alleen gezien in het schakelshowtje dat hij een aardige kans door geklungel van de MVV-doelman wist te verklooin door te rommelen met de bal.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
Goede TT
Die havenarbeiders weten weer waar ze staan.
Iemand gisteren trouwens gezien hoe Beto da Silva inviel bij Jong PSV?
Jammer, op naar het volgende Zuid-Amerikaanse supertalent.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen gezien in het schakelshowtje dat hij een aardige kans door geklungel van de MVV-doelman wist te verklooin door te rommelen met de bal.
Die kan er dus niets van.
Dat is hier al wel eerder geopperd door iemand ja (mij onder andere). Als je zo'n goals ziet zoals hij ze maakt, dan zijn dat over het algemeen behoorlijke van Nistelrooy-achtige doelpunten. Daar heeft hij sowieso wel wat van weg qua uitstraling. Alleen werkte Ruud harder en heeft Pereiro een betere techniek en actie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:28 schreef rubbereend het volgende:
Zou Pereiro ook in de spits kunnen? Op rechts komt hij niet echt tot zijn recht en een schaduwspits hebben we niet echt in dit systeem waar hij volgens mij meer voor gemaakt is.
Wel apart hoe hij zondag op het veld stond. Hij hij de bal aaide met zijn hoofd vlak voordat Moreno 'm binnentikte. Dat moet toch echt beter, wat voor spots je ook bent..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is hier al wel eerder geopperd door iemand ja (mij onder andere). Als je zo'n goals ziet zoals hij ze maakt, dan zijn dat over het algemeen behoorlijke van Nistelrooy-achtige doelpunten. Daar heeft hij sowieso wel wat van weg qua uitstraling. Alleen werkte Ruud harder en heeft Pereiro een betere techniek en actie.
Ook zo'n goal als tijdens het onderlinge duel op het trainingskamp. Echte spitsengoal.
Alles wat hij zondag deed moest beter.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel apart hoe hij zondag op het veld stond. Hij hij de bal aaide met zijn hoofd vlak voordat Moreno 'm binnentikte. Dat moet toch echt beter, wat voor spots je ook bent..
Uiteraard. Maar dat had imho ook te maken met de speelstijl. Als het mouwen opstropen is en het vechtvoetval wordt heb je niks aan Pereiro. Het was al heel snel duidelijk dat PSV snelheid miste voorin, wat met Narsingh opgelost werd. Maar goed, dat kan ik 'm allemaal best vergeven, maar zo'n kopkans kan zomaar bepalend zijn..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alles wat hij zondag deed moest beter.
Je zou toch denken dat iemand uit de Uruguayaanse competitie iets meer zijn mouwen op kan stropen, maar het is echt een mooi weer voetballer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat had imho ook te maken met de speelstijl. Als het mouwen opstropen is en het vechtvoetval wordt heb je niks aan Pereiro. Het was al heel snel duidelijk dat PSV snelheid miste voorin, wat met Narsingh opgelost werd. Maar goed, dat kan ik 'm allemaal best vergeven, maar zo'n kopkans kan zomaar bepalend zijn..
Ik denk dat dat momenteel het grootste probleem is met Pereiro. Hij moet leren bikkelen, anders blijft het zo'n typische momentenvoetballer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is hier al wel eerder geopperd door iemand ja (mij onder andere). Als je zo'n goals ziet zoals hij ze maakt, dan zijn dat over het algemeen behoorlijke van Nistelrooy-achtige doelpunten. Daar heeft hij sowieso wel wat van weg qua uitstraling. Alleen werkte Ruud harder en heeft Pereiro een betere techniek en actie.
Ook zo'n goal als tijdens het onderlinge duel op het trainingskamp. Echte spitsengoal.
Aan de andere kant, hij speelt hier natuurlijk pas een half jaartje. Nog alle tijd om bij te leren, je ziet t aan Giniquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand uit de Uruguayaanse competitie iets meer zijn mouwen op kan stropen, maar het is echt een mooi weer voetballer.
Half jaartje aan Willem 2 verhuren?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat momenteel het grootste probleem is met Pereiro. Hij moet leren bikkelen, anders blijft het zo'n typische momentenvoetballer.
Hell no, dat leert ie maar mooi op de trainingenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Half jaartje aan Willem 2 verhuren?
Is toch redelijk onvergelijkbaar met Ruud lijkt me? Ruud maakte stapels intikkers, heb Pereiro tot nu toe alleen nog maar fraaie goals zien maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
scheelt ook dat je die snelheid met Locadia ook mist aan de andere kant. Als Lestiene weer speelt is er meer snelheid voorin. Dat moet ook gaan schelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel apart hoe hij zondag op het veld stond. Hij hij de bal aaide met zijn hoofd vlak voordat Moreno 'm binnentikte. Dat moet toch echt beter, wat voor spots je ook bent..
Ik herinner me een andere van Nistelrooy. Hij maakte er overigens nogal veel, dus daar zullen vast stapels intikkers bij hebben gezeten ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is toch redelijk onvergelijkbaar met Ruud lijkt me? Ruud maakte stapels intikkers, heb Pereiro tot nu toe alleen nog maar fraaie goals zien maken.
(hoewel ik moet toegeven dat Ruud in zijn PSV-tijd ook wel een aantal mooie goals gemaakt heeft)
Zitten veel goals bij die ik nog niet kende, thanks. Maar als je al zijn goals bij United bekijkt (ook op youtube te vinden) dan zijn dat 80 procent intikkers.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik herinner me een andere van Nistelrooy. Hij maakte er overigens nogal veel, dus daar zullen vast stapels intikkers bij hebben gezeten ja.
Een paar mooie
En deze kwam ik nog tegen
Dit zijn ze allemaal, je stelling klopt niet, tel maar na.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zitten veel goals bij die ik nog niet kende, thanks. Maar als je al zijn goals bij United bekijkt (ook op youtube te vinden) dan zijn dat 80 procent intikkers.
Blijkbaar heeft hij zijn speelstijl aangepast in de loop van de jaren.
Ligt aan je definitie van intikker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit zijn ze allemaal, je stelling klopt niet, tel maar na.
Een 'intikker' vind ik een goal die mijn oma ook had gemaakt als ze op die plek had gestaan. Van Nistelrooy kon zijn schoten en kopballen verschrikkelijk goed plaatsen, waardoor het vaak makkelijker leek dan het was. Ook omdat hij keepers vrij eenvoudig op het verkeerde been zette.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van intikker.
Er zitten inderdaad veel prima kopballen en goedgeplaatste schuivers bij, dus in die zin moet ik je gelijk geven. Maar in zijn PSV-tijd maakte hij voor m'n gevoel toch betere goals. Het was geen Aguero of Van Persie waar 50-60 procent wereldgoals zijn. (Je kent de talloze voorbeelden) Maar dat soort spitsen hebben dan vaak weer minder het echte neusje voor de goal.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een 'intikker' vind ik een goal die mijn oma ook had gemaakt als ze op die plek had gestaan. Van Nistelrooy kon zijn schoten en kopballen verschrikkelijk goed plaatsen, waardoor het vaak makkelijker leek dan het was. Ook omdat hij keepers vrij eenvoudig op het verkeerde been zette.
Dat soort spitsen scoort over hun hele carriere ook minder, omdat hun manier van spelen meer vormgebonden is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad veel prima kopballen en goedgeplaatste schuivers bij, dus in die zin moet ik je gelijk geven. Maar in zijn PSV-tijd maakte hij voor m'n gevoel toch betere goals. Het was geen Aguero of Van Persie waar 50-60 procent wereldgoals zijn. (Je kent de talloze voorbeelden) Maar dat soort spitsen hebben dan vaak weer minder het echte neusje voor de goal.
Jij roept af en toe echt maar wat he? Maakt me niet uit, maar het komt over alsof je sinds een paar maanden voetbal ontdekt hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad veel prima kopballen en goedgeplaatste schuivers bij, dus in die zin moet ik je gelijk geven. Maar in zijn PSV-tijd maakte hij voor m'n gevoel toch betere goals. Het was geen Aguero of Van Persie waar 50-60 procent wereldgoals zijn. (Je kent de talloze voorbeelden) Maar dat soort spitsen hebben dan vaak weer minder het echte neusje voor de goal.
Dat ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat soort spitsen scoort over hun hele carriere ook minder, omdat hun manier van spelen meer vormgebonden is.
Hmja, ben zelf nooit zo'n fan geweest van de speler Van Nistelrooy. Wél van zijn passie en trots om voor Oranje te spelen. (Je herinnert je die goal tegen Duitsland in 2004 vast nog wel) Altijd mooi om te zien.quote:Van Nistelrooy was geen technicus als Bergkamp, maar had in de 16 een dodelijke precisie, ook in zijn acties om tot een goal te komen. Dat hij bij PSV vaker door de verdediging van de tegenstander heenliep als in Engeland lijkt me logisch, gelet op het niveauverschil.
? In wat voor zin roep ik maar wat? Ik heb al die goals van Ruud bij United gezien, ben het alleen niet helemaal met Badder eens wat betreft de kwaliteit van de goals. Dat is niet een vaststaand feit, daar kun je over discussiëren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jij roept af en toe echt maar wat he? Maakt me niet uit, maar het komt over alsof je sinds een paar maanden voetbal ontdekt hebt.
Maar wat is 'kwaliteit van goals' uberhaupt voor een ridicuul iets? Als je ze altijd en overal maakt, met links, rechts en je hoofd. Je wordt topscorer in Nederland, Engeland en Spanje, wat is dan het punt precies dat je wilt maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
? In wat voor zin roep ik maar wat? Ik heb al die goals van Ruud bij United gezien, ben het alleen niet helemaal met Badder eens wat betreft de kwaliteit van de goals. Dat is niet een vaststaand feit, daar kun je over discussiëren.
Van Nistelrooy was stijf rechts, dus veel heeft hij er met links niet gemaaktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wat is 'kwaliteit van goals' uberhaupt voor een ridicuul iets? Als je ze altijd en overal maakt, met links, rechts en je hoofd. Je wordt topscorer in Nederland, Engeland en Spanje, wat is dan het punt precies dat je wilt maken?
Wie de beste spits is ligt aan het soort voetbal wat je speelt. Als je zoals bij Wolfsburg vorig jaar 20 goede voorzetten per wedstrijd aflevert, dan is een spits als Dost het beste. Speel je wat meer countervoetbal dan is een snelle spits die een actie kan maken beter.quote:En er zitten ontzettende pareltjes tussen, alleen maaakt hij er ook ontzettend veel omdat hij gewoon op de goede plek staat, waar een andere speler met minder slimme looplijnen eerst nog twee man voorbij moet nadat hij de bal krijgt... Wie is van die twee dan de betere spits?
Je hebt het dus over iets volstrekt irrelevants. Hebben we dat ook vastgesteld.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Nistelrooy was stijf rechts, dus veel heeft hij er met links niet gemaaktMaar mijn punt is gewoon dat ik liever een wat mooiere spits heb die mooie goals maakt, dan een spits die meer intikkers scoort. Dat is het enige punt. (omdat we het over Pereiro hadden, en ik dat dus een mooiere speler vind om naar te kijken)
[..]
Wie de beste spits is ligt aan het soort voetbal wat je speelt. Als je zoals bij Wolfsburg vorig jaar 20 goede voorzetten per wedstrijd aflevert, dan is een spits als Dost het beste. Speel je wat meer countervoetbal dan is een snelle spits die een actie kan maken beter.
Maar het ging me dus ook eigenlijk helemaal niet om de beste spits, meer om de mooiste spits.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt het dus over iets volstrekt irrelevants. Hebben we dat ook vastgesteld.
Hm, wel als die eerste spits voor de ploeg speelt die jij support. Maar als objectieve kijker heb ik liever dat tweede.quote:Ik heb liever de beste spits die 30 intikkers maakt omdat hij op de goede plek staat, dan een spits die met techniek moet compenseren voor zijn gebrek aan inzicht en instinct en 15 prachtige goals maakt.
geeft niks, hij slaat niet echt hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Hm, wel als die eerste spits voor de ploeg speelt die jij support. Maar als objectieve kijker heb ik liever dat tweede.
Maar goed, inderdaad niet zo'n heel relevante discussie. Mijn fout.
Volgens mij ligt dat niet eens heel ver van de waarheid af.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jij roept af en toe echt maar wat he? Maakt me niet uit, maar het komt over alsof je sinds een paar maanden voetbal ontdekt hebt.
Echt? Ik kan ook enorm genieten van killerspitsen zonder overbodige opsmuk. 3 man uitspelen en dan scoren is ook leuk om te zien maar daar gaan vaak 10 pogingen aan vooraf waarin zo'n gast zich vastloopt en balverlies lijdt. En daar kan ik me dan weer dood aan ergeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hm, wel als die eerste spits voor de ploeg speelt die jij support. Maar als objectieve kijker heb ik liever dat tweede.
Nou ja, ik vroeg me vooral af wat nu eigenlijk je punt was, nu ik dat weet snap ik wat je bedoelt. Als neutrale kijker zie ik liever veel goals waardoor een wedstrijd spannend is, dan 1 prachtige goal.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Maar goed, inderdaad niet zo'n heel relevante discussie. Mijn fout.
Er is niets ergerlijker dan een grote kans missen, dus daar zit ook wel weer wat in. Efficiëntie is lekker, maar om nou te zeggen dat ik ervan kan genieten als Dost intikker nummer 50 in de vijfmeter scoort? Nou nee, dat niet echt. Zoals gezegd, alleen als hij zou spelen voor het team waar ik fan van ben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt? Ik kan ook enorm genieten van killerspitsen zonder overbodige opsmuk. 3 man uitspelen en dan scoren is ook leuk om te zien maar daar gaan vaak 10 pogingen aan vooraf waarin zo'n gast zich vastloopt en balverlies lijdt. En daar kan ik me dan weer dood aan ergeren.
Grappig, ik heb dus het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, ik vroeg me vooral af wat nu eigenlijk je punt was, nu ik dat weet snap ik wat je bedoelt. Als neutrale kijker zie ik liever veel goals waardoor een wedstrijd spannend is, dan 1 prachtige goal.
Een killerspits om je aan dood te ergeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt? Ik kan ook enorm genieten van killerspitsen zonder overbodige opsmuk. 3 man uitspelen en dan scoren is ook leuk om te zien maar daar gaan vaak 10 pogingen aan vooraf waarin zo'n gast zich vastloopt en balverlies lijdt. En daar kan ik me dan weer dood aan ergeren.
jinglebell, jinglebell, Kluivert in de cel. Autorijden kan hij niet verkrachten dan weer welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een killerspits om je aan dood te ergeren.
Ik zie een pun.
Kluivert was trouwens een echte killerspits.
Beste nederlandse speler aller tijdenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een killerspits om je aan dood te ergeren.
Ik zie een pun.
Kluivert was trouwens een echte killerspits.
Goeie lichting?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.psvjeugd.nl/wedstrijden/5880
Oké.
Met name vreemd dat de B1 tegen de B2 moet in de beker. Nu zijn beiden inderdaad goede lichtingen. u17 is al vaak belicht hier, maar in u16 spelen Sidibe, Aalilou en Kone. Maar je zou normaal mogen verwachten dat u17 van u16 wint.quote:
Normaal wel, maar de bal is rond en het blijft 11 tegen 11.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met name vreemd dat de B1 tegen de B2 moet in de beker. Nu zijn beiden inderdaad goede lichtingen. u17 is al vaak belicht hier, maar in u16 spelen Sidibe, Aalilou en Kone. Maar je zou normaal mogen verwachten dat u17 van u16 wint.
Nee, is klein veld hč. 7 tegen 7.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Normaal wel, maar de bal is rond en het blijft 11 tegen 11.
Dat lijkt zo, omdat ze zo klein zijn op die leeftijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, is klein veld hč. 7 tegen 7.
Viezerik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, omdat ze zo klein zijn op die leeftijd.
Ik verschrok me al een beetje, Fons.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik had het niet over de kleedkamer, gekkie.
Toch mooi dat de lichting van u16 wint?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met name vreemd dat de B1 tegen de B2 moet in de beker. Nu zijn beiden inderdaad goede lichtingen. u17 is al vaak belicht hier, maar in u16 spelen Sidibe, Aalilou en Kone. Maar je zou normaal mogen verwachten dat u17 van u16 wint.
PSV'erquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beste nederlandse speler aller tijden
Kluivert
Zijn doelpunt thuis tegen Ajax toen maakte ons kampioenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beste nederlandse speler aller tijden
Kluivert
Ik denk het wel. Al is het wel meer een opportunist dan een clubman.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou Van Bommel ooit nog trainer van PSV worden? Leek mij toch jarenlang de gedroomde trainer voor de toekomst.
Van Bommel kun je toch ook behoorlijk als clubman beschouwen als je ziet dat hij aan het eind van zijn carričre nog terugkwam naar Eindhoven? Al valt de move naar Saudi-Arabië me erg van hem tegen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Al is het wel meer een opportunist dan een clubman.
Van Bommel en Cocu lijken me allebei echte clubmannen, denk niet dat het heel veel verschil maakt. Als over een paar jaar Cocu ermee stopt en hogerop gaat (na nog 2 kampioenschappen ofzo) dan kan Van Bommel het mooi overnemen.quote:Bij Cocu wist je dat hij liever trainer zou worden bij PSV dan (assistent) bij Barca of Bayern. Van Bommel wil gewoon op het hoogst mogelijke niveau werken, dus wat er op zijn pad komt zal bepalender zijn dan bij Cocu, die gewoon altijd zijn eigen pad heeft gevolgd.
Van Bommel heeft natuurlijk wel wat met PSV, maar hij is wel degelijk veel opportunistischer, dat zie je dus al meteen aan zijn laatste move.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Bommel kun je toch ook behoorlijk als clubman beschouwen als je ziet dat hij aan het eind van zijn carričre nog terugkwam naar Eindhoven? Al valt de move naar Saudi-Arabië me erg van hem tegen.
[..]
Van Bommel en Cocu lijken me allebei echte clubmannen, denk niet dat het heel veel verschil maakt. Als over een paar jaar Cocu ermee stopt en hogerop gaat (na nog 2 kampioenschappen ofzo) dan kan Van Bommel het mooi overnemen.
Allebei twee geweldige spelers trouwens.
Faber mag dan ook ooit Cocu opvolgen als hij gaatquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Bommel heeft natuurlijk wel wat met PSV, maar hij is wel degelijk veel opportunistischer, dat zie je dus al meteen aan zijn laatste move.
Cocu heeft gewoon een plan, die weet al waar hij over 10 jaar wil werken, van Bommel pakt het zoals het komt.
Absoluut. En van der Weerden zie ik het ook nog wel ooit doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Faber mag dan ook ooit Cocu opvolgen als hij gaat
Wie beweert waar dat hij nu geschikt zou zijn, volgens jou?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef Scarface88 het volgende:
Op basis van wat is v. Bommel ineens geschikt als trainer voor PSV? Laat hem eerst maar eens een paar jaar hoofdtrainer zijn bij Fortuna Sittard ofzo.
Ik vraag me af of ie überhaupt geschikt is voor topniveau.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wie beweert waar dat hij nu geschikt zou zijn, volgens jou?
Tja, hij heeft een aantal zaken die in zijn voordeel spreken. Maar je weet het natuurlijk nooit, van Cocu had ik ook niet verwacht dat hij PSV zo ver zou krijgen en wat Faber met Eindhoven voor elkaar kreeg was ook boven verwachting.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie überhaupt geschikt is voor topniveau.
Idd dat is waar ja, wat een legende ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn doelpunt thuis tegen Ajax toen maakte ons kampioen
Bij Cocu zag je altijd al een trainer in hem. Bij vBommel heb ik dat iets minder. Hij zal zijn trainercarriere wel op het hoogste willen beginnen zoals bij een Milaan oid. Daarover gesproken vraag ik me nog steeds af waar Seedorf uithangt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou Van Bommel ooit nog trainer van PSV worden? Leek mij toch jarenlang de gedroomde trainer voor de toekomst.
Faberquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Faber mag dan ook ooit Cocu opvolgen als hij gaat
Enorm veel verstand van voetbal, ook in het veld was hij al een leider en een tacticus. Ontzettend veel pech gehad met blessures op de momenten dat hij in grote vorm was, anders was hij zeker naar de Europese subtop gegaan.quote:
Ik zag juist eerder een trainer in Van Bommel. Uitstekende spreker, keiharde mentaliteit en tactisch slim. Ik zou als speler meer onder de indruk zijn van Van Bommel dan van Cocu denk ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bij Cocu zag je altijd al een trainer in hem. Bij vBommel heb ik dat iets minder. Hij zal zijn trainercarriere wel op het hoogste willen beginnen zoals bij een Milaan oid. Daarover gesproken vraag ik me nog steeds af waar Seedorf uithangt.
Ik zie in Van Bommel wel een type Simeone eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, hij heeft een aantal zaken die in zijn voordeel spreken. Maar je weet het natuurlijk nooit, van Cocu had ik ook niet verwacht dat hij PSV zo ver zou krijgen en wat Faber met Eindhoven voor elkaar kreeg was ook boven verwachting.
Van Bommel is wel een bepaald type waar er in de trainerswereld (en dan doel ik op de jongere generatie) niet zo veel van zijn. Veel meer van de harde hand en hoge eisen stellen, dat zie je al in het filmpje hierboven, maar ook als je naar zijn gedrag als aanvoerder kijkt.
Qua doen en laten en uitstraling, ik ook. Qua prestaties en voetbalverleden meer van Cocu, maar dat zal voor de generatie die nu jong talent is misschien anders zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zag juist eerder een trainer in Van Bommel. Uitstekende spreker, keiharde mentaliteit en tactisch slim. Ik zou als speler meer onder de indruk zijn van Van Bommel dan van Cocu denk ik.
Sprak vorig jaar nog een aantal Spanjaarden die Cocu noemden als hun favoriete Barca-speler in het tijdperk Van Gaal. Vond ik wel opvallend. Uitstekende multifunctionele speler, die in Nederland inderdaad nog weleens onderschat wordt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Qua doen en laten en uitstraling, ik ook. Qua prestaties en voetbalverleden meer van Cocu, maar dat zal voor de generatie die nu jong talent is misschien anders zijn.
Hoewel, als je zegt dat Cocu aanvoerder was bij Barca (als één van de weinige niet Spanjaarden uit de geschiedenis) dan moet dat toch ook wat losmaken.
Cruijff, Schuster, Cocu. Mooi lijstje met alle niet-spaanse Barca aanvoerders.
Ik had het ook niet over het buitenland, maar de hypothetische situatie dat vcan Bommel trainer bij PSV zou zijn. Overigens werd hij in Barca ook enorm gewaardeerd, maar zijn goede optredens in belangrijke wedstrijden worden nogal eens weggedrukt door de korte termijn van zijn verblijf daar. Eerlijk gezegd zal het me worst wezen wiens status het grootst is. Voor mij is Cocu 1 van de grootste PSV-ers uit de historie, al was het maar om zijn uiterst succesvolle tweede periode.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sprak vorig jaar nog een aantal Spanjaarden die Cocu noemden als hun favoriete Barca-speler in het tijdperk Van Gaal. Vond ik wel opvallend. Uitstekende multifunctionele speler, die in Nederland inderdaad nog weleens onderschat wordt.
Maar zouden ze in het buitenland Cocu hoger aanslaan dan Van Bommel? Ben ik toch niet zo heel erg overtuigd van hoor. In München en Milan werd Van Bommel enorm gewaardeerd.
Oja, dat is uiterst belangrijk voor het aanstellen van een trainer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Enorm veel verstand van voetbal, ook in het veld was hij al een leider en een tacticus. Ontzettend veel pech gehad met blessures op de momenten dat hij in grote vorm was, anders was hij zeker naar de Europese subtop gegaan.
Had als 21-jarig mannetje Marco van Basten volledig in de zak in de EC1 wedstrijd tegen Milan.
Ja, en over Barca. Sue me.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet het toch nog even over Ajax gaan in je post.
Of je quote mijn hele bericht. Het was uit jou uiterst inhoudelijke smiley nu eenmaal niet duidelijk waarom je Faber een lachwekkend figuur vond.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oja, dat is uiterst belangrijk voor het aanstellen van een trainer.
Je zet Van Bommel nu al hoger in dan Cocu dus. Ben dan benieuwd of het Van Bommel ook zal lukken om landskampioen te worden en knock out cl met PSV te halen binnen twee jaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zag juist eerder een trainer in Van Bommel. Uitstekende spreker, keiharde mentaliteit en tactisch slim. Ik zou als speler meer onder de indruk zijn van Van Bommel dan van Cocu denk ik.
Van Bommel is toch geen figuur om trainer te worden, joh. Die staat al bij de eerste de beste discutabele beslissing in het oor van de vierde man te spugen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je zet Van Bommel nu al hoger in dan Cocu dus. Ben dan benieuwd of het Van Bommel ook zal lukken om landskampioen te worden en knock out cl met PSV te halen binnen twee jaar.
Zeg niet dat Van Bommel per se beter is. Heb voor allebei de spelers veel respect, maar Van Bommel heb ik zelf altijd de meest aansprekende van de 2 gevonden vanwege zijn mentaliteit. Cocu zet het al een jaar tactisch prima neer, weet niet of Van Bommel dat beter had gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je zet Van Bommel nu al hoger in dan Cocu dus. Ben dan benieuwd of het Van Bommel ook zal lukken om landskampioen te worden en knock out cl met PSV te halen binnen twee jaar.
Jouw*quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of je quote mijn hele bericht. Het was uit jou uiterst inhoudelijke smiley nu eenmaal niet duidelijk waarom je Faber een lachwekkend figuur vond.
Dus gaf ik wat uitleg over zowel de speler als de trainer. Graag gedaan!
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel is toch geen figuur om trainer te worden, joh. Die staat al bij de eerste de beste discutabele beslissing in het oor van de vierde man te spugen.
Deed Gerets ook, was toch ook aardig succesvol?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel is toch geen figuur om trainer te worden, joh. Die staat al bij de eerste de beste discutabele beslissing in het oor van de vierde man te spugen.
Dat moet jij weten. Rond die tijd scheet ik nog luiers vol en jankte ik als mijn moeder even uit het zicht was verdwenenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deed Gerets ook, was toch ook aardig succesvol?
Beetje passie is toch mooi?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ook al?!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond die tijd scheet ik nog luiers vol en jankte ik als mijn moeder even uit het zicht was verdwenen.
Klopt, waar hij 5e mee staat en daarmee een grotere bedreiging is voor de derde plek van Feyenoord dan Feyenoord is voor Ajax zijn eerste plek. Om maar even aan te geven hoe goed hij daar presteert met zeer, zeer matig materiaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jouw*
En ja hij zal het vast wel in zich hebben enzo. Maar voorlopig is hij trainer van.. NEC
Toen hij trainer was? Sodemieter, op welke leeftijd ben jij zindelijk geworden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Rond die tijd scheet ik nog luiers vol en jankte ik als mijn moeder even uit het zicht was verdwenen.
Toch vind ik het gek. Opzich heb je prima argumenten hoor, maar Faber heeft echt de uitstraling van een garnaal en is gortdroog in z'n interviews.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, waar hij 5e mee staat en daarmee een grotere bedreiging is voor de derde plek van Feyenoord dan Feyenoord is voor Ajax zijn eerste plek. Om maar even aan te geven hoe goed hij daar presteert met zeer, zeer matig materiaal.
Dat zou ik niet weten, maar hij werd trainer in 1999.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen hij trainer was? Sodemieter, op welke leeftijd ben jij zindelijk geworden?
''Zeer matig materiaal''quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, waar hij 5e mee staat en daarmee een grotere bedreiging is voor de derde plek van Feyenoord dan Feyenoord is voor Ajax zijn eerste plek. Om maar even aan te geven hoe goed hij daar presteert met zeer, zeer matig materiaal.
Tot in 2002...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar hij werd trainer in 1999.
Tja, als alle gortdroge types met slechte uitstraling direct geen goede trainers zijn, dan wordt het stil langs de lijnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch vind ik het gek. Opzich heb je prima argumenten hoor, maar Faber heeft echt de uitstraling van een garnaal en is gortdroog in z'n interviews.
Gio ook niet, FdB ook niet. Uitstraling is gelul.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, als alle gortdroge types met slechte uitstraling direct geen goede trainers zijn, dan wordt het stil langs de lijnen.
Cocu heeft toch ook geen top-uitstraling?
Waarom is Cocu dan hoofdtrainer geworden zonder enige club op z'n cv en is er dan niet voor Faber gekozen. Kwa uitstraling is het toch een pot nat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, als alle gortdroge types met slechte uitstraling direct geen goede trainers zijn, dan wordt het stil langs de lijnen.
Vind Cocu wel een ander soort uitstraling hebben dan Faber, plus dat je respect voor zo'n man hebt op basis van het verleden. Denk niet dat veel nieuwe spelers zich de wereldverdediger Faber nog zullen herinneren. Cocu straalt kalmte en rust uit, bij Faber neigt het soms een beetje naar onbenulligheid.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn grote spelers geweest. Maakt toch ook wel een verschil lijkt me.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gio ook niet, FdB ook niet. Uitstraling is gelul.
Nou ja, het zijn vooral afdankertjes en toevalstreffers. Voorin loopt wat leuk spul rond, maar als je vooraf had gezegd dat NEC in de top 5 zou meedoen, had ik je voor gek verklaard.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Zeer matig materiaal''
I disagree.
Netwerk van Cocu misschien. Grotere naam, dus misschien aantrekkelijker voor nieuwe spelers?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom is Cocu dan hoofdtrainer geworden zonder enige club op z'n cv en is er dan niet voor Faber gekozen. Kwa uitstraling is het toch een pot nat.
Niet qua uitstraling, enkel qua reputatie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn grote spelers geweest. Maakt toch ook wel een verschil lijkt me.
Ben wel benieuwd wat hij nog allemaal gaat laten zien dan. Zou zelf eerder voor Chris van der Weerden gaan, voor mijn gevoel meer charisma.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn vooral afdankertjes en toevalstreffers. Voorin loopt wat leuk spul rond, maar als je vooraf had gezegd dat NEC in de top 5 zou meedoen, had ik je voor gek verklaard.
Ook een verdienste van Faber, die spelers gewoon beter laat spelen doordat hij de kwaliteiten goed benut. Daarom was hij ook zo goed bij Eindhoven.
Er is een wezenlijk verschil tussen hoe een voetballer een wedstrijd ervaart en hoe trainer dat doet. Van Bommel was een uitstekende aanvoerder, en voelde scheidsrechter feilloos aan. Tuurlijk was het ook een zuigertje die het bloed onder de nagels vandaan kon halen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Faber is ook een grote naam volgens Badder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Netwerk van Cocu misschien. Grotere naam, dus misschien aantrekkelijker voor nieuwe spelers?
Als jij bijvoorbeeld Hiddink op de eerste trainingsdag zijn gebruikelijke warrige verhaal zou horen vertellen, zou jij hem dan nog serieus nemen? Dan denk je toch: Laat die opa maar lullen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet qua uitstraling, enkel qua reputatie.
Ik zeg ook 'grotere'.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Faber is ook een grote naam volgens Badder.
Mwah, het verschil is niet groot tussen p4 en p8 dus dat zal op den duur nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn vooral afdankertjes en toevalstreffers. Voorin loopt wat leuk spul rond, maar als je vooraf had gezegd dat NEC in de top 5 zou meedoen, had ik je voor gek verklaard.
Ook een verdienste van Faber, die spelers gewoon beter laat spelen doordat hij de kwaliteiten goed benut. Daarom was hij ook zo goed bij Eindhoven.
Dan heb je het niet meer over uitstraling, maar kunde.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld Hiddink op de eerste trainingsdag zijn gebruikelijke warrige verhaal zou horen vertellen, zou jij hem dan nog serieus nemen? Dan denk je toch: Laat die opa maar lullen?
Weet niet of dat ook onder uitstraling valt, maar deels toch wel lijkt me.
Dan moet je terug naar de situatie van dat moment. Cocu was natuurlijk de bekend clubman die kort daarvoor de club naar succes had geleid als aanvoerder. Faber was 'maar' de succestrainer van Eindhoven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom is Cocu dan hoofdtrainer geworden zonder enige club op z'n cv en is er dan niet voor Faber gekozen. Kwa uitstraling is het toch een pot nat.
Laat hem het maar eens bewijzen bij een grotere club dan, hij doet het bij NEC inderdaad uitstekend. Maar het verrast me wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan moet je terug naar de situatie van dat moment. Cocu was natuurlijk de bekend clubman die kort daarvoor de club naar succes had geleid als aanvoerder. Faber was 'maar' de succestrainer van Eindhoven.
Er is toen binnen de club en de supportersgroep overigens ook veel discussie geweest of Faber niet een betere keuze zou zijn. Ik weet niet of dat zo was, zelf was ik toen meer voor Faber, maar Cocu heeft het tegendeel bewezen. Ofja, we zullen nooit weten of Faber even succesvol was geweest.
Nee, dat zeg ik juist niet. Ik zeg dat zijn carričre als voetballer onderschat wordt en dat hij als trainer hard aan de weg timmert. En op het moment van aanstellen van Cocu had Faber met ervaring als hoofdtrainer, al had Cocu natuurlijk als assistent en voetballer met ervaring op hoog niveau.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Faber is ook een grote naam volgens Badder.
Een club als PSV is naast een trainer ook gewoon op zoek naar een boegbeeld, iemand die wat meer respect afdwingt op en buiten het veld. Dat is Faber simpelweg niet. Je ziet dat Feyenoord nu enigzins dezelfde keuze heeft gemaakt daar waar je meer lovende verhalen hoorde over de pure trainerskwaliteiten van Van Gastel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik juist niet. Ik zeg dat zijn carričre als voetballer onderschat wordt en dat hij als trainer hard aan de weg timmert. En op het moment van aanstellen van Cocu had Faber met ervaring als hoofdtrainer, al had Cocu natuurlijk als assistent en voetballer met ervaring op hoog niveau.
Waar zeg ik volgens jou dat Faber een grote naam is?
Heeft een prima clubcarričre achter de rug, maar zijn interlandcarričre zal toch vooral bekend blijven vanwege defensief geblunder in dat oefenpotje tegen Mexico. (enige interland)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik juist niet. Ik zeg dat zijn carričre als voetballer onderschat wordt.
Dat stuk dat ik je gequot heb gebruik je zijn voetbal verleden nog als argument dat het een goede trainer zou zijn vanwege zijn naam.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik juist niet. Ik zeg dat zijn carričre als voetballer onderschat wordt en dat hij als trainer hard aan de weg timmert. En op het moment van aanstellen van Cocu had Faber met ervaring als hoofdtrainer, al had Cocu natuurlijk als assistent en voetballer met ervaring op hoog niveau.
Waar zeg ik volgens jou dat Faber een grote naam is?
Precies. En PSV koos er toen voor om Faber er naast te zetten voor een stuk ervaring. Werkte prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Een club als PSV is naast een trainer ook gewoon op zoek naar een boegbeeld, iemand die wat meer respect afdwingt op en buiten het veld. Dat is Faber simpelweg niet. Je ziet dat Feyenoord nu enigzins dezelfde keuze heeft gemaakt daar waar je meer lovende verhalen hoorde over de pure trainerskwaliteiten van Van Gastel bijvoorbeeld.
Dan kun je echt niet lezen, want dat staat er echt niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat stuk dat ik je gequot heb gebruik je zijn voetbal verleden nog als argument dat het een goede trainer zou zijn vanwege zijn naam.
Zie ik echt niet gebeuren, sorry. Van Bommel is geen Van Basten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. En PSV koos er toen voor om Faber er naast te zetten voor een stuk ervaring. Werkte prima.
Toch verwacht ik hem nog wel eens als hoofdtrainer, eerlijk gezegd, misschien met van Bommel als assistent.
Ik snap dat na zoveel onzin te posten je een beetje in de war begint te raken. Verder ook niet erg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan kun je echt niet lezen, want dat staat er echt niet.
Snap echt niet waarom het altijd weer binnen no time persoonlijk wordt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik snap dat na zoveel onzin te posten je een beetje in de war begint te raken. Verder ook niet erg.
Een Eredivisie met Faber als hoofdtrainer bij PSV en Havenaar als droomspits bij Feyenoord. Ja jij hebt er wel kijk op jongen.
Quote dan waar ik beweer dat Faber een grote naam is? Je hebt me gewoon niet begrepen, jammer dat je dan meteen weer zo moet beginnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik snap dat na zoveel onzin te posten je een beetje in de war begint te raken. Verder ook niet erg.
Een Eredivisie met Faber als hoofdtrainer bij PSV en Havenaar als droomspits bij Feyenoord. Ja jij hebt er wel kijk op jongen.
Ach, er zijn meer van dat soort mannetjes als assistent begonnen. Het zou denk ik wel wijs zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zie ik echt niet gebeuren, sorry. Van Bommel is geen Van Basten.
Van Bommel is nu in ieder geval de assistent van de grote Bert van Marwijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, er zijn meer van dat soort mannetjes als assistent begonnen. Het zou denk ik wel wijs zijn.
Hij ziet er daar zelfs Spaans uit. En hij kijkt naar haar tieten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Bommel is nu in ieder geval de assistent van de grote Bert van MarwijkSpeciaal voor jou trouwens een foto van Cocu bij barcelona:
[ afbeelding ]
Vind het meer een Franse look. Hét Cocumoment is voor mij trouwens helaas nog steeds die bal onderkant lat tegen Portugal. Het breekpunt van dat toernooi. Gaat die bal erin, stoom je zo door richting halve finales.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij ziet er daar zelfs Spaans uit. En hij kijkt naar haar tieten.
Wat tekenend dat jij op zo'n droevig moment voor Twente weer alleen maar aan jezelf kan denken zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus in Enschede gaat het allemaal weer lekker met transfers die niet hadden gemogen en waar weer dingen niet gemeld zijn.. zul je zien dat wij straks 6 punten hebben tegen FC Twente, Twente de licentie kwijtraakt en wij de zes punten
Jupquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat tekenend dat jij op zo'n droevig moment voor Twente weer alleen maar aan jezelf kan denken zeg.
beter zondag verliezen iddquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus in Enschede gaat het allemaal weer lekker met transfers die niet hadden gemogen en waar weer dingen niet gemeld zijn.. zul je zien dat wij straks 6 punten hebben tegen FC Twente, Twente de licentie kwijtraakt en wij de zes punten
Vayrynen om zijn nek, die was ik helemaal vergeten joh.quote:
Ach, die 6 punten die we onderling tegen Ajax gaan halen dit jaar maken dat meer dan goed.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Droevig moment voor Twente? Is dat onze schuld of die van Twente? Who gives a fuck about twentequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat tekenend dat jij op zo'n droevig moment voor Twente weer alleen maar aan jezelf kan denken zeg.
Dat is de schuld van een aantal mensen bij Twente die er een potje van hebben gemaakt en heel veel goedgelovige sukkels er omheen. Maar dat maakt niet dat het niet zonde is voor het voetbal als de vierde club van Nederland omvalt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Droevig moment voor Twente? Is dat onze schuld of die van Twente? Who gives a fuck about twente
Ik snap dat dit gewoon een domme trollpoging van jou is, maar dit wilde ik gewoon gezegd hebben
twe - aja gelijkspelquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef Scarface88 het volgende:
Had Ajax niet verloren van Twente? Die hebben dus weer geluk
Als PSV komend weekend gelijkspeelt, heb je dat dus afgedekt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sterke taal!quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
3 wedstrijden in een week. 9 punten niets minder. Excelsior moet nog even hard terug gepakt worden.
Makkelijk programma. Grote kans dat het verschil tussen PSV en Feyenoord over anderhalve week meer dan 10 punten is. Het is allemaal weer heel snel gespeeld.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
3 wedstrijden in een week. 9 punten niets minder. Excelsior moet nog even hard terug gepakt worden.
Eens zien of er nu wel gepresteerd wordt tegen de zogenaamde kleintjes, ik verwacht van wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Makkelijk programma. Grote kans dat het verschil tussen PSV en Feyenoord over anderhalve week meer dan 10 punten is. Het is allemaal weer heel snel gespeeld.
Ik ook. Feyenoord verliest minimaal 2 punten tegen AZ, terwijl Ajax dit weekend nog best weleens punten kan verliezen tegen Vites thuis.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Eens zien of er nu wel gepresteerd wordt tegen de zogenaamde kleintjes, ik verwacht van wel.
Ja Twente wordt een zware kluif, beter verkopen ze Ziyech snelquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:33 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Twente lastiger wordt dan je zou denken. Zeker als bij PSV nog wat onderschatting er in zit.
Ziyech is op dit moment de Cruijff van Twente, dus daar moet je zeker voor oppassen ja. Met Roda en Excelsior thuis nog in het achterhoofd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:33 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Twente lastiger wordt dan je zou denken. Zeker als bij PSV nog wat onderschatting er in zit.
De cruyff van twentequote:Op woensdag 20 januari 2016 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ziyech is op dit moment de Cruijff van Twente, dus daar moet je zeker voor oppassen ja. Met Roda en Excelsior thuis nog in het achterhoofd.
Ik hou soms van overdrijven. Mijn punt is natuurlijk dat zijn rol enorm groot is. (net als dat bij Cruijff ook altijd zo was) Niet dat hij even goed is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De cruyff van twentejij kijkt echt pas een half jaar voetbal he
De speler Cruyff vs Ziyech:quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De cruyff van twentejij kijkt echt pas een half jaar voetbal he
Ik doelde vooral op de dominante rol die hij in het elftal heeft. De dominante spelmaker die inderdaad onmisbaar is. In die zin dus vergelijkbaar, thanks voor je aanvullingquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De speler Cruyff vs Ziyech:
Dominant
Technisch begaafd
Goed inzicht
Makkelijk scorend
Veel assists
Onmisbaar voor hun team.
Hij heeft gewoon gelijk.
Ik ben het helemaal met je eens (mits je alles in verhouding bekijkt, want Cruijff was een factor 10 beter) op het dominante na. Ik vind Ziyech doorgaans eigenlijk helemaal niet zo dominant aanwezig. Ik vind zijn kracht juist dat hij zijn momenten heel slim kiest.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De speler Cruyff vs Ziyech:
Dominant
Technisch begaafd
Goed inzicht
Makkelijk scorend
Veel assists
Onmisbaar voor hun team.
Hij heeft gewoon gelijk.
Sneijder staat sinds het WK 2010 bekend als pure momentenvoetballer die een wedstrijd kan beslissen met één geniaal schot of geniale steekpass. Wijnaldum is dan weer geen 10quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens (mits je alles in verhouding bekijkt, want Cruijff was een factor 10 beter) op het dominante na. Ik vind Ziyech doorgaans eigenlijk helemaal niet zo dominant aanwezig. Ik vind zijn kracht juist dat hij zijn momenten heel slim kiest.
Bij een dominante '10' denk ik eerder aan een speler als Sneijder of Wijnaldum.
Drie keer indekken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wijnaldum heeft wel als tien gespeeld natuurlijk. En bij PSV speelde hij dan wel op papier niet in de punt naar voren, maar in de praktijk wel (en met rugnummer 10). Wie er ook naast hem speelde, door de dominantie van Wijnaldum werd zijn collega altijd in een controlerende rol geduwd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sneijder staat sinds het WK 2010 bekend als pure momentenvoetballer die een wedstrijd kan beslissen met één geniaal schot of geniale steekpass. Wijnaldum is dan weer geen 10![]()
Denk dat Ziyech in wedstrijden meer aanwezig is dan Sneijder.
Een nummer 10 geeft steekpassjes en zet mensen vrij voor de keeper. Zo'n speler heb ik in Wijnaldum nooit gezien. Scoort wel veel, dat is natuurlijk geweldig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft wel als tien gespeeld natuurlijk. En bij PSV speelde hij dan wel op papier niet in de punt naar voren, maar in de praktijk wel (en met rugnummer 10). Wie er ook naast hem speelde, door de dominantie van Wijnaldum werd zijn collega altijd in een controlerende rol geduwd.
Op het WK 2010 was de algemene kritiek dat Sneijder teveel een momentenvoetballer was geworden, gebaseerd op zijn Italiaanse spel bij Inter. In de jaren erna is dat niet heel veel meer veranderd. In 2012 was hij niet fit (herinner je die wedstrijd tegen Engeland nog?) en daarna is hij in ieder geval weer fitter geworden. Maar dominanter? Volgens mij was hij in 2014 niet dominant.quote:Verder breng je jouw mening over Sneijder als algemeen geaccepteerd feit. Zeker in Oranje was Sneijder de afgelopen jaren nog erg dominant aanwezig. Dat was wat mij betreft één van de grootste problemen, omdat hij die rol heeft, maar niet meer goed genoeg is om dat nog in te vullen op top niveau.
En aanwezig zijn is geen dominantie.
Die zonnebrillen, my gadoquote:
Of je moet '10' heel rekbaar maken, maar in principe is hij daarin gefaald. Pas toen hij na een paar jaar begreep dat hij geen spelverdeler was of ook maar enigszins erop lijkt, is hij pas stappen gaan makenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft wel als tien gespeeld natuurlijk. En bij PSV speelde hij dan wel op papier niet in de punt naar voren, maar in de praktijk wel (en met rugnummer 10). Wie er ook naast hem speelde, door de dominantie van Wijnaldum werd zijn collega altijd in een controlerende rol geduwd.
Verder breng je jouw mening over Sneijder als algemeen geaccepteerd feit. Zeker in Oranje was Sneijder de afgelopen jaren nog erg dominant aanwezig. Dat was wat mij betreft één van de grootste problemen, omdat hij die rol heeft, maar niet meer goed genoeg is om dat nog in te vullen op top niveau.
En aanwezig zijn is geen dominantie.
Om nu bij NUFC heel kort achter de spits te spelen als een soort van 10. Da's dan weer knap.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Of je moet '10' heel rekbaar maken, maar in principe is hij daarin gefaald. Pas toen hij na een paar jaar begreep dat hij geen spelverdeler was of ook maar enigszins erop lijkt, is hij pas stappen gaan maken
Hij doet het sowieso knap maar een 10 zou ik hem ook niet noemenquote:Op donderdag 21 januari 2016 08:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Om nu bij NUFC heel kort achter de spits te spelen als een soort van 10. Da's dan weer knap.
Lekkere wijven.quote:
Je mag er van mij alle betekenissen aan geven die je wilt. Maar 90 procent van de mensen ziet een nummer 10 toch echt als de spelverdeler recht achter de spits. De man die de spitsen vrij voor de keeper zet of de buitenspelers bedient. Daarnaast scoort een echte nummer 10 ook altijd veel goals.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:20 schreef BadderHaring het volgende:
Volgens mij kun je een '10' positie op meerdere manieren invullen. Als je op het middenveld in de punt naar voren speelt kan dat als een aanvalspelverdeler of als schaduwspits, of meer als aanjager en verbindingspersoon.
Ajax speelt dit jaar zelfs zonder echte nummer 10. Jammer.quote:Ook bij Ajax is die rol niet altijd hetzelfde ingevuld en die claimen toch de positie uitgevonden te hebben.
Ajax speelt al meer dan 5 jaar zonder echte tien, volgens jou beperkte definitie. Ook Siem de Jong was niet zo'n 10. En spelers als Sneijder, Litmanen en Bergkamp vulde die positie ook totaal anders in.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je mag er van mij alle betekenissen aan geven die je wilt. Maar 90 procent van de mensen ziet een nummer 10 toch echt als de spelverdeler recht achter de spits. De man die de spitsen vrij voor de keeper zet of de buitenspelers bedient. Daarnaast scoort een echte nummer 10 ook altijd veel goals.
In andere woorden, een nummer 10 is meestal de sterspeler van je elftal.
http://www.vi.nl/web/vivi(...)10.htm?channel=phone
[..]
Ajax speelt dit jaar zelfs zonder echte nummer 10. Jammer.
Voor een echte 10 heb je toch vaak ook een echte spits nodig en is dat niet wat Ajax ook al enige tijd mist in deze?!quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax speelt al meer dan 5 jaar zonder echte tien, volgens jou beperkte definitie. Ook Siem de Jong was niet zo'n 10. En spelers als Sneijder, Litmanen en Bergkamp vulde die positie ook totaal anders in.
Juist de taken die jij 'een echte 10' toebedeeld vulde Wijnaldum trouwens bij PSV keurig in tijdens zijn laatste jaren, maar goed. Alleen dan iets meer vanuit het middenveld.
Nee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:20 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Voor een echte 10 heb je toch vaak ook een echte spits nodig en is dat niet wat Ajax ook al enige tijd mist in deze?!
Milik is een prima spits, met Suarez was ook weinig mis geloof ik. Alleen Siggy was even wat minder, maar die had misschien wel enorm geprofiteerd van een '10'.quote:
quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 21 januari 2016 10:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lekkere wijven.
Godver die Jetro![]()
En Rai Vloet is ook hard op weg zo'n mooiboy te worden zeg.
dat was de "theme" van het feestquote:Op [quote]
[b]Op
donderdag 21 januari 2016 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zonnebrillen, my gado
Interessant, het tactische vind ik in ieder geval altijd interessant dus dank voor de uitleg, ben zelf niet zo'n kenner wat dat betreft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Milik is een prima spits, met Suarez was ook weinig mis geloof ik. Alleen Siggy was even wat minder, maar die had misschien wel enorm geprofiteerd van een '10'.
Sowieso is het niet voor niets dat vrijwel alle clubs buiten de top van Europa zonder 'klassieke 10' spelen, zoals Maartenfr het bedoelt. Die positie zo invullen heeft alleen zin als je een tegenstander goed vast kunt zetten en je creativiteit tussen de linies nodig hebt en daarbij ook nog eens beschikt over buitenspelers die een man voorbij kunnen lopen.
Heldtwitter:PSV twitterde op woensdag 20-01-2016 om 21:40:05Joshua Brenet is vanavond tijdens de sportverkiezingen in Almere uitgeroepen tot sportman van het jaar. Proficiat! https://t.co/7VL0AYjWIj reageer retweet
En die is binnen dustwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-01-2016 om 15:44:14#PSV wordt op meerdere sites gekoppeld aan de Mexicaan Hirving Lozano. Onterecht, er speelt niets. reageer retweet
Lozano zou een fantastische aankoop zijn, maar 7 miljoen (bedrag dat wordt genoemd) is wel heel veel geld voor een positie waar je dit jaar al iemand voor hebt gekocht....ook al speelt die speler daar niet best.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En die is binnen dustwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-01-2016 om 15:44:14#PSV wordt op meerdere sites gekoppeld aan de Mexicaan Hirving Lozano. Onterecht, er speelt niets. reageer retweet
Narsingh lekker draven in de Championship, dan zou het kunnen, Maar Narsingh wil niet echt weg begreep ikquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lozano zou een fantastische aankoop zijn, maar 7 miljoen (bedrag dat wordt genoemd) is wel heel veel geld voor een positie waar je dit jaar al iemand voor hebt gekocht....ook al speelt die speler daar niet best.
Vorig jaar was de interesse er ook al trouwens, dus heel gek zou het niet zijn. Is ook meer een klassieke buitenspeler dan Pereiro, maar volgens mij wel alleen op rechts.
Onbegrijpelijk eigenlijk dat Amrabat nu naar de Premier League gaat. Die was bij PSV toch niet veel indrukwekkender dan Narsingh nu. Heeft zich toch aardig ontwikkeld.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Narsingh lekker draven in de Championship, dan zou het kunnen, Maar Narsingh wil niet echt weg begreep ik
Een stuk minder dan narsingh zelfs.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk eigenlijk dat Amrabat nu naar de Premier League gaat. Die was bij PSV toch niet veel indrukwekkender dan Narsingh nu. Heeft zich toch aardig ontwikkeld.
Bezweek natuurlijk onder de druk, moeten concurreren met Andy vd Meyden gun je niemand.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een stuk minder dan narsingh zelfs.
Klopt, echte nummers 10 zijn dan ook vrij zeldzaam.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax speelt al meer dan 5 jaar zonder echte tien, volgens jou beperkte definitie.
Waren alledrie meer schaduwspitsen dan nummer 10, dus klopt.quote:Ook Siem de Jong was niet zo'n 10. En spelers als Sneijder, Litmanen en Bergkamp vulde die positie ook totaal anders in.
Ja maar niet direct achter de spits, dus geen nummer 10.quote:Juist de taken die jij 'een echte 10' toebedeeld vulde Wijnaldum trouwens bij PSV keurig in tijdens zijn laatste jaren, maar goed. Alleen dan iets meer vanuit het middenveld.
Lozano speelt voornamelijk op rechts. Daarbij, de kans dat PSV Lestienne kan/wil kopen is natuurlijk erg klein. Die gast heeft zijn club 10 miljoen gekost en is gehaald als investeringsobject. Tel uit wat hij moet kosten....quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:06 schreef Ciscus het volgende:
Amrabat is wel meer een knokker dan Narsingh, maar beiden niet top.
Ik zag beelden van Lozano en het lijkt me een erg leuke speler. Maar dan behoud je Lestienne niet en creëer je een probleem ten aanzien van Bergwijn. En de rechterkant lopen er ook al twee (excl Jozefzoon)
Maher staat alleen nu al nooit meer op het middenveldquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lozano speelt voornamelijk op rechts. Daarbij, de kans dat PSV Lestienne kan/wil kopen is natuurlijk erg klein. Die gast heeft zijn club 10 miljoen gekost en is gehaald als investeringsobject. Tel uit wat hij moet kosten....
Het zou me niets verbazen als Pereiro naar het middenveld verhuist als Maher vertrekt. Jozefzoon is sowieso geen basismateriaal. Houd je Narsingh over die wel een concurrent kan gebruiken.
Nee, dat klopt. Maar ik denk wel dat hij zich daar op zal moeten richten. Of hij wordt echt de vervanger van de Jong in de spits.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maher staat alleen nu al nooit meer op het middenveld
Ja dat klopt wel, als spits of schaduwspits komt Pereiro meer tot zijn recht. Misschien dat hij met Lestiene meer ruimte krijgt om het dan op links wel breed blijft. En als Arias eens in vorm komt, die kan ook aardig over rechts opkomen. Dat zou het leven voor Pereiro een stuk makkelijker maken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ik denk wel dat hij zich daar op zal moeten richten. Of hij wordt echt de vervanger van de Jong in de spits.
Straks Brenet op rechts en Willems op links. Van rechts heeft Brenet ook een hele aardige voorzet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, als spits of schaduwspits komt Pereiro meer tot zijn recht. Misschien dat hij met Lestiene meer ruimte krijgt om het dan op links wel breed blijft. En als Arias eens in vorm komt, die kan ook aardig over rechts opkomen. Dat zou het leven voor Pereiro een stuk makkelijker maken.
ik vond Brenet zijn wedstrijden op links beter dan op rechts. Maar buiten dat maakt hij er een knap seizoen van. En logisch dat Willems straks gewoon op links gaatquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Straks Brenet op rechts en Willems op links. Van rechts heeft Brenet ook een hele aardige voorzet.
Brenet heeft zich gewoon sterk ontwikkelt, ik verwacht eigenlijk dat hij nu op rechts ook gewoon beter is dan vorig jaar. Speelde hij tegen CSKA niet op rechts de laatste keer, Moreno stond toen toch links?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond Brenet zijn wedstrijden op links beter dan op rechts. Maar buiten dat maakt hij er een knap seizoen van. En logisch dat Willems straks gewoon op links gaat
Robbengodquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267585
Robben was tussen 2002 en 2004 actief in Eindhoven en hij zegt nog steeds fan te zijn van de club. “Daarom is het ook geweldig dat ze doorgaan in de Champions League”, vindt de bijna 32-jarige ster van der Rekordmeister. “Het is alleen jammer dat we elkaar niet geloot hebben”, voegt hij er met een gulle lach aan toe.
Het bereiken van de achtste finales door PSV is volgens Robben het toonbeeld van hoe Nederlandse clubs zich zouden moeten weren op Europees niveau. “Het draait uiteindelijk allemaal om resultaat en dat hoeft niet per se saai te zijn. Ik neem er mijn petje voor af hoe PSV zich geen gepresenteerd. Ik kan er als buitenstaander niet veel over zeggen, maar ik denk dat Cocu daar heel belangrijk in is. Hij weet wat er in het topvoetbal wordt gevraagd.”
Absoluut, als je die goals ook ziet die hij maakte bij PSV. Je kunt van zijn carričre een top 100 goals kunnen maken en goal nummer 100 zou nog steeds een wereldgoal zijn. (zelfde geldt voor RVP en Sneijder, maar weet dat je daar iets minder fan van bent)quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Robbengod![]()
Beste speler van deze eeuw bij PSV. Misschien wel de beste van de Eredivisie sinds de eeuwwisseling.
Ik vind de kwaliteit van zijn goals niet zo relevantquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Absoluut, als je die goals ook ziet die hij maakte bij PSV. Je kunt van zijn carričre een top 100 goals kunnen maken en goal nummer 100 zou nog steeds een wereldgoal zijn. (zelfde geldt voor RVP en Sneijder, maar weet dat je daar iets minder fan van bent)
Denk dat je dit filmpje met al zijn PSV-goals al weleens gezien hebt, maar ik vind het nog steeds het beste filmpje van PSV tv. Prima youtube-kanaal trouwens.
ja, toen kwam hij totaal niet uit de verfquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brenet heeft zich gewoon sterk ontwikkelt, ik verwacht eigenlijk dat hij nu op rechts ook gewoon beter is dan vorig jaar. Speelde hij tegen CSKA niet op rechts de laatste keer, Moreno stond toen toch links?
Geld zat johquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lozano zou een fantastische aankoop zijn, maar 7 miljoen (bedrag dat wordt genoemd) is wel heel veel geld voor een positie waar je dit jaar al iemand voor hebt gekocht....ook al speelt die speler daar niet best.
Vorig jaar was de interesse er ook al trouwens, dus heel gek zou het niet zijn. Is ook meer een klassieke buitenspeler dan Pereiro, maar volgens mij wel alleen op rechts.
Op het moment dat je als supporter op de tribune zit, is het inderdaad gewoon belangrijk dat je veel en op het juiste moment scoort. (heeft hij genoeg gedaan, belachelijk veel belangrijke goals voor Bayern in de CL gemaakt en ook een paar voor Oranje. Helaas dat laatste te weinig) Maar voor een echt legendarische status en om te zorgen dat je over 20 jaar ook nog herinnerd wordt moet je ook gewoon een aantal wereldgoals maken. En dat heeft hij genoeg gedaan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit van zijn goals niet zo relevant
De aantallen en de momenten waarop wel
Ik ben erg trots op alledrie, vind het moeilijk om een keus te maken. Van Persie de mooiste voetballer met de mooiste techniek, Sneijder de man die altijd beslissend was in Oranje en de man van de keiharde afstandsschoten en Robben onze meest succesvolle en meest constante speler sinds Van Basten. Alledrie paradepaardjes.quote:Prachtvoetballer natuurlijk, maar dat vind ik ook van van Persie en Sneijder, maar die hebben veel korter gepiekt en zijn veel minder de superprof die Robben wel is.
En zijn persoonlijkheid staat me ook meer aan, maar dat is omdat ik meer van het 'doe maar gewoon normaal' ben. Het is een fijne, normale vent.
Jammer dat zijn (spiritueel) opvolger, de nog talentvollere Jordi Hoogstrate, zo ongelooflijk veel pech had met blessures (en depressies).quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Op het moment dat je als supporter op de tribune zit, is het inderdaad gewoon belangrijk dat je veel en op het juiste moment scoort. (heeft hij genoeg gedaan, belachelijk veel belangrijke goals voor Bayern in de CL gemaakt en ook een paar voor Oranje. Helaas dat laatste te weinig) Maar voor een echt legendarische status en om te zorgen dat je over 20 jaar ook nog herinnerd wordt moet je ook gewoon een aantal wereldgoals maken. En dat heeft hij genoeg gedaan.
[..]
Ik ben erg trots op alledrie, vind het moeilijk om een keus te maken. Van Persie de mooiste voetballer met de mooiste techniek, Sneijder de man die altijd beslissend was in Oranje en de man van de keiharde afstandsschoten en Robben onze meest succesvolle en meest constante speler sinds Van Basten. Alledrie paradepaardjes.
Persoonlijkheid is van Robben inderdaad het best. Echte topsportmentaliteit.
Opvolger? Hoogstrate komt uit hetzelfde jaar als Robbenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jammer dat zijn (spiritueel) opvolger, de nog talentvollere Jordi Hoogstrate, zo ongelooflijk veel pech had met blessures (en depressies).
Hij tekende een jaar later bij PSV dan Robben maar startte allebei in 2002, vandaar spiritueel opvolger, maar ik bedoel dat wat met een knipoog. Waren ook ongeveer even duur, maar Hoogstrate was een middenvelder.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opvolger? Hoogstrate komt uit hetzelfde jaar als RobbenKan me daar vaag nog wel iets van herinneren, maar lijkt me niet dat hij talentvoller was dan Robben.
Heb naar aanleiding van jouw opmerking meteen even een paar filmpjes gekeken en artikeltjes gelezen over hem. Interessant verhaal. En inderdaad, juist zijn mentaliteit heeft hem in dit geval in de weg gezeten lijkt het. Té graag willen en daardoor juist blokkeren.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij tekende een jaar later bij PSV dan Robben maar startte allebei in 2002, vandaar spiritueel opvolger, maar ik bedoel dat wat met een knipoog. Waren ook ongeveer even duur, maar Hoogstrate was een middenvelder.
Die jongen had verschrikkelijk veel talent. Echt onwaarschijnlijk, maar het voorbeeld van dat talent ook als je hard werkt geen garantie is. Wat een pech, een lichaam (en een geest) dat gewoon niet geschikt was voor topsport.
Echt heel zonde.
Het interview komt van PSV tv maar is op youtube nog niet te vinden, dus ik moet even kijken wat hij precies echt gezegd heeft. Maar kan me niet voorstellen dat hij teruggaat naar PSV, de passie voor Groningen zit nog wel iets dieper.quote:Overigens, het mooiste van het Robben interview wat je aanhaalt is dat hij serieus in overweging neemt om na komend seizoen naar PSV terug te keren. Al zegt hij het wel heel cryptisch.
Euh, ik doe niet aan allertijden. Mijn telling begint sowieso in '88. Om twee redenen, ik baseer me niet op overlevering/videobeelden op dit punt en vanaf '88 begint mijn voetbalherinnering. Daarbij vind ik eigenlijk dat het spel ook sindsdien al zo veranderd is dat spelers onvergelijkbaar zijn. Het sprookje dat een Cruijff, vd Kuylen nu ook per definitie topspelers zouden zijn geloof ik niet. Dat geldt zelfs voor een Koeman of van Basten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb naar aanleiding van jouw opmerking meteen even een paar filmpjes gekeken en artikeltjes gelezen over hem. Interessant verhaal. En inderdaad, juist zijn mentaliteit heeft hem in dit geval in de weg gezeten lijkt het. Té graag willen en daardoor juist blokkeren.
[..]
Het interview komt van PSV tv maar is op youtube nog niet te vinden, dus ik moet even kijken wat hij precies echt gezegd heeft. Maar kan me niet voorstellen dat hij teruggaat naar PSV, de passie voor Groningen zit nog wel iets dieper.
Hij wordt trouwens al bijna 32, damn. Wat zullen we hem gaan missen over een paar jaar. Staat hij in jouw top 3 Nederlandse spelers aller tijden?
Kan ik me uitstekend in vinden. Ik neem ook alleen voetballers van na 1990 mee in mijn beoordeling. Denk zelfs dat Pelé moeite zou hebben gehad in de eredivisie van nu, maar dat baseer ik dus op de beelden die ik van hem gezien heb. (ik baseer me dus wel op videobeelden, sorry) Denk dat ongeveer 0,0001 procent van de Nederlanders Pelé in levende lijve hebben zien spelen, dus ook zij baseerden zich in de jaren 60 op videobeelden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh, ik doe niet aan allertijden. Mijn telling begint sowieso in '88. Om twee redenen, ik baseer me niet op overlevering/videobeelden op dit punt en vanaf '88 begint mijn voetbalherinnering. Daarbij vind ik eigenlijk dat het spel ook sindsdien al zo veranderd is dat spelers onvergelijkbaar zijn. Het sprookje dat een Cruijff, vd Kuylen nu ook per definitie topspelers zouden zijn geloof ik niet. Dat geldt zelfs voor een Koeman of van Basten.
Robben 100 procent onze beste buitenspeler die we ooit gehad hebben. Beter dan Overmars, Rensenbrink en al die andere toppers. Denk ook wel beste aanvaller ja. Als je hem in de spits zou zetten zou hij er meer dan Van Persie hebben gemaakt in oranje.quote:Dat gezegd hebbende, ik heb niet een specifieke top 3, omdat ik vind dat je spelers zoveel mogelijk op positie of minimaal per linie moet vergelijken. Dat Robben dan een top 3 aanvaller is lijkt me helder. Top 1 zelfs, lijkt me.
Droom jequote:Owja, twee jaartjes PSV nog en dan afbouwen bij Groningen. Daarna bij PSV in de staff.
als hij nou over een jaartje of 2 weer terug komt naar PSVquote:
Nopequote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
als hij nou over een jaartje of 2 weer terug komt naar PSV![]()
![]()
Heeft Arjen ooit gezegd dat hij zoals van bommel bij PSV wilt eindigen?
Hij is vooral Groningen supporter natuurlijk. Contract bij Bayern loopt af in de zomer van 2017, dan is hij 33,5.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nope
Zou wel leuk zijn en vooral inspirerend voor jonge jongens
als hij daar nog zin in heeft, hij lijkt me niet het type daarvoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is vooral Groningen supporter natuurlijk. Contract bij Bayern loopt af in de zomer van 2017, dan is hij 33,5.
Afhankelijk van zijn fysieke staat en hoe hij zijn eigen capaciteiten dan nog kan inschatten is er natuurlijk een kleine kans dat hij nog 1 of 2 jaar op het niveau top-Eredivisie mee kan.
Maar hij wil natuurlijk op zo'n hoog mogelijk niveau presteren, betwijfel of hij echt terug wilt gaan als speler naar Groningen, maar zelfs voor PSV is het maar de vraag, en zelfs dan, de man van glas, wanneer niet geblesseerd ontzettend waardevol, maar anders moet je twee volwaardige spelers op zijn positie hebben staan voor het geval dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is vooral Groningen supporter natuurlijk. Contract bij Bayern loopt af in de zomer van 2017, dan is hij 33,5.
Afhankelijk van zijn fysieke staat en hoe hij zijn eigen capaciteiten dan nog kan inschatten is er natuurlijk een kleine kans dat hij nog 1 of 2 jaar op het niveau top-Eredivisie mee kan.
Hij heeft het in het verleden wel eens gehad over afbouwen bij Groningen, waarbij hij aangaf dat het dan wel een meerwaarde moest zijn voor het team. Ik kan het interview niet terugvinden, maar sowieso weet je nooit of iemand daar op het moment nog zo over denkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij daar nog zin in heeft, hij lijkt me niet het type daarvoor.
Het is eeuwig zonde dat hij zoveel met blessures heeft geworsteld en in het begin van zijn carričre zo zelfzuchtig en soms ronduit onsportief was. Beide zijn altijd aan hem blijven kleven. Maar zonder twijfel de beste Nederlandse voetballer van zijn generatie en bij vlagen top 3 van de wereld.quote:Verder over z'n kwaliteiten, sowieso de beste NLer van zijn generatie, vergelijken met andere generaties blijft altijd moeilijk maar ik kan me niet zo snel een speler op Messi na bedenken die sneller was/is met de bal aan de voet
Misschien wil hij wel helemaal geen coach worden. Of heeft PSV dan een andere coach die goed presteert. Zoveel factoren in dat verhaal....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:12 schreef Kissinger89 het volgende:
Mocht Robben ooit een topcoach worden hoeven we ons ook niet al te veel zorgen te maken, natuurlijk begint hij bij Groningen maar net als Hiddink bij De Graafschap zal hij dan alsnog terug naar PSV verkassen op een bepaald moment, dat is immers de echte top in Nederland.
Precies, daarom ook het woord mocht, maar ik denk dat Robben gedreven genoeg is om het te proberen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel helemaal geen coach worden. Of heeft PSV dan een andere coach die goed presteert. Zoveel factoren in dat verhaal....
Onsportief? Ik doe niet moeilijk over een schwalbe op z'n tijd, alles doen om te winnen. Bovendien zijn de mensen die daarover zeuren zelf meestal de grootste cheaters die er zijn. (Engelsen en Spanjaarden met name)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft het in het verleden wel eens gehad over afbouwen bij Groningen, waarbij hij aangaf dat het dan wel een meerwaarde moest zijn voor het team. Ik kan het interview niet terugvinden, maar sowieso weet je nooit of iemand daar op het moment nog zo over denkt.
Overigens zijn er legio voorbeelden van spelers die terugkomen als het te laat is, omdat ze hun eigen niveau overschatten of het niveau in Nederland onderschatten. Nou verwacht ik dat eerlijk gezegd bij Robben niet zo snel, maar toch.
[..]
Het is eeuwig zonde dat hij zoveel met blessures heeft geworsteld en in het begin van zijn carričre zo zelfzuchtig en soms ronduit onsportief was. Beide zijn altijd aan hem blijven kleven. Maar zonder twijfel de beste Nederlandse voetballer van zijn generatie en bij vlagen top 3 van de wereld.
Niemand.quote:Qua status en impact vraag ik me af wie er, na de periode Cruijff, meer impact heeft gemaakt voor het Nederlandse voetbal dan Robben.
Maar door die vele blessures kan het goed zijn dat hij langer constant had kunnen presteren. Zeker twee seizoenen terug had hem dat de gouden bal op kunnen leveren als hij toen het hele jaar zo goed was geweest. Bovendien had hij met minder blessures (zeker in zijn jonge jaren) misschien wel een nog grotere ontwikkeling doorgemaakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Onsportief? Ik doe niet moeilijk over een schwalbe op z'n tijd, alles doen om te winnen. Bovendien zijn de mensen die daarover zeuren zelf meestal de grootste cheaters die er zijn. (Engelsen en Spanjaarden met name)
Wat betreft blessures: hij heeft veel gemist maar in de grote wedstrijden en op toernooien was hij altijd van de partij. In de tweede seizoenshelft was hij bij bayern altijd fit. (Behalve vorig jaar dan) Weet dus niet of het qua status heel veel uitgemaakt had.
[..]
Niemand
Robben lijkt me geen type wat later op het veld gaat staan. Lijkt me meer iemand die een of andere managementfunctie pakt bij een club.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel helemaal geen coach worden. Of heeft PSV dan een andere coach die goed presteert. Zoveel factoren in dat verhaal....
Klopt wel ja. In zijn Chelseatijd waren rvp en robben trouwens behoorlijk vergelijkbaar. Slalomden en kapten verdedigers uit alsof het niets was. Robben heeft zijn speelstijl enorm aangepast door de jaren heen. Robben stond toen nog vaker op links. Ben ervan overtuigd dat er betere filmpjes van zijn, maar dit is alles wat ik kon vinden. (kutkwaliteit)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar door die vele blessures kan het goed zijn dat hij langer constant had kunnen presteren. Zeker twee seizoenen terug had hem dat de gouden bal op kunnen leveren als hij toen het hele jaar zo goed was geweest. Bovendien had hij met minder blessures (zeker in zijn jonge jaren) misschien wel een nog grotere ontwikkeling doorgemaakt.
Hij heeft in periodes dat jonge spelers moeten spelen om beter te worden toch vaak in de lappenmand gezeten.
Ik zou bij vertrek van Cocu de komende 10 jaar voor Faber kiezen. Laat die Robben maar lekker Groningen doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:12 schreef Kissinger89 het volgende:
Mocht Robben ooit een topcoach worden hoeven we ons ook niet al te veel zorgen te maken, natuurlijk begint hij bij Groningen maar net als Hiddink bij De Graafschap zal hij dan alsnog terug naar PSV verkassen op een bepaald moment, dat is immers de echte top in Nederland.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 21:24:22Gianluca Scamacca vergeet deze avond in Venlo nooit. Het debuut van de Italiaan als profvoetballer, bij Jong #PSV https://t.co/yPvLzARtFz reageer retweet
Zijn foto's van het trainingsveld zijn mooier.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit nog een van zijn betere foto's is.
Tegen Venlo je prof debuut maken. Wat een hoogtepunt in je leven moet dat zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:26 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 21:24:22Gianluca Scamacca vergeet deze avond in Venlo nooit. Het debuut van de Italiaan als profvoetballer, bij Jong #PSV https://t.co/yPvLzARtFz reageer retweet
Dat, en io verwacht een open wedstrijd waarin Twente niet achterover leunt. Dan heb je gewoon meer aan de snelheid van Narsingh dan aan nog een speler die het centrum in trekt vanaf de flank.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:31 schreef HetBrabandertje het volgende:
Op basis van de wedstrijd vorige week een terechte beslissing.
Hij schijnt flinkt getrained te hebben met Ruud en Nilis.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Narsingh heeft zich wel prima herpakt nadat 'ie uit de basis was gespeeld. Oogt ook veel frisser en speelt met meer zelfvertrouwen.
Als hij maar door blijft trainenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Hij schijnt flinkt getrained te hebben met Ruud en Nilis.
Sommige ballen kwamen ook niet echt goed aan.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:22 schreef Kissinger89 het volgende:
Prima wedstrijd over het algemeen, maar De Jong lijkt een beetje uit vorm, dat is spijtig.
Klopt maar in de eerste helft zeker toch wat Goede kansen gemist.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sommige ballen kwamen ook niet echt goed aan.
Het is geen computerspel.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hendrix wel weer matig. Aub vervangen, ziyech kopen.
Nilis en Zenden, verder correct.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:26 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Hij schijnt flinkt getrained te hebben met Ruud en Nilis.
Die is ook gewoon niet zo heel goed. Als je de kans hebt op Ziyech moet je die nemen geldt voor zowel Ajax en PSV je koopt dan gewoon het kampioenschap en de daarbij behorende doekoes in de CLquote:Op zondag 24 januari 2016 16:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hendrix wel weer matig. Aub vervangen, ziyech kopen.
Haha.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is ook gewoon niet zo heel goed. Als je de kans hebt op Ziyech moet je die nemen geldt voor zowel Ajax en PSV je koopt dan gewoon het kampioenschap en de daarbij behorende doekoes in de CL
Hij lacht je, volledig terecht, uit. Voornamelijk vanwege je Playstation-benadering van de echte voetbalwereld, vermoed ik.quote:
Maher verkopen voor 15 miljoen en dan beide eerst in de media het hoofd op hol maken zodat ze voor een appeltje en een eitje op te halen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vraag ik me af of die Janssen nog een stap kan maken. Kon zich tegen Feyenoord lekker opladen omdat ze hem daar uit de jeugd hebben gegooid. Ik vind hem vaker matig dan echt goed.
quote:Op zondag 24 januari 2016 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maher verkopen voor 15 miljoen en dan beide eerst in de media het hoofd op hol maken zodat ze voor een appeltje en een eitje op te halen zijn.Feyenoord heeft hem helemaal niet uit de jeugd gegooid, hij was juist klaar in de jeugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vraag ik me af of die Janssen nog een stap kan maken. Kon zich tegen Feyenoord lekker opladen omdat ze hem daar uit de jeugd hebben gegooid. Ik vind hem vaker matig dan echt goed.
Hij denkt daar zelf anders over.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft hem helemaal niet uit de jeugd gegooid, hij was juist klaar in de jeugd.
Hendrix kan er niks van idd. Ff 15 mil aftikken voor ziyech.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is ook gewoon niet zo heel goed. Als je de kans hebt op Ziyech moet je die nemen geldt voor zowel Ajax en PSV je koopt dan gewoon het kampioenschap en de daarbij behorende doekoes in de CL
Zou juist perfect passen in een countersysteem. Misschien wat voor Ajax?quote:
Serieus ja? 38%? Dat heeft zelfs PSV vorig jaar niet voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Hij past idd perfect bij Ajax, als je gisteren zag dat Ajax 38% balbezit had THUIS, dat is hetzelfde als met Twente, dus qua spel zal het niet uitmaken dan.
He is backquote:Op zondag 24 januari 2016 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
Wel leuk, die pot tegen Twente. Ook leuk voor die Willems en Jodenzoon.
Wat zag die Willems er trouwens belachelijk uit met die snor en die ronde bril
Waarom niet?quote:Op zondag 24 januari 2016 19:40 schreef Buitendam het volgende:
Hopelijk is Brands al héél druk bezig met een vervanger voor Guardado. Die speelt volgend seizoen niet meer voor ons.
Die had al verkocht kunnen zijn. Koos vrij bewust voor Nederland. Zou hij niet nog één jaartje houdbaar zijn (je zou er met Brands haast in gaan geloven)quote:Op zondag 24 januari 2016 19:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Omdat die voor heel veel pesos weggekocht gaat worden
Vilhena.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:40 schreef Buitendam het volgende:
Hopelijk is Brands al héél druk bezig met een vervanger voor Guardado. Die speelt volgend seizoen niet meer voor ons.
Gratis he. Kun je een gokje wagen.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Dat zou me een domme koop zijn joh.
Die gaat niet bij PSV tekenen als hij in het buitenland kan cashen. Of Brands moet weer zo'n geil verhaaltje vertellen.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gratis he. Kun je een gokje wagen.
Wat een gebrek aan vertrouwen in Brands.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onhoudbaar. En hij doet het zichtbaar grotendeels op 80%
Ik zie hem graag komen. Ben altijd een fan geweest. Maar dat is eerlijk gezegd wat gekleurd door het EKu17 in 2011. Speelde die als jongste speler de pannen van het dak.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gaat niet bij PSV tekenen als hij in het buitenland kan cashen. Of Brands moet weer zo'n geil verhaaltje vertellen.
Ik heb steeds gemeend dat hij gewoon tot zijn 32e bij PSV zou blijven en daarna terug naar Mexico zou gaan. Menig interview waar hij aangeeft het zo enorm naar zijn zin te hebben. Maar nu zag ik een interview waar hij toch iets anders zegt.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onhoudbaar. En hij doet het zichtbaar grotendeels op 80%
Of badderharing. Heeft betaald voetbal gespeeld en verdoet nu zijn tijd op het fokforum.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie hem graag komen. Ben altijd een fan geweest. Maar dat is eerlijk gezegd wat gekleurd door het EKu17 in 2011. Speelde die als jongste speler de pannen van het dak.
Aan de andere kant was 2 jaar daarvoor Isoufi ook een enorme held en die speelt nu ergens bij de amateurs.
Ach, jij post hier vaker. Wat is jouw excuus?quote:Op zondag 24 januari 2016 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Of badderharing. Heeft betaald voetbal gespeeld en verdoet nu zijn tijd op het fokforum.
Wat je gratis noemt. Hij wilde van Feyenoord 750.000 euro gaan verdienen toen ik niet eens in de basis stond.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gratis he. Kun je een gokje wagen.
Nooit verder gekomen dan de zaterdagamateurs.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, jij post hier vaker. Wat is jouw excuus?
Heb jij ook betaald voetbal gespeeld ja?quote:Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat je gratis noemt. Hij wilde van Feyenoord 750.000 euro gaan verdienen toen ik niet eens in de basis stond.
Nog steeds. Ik mag elk seizoen 2 paar voetbalschonen declarerenquote:Op zondag 24 januari 2016 20:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heb jij ook betaald voetbal gespeeld ja?
Ach, dat is toch prima. Niets om je voor te schamen, hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit verder gekomen dan de zaterdagamateurs.
Net zoals posten op een FOK! forumquote:Op zondag 24 januari 2016 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, dat is toch prima. Niets om je voor te schamen, hoor.
Caland denkt daar anders over, hij vindt dat hij zijn leven hier vergooid.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Net zoals posten op een FOK! forum
Eensquote:Op zondag 24 januari 2016 20:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Caland denkt daar anders over, hij vindt dat hij zijn leven hier vergooid.
Ach, tijdens de wedstrijden zit ik nu in ieder geval weer in het stadion. Kan ik van veel andere 'supporters' hier niet zeggen. En binnenkort overdag weer aan het werk. Dan zal het posten wel minder worden, gelukkig voor jou en vele anderen.quote:
Ricky - Genotquote:Op zondag 24 januari 2016 20:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, tijdens de wedstrijden zit ik nu in ieder geval weer in het stadion. Kan ik van veel andere 'supporters' hier niet zeggen. En binnenkort overdag weer aan het werk. Dan zal het posten wel minder worden, gelukkig voor jou en vele anderen.
Gezonde mensen die de hele dag op Fok! zitten hebben toch iets sneus, vooral als ze 's ochtends ook nog hun mede-forumgenoten een goedemorgen gaan wensen.quote:
Dat zijn die typische VBL SC posters die buiten FOK om geen leven hebben.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gezonde mensen die de hele dag op Fok! zitten hebben toch iets sneus, vooral als ze 's ochtends ook nog hun mede-forumgenoten een goedemorgen gaan wensen.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
Je UI speelde vrij aardig.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Goede discussie. Lekker kort ook. Krijg een beetje een pot verwijt de ketel gevoel hiero.
Maargoed.. heb me eigenlijk wel vermaakt vanmiddag. Elk balcontact van Guardado was weer een genot om naar te kijken. Jammer van de kou en het nonchalante verdedigen, hulde voor het gratisch bier. Koekoek!
quote:Op zondag 24 januari 2016 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gezonde mensen die de hele dag op Fok! zitten hebben toch iets sneus, vooral als ze 's ochtends ook nog hun mede-forumgenoten een goedemorgen gaan wensen.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
Mooi, mijn autistische zelf kon jouw hipster gedrag al niet hendelen.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, tijdens de wedstrijden zit ik nu in ieder geval weer in het stadion. Kan ik van veel andere 'supporters' hier niet zeggen. En binnenkort overdag weer aan het werk. Dan zal het posten wel minder worden, gelukkig voor jou en vele anderen.
Beetje slap begonnen en twente begon sterk, Twente combineerde eigenlijk verrassend redelijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:11 schreef rubbereend het volgende:
mooie overwinning maar toch weer jezelf twee keer in de problemen brengen en Twente in het zadel helpen, dat moet er echt uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |