Vlaar zondag bij ons gespeeld.
Regel het ff dan. Dan wordt de volgende kans niet verpest.
pi_159312986
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:10 schreef Caland het volgende:
Ik snapte wel dat Vlaar niet gehaald werd. Moest eerst een half jaar in de lappenmand en die positie was al dubbel bezet. Dat hij niet mocht meetrainen kan je het nog over hebben, maar dat was nou eenmaal de beslissing van Gio.
Ja precies. Vlaar is gewoon niet nodig. En als hij werd gehaald heb je altijd die jankerds die aankomen met dat hij dan jeugd in de weg staat. Het is nooit goed he.
pi_159313188
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Regel het ff dan. Dan wordt de volgende kans niet verpest.
Is te laat.
pi_159313219
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:10 schreef Caland het volgende:
Gehaald snap ik wel (al kan je achteraf zeuren over Jan Arie dat ie niet voldoet) maar het mee trainen gaat er bij mij niet in. Maar goed, ik respecteer Gio zijn beslissing natuurlijk wel, als hij er zo over denkt is dat nou eenmaal zo. Meningen mogen verschillen.
pi_159313449
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Is te laat.
De volgende kans. Na dit seizoen moet je alleen wel de transferpot eerst weer vullen, die heeft Geel geplunderd.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:34:22 #126
198365 Morendo
The Real Deal
pi_159313485
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Grappig dat Toornstra de eerste paar maanden hoger werd ingeschat dan Ziyech. Scoorde een aantal belangrijke goals.
Iemand die op zijn twintigste nog in de amateurs speelde valt vroeg of laat door de mand op een (veel) hoger niveau.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_159313502
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef Morendo het volgende:

[..]

Iemand die op zijn twintigste nog in de amateurs speelde valt vroeg of laat door de mand op een (veel) hoger niveau.
Dat is waar. Maar hoe oud was Dirkie toen hij de amateurs verliet?
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:35:49 #128
198365 Morendo
The Real Deal
pi_159313527
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:35 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar hoe oud was Dirkie toen hij de amateurs verliet?
Een verhaal als Kuyt maak je in geen 100 jaar meer mee. Hij was de uitzondering op de regel.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_159313614
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:35 schreef Morendo het volgende:

[..]

Een verhaal als Kuyt maak je in geen 100 jaar meer mee. Hij was de uitzondering op de regel.
True. Fenomenaal.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:59:24 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159314281
Twente wil 3 mil voor Tapia, Feyenoord wil niet verder gaan dan huidig bod van 1,5.Transfer mogelijk pas in de zomer https://twitter.com/rijnmondsport/status/690622381883269122
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159314308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:59 schreef Caland het volgende:
Twente wil 3 mil voor Tapia, Feyenoord wil niet verder gaan dan huidig bod van 1,5.Transfer mogelijk pas in de zomer https://twitter.com/rijnmondsport/status/690622381883269122
Goede zaak als Geel voet bij stuk houdt. 3mln is echt te veel.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 21:03:26 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159314421
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Goede zaak als Geel voet bij stuk houdt. 3mln is echt te veel.
Met het risico dat je hem in de zomer misloopt natuurlijk. Laten we het houden op hoog spel, zie het nog wel rond komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159314460
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Met het risico dat je hem in de zomer misloopt natuurlijk. Laten we het houden op hoog spel, zie het nog wel rond komen.
Is het gewoon niet een optie om hem nog een half jaar te stallen bij Twente na aankoop? Daar is op zich ook niets mis mee lijkt mij.
pi_159314518
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is het gewoon niet een optie om hem nog een half jaar te stallen bij Twente na aankoop? Daar is op zich ook niets mis mee lijkt mij.
Dat zou op zich niet eens een verkeerd plan zijn. Wat 'korting' bedingen en die jongen lekker nog het seizoen laten uitspelen.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 21:07:32 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159314545
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zal je toch een akkoord moeten bereiken over de transfersom

Twente wil 'de hoofdprijs', maar feitelijk bezien hebben die geen fuck te willen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159314570
Twente :'). 3 miljoen :').
pi_159314666
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, het is een redelijk complete speler en ook een vechter die goed bij ons lijkt te passen. Daarnaast heeft Feyenoord ook weinig andere keus. Met (bijna) transfervrije spelers wordt je geen kampioen en spelers met meer zekerheid zijn niet te betalen.

Het enige wat mij enorm stoort is dat er nauwelijks aandacht is voor de voorhoede.
De 2 slechtste spitsen van de eredivisie spelen bij ons en ondertussen ligt onze TD te zoeken naar een middenvelder en een 3e keeper :|W
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 21:16:01 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159314802
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:11 schreef eight het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, het is een redelijk complete speler en ook een vechter die goed bij ons lijkt te passen. Daarnaast heeft Feyenoord ook weinig andere keus. Met (bijna) transfervrije spelers wordt je geen kampioen en spelers met meer zekerheid zijn niet te betalen.

Het enige wat mij enorm stoort is dat er nauwelijks aandacht is voor de voorhoede.
De 2 slechtste spitsen van de eredivisie spelen bij ons en ondertussen ligt onze TD te zoeken naar een middenvelder en een 3e keeper :|W
Misschien dat men eerst wacht op het vertrek van Kazim.

Kan je lang wachten ben ik bang :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159314836
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk dat Geel gewoon geen idee heeft. Anders haalt hij toch ook Kramer niet van de zomer.
pi_159315005
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Die gaat het voorbeeld van Tonny volgen ja. Mocht er interesse zijn, geen club in de wereld die zijn huidig salaris gaat matchen.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 22:37:25 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159317648
Als ik het goed begrijp is Feyenoord in de markt voor een keeper die in de Zweedse pikorde ruim achter geweldenaar Issakson staat?

Prioriteiten _O_
  vrijdag 22 januari 2016 @ 22:42:29 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159317834
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:37 schreef BadderHaring het volgende:
Als ik het goed begrijp is Feyenoord in de markt voor een keeper die in de Zweedse pikorde ruim achter geweldenaar Issakson staat?

Prioriteiten _O_
Het alternatief is een ventje van 17. Ik snap het wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 januari 2016 @ 22:43:19 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159317866
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Het alternatief is een ventje van 17. Ik snap het wel.
Ik snap dat er gekeken wordt naar een keeper, maar dit is brandhout.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 22:44:02 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159317891
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik snap dat er gekeken wordt naar een keeper, maar dit is brandhout.
Geen idee, heb de beste man nog nooit zien keepen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 januari 2016 @ 22:44:58 #145
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159317923
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen idee, heb de beste man nog nooit zien keepen.
Als je niet bij de nationale selectie zit van een land waar Issakson eerste keeper is, dan kun je er weinig van.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 22:45:36 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159317940
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je niet bij de nationale selectie zit van een land waar Issakson eerste keeper is, dan kun je er weinig van.
Ah oke.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159317947
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat land gaat wel naar het EK en wss eerder naar het WK dan ons.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 22:47:33 #148
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159317996
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat land gaat wel naar het EK en wss eerder naar het WK dan ons.
Wat zegt dat ongeveer over het niveau van een keeper die niet geselecteerd wordt?
pi_159318126
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat zegt dat ongeveer over het niveau van een keeper die niet geselecteerd wordt?
Niets. Maar jouw opmerking zegt ook niet zo heel veel natuurlijk. Of heb je in 1 keer ook verstand van het Zweedse elftal?
  vrijdag 22 januari 2016 @ 22:53:31 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159318222
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Niets. Maar jouw opmerking zegt ook niet zo heel veel natuurlijk. Of heb je in 1 keer ook verstand van het Zweedse elftal?
Nee, maar ik ken Issakson zijn werk wel vrij goed.
pi_159318311
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Altijd keihard afgemaakt in Eindhoven, maar zoveel blunders kan ik me eigenlijk niet herinneren.
pi_159318455
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja? En hoe goed doet hij het dit seizoen?
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:01:07 #153
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159318507
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Altijd keihard afgemaakt in Eindhoven, maar zoveel blunders kan ik me eigenlijk niet herinneren.
_O-
pi_159318532
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-
Man en paard badder. ;)
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:02:49 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159318557
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-
Hij bedoelt veel blunders heb ik op youtube niet kunnen vinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159318573
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ja. Maar kan me serieus niet herinneren dat hij heel veel enorme fouten maakte, weet wel dat de kritiek was dat zijn valtechniek niet goed was ofzo.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2016 23:04:51 ]
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:07:40 #157
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159318698
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:03 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ja.
Je moet ook gewoon naar voetbal kijken, niet alleen er over praten. Isaksson was gewoon een waardeloze keeper. Had soms op de lijn Vermeer-achtige reflexen (of hij dook de verkeerde kant op), om vervolgens drie keer op rij de bal over de zijlijn te schieten bij een uittrap. Één op één was standaard een goal en zodra hij met de bal aan de voet ging wandelen wist je gewoon dat er balverlies aan kwam.

Het waren op zich ook niet grote blunders, maar hij hield gewoon verrekte weinig tegen.

Maar goed, misschien is de vierde (vijfde?) keus van Zweden wel een hele degelijke aanwinst voor Feyenoord. De Eredivisie is in die tijd ook niet vooruit gegaan.
pi_159318771
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:02 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:10:00 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159318775
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon naar voetbal kijken, niet alleen er over praten. Isaksson was gewoon een waardeloze keeper. Had soms op de lijn Vermeer-achtige reflexen (of hij dook de verkeerde kant op), om vervolgens drie keer op rij de bal onder de zijlijn te schieten bij een uittrap. Één op één was standaard een goal en zodra hij met de bal aan de voet ging wandelen wist je gewoon dat er balverlies aan kwam.

Maar goed, misschien is de vierde (vijfde?) keus van Zweden wel een hele degelijke aanwinst voor Feyenoord. De Eredivisie is in die tijd ook niet vooruit gegaan.
Hij wordt reservekeeper he. De kans is zo ongeveer 90% dat ik hem alleen ga zien bij het intrappen van Vermeer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:10:52 #160
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159318803
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij wordt reservekeeper he. De kans is zo ongeveer 90% dat ik hem alleen ga zien bij het intrappen van Vermeer.
Denk niet dat Vermeer een bal gaat kunnen vangen tijdens die sessies.

Ow nee, het is natuurlijk niet Isaksson zelf. :')
pi_159318917
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon naar voetbal kijken, niet alleen er over praten.
Net alsof ik geen voetbal kijk, weet echt niet waar je dat op baseert. (De grapjassen van het topic nalullen is makkelijk scoren) En nogmaals, vat niet alles meteen op als knullig of onbenullig. Ik zeg alleen dat ik me niet meer kan herinneren dat hij heel veel echte blunders maakte. (zoals Vermeer in zijn Ajaxtijd) Ik laat me graag informeren als jij het beter weet.

quote:
Isaksson was gewoon een waardeloze keeper. Had soms op de lijn Vermeer-achtige reflexen (of hij dook de verkeerde kant op), om vervolgens drie keer op rij de bal onder de zijlijn te schieten bij een uittrap. Één op één was standaard een goal en zodra hij met de bal aan de voet ging wandelen wist je gewoon dat er balverlies aan kwam.
Cillissen ramde in zijn eerste seizoenen ook de helft van de ballen de zijlijn over. Waar het nu eigenlijk op neer komt is dat je zelf bevestigt dat hij inderdaad niet zo heel veel echte blunders maakte. (alleen dat hij voor onrust zorgde door snel balverlies)

quote:
Ik weet niet hoe goed die gozer is. Moeten we gaan zien.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 07:59:16 #162
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159323300
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:15 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Net alsof ik geen voetbal kijk, weet echt niet waar je dat op baseert. (De grapjassen van het topic nalullen is makkelijk scoren) En nogmaals, vat niet alles meteen op als knullig of onbenullig. Ik zeg alleen dat ik me niet meer kan herinneren dat hij heel veel echte blunders maakte. (zoals Vermeer in zijn Ajaxtijd) Ik laat me graag informeren als jij het beter weet.

[..]

Cillissen ramde in zijn eerste seizoenen ook de helft van de ballen de zijlijn over. Waar het nu eigenlijk op neer komt is dat je zelf bevestigt dat hij inderdaad niet zo heel veel echte blunders maakte. (alleen dat hij voor onrust zorgde door snel balverlies)

[..]

Ik weet niet hoe goed die gozer is. Moeten we gaan zien.
Waar je een spits niet moet afrekenen op zijn aantal wereld goals, moet je een keeper niet alleen beoordelen op zijn blunders.
Gomes maakte aardig wat grote blunders bij PSV (meer dan Zoet), maar was toch de beste keeper in de Eredivisie van de afgelopen 20 jaar omdat hij verder echt alles uit de goal hield.

En Vermeer is ook niet bepaald blundervrij en wordt hier door vele ook op handen gedragen.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 09:31:51 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159323743
1899 Hoffenheim wil Jens Toornstra huren van Feyenoord. Toornstra zelf wil graag verhuurd worden. Feyenoord wil alleen verkopen. (AD)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159324030
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 09:31 schreef Caland het volgende:
1899 Hoffenheim wil Jens Toornstra huren van Feyenoord. Toornstra zelf wil graag verhuurd worden. Feyenoord wil alleen verkopen. (AD)
Logisch, als hij weggaat moet je immers wel een vervanger halen en bij verhuur zal daar geen geld voor zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_159324106
AZ heeft met Umm Salal SC een akkoord bereikt over een directe overgang van Mounir El Hamdaoui. De 31-jarige spits wordt zaterdag medisch gekeurd bij de Qatarese club.

Daar heb je morgen last van.
pi_159324260
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ heeft met Umm Salal SC een akkoord bereikt over een directe overgang van Mounir El Hamdaoui. De 31-jarige spits wordt zaterdag medisch gekeurd bij de Qatarese club.

Daar heb je morgen last van.
Geen last van bedoel je?
BFF met GGMM
pi_159324320
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Geen last van bedoel je?
Ja, leuk.
pi_159324346
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 01:11 schreef Henrys het volgende:
Waarom doet iedereen of Immers mislukt is? heeft best veel doelpunten gemaakt en zette altijd gigantisch veel druk met zijn loopvermogen. Ja hij miste veel kansen maar stond altijd goed. Vind hem nog altijd onze beste middenvelder na El Ahmadi
Dat zegt dan een hoop over je verstandelijke vermogens en inzicht in voetbalwedstrijden. :)
pi_159324366
quote:
Veel doelpunten
Dat valt reuze mee

quote:
_O- Ja, nee, Pelle draaide zo door Immers. :D _O- :') . Ik denk dat Immers god op zijn blote knieën mocht danken dat hij Pelle voor zich had, zodat het er nog enigszins normaal uitzag.

quote:
we hebben niemand op de bank meer die op dat gebied wat extras kan brengen.
Lex heeft nog nooit wat "extra's" gebracht, waarom denken de achterlijke supporters van mijn club dat toch
pi_159324421
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarheid
pi_159324449
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:07 schreef Caland het volgende:

Twente wil 'de hoofdprijs', maar feitelijk bezien hebben die geen fuck te willen.
ge-no-hot. Nog geen zes jaar geleden lazen we dat soort statements over Feyenoord vanuit Twente. _O-
pi_159324455
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Logisch, als hij weggaat moet je immers wel een vervanger halen en bij verhuur zal daar geen geld voor zijn.
Wanneer tapia komt heb je genoeg middenvelders om ook Jens te verhuren.
pi_159324517
Isaksson is onder deze bondscoach altijd onomstreden geweest in Zweden. Keepte gek genoeg ook vrij degelijk altijd. Pär Hansson is ook een gewoon een goede keeper. Ik zou het wel raar vinden dat hij met het oog op de EK-selectie ergens bewust op de bank gaat zitten. Al speelt dat voor een derde keeper misschien minder mee.
Maar laat hem maar komen hoor!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_159324526
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Van Persie is technisch beter dan Ronaldo, Isaksson maakte weinig blunders, Ruud van Nistelrooij maakte alleen intikkers.... Jij hebt wel kijk op het spelletje zeg.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Ciscus het volgende:
Jij roept af en toe echt maar wat he? Maakt me niet uit, maar het komt over alsof je sinds een paar maanden voetbal ontdekt hebt.
pi_159324631
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Van Persie is technisch beter dan Ronaldo, Isaksson maakte weinig blunders, Ruud van Nistelrooij maakte alleen intikkers.... Jij hebt wel kijk op het spelletje zeg.

Je weet dat ik al die stellingen heb genuanceerd, maar jij hebt er plezier in om het lekker te generaliseren. Prima.
pi_159324644
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:59 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Je weet dat ik al die stellingen heb genuanceerd, maar jij hebt er plezier in om het lekker te generaliseren. Prima.
Het staat er allemaal echt hoor schatje. Dat je daarna altijd gaat nuanceren omdat je in eerste instantie wat onnozels roept, maakt het eerst geroepene niet minder onnozel.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 11:00:19 ]
pi_159324677
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het staat er allemaal echt hoor schatje. Dat je daarna altijd gaat nuanceren omdat je in eerste instantie wat onnozels roept, maakt het eerst geroepene niet minder onnozel.
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in deze discussie. Probeer in ieder geval eens een keer een discussie aan te gaan zou ik zeggen. _O- :')'jes posten is best grappig, maar een normaal gesprek bereik je er niet mee.
pi_159324692
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:02 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in deze discussie. Probeer in ieder geval eens een keer een discussie aan te gaan zou ik zeggen. _O- :')'jes posten is best grappig, maar een normaal gesprek bereik je er niet mee.
Ja, maar ik heb je daarover al mijn mening gegeven: serieus gaan reageren op iemand die net zo goed het statement kan maken dat Kramer een betere speler is dan Aguero, dat gaat gewoon nergens over. Ik stel voor dat je je niveau op FOK wat opkrikt en dat soort hersenscheten post op FR12. Het publiek daar neemt je waarschijnlijk nog serieus ook :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 11:04:03 ]
pi_159324696
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb je daarover al mijn mening gegeven: serieus gaan reageren op iemand die net zo goed het statement kan maken dat Kramer een betere speler is dan Aguero, dat gaat gewoon nergens over.
Oké. :W
  zaterdag 23 januari 2016 @ 11:23:34 #180
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159324979
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Isaksson is onder deze bondscoach altijd onomstreden geweest in Zweden. Keepte gek genoeg ook vrij degelijk altijd. Pär Hansson is ook een gewoon een goede keeper. Ik zou het wel raar vinden dat hij met het oog op de EK-selectie ergens bewust op de bank gaat zitten. Al speelt dat voor een derde keeper misschien minder mee.
Maar laat hem maar komen hoor!
Hij is niet eens de derde keeper van Zweden. Er moeten hele gekke dingen gebeuren wil hij geselecteerd worden, gebeurt echt vrijwel nooit.
pi_159325130
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij is niet eens de derde keeper van Zweden. Er moeten hele gekke dingen gebeuren wil hij geselecteerd worden, gebeurt echt vrijwel nooit.
Hij bedoelt, zo lees ik het tenminste, dat hij mogelijk geselecteerd zou worden als derde keeper, maw dat is hij normaal gesproken niet maar wellicht voor het EK dus :P
pi_159325394
Zouden we nog een spitsje gaan halen deze winter?
pi_159325404
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:52 schreef Tortugal het volgende:
Nee.

Als er wat komt is het die keepert en een middenvelder. Denk ik.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 11:54:49 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159325426
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:52 schreef Tortugal het volgende:
Hooguit als Kazim vertrekt.

Nee dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159325484
Hoop het ook niet overigens, kans van slagen is toch nihil gezien Martin's recentere verleden. Ik zie die man komende zomer echt niet meer als TD van Feyenoord, alles wat hij nu haalt zullen nog 'zijn' transfers zijn en dan zal komende zomer weer iemand anders er zitten met zijn eigen ideeën, met te weinig geld.

Maar goed, ik ben anti Martin aan het worden (haha) geloof ik :').
pi_159325519
Maar wat zit er nou achter dat we een keeper aan gaan trekken? Stel dat Vermeer geblesseerd raakt voor een lange tijd is het natuurlijk handig, maar het geeft wel enorm wanvertrouwen in de jeugd aan. Die Bijlow zou zo'n enorm talent zijn, laat hem dan gewoon een half jaar 2e keeper zijn.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 12:08:04 #187
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159325643
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:00 schreef Tortugal het volgende:
Maar wat zit er nou achter dat we een keeper aan gaan trekken? Stel dat Vermeer geblesseerd raakt voor een lange tijd is het natuurlijk handig, maar het geeft wel enorm wanvertrouwen in de jeugd aan. Die Bijlow zou zo'n enorm talent zijn, laat hem dan gewoon een half jaar 2e keeper zijn.
Die jongen is 17? Laten we lekker net als Twente al onze talenten verkrachten in het eerste. Ik vind dit opzich wel een logische keus nu Hahn maanden eruit ligt. Ik zou alleen een tweede keeper huren voor een half jaartje, niet kopen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_159325645
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Hooguit als Kazim vertrekt.

Nee dus.
Wie ga je halen dan, als Kazim weg is?
pi_159325654
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:08 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Die jongen is 17? Laten we lekker net als Twente al onze talenten verkrachten in het eerste. Ik vind dit opzich wel een logische keus nu Hahn maanden eruit ligt. Ik zou alleen een tweede keeper huren voor een half jaartje, niet kopen.
Ik ben het zo'n beetje voor het eerst met je eens.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 12:10:06 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159325669
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Van Geel kennende Santos, Uth of Vleminckx.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 23 januari 2016 @ 12:10:14 #191
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159325677
quote:

[..]

Ik gok op een mislukte voetballer uit een derde divisie ergens. Dat lijkt het strijdplan bij van Geel te zijn wmb spitsen. :')
  zaterdag 23 januari 2016 @ 12:10:59 #192
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159325682
quote:

[..]

Ik ben het zo'n beetje voor het eerst met je eens.
M'n dag kan nu al niet meer stuk. _O_
pi_159326015
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Van Geel kennende Santos, Uth of Vleminckx.
Finnbogason
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_159326414
Ik stond trouwens zondag voor Bombarda, fanatieke gozer is dat zeg. :D
BFF met GGMM
pi_159326713
Die Par Hansson gaat dus waarschijnlijk een contract tot 2017 krijgen. Kan toch niet. Ik vind dit mogelijk de slechtste actie tot nu toe van Van Geel.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:25:37 #196
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159326812
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:19 schreef Tortugal het volgende:
Die Par Hansson gaat dus waarschijnlijk een contract tot 2017 krijgen. Kan toch niet. Ik vind dit mogelijk de slechtste actie tot nu toe van Van Geel.
Ik denk dat van Geel z'n waarde wel heeft laten zien en het nu tijd is voor een nieuwe td, alleen wie? Ik ben niet zo bekend met technisch directeuren. :')
pi_159326855
quote:
Beetje zo'n Wilkshire-verhaal met die clausule toen ;(
pi_159326912
Haha al die users hier die blij zijn dat Ziyech niet is gekomen _O- Het begint nogal zielig te worden.

"We zouden hem toch missen bij de Africa cup" :')

Geef gewoon toe dat jullie hem graag voor Feyenoord hadden zien spelen ipv Toornstra ofzo en dat jullie balen dat ie voor Twente koos, is niks mis mee om dat toe te geven joh. Net zoals Ajacieden hem denk ik liever hadden dan Duarte en PSV'ers liever dan Maher
pi_159326930
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:32 schreef VXXLL het volgende:
Haha al die users hier die blij zijn dat Ziyech niet is gekomen _O- Het begint nogal zielig te worden.

Geef gewoon toe dat jullie hem graag voor Feyenoord hadden zien spelen ipv Toornstra ofzo en dat jullie balen dat ie voor Twente koos, is niks mis mee om dat toe te geven joh. Net zoals Ajacieden hem denk ik liever hadden dan Duarte en PSV'ers liever dan Maher
bedankt hans.
pi_159326940
quote:

Je leest erg selectief, maar dat geeft niet. We wilden hem er toen allemaal graag bij hebben, toen was hij nog betaalbaar en geen international van Marokko. Nu ligt dat anders.
BFF met GGMM
pi_159327104
quote:
Dus volgend jaar wordt Hahn werr verhuurd begrijp ik hieruit.
pi_159327119
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Of ze anticiperen op een mogelijk vertrek van Vermeer. ;)
Hahn 1e doelman en een ervaren nummer 2.
BFF met GGMM
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:42:40 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159327120
quote:

Ik vind het achteraf alleen maar mooi hoe het is gelopen. Twente accepteerde zelfs een zekere boete omdat ze Ziyech helemaal niet mochten of konden halen, Ziyech zelf kwam onder valse voorwendselen en schijt die club nu dus helemaal uit, Twente is nagenoeg failliet.

Ricky - Genot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159327149
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Of ze spelen in op een vertrek van Vermeer. (Wat ik deze zomer best zie gebeuren, hij zou een prima keeper zijn voor een middenmoter in de Premier League)
pi_159327304
Kan ook inderdaad.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:58:33 #206
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159327374
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:42 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Of ze anticiperen op een mogelijk vertrek van Vermeer. ;)
Hahn 1e doelman en een ervaren nummer 2.
Zo had ik het nog niet bekeken.
pi_159327380
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het achteraf alleen maar mooi hoe het is gelopen. Twente accepteerde zelfs een zekere boete omdat ze Ziyech helemaal niet mochten of konden halen, Ziyech zelf kwam onder valse voorwendselen en schijt die club nu dus helemaal uit, Twente is nagenoeg failliet.

Ricky - Genot
Ik had hem er graag bij gehad, maar dit scenario is ook wel geil.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:59:32 #208
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_159327385
quote:

[..]

Ricky - Genot
Wel leuk allemaal, maar ik heb liever gewoon de beste spelers die bij ons spelen ipv leuke verhaaltjes.
2000 light years from home
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:59:52 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159327390
Zie het alleen totaal niet zitten in die Hahn. Buiten de vraag hoe hij terugkomt van z'n blessure.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159327392
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je leest erg selectief, maar dat geeft niet. We wilden hem er toen allemaal graag bij hebben, toen was hij nog betaalbaar en geen international van Marokko. Nu ligt dat anders.
Ik zou juist blij zijn dat ie een international is, dan is ie alleen maar meer waard. En ik zou hem nu nooit meer kopen ( als je dat tenminste bedoelt :) )
quote:

[..]

Ricky - Genot
Het gaat er om dat Ziyech voor Twente koos. Dat Twente hem eigenlijk niet konden halen maakt het imo alleen maar wranger. Maar ja, wees dan maar blij dat jullie Toornstra hebben ipv Ziyech

Ik krijg de indruk dat jullie allemaal dingen aan het zoeken zijn om maar te beredeneren dat het goed is dat Ziyech niet bij jullie speelt
pi_159327396
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:59 schreef Caland het volgende:
Zie het alleen totaal niet zitten in die Hahn. Buiten de vraag hoe hij terugkomt van z'n blessure.
Lekker volleyballen
pi_159327400
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:59 schreef Caland het volgende:
Ik weet het, ik weet het: zwarte keepers... :+
BFF met GGMM
pi_159327412
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:00 schreef VXXLL het volgende:

Ik krijg de indruk dat jullie allemaal dingen aan het zoeken zijn om maar te beredeneren dat het goed is dat Ziyech niet bij jullie speelt
Ik krijg de indruk dat je moeite hebt met begrijpend lezen, last hebt van tunnelvisie en eigenlijk algeheel beperkte geestelijke vermogens hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 14:01:53 ]
pi_159327418
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die er nu in staat is dan weer de uitzondering op de regel. :+
  zaterdag 23 januari 2016 @ 14:01:45 #215
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_159327422
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat je moeite hebt met begrijpend lezen, last hebt van tunnelvisie en eigenlijk algeheel beperkte geestelijke vermogens hebt.
Jij hebt wel zelfreflectie.
2000 light years from home
pi_159327427
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:00 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Ik zou juist blij zijn dat ie een international is, dan is ie alleen maar meer waard. En ik zou hem nu nooit meer kopen ( als je dat tenminste bedoelt :) )

Yep dat bedoel ik.
Ik ben ook blij met internationals, maar niet als dat je belangrijkste spelers zijn en je ze midden in de competitie een flinke periode moet missen. ;)
BFF met GGMM
pi_159327433
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:01 schreef Merkie het volgende:
Ik krijg het idee dat je moeite hebt met begrijpend lezen, last hebt van tunnelvisie en eigenlijk algeheel beperkte geestelijke vermogens hebt.

Ik had het niet over mijzelf: zoals je zag citeerde ik iemand. Zo te zien kan jij ook op dat lijstje :W

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 14:02:27 ]
  zaterdag 23 januari 2016 @ 14:05:24 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159327497
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nah. Ook dat. En ik vind het gewoon een onruststoker achterin. Lekker ballen wegboksen. Ergens is hij wel heel talentvol, maar ik vind het typisch zo'n keeper die alleen als hij veel heeft te doen kan excelleren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159327535
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Nah. Ook dat. En ik vind het gewoon een onruststoker achterin. Lekker ballen wegboksen. Ergens is hij wel heel talentvol, maar ik vind het typisch zo'n keeper die alleen als hij veel heeft te doen kan excelleren.
Bij ons achterin is er dit seizoen anders genoeg te doen helaas :{
pi_159327556
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij lijkt me sowieso meer potentie te hebben dan Mulder, even afwachten hoe hij zich kan ontwikkelen. Over het algemeen krijgen keepers bij ons vrij lang het vertrouwen van de technische staf. (muv die snuivert)
BFF met GGMM
  zaterdag 23 januari 2016 @ 14:13:17 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159327646
Overigens is het wel opvallend (of eigenlijk ook niet als je de verhalen mag geloven) dat Bijlow morgen tweede doelman is. Die is dus Miazek al voorbij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159328027
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:13 schreef Caland het volgende:
Overigens is het wel opvallend (of eigenlijk ook niet als je de verhalen mag geloven) dat Bijlow morgen tweede doelman is. Die is dus Miazek al voorbij.
Gaf Gouka ook al aan inderdaad, dat de staf vindt dat Bijlow al verder is
pi_159330333
quote:

Dit. Zo'n speler niet willen :')
pi_159330441
Bah, nu alweer zo'n rotgevoel van 'het seizoen is over'. Nu al..
We worden 3e (of als ze het echt lopen verkloten 4e) en misschien winnen we nog die beker, maar het is in mijn ogen zo'n 'uitzit'-seizoen. Alweer :'( Feyenoord zou progressie moeten maken, gezien de flinke groei qua financiën, maar we staan gewoon stil.
pi_159330568
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat je moeite hebt met begrijpend lezen, last hebt van tunnelvisie en eigenlijk algeheel beperkte geestelijke vermogens hebt.
_O-
pi_159330580
Clasie speelt echt een wereldpot tegen United. De tyfus _O_
Feyenoord Rotterdam
  Forum Admin zaterdag 23 januari 2016 @ 16:43:16 #227
35723 crew  GGMM
pi_159330595
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Clasie speelt echt een wereldpot tegen United. De tyfus _O_
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159330673
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Een wereldpot spelen tegen Manchester United, nou zeg!
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:47:21 #229
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159330702
quote:
:r
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:53:03 #230
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159330851
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Een wereldpot spelen tegen Manchester United, nou zeg!
Ik ken hier users die Bazoer als toekomstig wereldtopper zien omdat hij goed speelt tegen NEC, Cambuur en Heracles....
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:57:01 #231
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159330924
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:37 schreef Roland010 het volgende:
Bah, nu alweer zo'n rotgevoel van 'het seizoen is over'. Nu al..
We worden 3e (of als ze het echt lopen verkloten 4e) en misschien winnen we nog die beker, maar het is in mijn ogen zo'n 'uitzit'-seizoen. Alweer :'( Feyenoord zou progressie moeten maken, gezien de flinke groei qua financiën, maar we staan gewoon stil.
8 puntjes verschil. Als de bovenste twee punten verliezen dit weekend dan sta je zeker weer als eerste te roepen dat het dit jaar wel gaat lukken?
pi_159331197
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:57 schreef MPC60 het volgende:

[..]

8 puntjes verschil. Als de bovenste twee punten verliezen dit weekend dan sta je zeker weer als eerste te roepen dat het dit jaar wel gaat lukken?
Mm nee, niet direct. Pas als wij in die weekenden eens zonder veel problemen een paar uit-wedstrijden op rij winnen (zonder perse goed te hoeven spelen) en we een keer een topper winnen misschien. Zelfs al zouden Ajax en PSV punten gaan morsen, dan moeten wij zelf eens een keer stabiel worden qua resultaten.
pi_159331379
Opvallend overigens dat de elftallen onder Koeman veel onervarener waren dan de elftallen onder Rutte en (al helemaal) onder Gio, maar dat ze nu minder constant presteren.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:21:40 #234
319979 Fok-it
All is well
pi_159331545
Immers wordt ingebracht, minuut later 2-2 Cardiff. Immersgod
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_159331570
CardiffCityFC twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 17:20:20 Instant impact from @ImmersLex in the build-up. (2-2) reageer retweet
pi_159331571
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
Immers wordt ingebracht, minuut later 2-2 Cardiff. Immersgod
Door goal/assist Immers zelf of? _O-
pi_159331624
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:22 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Door goal/assist Immers zelf of? _O-
Was wel betrokken in de aanval
pi_159331731
Lex lex lex
Feyenoord Rotterdam
pi_159332472
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
Verder mag lex natuurlijk dood en iedereen die fan van hem is ook
Jij bent echt een nepsupporter
pi_159332506
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:15 schreef Roland010 het volgende:
Opvallend overigens dat de elftallen onder Koeman veel onervarener waren dan de elftallen onder Rutte en (al helemaal) onder Gio, maar dat ze nu minder constant presteren.
Koeman is een trainer van wereldklasse terwijl Rutte en Gio niveau eredivisie zijn
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:54:07 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159332508
Lex is gewoon Lex.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:55:34 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159332558
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:15 schreef Roland010 het volgende:
Mwah, Koeman had ook wel de 'mazzel' dat PSV enorm verzaakte. Ajax en vooral PSV zijn nu wat stabieler (lijkt het) en dan zie je gewoon het verschil. Is ook absoluut geen schande.

Ook onder Koeman faalde Feyenoord gewoon op het moment supreme hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159332736
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:54 schreef Caland het volgende:
Lex is gewoon Lex.
best of the best
Feyenoord Rotterdam
pi_159333354
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, Koeman had ook wel de 'mazzel' dat PSV enorm verzaakte. Ajax en vooral PSV zijn nu wat stabieler (lijkt het) en dan zie je gewoon het verschil. Is ook absoluut geen schande.
Met name PSV is zeker wat stabieler. Als ze zelfs in de Kuip winnen, zonder echt beter te zijn dan zegt dat veel.

Ik vind het overigens zeker wel een beetje een schande. Feyenoord is al 4 jaar aan het 'bouwen' en de begroting knalt elk jaar flink omhoog maar ze komen op sportief vlak geen steek vooruit zo lijkt het. Ik zou graag het transferbudget van PSV afgelopen 2 zomers eens naast dat van Feyenoord zien. Hebben die nou in totaal zoveel meer uitgegeven? Wij gaven in totaal ruim 14 miljoen uit als spelers als Bilal, Toornstra, Kramer, Kazim :') en Veijnovic. Hoeveel hebben Propper, Guardado en Peirerro gekost? En als ik de koopsom/salaris van Kazim zie, voor dat bedrag kun je De Jong ook huren.

Ik denk dat je het meer moet zoeken in fout gemaakte keuze's bij Feyenoord en goed gemaakte keuze's bij PSV. En dat is in mijn ogen dus beleid, en geen gebrek aan geld. Zelfs op de langere termijn (het stadion) blijven ze bij Feyenoord gewoon aanrommelen. Waar PSV via een slimme constructie 40 miljoen van de gemeente 'krijgt' lopen wij alleen maar schade op door dat ongelofelijke gekloot rondom dat stadion. Dat had al 2 jaar rond/gestart moeten zijn.
quote:
Ook onder Koeman faalde Feyenoord gewoon op het moment supreme hoor.
Onder Koeman hebben we in mijn ogen een titel laten liggen in de onderlinge duels tegen Ajax. Twee keer Ajax zowat van de mat spelen en daar maar 1 puntje aan overhouden. Uiteindelijk werd Ajax toen kampioen met 4 punten voorsprong ofzo? Ook wel 2 keer een moment supreme, maar dat had wat minder met stabiliteit te maken. Hoewel er toen ook nog idd wel eens punten tegen ADO-uit e.d. verspeeld werden. Verschil is dat Ajax en PSV dat doen ook hadden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Roland010 op 23-01-2016 18:36:52 ]
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:09:31 #245
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159334727
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:28 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Met name PSV is zeker wat stabieler. Als ze zelfs in de Kuip winnen, zonder echt beter te zijn dan zegt dat veel.

Ik vind het overigens zeker wel een beetje een schande. Feyenoord is al 4 jaar aan het 'bouwen' en de begroting knalt elk jaar flink omhoog maar ze komen op sportief vlak geen steek vooruit zo lijkt het. Ik zou graag het transferbudget van PSV afgelopen 2 zomers eens naast dat van Feyenoord zien. Hebben die nou in totaal zoveel meer uitgegeven? Wij gaven in totaal ruim 14 miljoen uit als spelers als Bilal, Toornstra, Kramer, Kazim :') en Veijnovic. Hoeveel hebben Propper, Guardado en Peirerro gekost? En als ik de koopsom/salaris van Kazim zie, voor dat bedrag kun je De Jong ook huren.

Ik denk dat je het meer moet zoeken in fout gemaakte keuze's bij Feyenoord en goed gemaakte keuze's bij PSV. En dat is in mijn ogen dus beleid, en geen gebrek aan geld. Zelfs op de langere termijn (het stadion) blijven ze bij Feyenoord gewoon aanrommelen. Waar PSV via een slimme constructie 40 miljoen van de gemeente 'krijgt' lopen wij alleen maar schade op door dat ongelofelijke gekloot rondom dat stadion. Dat had al 2 jaar rond/gestart moeten zijn.

[..]

Onder Koeman hebben we in mijn ogen een titel laten liggen in de onderlinge duels tegen Ajax. Twee keer Ajax zowat van de mat spelen en daar maar 1 puntje aan overhouden. Uiteindelijk werd Ajax toen kampioen met 4 punten voorsprong ofzo? Ook wel 2 keer een moment supreme, maar dat had wat minder met stabiliteit te maken. Hoewel er toen ook nog idd wel eens punten tegen ADO-uit e.d. verspeeld werden. Verschil is dat Ajax en PSV dat doen ook hadden.
5 + 3 + 7, dus 15 mil heeft PSV uitgeven voor die drie. Moreno koste ook nog 4 miljoen. Maar PSV kreeg 40+ binnen voor wijnaldum en depay.
pi_159335479
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:28 schreef Roland010 het volgende:

Welnee. We verneuken het telkens tegen de ADOotjes en NECtjes. Gewoon des Feyenoords, altijd al. Koeman zei ooit dat de thuiswedstrijd tegen PSV makkelijker is dan Zwolle uit. En dat bleek maar weer toen. In De Kuip zijn de spelers gewoon net wat scherper en harder, dus ik vind het altijd onterecht dat de spelers worden bekritiseerd op hun mentaliteit dan. Al deed ik dat zelf ook uit emotie. ;(
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:34:45 #247
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159335533
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:32 schreef Vasion het volgende:

[..]

Welnee. We verneuken het telkens tegen de ADOotjes en NECtjes. Gewoon des Feyenoords, altijd al. Koeman zei ooit dat de thuiswedstrijd tegen PSV makkelijker is dan Zwolle uit. En dat bleek maar weer toen. In De Kuip zijn de spelers gewoon net wat scherper en harder, dus ik vind het altijd onterecht dat de spelers worden bekritiseerd op hun mentaliteit dan. Al deed ik dat zelf ook uit emotie. ;(
Feyenoord heeft gewoon 0 punten over twee wedstrijden tegen PSV. Wat nou tegen de kleintjes? Zouden op 2 punten van Ajax staan als ze die hadden gewonnen.
pi_159335569
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:34 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Feyenoord heeft gewoon 0 punten over twee wedstrijden tegen PSV. Wat nou tegen de kleintjes? Zouden op 2 punten van Ajax staan als ze die hadden gewonnen.
Ik praat over het seizoen onder Koeman. :')
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:37:54 #249
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159335601
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:36 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik praat over het seizoen onder Koeman. :')
Ik reageerde dan ook voornamelijk op je eerste zin.
pi_159335648
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:37 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ah, dat had ik dan kunnen weten natuurlijk als jij die hele quote gebruikt.
pi_159335672
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:37 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Je maakt een heel slecht punt.
pi_159336191
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je maakt een heel slecht punt.
Het is TweeGrolsch, wat werd er dan verwacht? Een goed onderbouwde reactie? _O-
pi_159340119
Hoe speelde Achahbar eigenlijk vorige week? Heb door familie niet kunnen kijken/luisteren. Zouden jullie hem morgen opstellen?
pi_159340399
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:09 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

5 + 3 + 7, dus 15 mil heeft PSV uitgeven voor die drie. Moreno koste ook nog 4 miljoen. Maar PSV kreeg 40+ binnen voor wijnaldum en depay.
Zoveel meer dan Feyenoord uitgegeven heeft was dat dus niet. Alleen wij geven dan 4 miljoen uit aan Toornsta, zij aan Moreno (hoewel die wel een pittig salaris zal hebben). We moeten eens ophouden met die middelmatige spelers. Liever 3 hele sterke aankopen en wat meer jeugd weer (die zich op kan trekken aan die aankopen) dan 8 van die prutsers voor dat zelfde geld halen.
pi_159341111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Tortugal het volgende:
Hoe speelde Achahbar eigenlijk vorige week? Heb door familie niet kunnen kijken/luisteren. Zouden jullie hem morgen opstellen?
Niet slecht, maar ook niet bijzonder.
pi_159342972
quote:
0s.gif Op [url=http //forum.fok.nl/topic/2278185/1/999#p159340399]zaterdag 23 januari 2016 21:36[/url] schreef Roland010 het volgende:

[..]

Zoveel meer dan Feyenoord uitgegeven heeft was dat dus niet. Alleen wij geven dan 4 miljoen uit aan Toornsta, zij aan Moreno (hoewel die wel een pittig salaris zal hebben). We moeten eens ophouden met die middelmatige spelers. Liever 3 hele sterke aankopen en wat meer jeugd weer (die zich op kan trekken aan die aankopen) dan 8 van die prutsers voor dat zelfde geld halen.
PSV heeft een hogere begroting dan Feijenoord. Zo'n 25/30 miljoen meer.
Hogere salarissen en CL spelen zorgt er ook voor dat ze betere spelers kunnen kopen.
pi_159343001
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:49 schreef H.FR het volgende:

[..]

Niet slecht, maar ook niet bijzonder.
Stond volgens mij ook vooral rechtsbuiten te spelen. Balaanname was weer prima, combineren ook, maar het is gewoon geen rechtsbuiten want daar is ie te traag voor.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_159344747
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef eight het volgende:

[..]

Hogere salarissen en CL spelen zorgt er ook voor dat ze betere spelers kunnen kopen.
Klopt, maar Ajax heeft weer een hogere begroting dan PSV. En toch werden die afgelopen seizoen (en dit seizoen ook vermoed ik) kampioen.

Qua salarissen: heeft iemand misschien een overzicht van hoeveel spelers van PSV verdienen en hoeveel ze bij ons verdienen?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 23:22:38 #259
262211 hhh38
pi_159344989
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef eight het volgende:

[..]

De begroting van PSV was vorig jaar maar 10 miljoen hoger.

Aangezien ze niet op CL begroten zal het dit jaar ook niet meer dan 15 miljoen schelen.
pi_159345455
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Aangezien ze niet op CL begroten zal het dit jaar ook niet meer dan 15 miljoen schelen.
Maar 10 miljoen, dan praat je volgens mij gewoon over op z'n minst 15%, dat zijn 10 spelers die een miljoen kunnen verdienen etc. Dan praat je dus over substantieel (als het goed is) meer en betere spelers dan dat wij kunnen hebben.
pi_159346162
Met Achahbar weet je nooit wat die gaat doen wat hem zo leuk maakt om naar te kijken.

Kramer die doet helemaal niks, zou perfect als supersub zijn maar als basisspeler...
  zondag 24 januari 2016 @ 00:38:34 #262
262211 hhh38
pi_159347433
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:32 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Maar 10 miljoen, dan praat je volgens mij gewoon over op z'n minst 15%, dat zijn 10 spelers die een miljoen kunnen verdienen etc. Dan praat je dus over substantieel (als het goed is) meer en betere spelers dan dat wij kunnen hebben.
Oh zeker, maar ik wilde alleen die 25/30 miljoen even nuanceren. 10 miljoen is best te overkomen, zeker incidenteel. Een kampioenschap zoals dat van Atletico is zeker niet uit te sluiten. Maar het verschil was de jaren hiervoor een stuk groter en een selectie bouw je over meerdere jaren. Het zal dus nog wel even duren voordat we genoeg hebben kunnen investeren om een redelijke kans te maken. Helemaal als het rendement uit die investeringen zo laag is :')
  zondag 24 januari 2016 @ 02:57:30 #263
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_159349365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:50 schreef Henrys het volgende:

Kramer die doet helemaal niks, zou perfect als supersub zijn maar als basisspeler...
Ga toch weg man. Alsof het hele stadion opveert en de tegenstander in z'n broek schijt als die gozer erin komt. _O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_159349380
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 02:57 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Alsof het hele stadion opveert en de tegenstander in z'n broek schijt als die gozer erin komt. _O-
Jij weet niet veel van voetbal af zeker?

Als de verdediging op Achahbar ingesteld is en ze moeten ineens omschakelen naar een fysiek en kopsterke spits die bijna 2x zo groot is met andere looplijnen levert dat zeker kansen en ruimte op.

Volgens jou zou iemand als Mike Tyson of Badr Hari dus de perfecte supersub zijn? _O-
pi_159349412
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 03:01 schreef Henrys het volgende:

[..]

Jij weet niet veel van voetbal af zeker?

Als de verdediging op Achahbar ingesteld is en ze moeten ineens omschakelen naar een fysiek en kopsterke spits die bijna 2x zo groot is met andere looplijnen levert dat zeker kansen en ruimte op.

Volgens jou zou iemand als Mike Tyson of Badr Hari dus de perfecte supersub zijn? _O-
Jij bent dronken ofzo?

Kopsterk :')
Looplijnen :') welke dan, die gast loopt als een kip zonder kop. Zit totaal geen idee achter

Fysiek sterk? :') zelfs zijn wijf vindt dat hij vaker op moet staan.
  zondag 24 januari 2016 @ 08:57:21 #266
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_159349875
Hallo,

Ik heb even een kort vraagje,
ik weet dat dit eigenlijk hier niet hoort, maar gezien ik van De Kuip en Ticketmaster nog steeds geen antwoord heb gekregen, wil ik het even hier vlug proberen, hopelijk kan iemand mij helpen.

M'n zoontje wilt graag naar Monster Jam op 2 juli, voor het eerst is dit in De Kuip, dus lekker dichtbij.
Als ik tickets wil bestellen, kan ik alleen kiezen uit een VAK, dus niet daadwerkelijk op stoel en rij, en bij de ene vak kan ik bijv Rij 11 krijgen en de andere weer Rij 3.

Maar is het vanzelf sprekend dat rij 3 bijv. dichter op het veld is, of juist het tegenovergestelde, dat rij 3 hoger op de tribune is?
Ben nog nooit in De Kuip geweest en google levert me ook niet de gewenste resultaten op.

Alvast bedankt!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  zondag 24 januari 2016 @ 09:04:14 #267
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159349905
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:37 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Stond volgens mij ook vooral rechtsbuiten te spelen. Balaanname was weer prima, combineren ook, maar het is gewoon geen rechtsbuiten want daar is ie te traag voor.
Dus hij is fysiek niet sterk genoeg om duels te winnen en hij is niet snel genoeg om bij duels uit de buurt te blijven?

En dat is dan de superspits die de verlossing moet brengen? Realisme in het Achahbar-kamp is ver te zoeken.

Leuke techniek, dat zeker. Vast de held van elk panna-veldje.
pi_159349914
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dus hij is fysiek niet sterk genoeg om duels te winnen en hij is niet snel genoeg om bij duels uit de buurt te blijven?

En dat is dan de superspits die de verlossing moet brengen? Realisme in het Achahbar-kamp is ver te zoeken.

Er zit nogal een verschil tussen superspits en dat we nu hebben rond lopen, dan is alles een verbetering
  zondag 24 januari 2016 @ 09:09:59 #269
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159349926
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:07 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Er zit nogal een verschil tussen superspits en dat we nu hebben rond lopen, dan is alles een verbetering
Kennelijk denken de mensen bij Feyenoord die elke dag met hem werken daar heel anders over.
pi_159349945
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kennelijk denken de mensen bij Feyenoord die elke dag met hem werken daar heel anders over.
Tsjah, als dat het uitgangspunt van de discussie wordt hoeven we nooit meer de opstelling te bespreken..
#12 is not for sale!
  zondag 24 januari 2016 @ 09:17:24 #271
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159349955
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:15 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Tsjah, als dat het uitgangspunt van de discussie wordt hoeven we nooit meer de opstelling te bespreken..
Dat is natuurlijk onzin. Maar het gezeur om Achabahr neemt wel wat pathetische vorm aan zo af en toe.
pi_159349961
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Maar het gezeur om Achabahr neemt wel wat pathetische vorm aan zo af en toe.
Als je elke week naar Kramer, of vorig seizoen Kazim, zit te kijken smacht je inderdaad naar alternatieven ja. En in de wedstrijden van Achahbar liet hij zien dat hij het op z'n minst even goed en vaak beter deed, dus hoop je dat die gaat spelen. Volgens mij is het allemaal vrij logisch hoor
pi_159349972
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

PSV realiseert structureel gewoon hogere baten, ook al begroten ze soms wat conservatief.

2014/15: PSV 65 mio, FEY 61 mio, transfers PSV + 17 mio, FEY + 7 mio
2013/14: PSV 63 mio , FEY 47 mio. transfers PSV + 4 mio, FEY + 1 mio
2012/13: PSV 63 mio, FEY 45 mio, transfers PSV + 3 mio, FEY 0

Dat scheelt gewoon 54 miljoen over drie jaar, dat haal je niet even in met een jaartje Europa League.

Ter vergelijking: een ManU haalt 150 miljoen winst voor belastingen binnen. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door nostra op 24-01-2016 09:35:30 ]
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zondag 24 januari 2016 @ 09:24:57 #274
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159349978
quote:

[..]

Idd. Als hij echt beter was geweest op de trainingen dan stelt Gio hem echt wel op.
pi_159349998
quote:

[..]

Nee hoor, zo kun je ellke discussie onthoofden. Dat men meer vertrouwen in Achabar heeft is niet zo gek als je de presentaties van Kazim en Kramer bekijkt.
Wat overigens iets anders is dan dat het de verlossers is, maar dat weet jij ook wel..
#12 is not for sale!
pi_159350201
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij is idd niet snel. Vreemd genoeg gebruikt hij zijn kleine postuur uitstekend in duels verder, beter dan bijvoorbeeld Kazim, waar hij twee keer in past. Daarnaast is hij positioneel heel sterk alsook in de combinatie.

Superspits weet ik niet, maar hij heeft mijn voorkeur echt wel door zijn meevoetballende vermogen.
pi_159350721
Slecht voorgevoel
pi_159350823
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:50 schreef Henrys het volgende:
Met Achahbar weet je nooit wat die gaat doen wat hem zo leuk maakt om naar te kijken.

Achabar heeft in de wedstrijden die hij in het eerste van Feyenoord speelt, vrijwel altijd gescoord. Vaak waren het ook belangrijke goals tegen sterke tegenstanders (Praag, AZ, PSV). Ik zou het risico wel durven nemen voor deze wedstrijd.
pi_159350975
Mee eens, van Kramer weet je wat je krijgt, heel weinig en ontwikkeling zit er ook niet meer in.
pi_159351217
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 08:57 schreef Ash het volgende:
Hallo,

Ik heb even een kort vraagje,
ik weet dat dit eigenlijk hier niet hoort, maar gezien ik van De Kuip en Ticketmaster nog steeds geen antwoord heb gekregen, wil ik het even hier vlug proberen, hopelijk kan iemand mij helpen.

M'n zoontje wilt graag naar Monster Jam op 2 juli, voor het eerst is dit in De Kuip, dus lekker dichtbij.
Als ik tickets wil bestellen, kan ik alleen kiezen uit een VAK, dus niet daadwerkelijk op stoel en rij, en bij de ene vak kan ik bijv Rij 11 krijgen en de andere weer Rij 3.

Maar is het vanzelf sprekend dat rij 3 bijv. dichter op het veld is, of juist het tegenovergestelde, dat rij 3 hoger op de tribune is?
Ben nog nooit in De Kuip geweest en google levert me ook niet de gewenste resultaten op.

Alvast bedankt!
De rijen tellen van onder naar boven. Maar, afhankelijk van de opstelling die ze hanteren heb je overal wel goed zicht in De Kuip.

En Monster Jam, zijn dat van die monster trucks? RIP heilig gras :'(
BFF met GGMM
pi_159351234
quote:
15s.gif Op zondag 24 januari 2016 10:51 schreef eight het volgende:
Slecht voorgevoel
Yep. :{
3x verliezen op rij zullen ze toch niet doen... toch? :{
BFF met GGMM
pi_159351260
Het is uit, dus billenknijpen of snel met 2-0 achter en een kut weekend hebben dat al kut is (van dit weekend heb ik van de 48 uur die het duurt tot nu toe zo'n 32 in bed door gebracht, vuile stink tyfus hoeren pleuris griep).
pi_159351268
Ah, Kramer. Als je een hekel hebt aan Achahbar, speel dan met Kuyt in de spits en Bilal op rechts.
pi_159351278
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:29 schreef Tortugal het volgende:
Ah, Kramer. Als je een hekel hebt aan Achahbar, speel dan met Kuyt in de spits en Bilal op rechts.
Of gewoon met 10 man.
BFF met GGMM
pi_159351282
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Het is uit, dus billenknijpen of snel met 2-0 achter en een kut weekend hebben dat al kut is (van dit weekend heb ik van de 48 uur die het duurt tot nu toe zo'n 32 in bed door gebracht, vuile stink tyfus hoeren pleuris griep).
Beterschap!

Middenveld van vandaag is wel sterk, met El Ahmadi er weer bij. Jammer dat Vilhena op de bank zit.
pi_159351296
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Beterschap!

Middenveld van vandaag is wel sterk, met El Ahmadi er weer bij. Jammer dat Vilhena op de bank zit.
Dank :).

Vilhena basisplekje toch?

Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Vilhena, Gustafson; Kuijt, Kramer, Elia
pi_159351392
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dank :).

Vilhena basisplekje toch?

Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Vilhena, Gustafson; Kuijt, Kramer, Elia
Oh, dat is mooi! Ik keek op Livescore, hadden ze het daar verkeerd.
pi_159351416
Ook mooi dat Nelom op links staat en Van der Heijden op de bank
pi_159351521
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ook mooiWat kut dat Nelom op links staat en Van der Heijden op de bank omdat Botteghin nog steeds niet kan spelen. Nelom kan er geen tering van
Fixed.
pi_159351569
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Fixed.
Fair enough.
pi_159351575
quote:

[..]

Achahbar is een god, Kramer is een mongool. Wat snap je daar niet aan
pi_159351621
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:26 schreef DonRaja het volgende:

En Monster Jam, zijn dat van die monster trucks? RIP heilig gras :'(
Straks geen grasmat vh jaar prijs ;(
pi_159351638
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:48 schreef Vasion het volgende:

[..]

Straks geen grasmat vh jaar prijs ;(
Dan is er echt helemaal niets in Rotterd..

Nee, nee, nee.
pi_159351685
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:29 schreef Tortugal het volgende:
Het zal er echt niet minder op worden als Kuyt in de spits zou spelen denk ik. Maarja, je hebt nou eenmaal knaken gedokt voor onze Haagse Messias en je kan hem dan ook weer moeilijk een half jaar aan de kant houden.
pi_159351777
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:51 schreef Vasion het volgende:

[..]

Het zal er echt niet minder op worden als Kuyt in de spits zou spelen denk ik. Maarja, je hebt nou eenmaal knaken gedokt voor onze Haagse Messias en je kan hem dan ook weer moeilijk een half jaar aan de kant houden.
Kramer is het seizoen ook op de bank begonnen en kan net zo goed weer op de bank eindigen.
pi_159351903
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:24 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Idd. Als hij echt beter was geweest op de trainingen dan stelt Gio hem echt wel op.

#kramerkanechtnietmeer
#FRFC1908geluldit
pi_159351910
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Beterschap vriend
pi_159351921
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan is er echt helemaal niets in Rotterd..

Nee, nee, nee.

[ Bericht 4% gewijzigd door DonRaja op 24-01-2016 12:08:21 (Stel je nou eens niet zo aan. ) ]
  zondag 24 januari 2016 @ 12:11:45 #299
356891 Abed
hooggeleid
pi_159352016
Pärgenot
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159352128
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: