Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:47 schreef BoxeurDesRues het volgende: Zijn sommigen hier vergeten hoe slecht lex werkelijk was?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef eight het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.
Nah, dan was die hele verdediging cult. Van Gobbel was voor mij geen cult in elk geval.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef BadderHaring het volgende:
Als cultheld van Gobbel vergeten
Dafuqquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef eight het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.
Nouja, ik ben het nog redelijk met hem eens ook. Immers werd in een periode gehaald dat Feyenoord nauwelijks meer dan zijn transfersom (9 ton) kon uitgeven. In zekere zin is hij dus zijn geld absoluut waard gebleken. Wil je verder als club zal je hem moeten lozen. Et voila.quote:
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ik ben het nog redelijk met hem eens ook. Immers werd in een periode gehaald dat Feyenoord nauwelijks meer dan zijn transfersom (9 ton) kon uitgeven. In zekere zin is hij dus zijn geld absoluut waard gebleken. Wil je verder als club zal je hem moeten lozen. Et voila.
Ik zal vooral die penaltymisser in de Arena niet snel vergeten. Tegen 10 man, nog 20 minuten te spelen. Heeft nooit één goal tegen een topclub gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.
Ditquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit.
Hij is speler van de week geweest in la gazzetta dello sportquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.
Paar jaar terug was hij ook bijna voetballer van het jaar bij de Telegraaf. Dat vonden ze daar toch niet zo leuk dus hebben ze Blind de laatste wedstrijd een te hoog cijfer gegevenquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is speler van de week geweest in la gazzetta dello sport
Heb nog ergens een oude Hard Gras liggen over culthelden. Staat ook een mooi verhaal over Gyan in geloof ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nah, dan was die hele verdediging cult. Van Gobbel was voor mij geen cult in elk geval.
Hij komt op de een of andere manier wel ongelofelijk vaak in scoringspositie. Daar heeft 'ie wel een neusje voor. Alleen jammer dat het rendement vervolgens nul is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit
Immers scoorde zelden of nooit op belangrijke momenten, dan miste hij meestal grandioos. Dat begon al in die wedstrijd tegen Kiev. Waardeloze speler. Snap ook niet dat Cardiff iets in hem ziet, als je het alleen van je inzet moet hebben dan val je in de Championship niet op.
Hoogtepunt vond ik eigenlijk nog die goal in de 121ste minuut tegen NEC voor de beker. Was wel een heerlijk moment.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit
Immers scoorde zelden of nooit op belangrijke momenten, dan miste hij meestal grandioos. Dat begon al in die wedstrijd tegen Kiev. Waardeloze speler. Snap ook niet dat Cardiff iets in hem ziet, als je het alleen van je inzet moet hebben dan val je in de Championship niet op.
De voetballerij is eigenlijk wel een grappig wereldje, met clubleidingen die zogenaamd professioneel zijn maar de raarste beslissingen nemen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een speler bij een club grandioos mislukt is, waar de supporters zich dood aan ergerden, en die vervolgens door een andere club als de verlosser wordt binnengehaald. Dat gebeurt nu met Immers, maar Feyenoord deed het vorig jaar nog met Elia. Zo'n beetje iedere supporter van Bremen dankte onze lieve heer op de blote knietjes dat hij wegging, en wij waren tamelijk enthousiast. Clubs zouden zich meer moeten verdiepen in de prestaties van een speler. Cardiff kijkt alleen naar de cijfers en dan denken ze.. zooo 35 doelpunten voor een middenvelder, die moeten we hebben. Het lachen zal ze wel snel vergaan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij komt op de een of andere manier wel ongelofelijk vaak in scoringspositie. Daar heeft 'ie wel een neusje voor. Alleen jammer dat het rendement vervolgens nul is.
Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoogtepunt vond ik eigenlijk nog die goal in de 121ste minuut tegen NEC voor de beker. Was wel een heerlijk moment.
Even graven hoor. Herinner me wat kopballetjes tegen clubs als NAC en Roda, een paar intikkers tegen PEC en misschien zelfs nog een paar gescoorde pingels. Niet veel mooie goals in ieder geval.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.
Het verschil is natuurlijk dat Elia een stap terug doet qua niveau en dan mogelijk ergens uitkomt waar hij wel kan presteren. Maar Immers blijft sportief ongeveer op netzelfde niveau, dus die stap is veel verwonderlijker.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De voetballerij is eigenlijk wel een grappig wereldje, met clubleidingen die zogenaamd professioneel zijn maar de raarste beslissingen nemen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een speler bij een club grandioos mislukt is, waar de supporters zich dood aan ergerden, en die vervolgens door een andere club als de verlosser wordt binnengehaald. Dat gebeurt nu met Immers, maar Feyenoord deed het vorig jaar nog met Elia. Zo'n beetje iedere supporter van Bremen dankte onze lieve heer op de blote knietjes dat hij wegging, en wij waren tamelijk enthousiast. Clubs zouden zich meer moeten verdiepen in de prestaties van een speler. Cardiff kijkt alleen naar de cijfers en dan denken ze.. zooo 35 doelpunten voor een middenvelder, die moeten we hebben. Het lachen zal ze wel snel vergaan.
In die run aan het eind van 2013/14 scoorde hij veel belangrijke goals volgens mij. Toen wonnen we een aantal keer met 1-0 en 2-1.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.
Positioneel was Immers inderdaad goed, door z'n gebrekkige handelingssnelheid had je er aanvallend niet veel aan, verdedigend was hij niet slecht.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:03 schreef H.FR het volgende:
Veel doelpunten
Pelle 2 seizoenen ontlast door druk zetten en werklust
Heeft meegedaan in de beste potjes van de laatste jaren
Ik vind hem niet mislukt. Dat er beter is [in de huidige selectie valt dat trouwens tegen] en we betere spelers moeten: ja. Maar Immers is jarenlang een prima speler voor ons geweest. Misschien wel niet met steekpassjes, maar daar had je met een trage Pelle toch niks aan.
En geef maar eens aan dan: als het voetballend stroef loopt en we verliezen veel [kop]duels, wie moet je dan nu inbrengen? Niemand kan beginnen daar wat aan te doen, want we hebben niemand op de bank meer die op dat gebied wat extras kan brengen.
Ik heb je best hoog zitten qua voetbal mening, maar met Immers zit je er volkomen naastquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:03 schreef H.FR het volgende:
Veel doelpunten
Pelle 2 seizoenen ontlast door druk zetten en werklust
Heeft meegedaan in de beste potjes van de laatste jaren
Ik vind hem niet mislukt. Dat er beter is [in de huidige selectie valt dat trouwens tegen] en we betere spelers moeten: ja. Maar Immers is jarenlang een prima speler voor ons geweest. Misschien wel niet met steekpassjes, maar daar had je met een trage Pelle toch niks aan.
En geef maar eens aan dan: als het voetballend stroef loopt en we verliezen veel [kop]duels, wie moet je dan nu inbrengen? Niemand kan beginnen daar wat aan te doen, want we hebben niemand op de bank meer die op dat gebied wat extras kan brengen.
Leuk om te horen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb je best hoog zitten qua voetbal mening, maar met Immers zit je er volkomen naast.
zal meevallen hoor, in een ander stukkie staat dat ie (en Cardiff ) het liefst voor meerdere jaren had getekend maar dat dit nog niet kon door de straf die ze hebben..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:04 schreef Caland het volgende:
Lex Immers vertrekt dan wel bij Feyenoord, maar wat de middenvelder betreft is het afscheid slechts tijdelijk. “Ik ben absoluut nog niet klaar bij Feyenoord. Ik sta daar nog steeds onder contract, dus er is nog niets ten einde. Ik heb er drie hele mooie jaren gehad.”
Gouka zegt inderdaad dat Cardiff hem na het einde van het transferverbod meteen koopt, maar dat dit niet in dit contract mocht worden opgenomenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:55 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
zal meevallen hoor, in een ander stukkie staat dat ie (en Cardiff ) het liefst voor meerdere jaren had getekend maar dat dit nog niet kon door de straf die ze hebben..
Zijn zij over een half jaar blij dat ze dat niet zwart op wit hebben....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gouka zegt inderdaad dat Cardiff hem na het einde van het transferverbod meteen koopt, maar dat dit niet in dit contract mocht worden opgenomen
Preciesquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn zij over een half jaar blij dat ze dat niet zwart op wit hebben....
quote:Vilhena neemt het voortouw in de Kuip
Mikos Gouka
Giovanni van Bronckhorst sprak deze week zijn manschappen streng toe. De coach van Feyenoord zei dat als de ploeg dit seizoen nog iets wil, de spelers een voorbeeld moeten nemen aan één man. En hij wees naar Tonny Vilhena. Dat zegt iets voor de komende weken, waarin de coach middenvelders zal moeten teleurstellen. Bij de 21-jarige Vilhena lijkt na een moeilijke fase het kwartje gevallen. ,,Tonny is een speler zoals er niet veel rondlopen.''
Het verhaal van Giovanni van Bronckhorst deze week in de kleedkamer was voor de spelers van Feyenoord geen verrassing. Als één ding opvalt tijdens trainingen is het de manier waarop medespelers tegen Tonny Vilhena aankijken. Als er weer eens een balletje tussenvalt en er ontstaat een typisch gevalletje van 'hij of ik', dan geven zijn tegenstanders hem bijna vanzelfsprekend voorrang. Niet voor niets noemde Andrés Guardado de Maassluizer na Feyenoord - PSV zondag vol respect 'een tijger'.
Net nu hij de draad weer heeft opgepakt, nadert het afscheid van Feyenoord voor de 21-jarige linkspoot. Zonder transfersom; technisch directeur Martin van Geel zal het moeten doen met een opleidingsvergoeding. ,,Toch zou het gewoon goed zijn als hij nog twee jaartjes bijtekent in de Kuip,'' zegt Cor Adriaanse, die als jeugdtrainer intensief samenwerkte met Vilhena.
,,Een gepasseerd station? Dat lees ik overal, ja. Maar hij kan nog wel wat verbeteren. Minder lopen met de bal bijvoorbeeld, meer het overzicht houden. Tonny geeft altijd en overal alles wat hij heeft, ook als het tegenzit. Heeft hij altijd gedaan. Aan zijn werklust heeft het natuurlijk nooit gelegen.'' Het is de reden waarom Giovanni van Bronckhorst hem nooit op de tribune heeft gezet.
Jong Oranje
Fred Grim, de bondscoach van Jong Oranje, zag Vilhena de afgelopen maanden vaak aan het werk bij Jong Feyenoord. ,,Omdat hij niet in het eerste speelde, wilde ik zien hoe hij ervoor stond,'' zegt Grim. ,,Op die maandagavonden zag ik telkens hetzelfde: een fitte jongen die graag wilde, die het voortouw nam, die agressief speelde. Dat was voor mij meer dan voldoende om hem bij Oranje te halen.''
Martin van Geel zal nog een ultieme poging wagen om de eigen kweek alsnog langer te strikken. Maar zijn kans van slagen lijkt vrijwel nihil. En alleen om geld gaat het allang niet meer. Vilhena wil een frisse start bij een club waar ze een duidelijk toekomstplan hebben.
We zullen het zien. Zou mooi zijn.quote:
Staat misschien wel ergens zwart op wit maar niet in het officiële contract.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn zij over een half jaar blij dat ze dat niet zwart op wit hebben....
Er word ruimte gemaaktquote:Feyenoord raakte deze week middenvelder Lex Immers kwijt aan Cardiff City. Het zou zomaar kunnen dat er nog een middenvelder vertrekt. Volgens Feyenoordprimeur heeft het Duitse TSG 1899 Hoffenheim interesse in Jens Toornstra.
De middenvelder heeft dit seizoen weinig zicht op speelminuten. Het is nog onbekend of Feyenoord zal meewerken, aangezien de spoeling op het middenveld dan nog dunner wordt.
Ben benieuwd. Op zich prima natuurlijk als dr ook een huursom bij komt. Komt hier toch niet aan spelen toe.quote:
Opgetyft staat netjes. Nog zoiets, spelers worden binnengehaald met een goede traptechniek zoals Toornstra en Viezefiets. Bij Feyenoord kunnen ze vervolgens nog geen fatsoenlijke corner nemenquote:
Kuipvrees.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Opgetyft staat netjes. Nog zoiets, spelers worden binnengehaald met een goede traptechniek zoals Toornstra en Viezefiets. Bij Feyenoord kunnen ze vervolgens nog geen fatsoenlijke corner nemen
Fire sale!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:33 schreef Caland het volgende:
Immers weg, Toornstra weg, Vilhena weg.
Alles weg
twitter:053richard twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 10:20:23Martin van Geel op Schiphol. Op zoek naar? #feyenoord https://t.co/qzphQrWlRd reageer retweet
Die gaat gewoon lekker een weekje op vakantie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:053richard twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 10:20:23Martin van Geel op Schiphol. Op zoek naar? #feyenoord https://t.co/qzphQrWlRd reageer retweet
valt toch niks te doen deze laatste week van januariquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die gaat gewoon lekker een weekje op vakantie.
Dat deden we ook met Bilalquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
3 miljoen voor Tapia zou echt gekkenwerk zijn. Vast en zeker een leuke voetballer, maar je gaat toch niet zo veel geld betalen voor een speler die het een jaartje aardig heeft gedaan bij een degradatiekandidaat?
Jij denkt dat je in die prijscategorie zekerheidjes kunt kopen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
3 miljoen voor Tapia zou echt gekkenwerk zijn. Vast en zeker een leuke voetballer, maar je gaat toch niet zo veel geld betalen voor een speler die het een jaartje aardig heeft gedaan bij een degradatiekandidaat?
Nee, daarom kan je beter talenten kopen zoals die broer van Gustafssonquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt dat je in die prijscategorie zekerheidjes kunt kopen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee, daarom kan je beter talenten kopen zoals die broer van Gustafsson
Die is op zoek naar de nieuwe VI natuurlijk, lekker scoutenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
Ben je nu aan het trollen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee, daarom kan je beter talenten kopen zoals die broer van Gustafsson
Nee, absoluut niet. Maar ik vind 3 miljoen te veel geld voor Tapia.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt dat je in die prijscategorie zekerheidjes kunt kopen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:23 schreef nostra het volgende:
Ervaren doelman
Van Bronckhorst liet daarnaast weten zijn selectie deze maand nog graag te versterken met een doelman. Reservekeeper Warner Hahn scheurde deze week zijn kruisband en is maanden uit de roulatie.
"Het wegvallen van is een groot gemis voor ons. We zijn op zoek naar een ervaren doelman als vervanger", bevestigde de 40-jarige trainer.
Wat zou je er maximaal voor betalen dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar ik vind 3 miljoen te veel geld voor Tapia.
Ruilen voor Kazimquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat zou je er maximaal voor betalen dan?
quote:
Dat zijn wel teksten.quote:"Ik heb sinds vrijdag geen contact meer met hem gehad en van mij hoeft dat op dit moment ook niet meer."
1,5-2 miljoenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat zou je er maximaal voor betalen dan?
Daar heb je dan toch van geleerd inmiddels. Lijkt me.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat deden we ook met Bilal
En Vejinovic
En Toornstra
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:57 schreef Scrummie het volgende:
Tapia max 2 miljoen, en dat is echt het uiterste.
Wat heerlijk naïef.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch van geleerd inmiddels. Lijkt me.
Ja, he.quote:
Heel veel meer kan Feyenoord simpelweg niet voor een speler uitgeven. Heeft weinig met leren van te maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch van geleerd inmiddels. Lijkt me.
Meer dan 3-4 miljoen uitgeven is sowieso belachelijk gezien de financiële situatie. Voor een speler als Ziyech zou je verder kunnen gaan, maar dat soort spelers zijn onhaalbaar. Hoeveel je ook uitgeeft, het blijft een gok.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel veel meer kan Feyenoord simpelweg niet voor een speler uitgeven. Heeft weinig met leren van te maken.
Dit. Als er een keer 6 tot 8 miljoen wordt uitgegeven voor een speler en hij mislukt is de shitstorm nog veel groter. Mensen doen alsof dat allemaal zekerheidjes zijn, maar kijk maar naar Maher. Feyenoord kan zich zulk risico niet veroorloven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel veel meer kan Feyenoord simpelweg niet voor een speler uitgeven. Heeft weinig met leren van te maken.
Ziyech koste toen der tijd net zoveel als Toornstra.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit. Als er een keer 6 tot 8 miljoen wordt uitgegeven voor een speler en hij mislukt is de shitstorm nog veel groter. Mensen doen alsof dat allemaal zekerheidjes zijn, maar kijk maar naar Maher. Feyenoord kan zich zulk risico niet veroorloven.
TOEN was Ziyech ook een goede aankoop geweest. Nu is ie 2 tot 3 keer zo duur en kunnen we hem niet meer betalen, als ie al zou willen komen. Mensen die nu nog om Ziyech roepen snappen er geen hol van.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ziyech koste toen der tijd net zoveel als Toornstra.
Van Geel kan gewoon niet met geld omgaan, zou perfect passen bij Twente want met geen budget kan hij wel wat
Dat Ziyech niet bij ons speelt kun je vooral Rutten aanrekenen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ziyech koste toen der tijd net zoveel als Toornstra.
Van Geel kan gewoon niet met geld omgaan, zou perfect passen bij Twente want met geen budget kan hij wel wat
Een passantje daarvoor verantwoordelijk stellen? Een beetje club koopt de juiste spelers en combineert dat met een bekwame trainer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat Ziyech niet bij ons speelt kun je vooral Rutten aanrekenen.
En stiekem natuurlijk ook wel die belachelijke regels van de KNVB voor clubs in de slechtste financiële categorie
Rutten gaf geen garantie op 10, als we Ziyech moeten geloven de reden dat ie niet kwam. Ligt wel aan de passant dus helaas. Fout van club om daarin mee te gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een passantje daarvoor verantwoordelijk stellen? Een beetje club koopt de juiste spelers en combineert dat met een bekwame trainer.
Bizar, zelfs. Kijk wat je misloopt, joh.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rutten gaf geen garantie op 10, als we Ziyech moeten geloven de reden dat ie niet kwam. Ligt wel aan de passant dus helaas. Fout van club om daarin mee te gaan.
Dus spelers moeten kunnen eisen waar ze spelen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rutten gaf geen garantie op 10, als we Ziyech moeten geloven de reden dat ie niet kwam. Ligt wel aan de passant dus helaas. Fout van club om daarin mee te gaan.
Misschien heeft Van Geel wel hetzelfde gezegd over de 10 positie, zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bizar, zelfs. Kijk wat je misloopt, joh.
Ziyech heeft toch ook letterlijk maar 1 positie waarbij hij een fenomeen is in de Eredivisie?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus spelers moeten kunnen eisen waar ze spelen?
Als buitenspeler is hij ook beter dan alles wat Feyenoord op dat moment had rondlopen. Dus ik snapte zijn angst wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ziyech heeft toch ook letterlijk maar 1 positie waarbij hij een fenomeen is in de Eredivisie?
Van Geel is fantastisch als je club in de shit zit. Daarna, in het geval Feyenoord zeg maar nu, is het een absoluut blok aan je been. Overmoedig worden nekt hem en de club.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien heeft Van Geel wel hetzelfde gezegd over de 10 positie, zou me niet verbazen.
Dus... Je vindt het logisch dat Ziyecht dat eiste?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als buitenspeler is hij ook beter dan alles wat Feyenoord op dat moment had rondlopen. Dus ik snapte zijn angst wel.
Ik vind het logisch dat hij de plannen wilde weten. Ik vind het niet logisch om daar als club in me te gaan als er eisen gesteld worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dus... Je vindt het logisch dat Ziyecht dat eiste?
Ik mis Manu totaal niet. Kan er geen kut van. Nog minder dan Bilal zelfs.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:03 schreef Henrys het volgende:
Moet zeggen dat ik Manu nog het meest mis, die scoorde tenminste wel altijd op belangrijke momenten en ging niet altijd mee in de malaise. Bilal is echt waardeloos
Logisch toch. Hij had op dat moment toch ook niks te eisen. Al kan je natuurlijk gewoon ja zeggen en nee doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik mis hem ook niet, we spelen toch geen Europees.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis Manu totaal niet. Kan er geen kut van. Nog minder dan Bilal zelfs.
Ah zo, nee dan volg ik het. Ben het hier ook zeker mee eens. Maar goed, het is niet anders..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het logisch dat hij de plannen wilde weten. Ik vind het niet logisch om daar als club in me te gaan als er eisen gesteld worden.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat Feyenoord hem voor op de flank wilde.
Grappig dat Toornstra de eerste paar maanden hoger werd ingeschat dan Ziyech. Scoorde een aantal belangrijke goals.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:15 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het allemaal, feit is dat jullie Ziyech niet hebben.
Maar Toornstra.
Gezien de manier waarop Twente gerund is zal het me niet verbazen als het ook een geldkwestie wasquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
Oh man, alweer dat gehuil om Ziyech.
Ondertussen blijkt dat Twente op allerlei heel discutabele manieren spelers heeft aangetrokken waar miljoenen onder de tafel in de zakken verdween van zaakwaarnemers en spelers. Dus we zouden het zogenaamd sportieve verhaal ook eens in twijfel kunnen trekken.
Die stond bovenaan het lijstje wat ik gisteren postte. 29, twee interlands, lijkt me een prima keuze.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:15 schreef Caland het volgende:
Hearing that Feyenoord is very interested in Swedish goalie Pär Hansson, a free agent, and is hoping to sign him next week.
Als ik TD was had Vlaar zondag bij ons gespeeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een gemiste kans dat we Vlaar niet hebben gehaald trouwens. Wat een geweldige gozer.
Regel het ff dan. Dan wordt de volgende kans niet verpest.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik TD was had Vlaar zondag bij ons gespeeld.
Ja precies. Vlaar is gewoon niet nodig. En als hij werd gehaald heb je altijd die jankerds die aankomen met dat hij dan jeugd in de weg staat. Het is nooit goed he.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:10 schreef Caland het volgende:
Ik snapte wel dat Vlaar niet gehaald werd. Moest eerst een half jaar in de lappenmand en die positie was al dubbel bezet. Dat hij niet mocht meetrainen kan je het nog over hebben, maar dat was nou eenmaal de beslissing van Gio.
Is te laat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Regel het ff dan. Dan wordt de volgende kans niet verpest.
Gehaald snap ik wel (al kan je achteraf zeuren over Jan Arie dat ie niet voldoet) maar het mee trainen gaat er bij mij niet in. Maar goed, ik respecteer Gio zijn beslissing natuurlijk wel, als hij er zo over denkt is dat nou eenmaal zo. Meningen mogen verschillen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:10 schreef Caland het volgende:
Ik snapte wel dat Vlaar niet gehaald werd. Moest eerst een half jaar in de lappenmand en die positie was al dubbel bezet. Dat hij niet mocht meetrainen kan je het nog over hebben, maar dat was nou eenmaal de beslissing van Gio.
De volgende kans. Na dit seizoen moet je alleen wel de transferpot eerst weer vullen, die heeft Geel geplunderd.quote:
Iemand die op zijn twintigste nog in de amateurs speelde valt vroeg of laat door de mand op een (veel) hoger niveau.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Grappig dat Toornstra de eerste paar maanden hoger werd ingeschat dan Ziyech. Scoorde een aantal belangrijke goals.
Dat is waar. Maar hoe oud was Dirkie toen hij de amateurs verliet?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iemand die op zijn twintigste nog in de amateurs speelde valt vroeg of laat door de mand op een (veel) hoger niveau.
Een verhaal als Kuyt maak je in geen 100 jaar meer mee. Hij was de uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar hoe oud was Dirkie toen hij de amateurs verliet?
True. Fenomenaal.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een verhaal als Kuyt maak je in geen 100 jaar meer mee. Hij was de uitzondering op de regel.
Goede zaak als Geel voet bij stuk houdt. 3mln is echt te veel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:59 schreef Caland het volgende:
Twente wil 3 mil voor Tapia, Feyenoord wil niet verder gaan dan huidig bod van 1,5.Transfer mogelijk pas in de zomer https://twitter.com/rijnmondsport/status/690622381883269122
Met het risico dat je hem in de zomer misloopt natuurlijk. Laten we het houden op hoog spel, zie het nog wel rond komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goede zaak als Geel voet bij stuk houdt. 3mln is echt te veel.
Is het gewoon niet een optie om hem nog een half jaar te stallen bij Twente na aankoop? Daar is op zich ook niets mis mee lijkt mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Met het risico dat je hem in de zomer misloopt natuurlijk. Laten we het houden op hoog spel, zie het nog wel rond komen.
Dat zou op zich niet eens een verkeerd plan zijn. Wat 'korting' bedingen en die jongen lekker nog het seizoen laten uitspelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het gewoon niet een optie om hem nog een half jaar te stallen bij Twente na aankoop? Daar is op zich ook niets mis mee lijkt mij.
Zal je toch een akkoord moeten bereiken over de transfersomquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het gewoon niet een optie om hem nog een half jaar te stallen bij Twente na aankoop? Daar is op zich ook niets mis mee lijkt mij.
Ben ik het niet mee eens, het is een redelijk complete speler en ook een vechter die goed bij ons lijkt te passen. Daarnaast heeft Feyenoord ook weinig andere keus. Met (bijna) transfervrije spelers wordt je geen kampioen en spelers met meer zekerheid zijn niet te betalen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar ik vind 3 miljoen te veel geld voor Tapia.
Misschien dat men eerst wacht op het vertrek van Kazim.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het is een redelijk complete speler en ook een vechter die goed bij ons lijkt te passen. Daarnaast heeft Feyenoord ook weinig andere keus. Met (bijna) transfervrije spelers wordt je geen kampioen en spelers met meer zekerheid zijn niet te betalen.
Het enige wat mij enorm stoort is dat er nauwelijks aandacht is voor de voorhoede.
De 2 slechtste spitsen van de eredivisie spelen bij ons en ondertussen ligt onze TD te zoeken naar een middenvelder en een 3e keeper
Ik denk dat Geel gewoon geen idee heeft. Anders haalt hij toch ook Kramer niet van de zomer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat men eerst wacht op het vertrek van Kazim.
Kan je lang wachten ben ik bang
Die gaat het voorbeeld van Tonny volgen ja. Mocht er interesse zijn, geen club in de wereld die zijn huidig salaris gaat matchen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat men eerst wacht op het vertrek van Kazim.
Kan je lang wachten ben ik bang
Het alternatief is een ventje van 17. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:37 schreef BadderHaring het volgende:
Als ik het goed begrijp is Feyenoord in de markt voor een keeper die in de Zweedse pikorde ruim achter geweldenaar Issakson staat?
Prioriteiten
Ik snap dat er gekeken wordt naar een keeper, maar dit is brandhout.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het alternatief is een ventje van 17. Ik snap het wel.
Geen idee, heb de beste man nog nooit zien keepen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik snap dat er gekeken wordt naar een keeper, maar dit is brandhout.
Als je niet bij de nationale selectie zit van een land waar Issakson eerste keeper is, dan kun je er weinig van.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, heb de beste man nog nooit zien keepen.
Ah oke.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je niet bij de nationale selectie zit van een land waar Issakson eerste keeper is, dan kun je er weinig van.
Dat land gaat wel naar het EK en wss eerder naar het WK dan ons.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je niet bij de nationale selectie zit van een land waar Issakson eerste keeper is, dan kun je er weinig van.
Wat zegt dat ongeveer over het niveau van een keeper die niet geselecteerd wordt?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat land gaat wel naar het EK en wss eerder naar het WK dan ons.
Niets. Maar jouw opmerking zegt ook niet zo heel veel natuurlijk. Of heb je in 1 keer ook verstand van het Zweedse elftal?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat zegt dat ongeveer over het niveau van een keeper die niet geselecteerd wordt?
Nee, maar ik ken Issakson zijn werk wel vrij goed.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niets. Maar jouw opmerking zegt ook niet zo heel veel natuurlijk. Of heb je in 1 keer ook verstand van het Zweedse elftal?
Altijd keihard afgemaakt in Eindhoven, maar zoveel blunders kan ik me eigenlijk niet herinneren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken Issakson zijn werk wel vrij goed.
Ja? En hoe goed doet hij het dit seizoen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken Issakson zijn werk wel vrij goed.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Altijd keihard afgemaakt in Eindhoven, maar zoveel blunders kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Hij bedoelt veel blunders heb ik op youtube niet kunnen vinden.quote:
Dat bedoel ik ja. Maar kan me serieus niet herinneren dat hij heel veel enorme fouten maakte, weet wel dat de kritiek was dat zijn valtechniek niet goed was ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij bedoelt veel blunders heb ik op youtube niet kunnen vinden.
Je moet ook gewoon naar voetbal kijken, niet alleen er over praten. Isaksson was gewoon een waardeloze keeper. Had soms op de lijn Vermeer-achtige reflexen (of hij dook de verkeerde kant op), om vervolgens drie keer op rij de bal over de zijlijn te schieten bij een uittrap. Één op één was standaard een goal en zodra hij met de bal aan de voet ging wandelen wist je gewoon dat er balverlies aan kwam.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij bedoelt veel blunders heb ik op youtube niet kunnen vinden.
Hij wordt reservekeeper he. De kans is zo ongeveer 90% dat ik hem alleen ga zien bij het intrappen van Vermeer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon naar voetbal kijken, niet alleen er over praten. Isaksson was gewoon een waardeloze keeper. Had soms op de lijn Vermeer-achtige reflexen (of hij dook de verkeerde kant op), om vervolgens drie keer op rij de bal onder de zijlijn te schieten bij een uittrap. Één op één was standaard een goal en zodra hij met de bal aan de voet ging wandelen wist je gewoon dat er balverlies aan kwam.
Maar goed, misschien is de vierde (vijfde?) keus van Zweden wel een hele degelijke aanwinst voor Feyenoord. De Eredivisie is in die tijd ook niet vooruit gegaan.
Denk niet dat Vermeer een bal gaat kunnen vangen tijdens die sessies.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wordt reservekeeper he. De kans is zo ongeveer 90% dat ik hem alleen ga zien bij het intrappen van Vermeer.
Net alsof ik geen voetbal kijk, weet echt niet waar je dat op baseert. (De grapjassen van het topic nalullen is makkelijk scoren) En nogmaals, vat niet alles meteen op als knullig of onbenullig. Ik zeg alleen dat ik me niet meer kan herinneren dat hij heel veel echte blunders maakte. (zoals Vermeer in zijn Ajaxtijd) Ik laat me graag informeren als jij het beter weet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon naar voetbal kijken, niet alleen er over praten.
Cillissen ramde in zijn eerste seizoenen ook de helft van de ballen de zijlijn over. Waar het nu eigenlijk op neer komt is dat je zelf bevestigt dat hij inderdaad niet zo heel veel echte blunders maakte. (alleen dat hij voor onrust zorgde door snel balverlies)quote:Isaksson was gewoon een waardeloze keeper. Had soms op de lijn Vermeer-achtige reflexen (of hij dook de verkeerde kant op), om vervolgens drie keer op rij de bal onder de zijlijn te schieten bij een uittrap. Één op één was standaard een goal en zodra hij met de bal aan de voet ging wandelen wist je gewoon dat er balverlies aan kwam.
Ik weet niet hoe goed die gozer is. Moeten we gaan zien.quote:Maar goed, misschien is de vierde (vijfde?) keus van Zweden wel een hele degelijke aanwinst voor Feyenoord. De Eredivisie is in die tijd ook niet vooruit gegaan.
Waar je een spits niet moet afrekenen op zijn aantal wereld goals, moet je een keeper niet alleen beoordelen op zijn blunders.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Net alsof ik geen voetbal kijk, weet echt niet waar je dat op baseert. (De grapjassen van het topic nalullen is makkelijk scoren) En nogmaals, vat niet alles meteen op als knullig of onbenullig. Ik zeg alleen dat ik me niet meer kan herinneren dat hij heel veel echte blunders maakte. (zoals Vermeer in zijn Ajaxtijd) Ik laat me graag informeren als jij het beter weet.
[..]
Cillissen ramde in zijn eerste seizoenen ook de helft van de ballen de zijlijn over. Waar het nu eigenlijk op neer komt is dat je zelf bevestigt dat hij inderdaad niet zo heel veel echte blunders maakte. (alleen dat hij voor onrust zorgde door snel balverlies)
[..]
Ik weet niet hoe goed die gozer is. Moeten we gaan zien.
Logisch, als hij weggaat moet je immers wel een vervanger halen en bij verhuur zal daar geen geld voor zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:31 schreef Caland het volgende:
1899 Hoffenheim wil Jens Toornstra huren van Feyenoord. Toornstra zelf wil graag verhuurd worden. Feyenoord wil alleen verkopen. (AD)
Geen last van bedoel je?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ heeft met Umm Salal SC een akkoord bereikt over een directe overgang van Mounir El Hamdaoui. De 31-jarige spits wordt zaterdag medisch gekeurd bij de Qatarese club.
Daar heb je morgen last van.
Dat zegt dan een hoop over je verstandelijke vermogens en inzicht in voetbalwedstrijden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:11 schreef Henrys het volgende:
Waarom doet iedereen of Immers mislukt is? heeft best veel doelpunten gemaakt en zette altijd gigantisch veel druk met zijn loopvermogen. Ja hij miste veel kansen maar stond altijd goed. Vind hem nog altijd onze beste middenvelder na El Ahmadi
Dat valt reuze meequote:
quote:Pelle 2 seizoenen ontlast door druk zetten en werklust
Lex heeft nog nooit wat "extra's" gebracht, waarom denken de achterlijke supporters van mijn club dat tochquote:we hebben niemand op de bank meer die op dat gebied wat extras kan brengen.
Waarheidquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis Manu totaal niet. Kan er geen kut van. Nog minder dan Bilal zelfs.
ge-no-hot. Nog geen zes jaar geleden lazen we dat soort statements over Feyenoord vanuit Twente.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:07 schreef Caland het volgende:
Twente wil 'de hoofdprijs', maar feitelijk bezien hebben die geen fuck te willen.
Wanneer tapia komt heb je genoeg middenvelders om ook Jens te verhuren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Logisch, als hij weggaat moet je immers wel een vervanger halen en bij verhuur zal daar geen geld voor zijn.
Van Persie is technisch beter dan Ronaldo, Isaksson maakte weinig blunders, Ruud van Nistelrooij maakte alleen intikkers.... Jij hebt wel kijk op het spelletje zeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Altijd keihard afgemaakt in Eindhoven, maar zoveel blunders kan ik me eigenlijk niet herinneren.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Ciscus het volgende:
Jij roept af en toe echt maar wat he? Maakt me niet uit, maar het komt over alsof je sinds een paar maanden voetbal ontdekt hebt.
Je weet dat ik al die stellingen heb genuanceerd, maar jij hebt er plezier in om het lekker te generaliseren. Prima.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Persie is technisch beter dan Ronaldo, Isaksson maakte weinig blunders, Ruud van Nistelrooij maakte alleen intikkers.... Jij hebt wel kijk op het spelletje zeg.
Het staat er allemaal echt hoor schatje. Dat je daarna altijd gaat nuanceren omdat je in eerste instantie wat onnozels roept, maakt het eerst geroepene niet minder onnozel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je weet dat ik al die stellingen heb genuanceerd, maar jij hebt er plezier in om het lekker te generaliseren. Prima.
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in deze discussie. Probeer in ieder geval eens een keer een discussie aan te gaan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het staat er allemaal echt hoor schatje. Dat je daarna altijd gaat nuanceren omdat je in eerste instantie wat onnozels roept, maakt het eerst geroepene niet minder onnozel.
Ja, maar ik heb je daarover al mijn mening gegeven: serieus gaan reageren op iemand die net zo goed het statement kan maken dat Kramer een betere speler is dan Aguero, dat gaat gewoon nergens over. Ik stel voor dat je je niveau op FOK wat opkrikt en dat soort hersenscheten post op FR12. Het publiek daar neemt je waarschijnlijk nog serieus ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in deze discussie. Probeer in ieder geval eens een keer een discussie aan te gaan zou ik zeggen.![]()
'jes posten is best grappig, maar een normaal gesprek bereik je er niet mee.
Oké.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb je daarover al mijn mening gegeven: serieus gaan reageren op iemand die net zo goed het statement kan maken dat Kramer een betere speler is dan Aguero, dat gaat gewoon nergens over.
Hij is niet eens de derde keeper van Zweden. Er moeten hele gekke dingen gebeuren wil hij geselecteerd worden, gebeurt echt vrijwel nooit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Isaksson is onder deze bondscoach altijd onomstreden geweest in Zweden. Keepte gek genoeg ook vrij degelijk altijd. Pär Hansson is ook een gewoon een goede keeper. Ik zou het wel raar vinden dat hij met het oog op de EK-selectie ergens bewust op de bank gaat zitten. Al speelt dat voor een derde keeper misschien minder mee.
Maar laat hem maar komen hoor!
Hij bedoelt, zo lees ik het tenminste, dat hij mogelijk geselecteerd zou worden als derde keeper, maw dat is hij normaal gesproken niet maar wellicht voor het EK dusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is niet eens de derde keeper van Zweden. Er moeten hele gekke dingen gebeuren wil hij geselecteerd worden, gebeurt echt vrijwel nooit.
Nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:52 schreef Tortugal het volgende:
Zouden we nog een spitsje gaan halen deze winter?
Hooguit als Kazim vertrekt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:52 schreef Tortugal het volgende:
Zouden we nog een spitsje gaan halen deze winter?
Die jongen is 17? Laten we lekker net als Twente al onze talenten verkrachten in het eerste. Ik vind dit opzich wel een logische keus nu Hahn maanden eruit ligt. Ik zou alleen een tweede keeper huren voor een half jaartje, niet kopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:00 schreef Tortugal het volgende:
Maar wat zit er nou achter dat we een keeper aan gaan trekken? Stel dat Vermeer geblesseerd raakt voor een lange tijd is het natuurlijk handig, maar het geeft wel enorm wanvertrouwen in de jeugd aan. Die Bijlow zou zo'n enorm talent zijn, laat hem dan gewoon een half jaar 2e keeper zijn.
Wie ga je halen dan, als Kazim weg is?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hooguit als Kazim vertrekt.
Nee dus.
Ik ben het zo'n beetje voor het eerst met je eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die jongen is 17? Laten we lekker net als Twente al onze talenten verkrachten in het eerste. Ik vind dit opzich wel een logische keus nu Hahn maanden eruit ligt. Ik zou alleen een tweede keeper huren voor een half jaartje, niet kopen.
Van Geel kennende Santos, Uth of Vleminckx.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie ga je halen dan, als Kazim weg is?
Ik gok op een mislukte voetballer uit een derde divisie ergens. Dat lijkt het strijdplan bij van Geel te zijn wmb spitsen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie ga je halen dan, als Kazim weg is?
M'n dag kan nu al niet meer stuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben het zo'n beetje voor het eerst met je eens.
Finnbogasonquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel kennende Santos, Uth of Vleminckx.
Ik denk dat van Geel z'n waarde wel heeft laten zien en het nu tijd is voor een nieuwe td, alleen wie? Ik ben niet zo bekend met technisch directeuren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:19 schreef Tortugal het volgende:
Die Par Hansson gaat dus waarschijnlijk een contract tot 2017 krijgen. Kan toch niet. Ik vind dit mogelijk de slechtste actie tot nu toe van Van Geel.
Beetje zo'n Wilkshire-verhaal met die clausule toenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:19 schreef Tortugal het volgende:
Die Par Hansson gaat dus waarschijnlijk een contract tot 2017 krijgen. Kan toch niet. Ik vind dit mogelijk de slechtste actie tot nu toe van Van Geel.
bedankt hans.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:32 schreef VXXLL het volgende:
Haha al die users hier die blij zijn dat Ziyech niet is gekomenHet begint nogal zielig te worden.
"We zouden hem toch missen bij de Africa cup"![]()
Geef gewoon toe dat jullie hem graag voor Feyenoord hadden zien spelen ipv Toornstra ofzo en dat jullie balen dat ie voor Twente koos, is niks mis mee om dat toe te geven joh. Net zoals Ajacieden hem denk ik liever hadden dan Duarte en PSV'ers liever dan Maher
Je leest erg selectief, maar dat geeft niet. We wilden hem er toen allemaal graag bij hebben, toen was hij nog betaalbaar en geen international van Marokko. Nu ligt dat anders.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:32 schreef VXXLL het volgende:
Haha al die users hier die blij zijn dat Ziyech niet is gekomenHet begint nogal zielig te worden.
"We zouden hem toch missen bij de Africa cup"![]()
Geef gewoon toe dat jullie hem graag voor Feyenoord hadden zien spelen ipv Toornstra ofzo en dat jullie balen dat ie voor Twente koos, is niks mis mee om dat toe te geven joh. Net zoals Ajacieden hem denk ik liever hadden dan Duarte en PSV'ers liever dan Maher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |