Hup hup naar boven. Allang bedtijd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:42 schreef Euribob het volgende:
Wat is dit voor langejan vs homo fittie?
Hoop van niet zeg. Moet zo nog een tentamen knallen.quote:
's avonds?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoop van niet zeg. Moet zo nog een tentamen knallen.
You snooze you lose.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Mijn TT was te lang en toen bedacht ik niet snel genoeg een nieuwe.
Ik weet het niet. Euribob kan niet twee zinnen tegen me praten zonder de PVV erbij te halenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:36 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor kinderen voor kinderen fittie?
Stem jij PVV?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Euribob kan niet twee zinnen tegen me praten zonder de PVV erbij te halen
Neequote:
Hihi. 1/10quote:
Nou en.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Das geen tentamen maar een tienprocents-tussentoetsje.
Lekker uitrekenen of de mensen met of zonder diploma betere werknemers zijn voor een winstmaximaliserend bedrijf.quote:
Dat zijn ze vaak wel, mits ze bedrijfskleding moeten dragen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker uitrekenen of de mensen met of zonder diploma betere werknemers zijn voor een winstmaximaliserend bedrijf.
Weihenstephaner is lekkerder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Thuis uiteraard. Voordat het geteisem binnenstormt.
Whehe. Maar voor de bonuspunten ook nog even het indifferentieniveau uitrekenen he.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zijn ze vaak wel, mits ze bedrijfskleding moeten dragen.
Ach, het is zo zonde als verder blijkbaar wel enigszins functionerende vwo'ers dergelijke gedachtes hebben. Zo'n achterstand halen ze maar zelden in.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Maak niet uit joh, iedereen is hier welkom. Ook PVV'ers.
haha.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat hoor je mijn soort nou nooit zeggen.
Niet nodig. Ik haal die tien toch wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Maar voor de bonuspunten ook nog even het indifferentieniveau uitrekenen he.
Met GroenLinks of PvdA ben je nog verder van huis hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, het is zo zonde als verder blijkbaar wel enigszins functionerende vwo'ers dergelijke gedachtes hebben. Zo'n achterstand halen ze maar zelden in.
Nee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef Heilwasser het volgende:
Dat gezeur over Steurgod en die lullo is ook weer een non-issue van de hoogste orde.
Haha, nee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Met GroenLinks of PvdA ben je nog verder van huis hoor
U mag raden welke politieke partij deze training aanbiedt, kennelijk om te leren hoe je gesprekken moet aangaan met echte mensen.quote:Training ‘Gesprek op straat’
Via onderstaand formulier kun je je opgeven voor een training ‘Gesprek op straat’ bij jou in de regio. Enkele dagen voorafgaand aan de training ontvang je aanvullende informatie.
Ik wil bolletje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Kaas- het volgende:
Euribob wil natuurlijk Hans Spekman als premier. Die zal Nederland redden.
Iets met Partij van de Algemene domme uitspraken/ideeën zoals etnisch monopolie op geweld.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
Partij van de Afbraak
Of was het Allochtonen?
In ieder geval geen goede partij.
Piratenpartij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
U mag raden welke politieke partij deze training aanbiedt, kennelijk om te leren hoe je gesprekken moet aangaan met echte mensen.
Bekt toch minder lekker.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Iets met Partij van de Algemene domme uitspraken/ideeën zoals etnisch monopolie op geweld.
Het gaat toch om de inhoudquote:
Mietje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Mijn TT was te lang en toen bedacht ik niet snel genoeg een nieuwe.
Vraag om een vrijwillige ban om je te kunnen richten op je tentamens. Lijkt me voor iedereen prettiger.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik zit midden in mijn tentamenweek, maar ik kan mijn kop er niet bijhouden, want ik moet nog steeds een beetje huilen om de misgelopen liefde van mijn leven, dus ben ik hier maar een beetje penetrant aan het doen, excuses.
Penetrant doen met Bobje. Ik vind het dubieus.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik zit midden in mijn tentamenweek, maar ik kan mijn kop er niet bijhouden, want ik moet nog steeds een beetje huilen om de misgelopen liefde van mijn leven, dus ben ik hier maar een beetje penetrant aan het doen, excuses.
Lost het liefdesverdriet nog niet opquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag om een vrijwillige ban om je te kunnen richten op je tentamens. Lijkt me voor iedereen prettiger.
Daar moest ik ook aan denken toen ik het las.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:16 schreef Monolith het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)htelingendebat.dhtml
Ik ken wel zo'n echokamer hier net om de hoek.
Voor een paar dagen slechts neem ik aan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:18 schreef Disana het volgende:
En toen moest ik aan KoosVogels denken, en zocht ik hem op, en zag ik dat hij alweer een ban heeft.
Hopelijk wel, met dit nieuwe beleid.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor een paar dagen slechts neem ik aan.
Over een paar dagen denk je alweer aan andere grietjes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef KetchupFTW het volgende:
De firma 'open deur' meldt zich?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:16 schreef Monolith het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)htelingendebat.dhtml
Ik ken wel zo'n echokamer hier net om de hoek.
Allemaal heerlijk. Uberhaupt ben ik wel fan van bieren die tarwe als hoofdingredient hebben ipv gerst. Toch een compleet andere smaak.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Paulaner. Of een lokale Weizen, die zijn vaak ook erg fijn.
Ach, kop op. Als het echt de liefde van je leven was doet het nog 70 jaar pijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Slechts 70 jaar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, kop op. Als het echt de liefde van je leven was doet het nog 70 jaar pijn.
Met optimistische levensverwachting.quote:
O nee, ik ga nog teveel met haar om daarvoor. Moest al bijna iedere dag aan der denken maandenlang en nu ik weet dat het wederzijds was (of is?) heb ik het er nog moeilijker meequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Over een paar dagen denk je alweer aan andere grietjes.
Waarom praat je niet met haar? Is dat vanwege die nieuwe vriend?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
O nee, ik ga nog teveel met haar om daarvoor. Moest al bijna iedere dag aan der denken maandenlang en nu ik weet dat het wederzijds was (of is?) heb ik het er nog moeilijker mee.
Wat bedoel je? Praten over hoe ik over haar voel of praten in het algemeen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom praat je niet met haar? Is dat vanwege die nieuwe vriend?
Vertel het haar. Als je iemand leuk vindt is dat laten weten altijd de beste optie. Nou ja, bijna altijd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
O nee, ik ga nog teveel met haar om daarvoor. Moest al bijna iedere dag aan der denken maandenlang en nu ik weet dat het wederzijds was (of is?) heb ik het er nog moeilijker mee.
Haar vertellen wat je voor haar voelt. Als je haar dat vertelt, geef je haar een keus.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Praten over hoe ik over haar voel of praten in het algemeen?
Mogelijk. Vervolgens lekker samen in bad. En nog meer details waar niemand blij van wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef GSbrder het volgende:
Over gevoelens gesproken, is betyar al hertrouwd?
Ik twijfel tussen Thieme, Klaver en Bosma.quote:
Voor in bad?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Thieme, Klaver en Bosma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |