Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:47 schreef BoxeurDesRues het volgende: Zijn sommigen hier vergeten hoe slecht lex werkelijk was?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef eight het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.
Nah, dan was die hele verdediging cult. Van Gobbel was voor mij geen cult in elk geval.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef BadderHaring het volgende:
Als cultheld van Gobbel vergeten
Dafuqquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef eight het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Hij heeft onder Koeman ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Helaas was dit alleen tegen slechte en matige teams, maar hij had hierin wel zijn bijdrage. Dat hij nu weg moet omdat we er beter voorstaan is alleen maar goed, maar hij is zijn geld gewoon waard gebleken.
Nouja, ik ben het nog redelijk met hem eens ook. Immers werd in een periode gehaald dat Feyenoord nauwelijks meer dan zijn transfersom (9 ton) kon uitgeven. In zekere zin is hij dus zijn geld absoluut waard gebleken. Wil je verder als club zal je hem moeten lozen. Et voila.quote:
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ik ben het nog redelijk met hem eens ook. Immers werd in een periode gehaald dat Feyenoord nauwelijks meer dan zijn transfersom (9 ton) kon uitgeven. In zekere zin is hij dus zijn geld absoluut waard gebleken. Wil je verder als club zal je hem moeten lozen. Et voila.
Ik zal vooral die penaltymisser in de Arena niet snel vergeten. Tegen 10 man, nog 20 minuten te spelen. Heeft nooit één goal tegen een topclub gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.
Ditquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit.
Hij is speler van de week geweest in la gazzetta dello sportquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is hij z'n geld waard gebleken? Welke wedstrijd heeft hij het verschil gemaakt als het écht moest? Nooit. Hij heeft dus 9 ton + 3 jaar salaris, verneukte jeugdspelers en een bende hartaanvallen van supporters gekost en niks opgeleverd.
Paar jaar terug was hij ook bijna voetballer van het jaar bij de Telegraaf. Dat vonden ze daar toch niet zo leuk dus hebben ze Blind de laatste wedstrijd een te hoog cijfer gegevenquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is speler van de week geweest in la gazzetta dello sport
Heb nog ergens een oude Hard Gras liggen over culthelden. Staat ook een mooi verhaal over Gyan in geloof ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nah, dan was die hele verdediging cult. Van Gobbel was voor mij geen cult in elk geval.
Hij komt op de een of andere manier wel ongelofelijk vaak in scoringspositie. Daar heeft 'ie wel een neusje voor. Alleen jammer dat het rendement vervolgens nul is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit
Immers scoorde zelden of nooit op belangrijke momenten, dan miste hij meestal grandioos. Dat begon al in die wedstrijd tegen Kiev. Waardeloze speler. Snap ook niet dat Cardiff iets in hem ziet, als je het alleen van je inzet moet hebben dan val je in de Championship niet op.
Hoogtepunt vond ik eigenlijk nog die goal in de 121ste minuut tegen NEC voor de beker. Was wel een heerlijk moment.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit
Immers scoorde zelden of nooit op belangrijke momenten, dan miste hij meestal grandioos. Dat begon al in die wedstrijd tegen Kiev. Waardeloze speler. Snap ook niet dat Cardiff iets in hem ziet, als je het alleen van je inzet moet hebben dan val je in de Championship niet op.
De voetballerij is eigenlijk wel een grappig wereldje, met clubleidingen die zogenaamd professioneel zijn maar de raarste beslissingen nemen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een speler bij een club grandioos mislukt is, waar de supporters zich dood aan ergerden, en die vervolgens door een andere club als de verlosser wordt binnengehaald. Dat gebeurt nu met Immers, maar Feyenoord deed het vorig jaar nog met Elia. Zo'n beetje iedere supporter van Bremen dankte onze lieve heer op de blote knietjes dat hij wegging, en wij waren tamelijk enthousiast. Clubs zouden zich meer moeten verdiepen in de prestaties van een speler. Cardiff kijkt alleen naar de cijfers en dan denken ze.. zooo 35 doelpunten voor een middenvelder, die moeten we hebben. Het lachen zal ze wel snel vergaan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij komt op de een of andere manier wel ongelofelijk vaak in scoringspositie. Daar heeft 'ie wel een neusje voor. Alleen jammer dat het rendement vervolgens nul is.
Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoogtepunt vond ik eigenlijk nog die goal in de 121ste minuut tegen NEC voor de beker. Was wel een heerlijk moment.
Even graven hoor. Herinner me wat kopballetjes tegen clubs als NAC en Roda, een paar intikkers tegen PEC en misschien zelfs nog een paar gescoorde pingels. Niet veel mooie goals in ieder geval.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.
Het verschil is natuurlijk dat Elia een stap terug doet qua niveau en dan mogelijk ergens uitkomt waar hij wel kan presteren. Maar Immers blijft sportief ongeveer op netzelfde niveau, dus die stap is veel verwonderlijker.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De voetballerij is eigenlijk wel een grappig wereldje, met clubleidingen die zogenaamd professioneel zijn maar de raarste beslissingen nemen. Hoe vaak gebeurt het niet dat een speler bij een club grandioos mislukt is, waar de supporters zich dood aan ergerden, en die vervolgens door een andere club als de verlosser wordt binnengehaald. Dat gebeurt nu met Immers, maar Feyenoord deed het vorig jaar nog met Elia. Zo'n beetje iedere supporter van Bremen dankte onze lieve heer op de blote knietjes dat hij wegging, en wij waren tamelijk enthousiast. Clubs zouden zich meer moeten verdiepen in de prestaties van een speler. Cardiff kijkt alleen naar de cijfers en dan denken ze.. zooo 35 doelpunten voor een middenvelder, die moeten we hebben. Het lachen zal ze wel snel vergaan.
In die run aan het eind van 2013/14 scoorde hij veel belangrijke goals volgens mij. Toen wonnen we een aantal keer met 1-0 en 2-1.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken toen ik dacht aan de belangrijke doelpunten van Immers.. dat is dan de enige denk ik, meer kan ik me er niet herinneren.
Positioneel was Immers inderdaad goed, door z'n gebrekkige handelingssnelheid had je er aanvallend niet veel aan, verdedigend was hij niet slecht.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:03 schreef H.FR het volgende:
Veel doelpunten
Pelle 2 seizoenen ontlast door druk zetten en werklust
Heeft meegedaan in de beste potjes van de laatste jaren
Ik vind hem niet mislukt. Dat er beter is [in de huidige selectie valt dat trouwens tegen] en we betere spelers moeten: ja. Maar Immers is jarenlang een prima speler voor ons geweest. Misschien wel niet met steekpassjes, maar daar had je met een trage Pelle toch niks aan.
En geef maar eens aan dan: als het voetballend stroef loopt en we verliezen veel [kop]duels, wie moet je dan nu inbrengen? Niemand kan beginnen daar wat aan te doen, want we hebben niemand op de bank meer die op dat gebied wat extras kan brengen.
Ik heb je best hoog zitten qua voetbal mening, maar met Immers zit je er volkomen naastquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:03 schreef H.FR het volgende:
Veel doelpunten
Pelle 2 seizoenen ontlast door druk zetten en werklust
Heeft meegedaan in de beste potjes van de laatste jaren
Ik vind hem niet mislukt. Dat er beter is [in de huidige selectie valt dat trouwens tegen] en we betere spelers moeten: ja. Maar Immers is jarenlang een prima speler voor ons geweest. Misschien wel niet met steekpassjes, maar daar had je met een trage Pelle toch niks aan.
En geef maar eens aan dan: als het voetballend stroef loopt en we verliezen veel [kop]duels, wie moet je dan nu inbrengen? Niemand kan beginnen daar wat aan te doen, want we hebben niemand op de bank meer die op dat gebied wat extras kan brengen.
Leuk om te horen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb je best hoog zitten qua voetbal mening, maar met Immers zit je er volkomen naast.
zal meevallen hoor, in een ander stukkie staat dat ie (en Cardiff ) het liefst voor meerdere jaren had getekend maar dat dit nog niet kon door de straf die ze hebben..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:04 schreef Caland het volgende:
Lex Immers vertrekt dan wel bij Feyenoord, maar wat de middenvelder betreft is het afscheid slechts tijdelijk. “Ik ben absoluut nog niet klaar bij Feyenoord. Ik sta daar nog steeds onder contract, dus er is nog niets ten einde. Ik heb er drie hele mooie jaren gehad.”
Gouka zegt inderdaad dat Cardiff hem na het einde van het transferverbod meteen koopt, maar dat dit niet in dit contract mocht worden opgenomenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:55 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
zal meevallen hoor, in een ander stukkie staat dat ie (en Cardiff ) het liefst voor meerdere jaren had getekend maar dat dit nog niet kon door de straf die ze hebben..
Zijn zij over een half jaar blij dat ze dat niet zwart op wit hebben....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gouka zegt inderdaad dat Cardiff hem na het einde van het transferverbod meteen koopt, maar dat dit niet in dit contract mocht worden opgenomen
Preciesquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn zij over een half jaar blij dat ze dat niet zwart op wit hebben....
quote:Vilhena neemt het voortouw in de Kuip
Mikos Gouka
Giovanni van Bronckhorst sprak deze week zijn manschappen streng toe. De coach van Feyenoord zei dat als de ploeg dit seizoen nog iets wil, de spelers een voorbeeld moeten nemen aan één man. En hij wees naar Tonny Vilhena. Dat zegt iets voor de komende weken, waarin de coach middenvelders zal moeten teleurstellen. Bij de 21-jarige Vilhena lijkt na een moeilijke fase het kwartje gevallen. ,,Tonny is een speler zoals er niet veel rondlopen.''
Het verhaal van Giovanni van Bronckhorst deze week in de kleedkamer was voor de spelers van Feyenoord geen verrassing. Als één ding opvalt tijdens trainingen is het de manier waarop medespelers tegen Tonny Vilhena aankijken. Als er weer eens een balletje tussenvalt en er ontstaat een typisch gevalletje van 'hij of ik', dan geven zijn tegenstanders hem bijna vanzelfsprekend voorrang. Niet voor niets noemde Andrés Guardado de Maassluizer na Feyenoord - PSV zondag vol respect 'een tijger'.
Net nu hij de draad weer heeft opgepakt, nadert het afscheid van Feyenoord voor de 21-jarige linkspoot. Zonder transfersom; technisch directeur Martin van Geel zal het moeten doen met een opleidingsvergoeding. ,,Toch zou het gewoon goed zijn als hij nog twee jaartjes bijtekent in de Kuip,'' zegt Cor Adriaanse, die als jeugdtrainer intensief samenwerkte met Vilhena.
,,Een gepasseerd station? Dat lees ik overal, ja. Maar hij kan nog wel wat verbeteren. Minder lopen met de bal bijvoorbeeld, meer het overzicht houden. Tonny geeft altijd en overal alles wat hij heeft, ook als het tegenzit. Heeft hij altijd gedaan. Aan zijn werklust heeft het natuurlijk nooit gelegen.'' Het is de reden waarom Giovanni van Bronckhorst hem nooit op de tribune heeft gezet.
Jong Oranje
Fred Grim, de bondscoach van Jong Oranje, zag Vilhena de afgelopen maanden vaak aan het werk bij Jong Feyenoord. ,,Omdat hij niet in het eerste speelde, wilde ik zien hoe hij ervoor stond,'' zegt Grim. ,,Op die maandagavonden zag ik telkens hetzelfde: een fitte jongen die graag wilde, die het voortouw nam, die agressief speelde. Dat was voor mij meer dan voldoende om hem bij Oranje te halen.''
Martin van Geel zal nog een ultieme poging wagen om de eigen kweek alsnog langer te strikken. Maar zijn kans van slagen lijkt vrijwel nihil. En alleen om geld gaat het allang niet meer. Vilhena wil een frisse start bij een club waar ze een duidelijk toekomstplan hebben.
We zullen het zien. Zou mooi zijn.quote:
Staat misschien wel ergens zwart op wit maar niet in het officiële contract.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn zij over een half jaar blij dat ze dat niet zwart op wit hebben....
Er word ruimte gemaaktquote:Feyenoord raakte deze week middenvelder Lex Immers kwijt aan Cardiff City. Het zou zomaar kunnen dat er nog een middenvelder vertrekt. Volgens Feyenoordprimeur heeft het Duitse TSG 1899 Hoffenheim interesse in Jens Toornstra.
De middenvelder heeft dit seizoen weinig zicht op speelminuten. Het is nog onbekend of Feyenoord zal meewerken, aangezien de spoeling op het middenveld dan nog dunner wordt.
Ben benieuwd. Op zich prima natuurlijk als dr ook een huursom bij komt. Komt hier toch niet aan spelen toe.quote:
Opgetyft staat netjes. Nog zoiets, spelers worden binnengehaald met een goede traptechniek zoals Toornstra en Viezefiets. Bij Feyenoord kunnen ze vervolgens nog geen fatsoenlijke corner nemenquote:
Kuipvrees.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Opgetyft staat netjes. Nog zoiets, spelers worden binnengehaald met een goede traptechniek zoals Toornstra en Viezefiets. Bij Feyenoord kunnen ze vervolgens nog geen fatsoenlijke corner nemen
Fire sale!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:33 schreef Caland het volgende:
Immers weg, Toornstra weg, Vilhena weg.
Alles weg
twitter:053richard twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 10:20:23Martin van Geel op Schiphol. Op zoek naar? #feyenoord https://t.co/qzphQrWlRd reageer retweet
Die gaat gewoon lekker een weekje op vakantie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:053richard twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 10:20:23Martin van Geel op Schiphol. Op zoek naar? #feyenoord https://t.co/qzphQrWlRd reageer retweet
valt toch niks te doen deze laatste week van januariquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die gaat gewoon lekker een weekje op vakantie.
Dat deden we ook met Bilalquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
3 miljoen voor Tapia zou echt gekkenwerk zijn. Vast en zeker een leuke voetballer, maar je gaat toch niet zo veel geld betalen voor een speler die het een jaartje aardig heeft gedaan bij een degradatiekandidaat?
Jij denkt dat je in die prijscategorie zekerheidjes kunt kopen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
3 miljoen voor Tapia zou echt gekkenwerk zijn. Vast en zeker een leuke voetballer, maar je gaat toch niet zo veel geld betalen voor een speler die het een jaartje aardig heeft gedaan bij een degradatiekandidaat?
Nee, daarom kan je beter talenten kopen zoals die broer van Gustafssonquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt dat je in die prijscategorie zekerheidjes kunt kopen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee, daarom kan je beter talenten kopen zoals die broer van Gustafsson
Die is op zoek naar de nieuwe VI natuurlijk, lekker scoutenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
Ben je nu aan het trollen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee, daarom kan je beter talenten kopen zoals die broer van Gustafsson
Nee, absoluut niet. Maar ik vind 3 miljoen te veel geld voor Tapia.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt dat je in die prijscategorie zekerheidjes kunt kopen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:23 schreef nostra het volgende:
Ervaren doelman
Van Bronckhorst liet daarnaast weten zijn selectie deze maand nog graag te versterken met een doelman. Reservekeeper Warner Hahn scheurde deze week zijn kruisband en is maanden uit de roulatie.
"Het wegvallen van is een groot gemis voor ons. We zijn op zoek naar een ervaren doelman als vervanger", bevestigde de 40-jarige trainer.
Wat zou je er maximaal voor betalen dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar ik vind 3 miljoen te veel geld voor Tapia.
Ruilen voor Kazimquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat zou je er maximaal voor betalen dan?
quote:
Dat zijn wel teksten.quote:"Ik heb sinds vrijdag geen contact meer met hem gehad en van mij hoeft dat op dit moment ook niet meer."
1,5-2 miljoenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat zou je er maximaal voor betalen dan?
Daar heb je dan toch van geleerd inmiddels. Lijkt me.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat deden we ook met Bilal
En Vejinovic
En Toornstra
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:57 schreef Scrummie het volgende:
Tapia max 2 miljoen, en dat is echt het uiterste.
Wat heerlijk naïef.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch van geleerd inmiddels. Lijkt me.
Ja, he.quote:
Heel veel meer kan Feyenoord simpelweg niet voor een speler uitgeven. Heeft weinig met leren van te maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch van geleerd inmiddels. Lijkt me.
Meer dan 3-4 miljoen uitgeven is sowieso belachelijk gezien de financiële situatie. Voor een speler als Ziyech zou je verder kunnen gaan, maar dat soort spelers zijn onhaalbaar. Hoeveel je ook uitgeeft, het blijft een gok.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel veel meer kan Feyenoord simpelweg niet voor een speler uitgeven. Heeft weinig met leren van te maken.
Dit. Als er een keer 6 tot 8 miljoen wordt uitgegeven voor een speler en hij mislukt is de shitstorm nog veel groter. Mensen doen alsof dat allemaal zekerheidjes zijn, maar kijk maar naar Maher. Feyenoord kan zich zulk risico niet veroorloven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel veel meer kan Feyenoord simpelweg niet voor een speler uitgeven. Heeft weinig met leren van te maken.
Ziyech koste toen der tijd net zoveel als Toornstra.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit. Als er een keer 6 tot 8 miljoen wordt uitgegeven voor een speler en hij mislukt is de shitstorm nog veel groter. Mensen doen alsof dat allemaal zekerheidjes zijn, maar kijk maar naar Maher. Feyenoord kan zich zulk risico niet veroorloven.
TOEN was Ziyech ook een goede aankoop geweest. Nu is ie 2 tot 3 keer zo duur en kunnen we hem niet meer betalen, als ie al zou willen komen. Mensen die nu nog om Ziyech roepen snappen er geen hol van.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ziyech koste toen der tijd net zoveel als Toornstra.
Van Geel kan gewoon niet met geld omgaan, zou perfect passen bij Twente want met geen budget kan hij wel wat
Dat Ziyech niet bij ons speelt kun je vooral Rutten aanrekenen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ziyech koste toen der tijd net zoveel als Toornstra.
Van Geel kan gewoon niet met geld omgaan, zou perfect passen bij Twente want met geen budget kan hij wel wat
Een passantje daarvoor verantwoordelijk stellen? Een beetje club koopt de juiste spelers en combineert dat met een bekwame trainer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat Ziyech niet bij ons speelt kun je vooral Rutten aanrekenen.
En stiekem natuurlijk ook wel die belachelijke regels van de KNVB voor clubs in de slechtste financiële categorie
Rutten gaf geen garantie op 10, als we Ziyech moeten geloven de reden dat ie niet kwam. Ligt wel aan de passant dus helaas. Fout van club om daarin mee te gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een passantje daarvoor verantwoordelijk stellen? Een beetje club koopt de juiste spelers en combineert dat met een bekwame trainer.
Bizar, zelfs. Kijk wat je misloopt, joh.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rutten gaf geen garantie op 10, als we Ziyech moeten geloven de reden dat ie niet kwam. Ligt wel aan de passant dus helaas. Fout van club om daarin mee te gaan.
Dus spelers moeten kunnen eisen waar ze spelen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rutten gaf geen garantie op 10, als we Ziyech moeten geloven de reden dat ie niet kwam. Ligt wel aan de passant dus helaas. Fout van club om daarin mee te gaan.
Misschien heeft Van Geel wel hetzelfde gezegd over de 10 positie, zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bizar, zelfs. Kijk wat je misloopt, joh.
Ziyech heeft toch ook letterlijk maar 1 positie waarbij hij een fenomeen is in de Eredivisie?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus spelers moeten kunnen eisen waar ze spelen?
Als buitenspeler is hij ook beter dan alles wat Feyenoord op dat moment had rondlopen. Dus ik snapte zijn angst wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ziyech heeft toch ook letterlijk maar 1 positie waarbij hij een fenomeen is in de Eredivisie?
Van Geel is fantastisch als je club in de shit zit. Daarna, in het geval Feyenoord zeg maar nu, is het een absoluut blok aan je been. Overmoedig worden nekt hem en de club.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien heeft Van Geel wel hetzelfde gezegd over de 10 positie, zou me niet verbazen.
Dus... Je vindt het logisch dat Ziyecht dat eiste?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als buitenspeler is hij ook beter dan alles wat Feyenoord op dat moment had rondlopen. Dus ik snapte zijn angst wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |