Hup hup naar boven. Allang bedtijd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:42 schreef Euribob het volgende:
Wat is dit voor langejan vs homo fittie?
Hoop van niet zeg. Moet zo nog een tentamen knallen.quote:
's avonds?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoop van niet zeg. Moet zo nog een tentamen knallen.
You snooze you lose.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Mijn TT was te lang en toen bedacht ik niet snel genoeg een nieuwe.
Ik weet het niet. Euribob kan niet twee zinnen tegen me praten zonder de PVV erbij te halenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:36 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor kinderen voor kinderen fittie?
Stem jij PVV?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Euribob kan niet twee zinnen tegen me praten zonder de PVV erbij te halen
Neequote:
Hihi. 1/10quote:
Nou en.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Das geen tentamen maar een tienprocents-tussentoetsje.
Lekker uitrekenen of de mensen met of zonder diploma betere werknemers zijn voor een winstmaximaliserend bedrijf.quote:
Dat zijn ze vaak wel, mits ze bedrijfskleding moeten dragen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker uitrekenen of de mensen met of zonder diploma betere werknemers zijn voor een winstmaximaliserend bedrijf.
Weihenstephaner is lekkerder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Thuis uiteraard. Voordat het geteisem binnenstormt.
Whehe. Maar voor de bonuspunten ook nog even het indifferentieniveau uitrekenen he.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zijn ze vaak wel, mits ze bedrijfskleding moeten dragen.
Ach, het is zo zonde als verder blijkbaar wel enigszins functionerende vwo'ers dergelijke gedachtes hebben. Zo'n achterstand halen ze maar zelden in.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Maak niet uit joh, iedereen is hier welkom. Ook PVV'ers.
haha.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat hoor je mijn soort nou nooit zeggen.
Niet nodig. Ik haal die tien toch wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Maar voor de bonuspunten ook nog even het indifferentieniveau uitrekenen he.
Met GroenLinks of PvdA ben je nog verder van huis hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, het is zo zonde als verder blijkbaar wel enigszins functionerende vwo'ers dergelijke gedachtes hebben. Zo'n achterstand halen ze maar zelden in.
Nee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef Heilwasser het volgende:
Dat gezeur over Steurgod en die lullo is ook weer een non-issue van de hoogste orde.
Haha, nee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Met GroenLinks of PvdA ben je nog verder van huis hoor
U mag raden welke politieke partij deze training aanbiedt, kennelijk om te leren hoe je gesprekken moet aangaan met echte mensen.quote:Training ‘Gesprek op straat’
Via onderstaand formulier kun je je opgeven voor een training ‘Gesprek op straat’ bij jou in de regio. Enkele dagen voorafgaand aan de training ontvang je aanvullende informatie.
Ik wil bolletje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Kaas- het volgende:
Euribob wil natuurlijk Hans Spekman als premier. Die zal Nederland redden.
Iets met Partij van de Algemene domme uitspraken/ideeën zoals etnisch monopolie op geweld.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
Partij van de Afbraak
Of was het Allochtonen?
In ieder geval geen goede partij.
Piratenpartij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
U mag raden welke politieke partij deze training aanbiedt, kennelijk om te leren hoe je gesprekken moet aangaan met echte mensen.
Bekt toch minder lekker.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Iets met Partij van de Algemene domme uitspraken/ideeën zoals etnisch monopolie op geweld.
Het gaat toch om de inhoudquote:
Mietje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Mijn TT was te lang en toen bedacht ik niet snel genoeg een nieuwe.
Vraag om een vrijwillige ban om je te kunnen richten op je tentamens. Lijkt me voor iedereen prettiger.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik zit midden in mijn tentamenweek, maar ik kan mijn kop er niet bijhouden, want ik moet nog steeds een beetje huilen om de misgelopen liefde van mijn leven, dus ben ik hier maar een beetje penetrant aan het doen, excuses.
Penetrant doen met Bobje. Ik vind het dubieus.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik zit midden in mijn tentamenweek, maar ik kan mijn kop er niet bijhouden, want ik moet nog steeds een beetje huilen om de misgelopen liefde van mijn leven, dus ben ik hier maar een beetje penetrant aan het doen, excuses.
Lost het liefdesverdriet nog niet opquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag om een vrijwillige ban om je te kunnen richten op je tentamens. Lijkt me voor iedereen prettiger.
Daar moest ik ook aan denken toen ik het las.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:16 schreef Monolith het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)htelingendebat.dhtml
Ik ken wel zo'n echokamer hier net om de hoek.
Voor een paar dagen slechts neem ik aan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:18 schreef Disana het volgende:
En toen moest ik aan KoosVogels denken, en zocht ik hem op, en zag ik dat hij alweer een ban heeft.
Hopelijk wel, met dit nieuwe beleid.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor een paar dagen slechts neem ik aan.
Over een paar dagen denk je alweer aan andere grietjes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef KetchupFTW het volgende:
De firma 'open deur' meldt zich?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:16 schreef Monolith het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)htelingendebat.dhtml
Ik ken wel zo'n echokamer hier net om de hoek.
Allemaal heerlijk. Uberhaupt ben ik wel fan van bieren die tarwe als hoofdingredient hebben ipv gerst. Toch een compleet andere smaak.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Paulaner. Of een lokale Weizen, die zijn vaak ook erg fijn.
Ach, kop op. Als het echt de liefde van je leven was doet het nog 70 jaar pijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Slechts 70 jaar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, kop op. Als het echt de liefde van je leven was doet het nog 70 jaar pijn.
Met optimistische levensverwachting.quote:
O nee, ik ga nog teveel met haar om daarvoor. Moest al bijna iedere dag aan der denken maandenlang en nu ik weet dat het wederzijds was (of is?) heb ik het er nog moeilijker meequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Over een paar dagen denk je alweer aan andere grietjes.
Waarom praat je niet met haar? Is dat vanwege die nieuwe vriend?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
O nee, ik ga nog teveel met haar om daarvoor. Moest al bijna iedere dag aan der denken maandenlang en nu ik weet dat het wederzijds was (of is?) heb ik het er nog moeilijker mee.
Wat bedoel je? Praten over hoe ik over haar voel of praten in het algemeen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom praat je niet met haar? Is dat vanwege die nieuwe vriend?
Vertel het haar. Als je iemand leuk vindt is dat laten weten altijd de beste optie. Nou ja, bijna altijd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
O nee, ik ga nog teveel met haar om daarvoor. Moest al bijna iedere dag aan der denken maandenlang en nu ik weet dat het wederzijds was (of is?) heb ik het er nog moeilijker mee.
Haar vertellen wat je voor haar voelt. Als je haar dat vertelt, geef je haar een keus.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Praten over hoe ik over haar voel of praten in het algemeen?
Mogelijk. Vervolgens lekker samen in bad. En nog meer details waar niemand blij van wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef GSbrder het volgende:
Over gevoelens gesproken, is betyar al hertrouwd?
Ik twijfel tussen Thieme, Klaver en Bosma.quote:
Voor in bad?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Thieme, Klaver en Bosma.
Voor in bad natuurlijk die Mocro-voorzitter.quote:
Ze weet het al. We zaten laatst te Skypen (ik had daarvoor haar al eens verteld dat ik haar erg leuk vond, toen ze dat vriendje dus al had) toen ze me vroeg waarom ik haar niet gewoon heb gevraagd en dat ze graag met me op een date was gegaan. Ik hoorde de teleurstelling in haar stemquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Haar vertellen wat je voor haar voelt. Als je haar dat vertelt, geef je haar een keus.
Even relativeren: zij is net zo jong als jij. Relaties op die leeftijd houden vrijwel nooit stand. Jij krijgt dan je kans nog wel, zeker als ze inderdaad teleurgesteld was zoals je denkt. Zorg dat jij de perfecte jongen voor haar blijft en heb geduld.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze weet het al. We zaten laatst te Skypen (ik had daarvoor haar al eens verteld dat ik haar erg leuk vond, toen ze dat vriendje dus al had) toen ze me vroeg waarom ik haar niet gewoon heb gevraagd en dat ze graag met me op een date was gegaan. Ik hoorde de teleurstelling in haar stem.
Nu heeft ze sinds een maand een vriendje en het pijnigt me elke keer om er aan te denken dat ik dat had kunnen zijn. Ze heeft volgens mij mij ook eerst meegevraagd op vakantie (met een aantal vriendinnen van haar), in plaats van haar vriendje dus ik heb nog een vrij groot vermoeden dat het wat kan worden tussen ons, als ze dat vriendje maar niet had.
Misschien kan ik Kaas- wel inhuren om hem te vermoorden of de zijne te maken; ik had hiervoor namelijk altijd het vermoeden dat hij een beetje homo was. Zo niet, dan denk ik dat ik wacht tot het stukloopt, want die lul heeft al een aantal keren tegen der gelogen over een vrij serieus onderwerp.
Oké, maar heb je haar ook al gevraagd of ze jouw vriendin wil worden? Een maand verkering is niet lang.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze weet het al. We zaten laatst te Skypen (ik had daarvoor haar al eens verteld dat ik haar erg leuk vond, toen ze dat vriendje dus al had) toen ze me vroeg waarom ik haar niet gewoon heb gevraagd en dat ze graag met me op een date was gegaan. Ik hoorde de teleurstelling in haar stem.
Nu heeft ze sinds een maand een vriendje en het pijnigt me elke keer om er aan te denken dat ik dat had kunnen zijn. Ze heeft volgens mij mij ook eerst meegevraagd op vakantie (met een aantal vriendinnen van haar), in plaats van haar vriendje dus ik heb nog een vrij groot vermoeden dat het wat kan worden tussen ons, als ze dat vriendje maar niet had.
Misschien kan ik Kaas- wel inhuren om hem te vermoorden of de zijne te maken; ik had hiervoor namelijk altijd het vermoeden dat hij een beetje homo was. Zo niet, dan denk ik dat ik wacht tot het stukloopt, want die lul heeft al een aantal keren tegen der gelogen over een vrij serieus onderwerp, maar voor hetzelfde geld duurt dat nog 5 jaar.
Dat vraag je iemand toch niet als diegene een relatie heeft?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar heb je haar ook al gevraagd of ze jouw vriendin wil worden? Een maand verkering is niet lang.
Ik vind dat je dat mag proberen, want als de relatie hecht is, vang je sowieso bot.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat vraag je iemand toch niet als diegene een relatie heeft?
Heb ik het vooralsnog toch langer volgehoudenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:18 schreef Disana het volgende:
En toen moest ik aan KoosVogels denken, en zocht ik hem op, en zag ik dat hij alweer een ban heeft.
Correct.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal heerlijk. Uberhaupt ben ik wel fan van bieren die tarwe als hoofdingredient hebben ipv gerst. Toch een compleet andere smaak.
Zeg dat nou niet!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb ik het vooralsnog toch langer volgehouden
Het ligt nog iets gecompliceerder dan dit, ik maak straks wel even een topic in R&Pquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat mag proberen, want als de relatie hecht is, vang je sowieso bot.
CUL hoop ik ook, ik schuif nu een AH maaltijdsalade naar binnen, dat is vast niet CUL-verantwoordquote:
Er zou een frisse wind door Fok gaan, met een gereviseerd banbeleid en een generaal pardon, en ik had daardoor de hoop dat Koos het langer vol zou houden. Maar kennelijk zijn de regels nog even streng en achtervolgt een reputatie je.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik maak me voorlopig geen illusies
Ik hoor daar anders alleen maar goede dingen over.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
CUL hoop ik ook, ik schuif nu een AH maaltijdsalade naar binnen, dat is vast niet CUL-verantwoord
Ach, of we het hier nou hebben over mijn liefdesleven of het kapsel van Geert wilders maakt ook niet echt uit.quote:
Ik maak me niet voor niets geen illusiesquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zou een frisse wind door Fok gaan, met een gereviseerd banbeleid en een generaal pardon, en ik had daardoor de hoop dat Koos het langer vol zou houden. Maar kennelijk zijn de regels nog even streng en achtervolgt een reputatie je.
Ach, het is makkelijk en voedzaam. Ben net thuis en had geen zin in kokenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor daar anders alleen maar goede dingen over.
Als je maar oppast met de dressing, die is vaak heel slecht.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik maak me niet voor niets geen illusies
[..]
Ach, het is makkelijk en voedzaam. Ben net thuis en had geen zin in koken
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik maak me niet voor niets geen illusies
[..]
Ach, het is makkelijk en voedzaam. Ben net thuis en had geen zin in koken
quote:
V&J is wel lekker stabiel onder VVD-bewind.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Volgt hier iemand vd steur / maatdebat nog?
Motie van wantrouwen zit er aan te komen.
Dit lijkt mij meer een persoonlijke opvattingen kwestie dan functioneren van venj zaak.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
V&J is wel lekker stabiel onder VVD-bewind.
Uitgelezen mogelijkheid om een beetje ongestoord met je piemel te gaan zitten spelen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:41 schreef Ryon het volgende:
Ik zit nu weer in de trein en heb de komende 40 minuten toch geen fuck te doen.
Eerste termijn was de moeite waard. Hij had het zwaar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:40 schreef Ryon het volgende:
Is dat van der steur debat moeite van het volgen waard? Of is het weer alleen de PVV die boos is?
De verwachte waarde van deze actie is echter wel vele malen hoger dan het niet doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vertel het haar. Als je iemand leuk vindt is dat laten weten altijd de beste optie. Nou ja, bijna altijd.
Gedaan. Nu heb ik ruzie met een conducteur. Wat nu?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uitgelezen mogelijkheid om een beetje ongestoord met je piemel te gaan zitten spelen.
Klinkt alsof er binnenkort dus nog een paar functies vrijkomen. Goed voor de doorstroom en werkgelegenheid.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eerste termijn was de moeite waard. Hij had het zwaar.
Cda, sp, d66 en gl los. Zeker van tongeren had goede strategie. Pvv was ook boos, maar niet veel gezien.
Motie van wantrouwen zit er in, meteen zien hoe strategisch partijen al bezig zijn met nieuwe verhouding en verkiezingen.
Overigens, mocht je ooit eens willen alle goodwill in no time kwijt te raken, huur die vvd woordvoerder in.
ambities?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klinkt alsof er binnenkort dus nog een paar functies vrijkomen. Goed voor de doorstroom en werkgelegenheid.
Pechtold zat bij DWDD om te praten overquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:40 schreef Ryon het volgende:
Is dat van der steur debat moeite van het volgen waard? Of is het weer alleen de PVV die boos is?
Verticaal opgeslagen brandhout!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pechtold zat bij DWDD om te praten overhouthakken
.
Het debat zal dus niet zo boeien.
Tegen een ministerpost zou ik geen nee zeggen. Woordvoerder worden is natuurlijk een leuke tweede.quote:
Dijkhoff noemde het nog een degradatie ten opzichte van Kamerlidquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tegen een ministerpost zou ik geen nee zeggen. Woordvoerder worden is natuurlijk een leuke tweede.
Oogcontact houden. Net als wilde honden, kunnen conducteurs daardoor geïntimideerd raken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gedaan. Nu heb ik ruzie met een conducteur. Wat nu?
Goede benaming van zo'n mal stuk hout met bladeren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verticaal opgeslagen brandhout!
Houthakken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:19 schreef 99.999 het volgende:
Dat type kloofbijl gebruiken wij ook. Erg fijn.
Haha, groot gelijk natuurlijk. Maar het is wel bevredigend als je uiteindelijk 's avonds bij het kampvuur zit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Houthakken.
Iets om rustig naar te kijken terwijl echte mannen willen laten zien hoe goed ze dat kunnen.
Sowieso een achterhaald concept. Maar goed, de roverheid heeft ook al vele decennia verzaakt te investeren in alternatieve energie-infrastructuren, met de roofinkomsten genaamd accijnzen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:31 schreef Kowloon het volgende:
Ironisch wel dat diesels, door diverse overheden in Europa flink gestimuleerd vanwege de lage uitstoot van koolstofdioxide, nu eigenlijk collectief veel te veel stikstofoxiden en fijn stof uit blijken te stoten. Tijd om de diesel in personenauto's weer uit te faseren.
Nou, elektrische auto vind ik anders nog steeds een erg matige actieradius hebben bij de betaalbare modellen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sowieso een achterhaald concept. Maar goed, de roverheid heeft ook al vele decennia verzaakt te investeren in alternatieve energie-infrastructuren, met de roofinkomsten genaamd accijnzen.
Klopt, ik doelde simpelweg op de misallocatie van schaarse middelen door een overheid.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou, elektrische auto vind ik anders nog steeds een erg matige actieradius hebben bij de betaalbare modellen.
Ik snap de nut van dit programma niet als het allemaal nep is tbh.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:08 schreef Ryon het volgende:
Ook al is het allemaal fake en gecast.
Met name Erik als bij de overheid werkzame arbeidseconoom is op voorhand al fantastisch.
De nut is om te zorgen dat kindertjes goed blijven opletten op school zodat ze later niet in de armoede belanden. Dat is de nut.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik snap de nut van dit programma niet als het allemaal nep is tbh.
Het, hetquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
De nut is om te zorgen dat kindertjes goed blijven opletten op school zodat ze later niet in de armoede belanden. Dat is de nut.
Zoals die mooie aardgasopbrengsten inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, ik doelde simpelweg op de misallocatie van schaarse middelen door een overheid.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:14 schreef KetchupFTW het volgende:
Verdomme ik ben hersendood door wiskunde okay.
Die TS is ook gewoon een zwakzinnig relitrolletje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / Rusland wil kussende homokoppels in openbaar verbieden
Dit topic.
Kowloon wat vind je van de reacties??
Mijn bijdrage is zeer politiek correct.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit topic.
Je denkt toch niet dat ik die reacties door ga lezen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit topic.
Kaas-, voor al uw rape-murders.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Misschien kan ik Kaas- wel inhuren om hem te vermoorden of de zijne te maken; ik had hiervoor namelijk altijd het vermoeden dat hij een beetje homo was. Zo niet, dan denk ik dat ik wacht tot het stukloopt, want die lul heeft al een aantal keren tegen der gelogen over een vrij serieus onderwerp, maar voor hetzelfde geld duurt dat nog 5 jaar.
Die bans lopen nu op en zijn aan het begin erg schappelijk qua lengte ervan. Iedereen staat weer aan het begin, zo ook Koos. Vind dat best wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zou een frisse wind door Fok gaan, met een gereviseerd banbeleid en een generaal pardon, en ik had daardoor de hoop dat Koos het langer vol zou houden. Maar kennelijk zijn de regels nog even streng en achtervolgt een reputatie je.
Dus Koos heeft al tig bans gehad in 20 dagen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die bans lopen nu op en zijn aan het begin erg schappelijk qua lengte ervan. Iedereen staat weer aan het begin, zo ook Koos. Vind dat best wel prima eigenlijk.
Kut, gemist.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pechtold zat bij DWDD om te praten overhouthakken
.
Het debat zal dus niet zo boeien.
Kowloon is toch ook voorstander van een homoverbod?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit topic.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dus Koos heeft al tig bans gehad in 20 dagen?
Wat denkt Kosmo wel niet; alsof jij voor het eerst in jaren buiten de SC een post op Fok gaat lezen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die reacties door ga lezen?
Ik vind het goed dat er nu meer transparantie is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die bans lopen nu op en zijn aan het begin erg schappelijk qua lengte ervan. Iedereen staat weer aan het begin, zo ook Koos. Vind dat best wel prima eigenlijk.
Ik heb net nog in het lek-topic gereageerd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat denkt Kosmo wel niet; alsof jij voor het eerst in jaren buiten de SC een post op Fok gaat lezen.
Uiteraard. Kort houden dat volk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kowloon is toch ook voorstander van een homoverbod?
En gaat over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:58 schreef Tchock het volgende:
Helft van de oppositie steunt een motie voor verbetering, helft een motie van wantrouwen, allebei niet gehaald.
Wat een nuttige exercitie.
quote:In het kantoor van Ahold in Zaandam is woensdagmiddag paniek ontstaan om een 'poederbrief' die was bezorgd.
Na de melding waren vier brandweerwagens uitgerukt en had de politie de omgeving afgezet. Tijdelijk mocht niemand het pand in of uit. Van een ontruiming was geen sprake. De brandweer was met een speciale eenheid in beschermende kleding het pand binnengegaan om metingen te verrichten.
Volgens een woordvoerder van de politie ging het om een pakketje van iemand die ontevreden was over de pannenkoekenmix en had de afzender geen kwaad in de zin.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:07 schreef Monolith het volgende:
Goeie handleiding weer:
http://mobile.nytimes.com(...)ruct-foreigners.html
Jezus Christus, als ze dat niet meer mag dan hoeven al die buitenlanders van mij ook niet meer.quote:
Lijken mij toch grotendeels tamelijk basale aspecten van een beschaafde omgang met elkaar. Als je dat al uit moet gaan leggen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:07 schreef Monolith het volgende:
Goeie handleiding weer:
http://mobile.nytimes.com(...)ruct-foreigners.html
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mogelijk. Vervolgens lekker samen in bad. En nog meer details waar niemand blij van wordt.
Ik snap dat ook niet. Vooral niet aan Syriërs, volgens mij komen die uit een best wel naar westers voorbeeld gevormde samenleving.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijken mij toch grotendeels tamelijk basale aspecten van een beschaafde omgang met elkaar. Als je dat al uit moet gaan leggen.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Vooral niet aan Syriërs, volgens mij komen die uit een best wel naar westers voorbeeld gevormde samenleving.
Neanderthalers hebben zich ook nooit weten te ontwikkelen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijken mij toch grotendeels tamelijk basale aspecten van een beschaafde omgang met elkaar. Als je dat al uit moet gaan leggen.
Tja, het staat al lang in hun volkslied.quote:Op donderdag 21 januari 2016 06:14 schreef Reya het volgende:
[..]
1933 komt weer akelig dichtbij, mensen
Je hebt het fout.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Vooral niet aan Syriërs, volgens mij komen die uit een best wel naar westers voorbeeld gevormde samenleving.
De ganse dag lesgeven aan havo- en mavopubers. Nu klep dicht.quote:Op donderdag 21 januari 2016 06:22 schreef Reya het volgende:
De hele dag training. Ik ben weer eens beklagenswaardig.
U bouwt aan de samenleving van morgen, moet u maar denken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 07:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De ganse dag lesgeven aan havo- en mavopubers. Nu klep dicht.
Of gewoon aan helemaal niets en de leerlingen zijn mijn lesstof binnen enkele uren weer vergeten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 07:13 schreef Reya het volgende:
[..]
U bouwt aan de samenleving van morgen, moet u maar denken.
Wat een mooi filosofisch vraagstuk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 07:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Of gewoon aan helemaal niets en de leerlingen zijn mijn lesstof binnen enkele uren weer vergeten.
Laat ze daar eerst maar eens serieus over nadenken. De laatste poging is al uitgelopen op een finale mislukking nog voordat het referendum daadwerkelijk is gehouden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:21 schreef Perrin het volgende:
Modernisering van het bestel
http://sargasso.nl/256527-2/#respond
Ze hebben natuurlijk dezelfde achterlijke normen en waarden als dat andere woestijnvolk, hoe heten ze ook alweer?quote:
Ja joh tuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nu.nlquote:Op vmbo's is zelfs 14% functioneel analfabeet. Deze leerlingen zijn zo taalzwak dat zij zich niet in de normale maatschappij kunnen redden.
Je bent echt niet zo slim remlof. Waarom ga je niet meer lezen/onderzoeken/bestuderen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk dezelfde achterlijke normen en waarden als dat andere woestijnvolk, hoe heten ze ook alweer?
Oh ja, de joden!
Daar moet een piemel in.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:23 schreef Disana het volgende:
Hier kan ik me wel in vinden: het verbreden van een probleem zodat het niet meer bestaat.
http://www.volkskrant.nl/(...)a845be17b989f86bab13
Dat laatste laat ik graag aan de onzekere jij over.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je bent echt niet zo slim remlof. Waarom ga je niet meer lezen/onderzoeken/bestuderen?
Of kan je dat niet? Is geen schande hoor. Maar hou op met jezelf dagelijks belachelijk maken.
Ik heb de laatste tijd wat protesten tegen de komst van een AZC hier gevolgd. Nu geloof ik deze stelling.quote:
Dat is hoe de minder intelligenten uit ons volk met vrouwen omgaan.quote:
Oké, maar het stuk betoogt dat dat geen reden is Keulen weg te cijferen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is hoe de minder intelligenten uit ons volk met vrouwen omgaan.
Wouter Bos.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:23 schreef Disana het volgende:
Hier kan ik me wel in vinden: het verbreden van een probleem zodat het niet meer bestaat.
http://www.volkskrant.nl/(...)a845be17b989f86bab13
Dat weet ik, maar het stuk betoogde ook dat geweld tegen vrouwen in alle culturen voorkomt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar het stuk betoogt dat dat geen reden is Keulen weg te cijferen.
Uiteraard laat ik me elk jaar inenten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:44 schreef Disana het volgende:
Zijn jullie trouwens ingeënt tegen griep? Ik gelukkig wel. Er heerst nu officieel een griepepidemie.
Waarmee het Keulen juist niet wil wegcijferen. Dat zie ik wel veel gebeuren, ook door vrouwen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het stuk betoogde ook dat geweld tegen vrouwen in alle culturen voorkomt.
Dat wist ik niet. Ik weet alleen dat we er goed tegen zijn beschermd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Uiteraard laat ik me elk jaar inenten.
De versie die nu heerst noemen ze trouwens Mexicaanse griep.
Zo gek is dat toch niet? Grofweg 10% van de bevolking in Nederland is laaggeletterd. Op de HAVO of het VWO zal dat percentage praktisch nul zijn. Dan houd je het VMBO over samen met de jongeren die überhaupt geen middelbaar onderwijs (kunnen) volgen.quote:
Bijzondere houding, inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarmee het Keulen juist niet wil wegcijferen. Dat zie ik wel veel gebeuren, ook door vrouwen.
Juist. Ik las net weer zo'n betoog, nota bene door vrouwelijke onderzoekers.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bijzondere houding, inderdaad.
"We mogen niets van Keulen zeggen zolang blanke mannen ook nog wel eens vrouwen verkrachten."
Dat kost toch geld óf je moet in een bepaalde doelgroep zitten?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Uiteraard laat ik me elk jaar inenten.
De versie die nu heerst noemen ze trouwens Mexicaanse griep.
Dan kost het ook nog gewoon geld, alleen mag het collectief daarvoor betalen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kost toch geld óf je moet in een bepaalde doelgroep zitten?
Het kost mij niets want het wordt uit de collectieve pot betaald inderdaad omdat ik in een bepaalde doelgroep zitquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kost toch geld óf je moet in een bepaalde doelgroep zitten?
Zonder die collectieve zorg waren jullie nu dood. Dus niet zo zuur.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kost het ook nog gewoon geld, alleen mag het collectief daarvoor betalen.
Je verslaat Appeltje.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:46 schreef Tamashii het volgende:
Nou hier geen griepprik en mega fit.
Wat ben ik weer goed voor de maatschappij.
Ik voer de discussie liever op basis van statistische gegevens dan op basis van incidenten. 'X doet het ook' is wijzen naar incidenten van de ene groep om te beweren dat de incidenten van de andere groep niet buitensporig zouden zijn. Dat slaat natuurlijk nergens op. De relevante vraag in die kwestie is of het percentage delicten significant hoger ligt onder die groep. Afgezien daarvan is het mijns inziens zo dat dergelijk gedrag per direct grond mag zijn voor het weigeren van een asielaanvraag en eventueel na een gevangenisstraf mag leiden tot deportatie.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"We mogen niets van Keulen zeggen zolang blanke mannen ook nog wel eens vrouwen verkrachten."
Geen griepprik en helaas ziek geworden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:46 schreef Tamashii het volgende:
Nou hier geen griepprik en mega fit.
Wat ben ik weer goed voor de maatschappij.
Echte griep of een virusje?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen griepprik en helaas ziek geworden.
Tekort aan proteïne, gok ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Virusje denk ik. Ik stel me aan.
Nee joh, zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Virusje denk ik. Ik stel me aan.
Ja je houdt het ook bijna niet tegen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen griepprik en helaas ziek geworden.
Haha. Bedankt! Ja inhalen kan, maar liever haal je ze in één keer natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, zo bedoel ik het nietBeterschap, en ik neem aan dat je de toetsen in kunt halen.
Ah dat is de reden dat ik nog overeind sta.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
'S avonds voor het slapen gaan een hele stevige borrel nemen. Dat helpt nogal.
Leve de zelfmedicatiequote:Op donderdag 21 januari 2016 11:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah dat is de reden dat ik nog overeind sta.
Het is natuurlijk niet de eerste minderheid waarbij de (negatieve) cijfers worden afgedaan met racisme discriminatie of een andere bias bij de wetshandhaving.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik voer de discussie liever op basis van statistische gegevens dan op basis van incidenten. 'X doet het ook' is wijzen naar incidenten van de ene groep om te beweren dat de incidenten van de andere groep niet buitensporig zouden zijn. Dat slaat natuurlijk nergens op. De relevante vraag in die kwestie is of het percentage delicten significant hoger ligt onder die groep. Afgezien daarvan is het mijns inziens zo dat dergelijk gedrag per direct grond mag zijn voor het weigeren van een asielaanvraag en eventueel na een gevangenisstraf mag leiden tot deportatie.
Leuk om te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:18 schreef Disana het volgende:
Test bij de Consumentenbond je kennis over phishing emails
http://www.consumentenbon(...)eek0316phishingquiz2
2 foutjes had ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het goed gedaan? Ik had de eerste al fout, toen had ik er geen zin meer in.
In de praktijk klik je toch nooit op links in zulke mails? Dat is het enige dat belangrijk is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik schaamde me er wel een beetje voor. Als IT'er zou je dat sneller moeten zien.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
In de praktijk klik je toch nooit op links in zulke mails? Dat is het enige dat belangrijk is.
Vrouwen die het leed van andere vrouwen bagatelliseren. Naar volkje blijft het ook.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had deze vraag fout?quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het goed gedaan? Ik had de eerste al fout, toen had ik er geen zin meer in.
Haha nee, de vraag over de mail 'van KPN'. Daar stond geen klikbare link in dus ik dacht dat het wel in orde zou zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je had deze vraag fout?
[ afbeelding ]
Het is inderdaad niet gek dat 1 op de 6 vmbo'ers te laaggeletterd is om in de normale maatschappij te functioneren, het is alleen heel erg "quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Grofweg 10% van de bevolking in Nederland is laaggeletterd. Op de HAVO of het VWO zal dat percentage praktisch nul zijn. Dan houd je het VMBO over samen met de jongeren die überhaupt geen middelbaar onderwijs (kunnen) volgen.
Jawel toch? Ik ben op verschillende geabonneerd. Of bedoel je goed nieuwsbrieven.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:43 schreef Tamashii het volgende:
Onzin test. Goede nieuwsbrieven bestaan niet.
Keizer is een koning.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:53 schreef Ryon het volgende:
De VVD nieuwsbrief is ook goed. Henry Keizer stuurt dan elke keer een "extra" editie als er weer eens wat gebeurd is waar extra tekst en uitleg voor nodig. De extra nieuwsbrief krijg je dus aanzienlijk vaker dan de reguliere variant.
Blijf je wel goed op de hoogte.
twitter:MarcvdLinden twitterde op donderdag 21-01-2016 om 11:26:14Former Dutch MP @WassilaHachchi will be working for campaign @HillaryClinton subsidized by Dutch taxpayer/government. Is that allowed? reageer retweet
Omdat ze wachtgeld krijgt? Meh.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:56 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:MarcvdLinden twitterde op donderdag 21-01-2016 om 11:26:14Former Dutch MP @WassilaHachchi will be working for campaign @HillaryClinton subsidized by Dutch taxpayer/government. Is that allowed? reageer retweet
Royaltywatcher blijf bij je incestueuze leest.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat is dat een enorme vent zeg.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Royaltywatcher blijf bij je incestueuze leest.
Je ziet ook dat er bij zijn twitterfoto ook een afweging is gemaakt tussen het laten zien van zijn omvang en zijn dikke kop. Maar beide kun je niet helemaal verhullen natuurlijk.quote:
Zo zal hij bij RTL zijn sollicitatie wel hebben afgesloten inderdaad.quote:
Toch mooi dat ook zo'n man toch nog een dagbesteding weet te vervullen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je ziet ook dat er bij zijn twitterfoto ook een afweging is gemaakt tussen het laten zien van zijn omvang en zijn dikke kop. Maar beide kun je niet helemaal verhullen natuurlijk.
In België wel degelijk. En in Bahrein. En in Noord-Korea.quote:
Ze vullen leegtes in gesprekken altijd goed op inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel, want die zijn gezellig.
Nederland bijna. Met tonnetje Elias.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In België wel degelijk. En in Bahrein. En in Noord-Korea.
Allemaal dubieuze landen.
Kennelijk was het niet voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:25 schreef Boze_Appel het volgende:
https://www.facebook.com/events/318073475045300/
De dag van Spekman.
Vastwel, maar de pagina waar ik het vandaan hebt had die link.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk was het niet voor herhaling vatbaar.
Donderdag 22 januari 2015, dan had ik toch vandaag weer zo'n dag verwacht. Ik heb trouwens wel een trui aan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vastwel, maar de pagina waar ik het vandaan hebt had die link.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In België wel degelijk. En in Bahrein. En in Noord-Korea.
Allemaal dubieuze landen.
En hiermee bewijzen jullie meteen Kaas' ongelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ze vullen leegtes in gesprekken altijd goed op inderdaad.
Vertel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:38 schreef Kaas- het volgende:
Op fok kom ik altijd weer meningen tegen waarvan ik het bestaan nooit verwacht had.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
En hiermee bewijzen jullie meteen Kaas' ongelijk.
Verbazingwekkende meningen daar inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar ik je net tegenkwam, over die Russische poten.
Ik weet het. Altijd interessant zo'n radicale mening.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar ik je net tegenkwam, over die Russische poten.
Het is wel goed voor ons allen om af en toe buiten de SC te komen. Waar we elkaar hier een beetje uitschelden merken we daar opeens dat wij POL-SC'ers nog best verstandige mensen zijn die redelijk hetzelfde denken over veel zaken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik weet het. Altijd interessant zo'n radicale mening.
Oh, zo ff terugkijken. Maar moet om 1 uur weer van die analfabete mbo'ers begeleiden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er werd op jou gereageerd. Slome.
IK BEDOEL DAT JIJ DIK BENT.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, zo ff terugkijken. Maar moet om 1 uur weer van die analfabete mbo'ers begeleiden.
Mooi toch? Is er ook geen reden om een asielaanvraag te honoreren.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:55 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)er-dan-in-eigen-land
Erger dan in eigen land. Jaja.
Ze hebben de Nederlandse kunst van het overdrijven al te pakken. Hulde.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:55 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)er-dan-in-eigen-land
Erger dan in eigen land. Jaja.
Het intellect van een goudvis, verder komt het gemiddelde volk wat dergelijke topics opent ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:54 schreef Ryon het volgende:
FB / Topics onnodig gesloten want niet policor genoeg?
Ik vond dit topics trouwens wel oprecht schokkend. Goed teken hoe simpel en goedgelovig een groot deel van de bevolking is.
Hij had nota bene zelf creatief lopen citeren uit het 'artikel'.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het intellect van een goudvis, verder komt het gemiddelde volk wat dergelijke topics opent ook niet.
Zelfs die zijn te poco voor die types.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:12 schreef Monolith het volgende:
Tsja, voor sommige mensen is enkel een moderatiebeleid dat strookt met dat op Stormfront acceptabel.
Heerlijk man. Regels om regels.quote:Ondernemers moeten hun panden sowieso aanpassen, ook al vraagt een gehandicapte daar niet om.
http://www.nu.nl/politiek(...)dicaptenverdrag.html
Bedankt nog hiervoor. Ik klaag gewoon standaard dat ik mijn voet niet over de drempel weet te krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heerlijk man. Regels om regels.
Ze worden al jaren gevoed met enkel maar dit type berichten door mensen die dit net als hen als absolute waarheid zien. Een ander en meer realistisch beeld is dan niet erg wenselijk en eigenlijk gewoon eng en naar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:17 schreef Ryon het volgende:
Het is meer schokkend dat iemand oprecht niet door heeft wat er mis is met de bron van het bericht. Mensen willen dus oprecht alles geloven en als iemand zegt "zoek een andere bron" dan is dat bewijs van policor gedraag of iets dergelijks.
Niet van "oh, misschien ben ik een domme boerenlul die elk bericht op zijn woord gelooft".
Prima op te lossen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Bedankt nog hiervoor. Ik klaag gewoon standaard dat ik mijn voet niet over de drempel weet te krijgen.
Oh maar er zijn hier sowieso al twee subfora gewijd aan mensen die enerzijds categorisch alles uit de 'mainstreammedia' afwijzen (tenzij het toevallig hun punt ondersteunt natuurlijk) en anderzijds alle vergezochte claims op obscure blogjes klakkeloos voor waar aannemen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:17 schreef Ryon het volgende:
Het is meer schokkend dat iemand oprecht niet door heeft wat er mis is met de bron van het bericht. Mensen willen dus oprecht alles geloven en als iemand zegt "zoek een andere bron" dan is dat bewijs van policor gedraag of iets dergelijks.
Niet van "oh, misschien ben ik een domme boerenlul die elk bericht op zijn woord gelooft".
Loopt u weer eens in OUD te lurken?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh maar er zijn hier sowieso al twee subfora gewijd aan mensen die enerzijds categorisch alles uit de 'mainstreammedia' afwijzen (tenzij het toevallig hun punt ondersteunt natuurlijk) en anderzijds alle vergezochte claims op obscure blogjes klakkeloos voor waar aannemen.
Ik zou nog liever mijn testikels in een tosti-ijzer hangen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Loopt u weer eens in OUD te lurken?
Het is vooral ook triest dat men zwicht voor dergelijk geweld.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:51 schreef Ryon het volgende:
Kogelbrief bezorgd bij gemeente Bernheze
Gaan we weer hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
Allemaal dankzij de media die hun klep niet kunnen houden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is vooral ook triest dat men zwicht voor dergelijk geweld.
Zulke dreigementen worden echt maar zelden uitgevoerd, vooral in Nederland.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:05 schreef Ryon het volgende:
Tjah, als landelijk politicus ben je het op een gegeven moment gewend dat je bedreigd wordt en onzichtbare beveiliging om je heen hebt. Als wethouder van Bernheze (waar de kut ligt dat) waarschijnlijk niet.
Zoveel is een bestuurlijk akkefietje met kampers of tokkies ook weer niet waard.
O ja, vraag dat maar aan Henk Westbroek.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zulke dreigementen worden echt maar zelden uitgevoerd, vooral in Nederland.
Reluser.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:10 schreef robin007bond het volgende:
KLB / Azielzoekers mishandelen bejaarde vrouw
Klopt, het zal vanwege de opstapeling van geweld en intimidatie zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik denk niet dat men zwicht voor die ene kogelbrief hoor.
- ¤11.000,-quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:31 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Jort zit weer eens op droog brood dankzij de roverheid.
Er zou bij moeten staan hoeveel naar Syrië, Griekenland & Polen gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:31 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Jort zit weer eens op droog brood dankzij de roverheid.
Alles natuurlijk. En daarna komt er nog een naheffing door de EUSSR.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Er zou bij moeten staan hoeveel naar Syrië, Griekenland & Polen gaat.
We hebben ze laatst nog een gratis vliegtuig gegeven.quote:
Gewoon wat schilderijen uit het Rijks overmaken.quote:
En als ze er nu eens wat nuttigs mee deden ipv te verprutsen aan al hun faalprojectenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |