abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159292477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:47 schreef BoxeurDesRues het volgende: Zijn sommigen hier vergeten hoe slecht lex werkelijk was?
Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_159292505
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef eight het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.
:D
Wat heb jij gerookt gast?
BFF met GGMM
pi_159292617
En ondanks alles:

#lexinoranje
  donderdag 21 januari 2016 @ 21:42:46 #5
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159292668
Als cultheld van Gobbel vergeten :')
pi_159292792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef BadderHaring het volgende:
Als cultheld van Gobbel vergeten :')
Nah, dan was die hele verdediging cult. Van Gobbel was voor mij geen cult in elk geval.
BFF met GGMM
pi_159292878
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef eight het volgende:

[..]

Dafuq :')
Abracadabra, tapate guarra!
pi_159293256
Laat alsjeblieft de beelden achterwege die laten zien hoe slecht Lex wel niet was.
Van alles is weer waardeloos.
pi_159294166
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Dafuq :')
Nouja, ik ben het nog redelijk met hem eens ook. Immers werd in een periode gehaald dat Feyenoord nauwelijks meer dan zijn transfersom (9 ton) kon uitgeven. In zekere zin is hij dus zijn geld absoluut waard gebleken. Wil je verder als club zal je hem moeten lozen. Et voila.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159294207
pi_159294306
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja, ik ben het nog redelijk met hem eens ook. Immers werd in een periode gehaald dat Feyenoord nauwelijks meer dan zijn transfersom (9 ton) kon uitgeven. In zekere zin is hij dus zijn geld absoluut waard gebleken. Wil je verder als club zal je hem moeten lozen. Et voila.
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.
BFF met GGMM
pi_159294663
Ik de ballen die Lex uit de kuip getrapt heeft voor open doel niet missen, maar als ik dan Kramer afgelopen zondag hetzeflde zie doen....
pi_159294871
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.
Ik zal vooral die penaltymisser in de Arena niet snel vergeten. Tegen 10 man, nog 20 minuten te spelen. Heeft nooit één goal tegen een topclub gemaakt.

Maar eerlijk is eerlijk, 35 goals in 3 seizoenen voor een middenvelder is zeker niet slecht. Jammer dat hij ze alleen maar tegen NEC en NAC scoorde.
pi_159295079
13 jaar geleden alweer, Dirk scoorde zijn eerste Feyenoordgoals in Alkmaar. Blijft wat mij betreft het mooiste uitshirt wat we ooit gehad hebben, onbegrijpelijk dat dit model niet vaker is gebruikt. Razendpopulair onder de supporters.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2016 22:41:45 ]
pi_159295682
quote:

[..]

Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit.
Dit

Immers scoorde zelden of nooit op belangrijke momenten, dan miste hij meestal grandioos. Dat begon al in die wedstrijd tegen Kiev. Waardeloze speler. Snap ook niet dat Cardiff iets in hem ziet, als je het alleen van je inzet moet hebben dan val je in de Championship niet op.
pi_159295750
quote:

[..]

Hij is speler van de week geweest in la gazzetta dello sport
pi_159295765
Verder mag lex natuurlijk dood en iedereen die fan van hem is ook
pi_159295816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij is speler van de week geweest in la gazzetta dello sport
Paar jaar terug was hij ook bijna voetballer van het jaar bij de Telegraaf. Dat vonden ze daar toch niet zo leuk dus hebben ze Blind de laatste wedstrijd een te hoog cijfer gegeven
pi_159295894
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nah, dan was die hele verdediging cult. Van Gobbel was voor mij geen cult in elk geval.
Heb nog ergens een oude Hard Gras liggen over culthelden. Staat ook een mooi verhaal over Gyan in geloof ik.
pi_159295943
Ik las trouwens dat Chong wordt gelinkt aan Manchester United. Zou toch wel bijzonder kut zijn als ons grootste talent gaat vertrekken.

Verder hoop ik dat Tapia niet komt, in ieder geval niet voor het bedrag dat Twente vraagt. Al die dure middelmatige voetballers uit de eredivisie brengen je geen stap verder. Maar waarschijnlijk zien ze in die gozer op de een of andere manier een opvolger van El Ahmadi, dus ik vrees dat hij uiteindelijk wel zal komen.
pi_159295952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit

Immers scoorde zelden of nooit op belangrijke momenten, dan miste hij meestal grandioos. Dat begon al in die wedstrijd tegen Kiev. Waardeloze speler. Snap ook niet dat Cardiff iets in hem ziet, als je het alleen van je inzet moet hebben dan val je in de Championship niet op.
Hij komt op de een of andere manier wel ongelofelijk vaak in scoringspositie. Daar heeft 'ie wel een neusje voor. Alleen jammer dat het rendement vervolgens nul is.
pi_159295976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit

Hoogtepunt vond ik eigenlijk nog die goal in de 121ste minuut tegen NEC voor de beker. Was wel een heerlijk moment.
pi_159296076
quote:
9s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij komt op de een of andere manier wel ongelofelijk vaak in scoringspositie. Daar heeft 'ie wel een neusje voor. Alleen jammer dat het rendement vervolgens nul is.
De voetballerij is eigenlijk wel een grappig wereldje, met clubleidingen die zogenaamd professioneel zijn maar de raarste beslissingen nemen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een speler bij een club grandioos mislukt is, waar de supporters zich dood aan ergerden, en die vervolgens door een andere club als de verlosser wordt binnengehaald. Dat gebeurt nu met Immers, maar Feyenoord deed het vorig jaar nog met Elia. Zo'n beetje iedere supporter van Bremen dankte onze lieve heer op de blote knietjes dat hij wegging, en wij waren tamelijk enthousiast. Clubs zouden zich meer moeten verdiepen in de prestaties van een speler. Cardiff kijkt alleen naar de cijfers en dan denken ze.. zooo 35 doelpunten voor een middenvelder, die moeten we hebben. Het lachen zal ze wel snel vergaan.
pi_159296109
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:16 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hoogtepunt vond ik eigenlijk nog die goal in de 121ste minuut tegen NEC voor de beker. Was wel een heerlijk moment.
Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.
pi_159296173
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.
Even graven hoor. Herinner me wat kopballetjes tegen clubs als NAC en Roda, een paar intikkers tegen PEC en misschien zelfs nog een paar gescoorde pingels. Niet veel mooie goals in ieder geval.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 00:00:33 #26
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159296875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De voetballerij is eigenlijk wel een grappig wereldje, met clubleidingen die zogenaamd professioneel zijn maar de raarste beslissingen nemen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een speler bij een club grandioos mislukt is, waar de supporters zich dood aan ergerden, en die vervolgens door een andere club als de verlosser wordt binnengehaald. Dat gebeurt nu met Immers, maar Feyenoord deed het vorig jaar nog met Elia. Zo'n beetje iedere supporter van Bremen dankte onze lieve heer op de blote knietjes dat hij wegging, en wij waren tamelijk enthousiast. Clubs zouden zich meer moeten verdiepen in de prestaties van een speler. Cardiff kijkt alleen naar de cijfers en dan denken ze.. zooo 35 doelpunten voor een middenvelder, die moeten we hebben. Het lachen zal ze wel snel vergaan.
Het verschil is natuurlijk dat Elia een stap terug doet qua niveau en dan mogelijk ergens uitkomt waar hij wel kan presteren. Maar Immers blijft sportief ongeveer op netzelfde niveau, dus die stap is veel verwonderlijker.

Dat Feyenoord in Elia een versterking zag snap ik heel goed, hoe Immers een versterking moet zijn voor een club boven het niveau Roda snap ik niet.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 00:07:47 #27
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159296993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

In die run aan het eind van 2013/14 scoorde hij veel belangrijke goals volgens mij. Toen wonnen we een aantal keer met 1-0 en 2-1.
pi_159297902
Waarom doet iedereen of Immers mislukt is? heeft best veel doelpunten gemaakt en zette altijd gigantisch veel druk met zijn loopvermogen. Ja hij miste veel kansen maar stond altijd goed. Vind hem nog altijd onze beste middenvelder na El Ahmadi
  vrijdag 22 januari 2016 @ 01:33:10 #29
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_159298094
Nee, Immers was gewoonweg vrij kut. Elke andere aanvallende middenvelder (waaronder Schuurman) had hoogstwaarschijnlijk meer goals gemaakt dan hij als ze in die scoringsposities gebracht zouden zijn. Feit blijft dat hij vooral aanspeelpunt bleek te zijn (aangezien hij niet goed kan passen of dribbelen) waardoor hij vaak in scoringspositie kwam. Met Gustafson, die goed is in steekpassjes geven en dribbelen, op die positie, zie je nu dat laatstgenoemde juist meer assists krijgt dan goals, wat volgens mij het doel is van een goede aanvallende middenvelder.
pi_159298214
Met Immers hebben we gewoon jaren niet kunnen voetballen door het centrum. Laten we blij zijn dat we nu die omschakeling maken. Spelers raken weer gewend aan gebruik van het centrum zodat Schuurman in een beter draaiend elftal komt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_159299865
Veel doelpunten
Pelle 2 seizoenen ontlast door druk zetten en werklust
Heeft meegedaan in de beste potjes van de laatste jaren

Ik vind hem niet mislukt. Dat er beter is [in de huidige selectie valt dat trouwens tegen] en we betere spelers moeten: ja. Maar Immers is jarenlang een prima speler voor ons geweest. Misschien wel niet met steekpassjes, maar daar had je met een trage Pelle toch niks aan.

En geef maar eens aan dan: als het voetballend stroef loopt en we verliezen veel [kop]duels, wie moet je dan nu inbrengen? Niemand kan beginnen daar wat aan te doen, want we hebben niemand op de bank meer die op dat gebied wat extras kan brengen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 22 januari 2016 @ 09:04:31 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159299882
Lex Immers vertrekt dan wel bij Feyenoord, maar wat de middenvelder betreft is het afscheid slechts tijdelijk. “Ik ben absoluut nog niet klaar bij Feyenoord. Ik sta daar nog steeds onder contract, dus er is nog niets ten einde. Ik heb er drie hele mooie jaren gehad.”

;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 januari 2016 @ 09:06:09 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_159299895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:03 schreef H.FR het volgende:
Veel doelpunten

Ik vind hem niet mislukt. Dat er beter is [in de huidige selectie valt dat trouwens tegen] en we betere spelers moeten: ja. Maar Immers is jarenlang een prima speler voor ons geweest. Misschien wel niet met steekpassjes, maar daar had je met een trage Pelle toch niks aan.

En geef maar eens aan dan: als het voetballend stroef loopt en we verliezen veel [kop]duels, wie moet je dan nu inbrengen? Niemand kan beginnen daar wat aan te doen, want we hebben niemand op de bank meer die op dat gebied wat extras kan brengen.
Positioneel was Immers inderdaad goed, door z'n gebrekkige handelingssnelheid had je er aanvallend niet veel aan, verdedigend was hij niet slecht.
pi_159299947
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:03 schreef H.FR het volgende:
Veel doelpunten

Ik heb je best hoog zitten qua voetbal mening, maar met Immers zit je er volkomen naast :).
pi_159300099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb je best hoog zitten qua voetbal mening, maar met Immers zit je er volkomen naast :).
Leuk om te horen.

Maar ik denk niet dat ik er wat dit betreft naast zit. Al hoop ik natuurlijk wel dat we hem niet gaan missen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159300518
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:04 schreef Caland het volgende:
Lex Immers vertrekt dan wel bij Feyenoord, maar wat de middenvelder betreft is het afscheid slechts tijdelijk. “Ik ben absoluut nog niet klaar bij Feyenoord. Ik sta daar nog steeds onder contract, dus er is nog niets ten einde. Ik heb er drie hele mooie jaren gehad.”

;(
zal meevallen hoor, in een ander stukkie staat dat ie (en Cardiff ) het liefst voor meerdere jaren had getekend maar dat dit nog niet kon door de straf die ze hebben..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_159300538
Lex had zijn (beperkte) waarde door de werklust die hij meenam..
maar meer ook niet..
Tijd nu voor iemand die op belangrijke momenten wel de bal erin schiet ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_159300609
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:55 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

zal meevallen hoor, in een ander stukkie staat dat ie (en Cardiff ) het liefst voor meerdere jaren had getekend maar dat dit nog niet kon door de straf die ze hebben..
Gouka zegt inderdaad dat Cardiff hem na het einde van het transferverbod meteen koopt, maar dat dit niet in dit contract mocht worden opgenomen
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:07:21 #39
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159300684
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:02 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Gouka zegt inderdaad dat Cardiff hem na het einde van het transferverbod meteen koopt, maar dat dit niet in dit contract mocht worden opgenomen
Zijn zij over een half jaar blij dat ze dat niet zwart op wit hebben....
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:26:38 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159300932
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:40:58 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159301115
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:52:57 #42
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159301287
Immers: ''Ik ben absoluut nog niet klaar bij Feyenoord''

#onkruid
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator vrijdag 22 januari 2016 @ 10:58:53 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_159301372
quote:
Vilhena neemt het voortouw in de Kuip

Mikos Gouka

Giovanni van Bronckhorst sprak deze week zijn manschappen streng toe. De coach van Feyenoord zei dat als de ploeg dit seizoen nog iets wil, de spelers een voorbeeld moeten nemen aan één man. En hij wees naar Tonny Vilhena. Dat zegt iets voor de komende weken, waarin de coach middenvelders zal moeten teleurstellen. Bij de 21-jarige Vilhena lijkt na een moeilijke fase het kwartje gevallen. ,,Tonny is een speler zoals er niet veel rondlopen.''

Het verhaal van Giovanni van Bronckhorst deze week in de kleedkamer was voor de spelers van Feyenoord geen verrassing. Als één ding opvalt tijdens trainingen is het de manier waarop medespelers tegen Tonny Vilhena aankijken. Als er weer eens een balletje tussenvalt en er ontstaat een typisch gevalletje van 'hij of ik', dan geven zijn tegenstanders hem bijna vanzelfsprekend voorrang. Niet voor niets noemde Andrés Guardado de Maassluizer na Feyenoord - PSV zondag vol respect 'een tijger'.

Net nu hij de draad weer heeft opgepakt, nadert het afscheid van Feyenoord voor de 21-jarige linkspoot. Zonder transfersom; technisch directeur Martin van Geel zal het moeten doen met een opleidingsvergoeding. ,,Toch zou het gewoon goed zijn als hij nog twee jaartjes bijtekent in de Kuip,'' zegt Cor Adriaanse, die als jeugdtrainer intensief samenwerkte met Vilhena.

,,Een gepasseerd station? Dat lees ik overal, ja. Maar hij kan nog wel wat verbeteren. Minder lopen met de bal bijvoorbeeld, meer het overzicht houden. Tonny geeft altijd en overal alles wat hij heeft, ook als het tegenzit. Heeft hij altijd gedaan. Aan zijn werklust heeft het natuurlijk nooit gelegen.'' Het is de reden waarom Giovanni van Bronckhorst hem nooit op de tribune heeft gezet.

Jong Oranje

Fred Grim, de bondscoach van Jong Oranje, zag Vilhena de afgelopen maanden vaak aan het werk bij Jong Feyenoord. ,,Omdat hij niet in het eerste speelde, wilde ik zien hoe hij ervoor stond,'' zegt Grim. ,,Op die maandagavonden zag ik telkens hetzelfde: een fitte jongen die graag wilde, die het voortouw nam, die agressief speelde. Dat was voor mij meer dan voldoende om hem bij Oranje te halen.''

Martin van Geel zal nog een ultieme poging wagen om de eigen kweek alsnog langer te strikken. Maar zijn kans van slagen lijkt vrijwel nihil. En alleen om geld gaat het allang niet meer. Vilhena wil een frisse start bij een club waar ze een duidelijk toekomstplan hebben.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_159301422
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:58 schreef Gert het volgende:

[..]

We zullen het zien. Zou mooi zijn.
pi_159301463
Kippenvel had Sabine de Lat toen ze haar vriend Michiel Kramer voor het eerst in De Kuip zag spelen. De in Ridderkerk opgegroeide Sabine heeft eigenlijk niets met voetbal, maar kan er met twee mannen in huis en een derde op komst bijna niet omheen.
Handbal, dat is haar sport. ''Ik speelde het tot mijn eenentwintigste. Bij Saturnus in Ridderkerk. We speelden op hoog niveau, maar kampioen worden was lastig'', begint ze tegenover Hand in Hand.'''Het is een heerlijke sport. Je kunt legaal je frustraties uiten. Hier een beetje knijpen, daar een beetje duwen. Zodra je over de middencirkel kwam, was je niet meer veilig. Een vinger tussen je ribben, iemand die even op je hiel ging staan. Ik kwam altijd terug met blauwe plekken en schaafwonden. Het hoorde erbij'', aldus de vriendin van de lange afmaker.
''Ik snap niet dat dat bij voetbal niet mag'', gaat Sabine verder. ''Als ik Michiel soms zie vallen, denk ik: serieus? Sta gewoon op joh.'' Maar terwijl ze er langer over doorpraat, komt ze tot een ander inzicht. ''Oké, bij ons kon je nog wel eens wat maken, want er stonden geen camera's. Ik zeg ook wel tegen Michiel: je moet niet te veel praten tegen de scheids. Daar kreeg hij vroeger zoveel gele kaarten door. Na die elleboog teggen Cillesen bij ADO leek het me ook beter dat hij zijn handen thuis zou houden. En na die duw tegen De Graafschap, was ik blij dat er geen schorsing kwam. Maar dat was vooral omdat ik dan af was van het geklets erover.''
pi_159301628
Ze laat het wel typisch als een echte vrouwensport klinken zo. Of doen mannen dit in voetbal ook vaak? Heb alleen ervaring in een bierteam in de zevende zaterdag-klasse dus ik weet niet of dat een graadmeter is, maar heb er daar nooit wat van gemerkt.
What Would Goku Do
pi_159301729
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Staat misschien wel ergens zwart op wit maar niet in het officiële contract.
pi_159302330
quote:
Feyenoord raakte deze week middenvelder Lex Immers kwijt aan Cardiff City. Het zou zomaar kunnen dat er nog een middenvelder vertrekt. Volgens Feyenoordprimeur heeft het Duitse TSG 1899 Hoffenheim interesse in Jens Toornstra.

De middenvelder heeft dit seizoen weinig zicht op speelminuten. Het is nog onbekend of Feyenoord zal meewerken, aangezien de spoeling op het middenveld dan nog dunner wordt.
Er word ruimte gemaakt :').
pi_159302383
Als die gaat heb je wel een beter verhaal over toekomstperspectief voor Vilhena. Hoewel een krappe twee maanden geleden de meeste mensen het prima vonden als hij ging. Weliswaar jammer dat dat gratis moest, maar toch.
What Would Goku Do
pi_159302491
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Er word ruimte gemaakt :').
Ben benieuwd. Op zich prima natuurlijk als dr ook een huursom bij komt. Komt hier toch niet aan spelen toe.

Aan de andere kant, als Kuyt nog in de spits zou belanden mag hij het op rechtsbuiten wel weer eens proberen van mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')