Hup hup naar boven. Allang bedtijd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:42 schreef Euribob het volgende:
Wat is dit voor langejan vs homo fittie?
Hoop van niet zeg. Moet zo nog een tentamen knallen.quote:
's avonds?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoop van niet zeg. Moet zo nog een tentamen knallen.
You snooze you lose.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Mijn TT was te lang en toen bedacht ik niet snel genoeg een nieuwe.
Ik weet het niet. Euribob kan niet twee zinnen tegen me praten zonder de PVV erbij te halenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:36 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor kinderen voor kinderen fittie?
Stem jij PVV?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Euribob kan niet twee zinnen tegen me praten zonder de PVV erbij te halen
Neequote:
Hihi. 1/10quote:
Nou en.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Das geen tentamen maar een tienprocents-tussentoetsje.
Lekker uitrekenen of de mensen met of zonder diploma betere werknemers zijn voor een winstmaximaliserend bedrijf.quote:
Dat zijn ze vaak wel, mits ze bedrijfskleding moeten dragen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker uitrekenen of de mensen met of zonder diploma betere werknemers zijn voor een winstmaximaliserend bedrijf.
Weihenstephaner is lekkerder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Thuis uiteraard. Voordat het geteisem binnenstormt.
Whehe. Maar voor de bonuspunten ook nog even het indifferentieniveau uitrekenen he.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zijn ze vaak wel, mits ze bedrijfskleding moeten dragen.
Ach, het is zo zonde als verder blijkbaar wel enigszins functionerende vwo'ers dergelijke gedachtes hebben. Zo'n achterstand halen ze maar zelden in.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Maak niet uit joh, iedereen is hier welkom. Ook PVV'ers.
haha.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat hoor je mijn soort nou nooit zeggen.
Niet nodig. Ik haal die tien toch wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Maar voor de bonuspunten ook nog even het indifferentieniveau uitrekenen he.
Met GroenLinks of PvdA ben je nog verder van huis hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, het is zo zonde als verder blijkbaar wel enigszins functionerende vwo'ers dergelijke gedachtes hebben. Zo'n achterstand halen ze maar zelden in.
Nee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef Heilwasser het volgende:
Dat gezeur over Steurgod en die lullo is ook weer een non-issue van de hoogste orde.
Haha, nee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Met GroenLinks of PvdA ben je nog verder van huis hoor
U mag raden welke politieke partij deze training aanbiedt, kennelijk om te leren hoe je gesprekken moet aangaan met echte mensen.quote:Training ‘Gesprek op straat’
Via onderstaand formulier kun je je opgeven voor een training ‘Gesprek op straat’ bij jou in de regio. Enkele dagen voorafgaand aan de training ontvang je aanvullende informatie.
Ik wil bolletje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Kaas- het volgende:
Euribob wil natuurlijk Hans Spekman als premier. Die zal Nederland redden.
Iets met Partij van de Algemene domme uitspraken/ideeën zoals etnisch monopolie op geweld.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
Partij van de Afbraak
Of was het Allochtonen?
In ieder geval geen goede partij.
Piratenpartij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
U mag raden welke politieke partij deze training aanbiedt, kennelijk om te leren hoe je gesprekken moet aangaan met echte mensen.
Bekt toch minder lekker.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Iets met Partij van de Algemene domme uitspraken/ideeën zoals etnisch monopolie op geweld.
Het gaat toch om de inhoudquote:
Mietje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Mijn TT was te lang en toen bedacht ik niet snel genoeg een nieuwe.
Vraag om een vrijwillige ban om je te kunnen richten op je tentamens. Lijkt me voor iedereen prettiger.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik zit midden in mijn tentamenweek, maar ik kan mijn kop er niet bijhouden, want ik moet nog steeds een beetje huilen om de misgelopen liefde van mijn leven, dus ben ik hier maar een beetje penetrant aan het doen, excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |