quote:
ik wil je wel masserenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
Even heel serieuze vraag he, dus geen '' ik wil je wel masseren![]()
'' comments.
Maar ik heb nu al een tijdje aan mn tussen mn linkerschouder en nek zo net naast de wervel echt een trekkende pijn. Echt vervelende pijn ook, alsof er veel druk op zit.
Weet iemand van jullie hoe dat kan komen, of heeft iemand van jullie dat ook (gehad)?
En moet ik hiervoor naar een masseuse?
Tijgerbalsem doet wonderenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
an komen, of heeft iemand van jullie dat ook (gehad)?
Beste zeker met verwijzing van de dokter hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik wil je wel masseren![]()
Ga gewoon naar fysio
Ik weet niet hoe het nu werkt, maar ik dacht dat je er gewoon direct heen kon. Even bellenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Beste zeker met verwijzing van de dokter he
Dekt toch alleen maar 7 behandelingen ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je verstandig bent geweest heb je fysio in je pakket
Ik wil je wel masserenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
'' comments.
Maar ik heb nu al een tijdje aan mn tussen mn linkerschouder en nek zo net naast de wervel echt een trekkende pijn. Echt vervelende pijn ook, alsof er veel druk op zit.
Weet iemand van jullie hoe dat kan komen, of heeft iemand van jullie dat ook (gehad)?
ja ik weet nie wrm ik advies vraag op fok, maar ben te lui om naar de dokter te gaan
Ja da's wel kut geregeld tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dekt toch alleen maar 7 behandelingen ofzo
Ja goed, veel is het inderdaad nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dekt toch alleen maar 7 behandelingen ofzo
Je hebt een tumor daarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:25 schreef Crip het volgende:
Ik heb een idee dat ik weet waar het door komt. Maar ik ben niet zeker, zou beste naar de dokter moeten gaan ;/.
En vervolgens verkracht worden zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef Viskarretje het volgende:
laat je gewoon masseren door een vluchteling voor een tientje dan
Zo hadden wij er ook 1 op de beton centrale.quote:
Ik kan je stagebegeleider worden in Amsterdamquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
Ik had vandaag stagegesprek van mijn 1ste jaars stagiair, heb hem helemaal de grond in geboord.
Ik denk dat het door mn borsten komt, maar ik heb het wel merendeel aan een kant dus weenie of dat kan. Of gewoon door mijn houding van zitten ofzoquote:
Doen mijn neefjes nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vervolgens verkracht worden zeker
Ook een vorm van masseren tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vervolgens verkracht worden zeker
Waarom zou ik dat willenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik kan je stagebegeleider worden in Amsterdam
doe ik nu ook alquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kan je sjoemelen met de uurtjes
Kun je makkelijk zeggen he vanuit je zolderkamer?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
95% van de vluchtelingen is gelukzoekend tuig
Hallo Werkmanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Zo hadden wij er ook 1 op de beton centrale.
Ff deadprez oproepenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
95% van de vluchtelingen is gelukzoekend tuig
Kan ik makkelijk zeggen aan de hand van observaties en statistiekenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kun je makkelijk zeggen he vanuit je zolderkamer?
Blijft leuk.. net hadden we een discussie over saus op snacks.. Conclusie is dat zaad het beste smaakt op allesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef Crip het volgende:
Met mensen in discussie gaan over geloof of vluchtelingen is zo 2015
Overbelasting. Fysio.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
'' comments.
ja ik weet nie wrm ik advies vraag op fok, maar ben te lui om naar de dokter te gaan
Heb er zelf 4 jaar gewoondquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ik makkelijk zeggen aan de hand van observaties en statistieken
Heb je wel eens je eigen zaad geproefdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Blijft leuk.. net hadden we een discussie over saus op snacks.. Conclusie is dat zaad het beste smaakt op alles
Borstverkleining?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef Crip het volgende:
Ik denk dat het door mn borsten komt, maar ik heb het wel merendeel aan een kant dus weenie of dat kan. Of gewoon door mijn houding van zitten ofzo
Nee, wel die van hermanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je wel eens je eigen zaad geproefd
Jij je nat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je wel eens je eigen zaad geproefd
Ja kappen maarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar Syrië? Om te beginnen komt 80% van de "vluchtelingen" niet eens uit Syrië.
Daar denk ik nu wel echt een tijd al over na, maar dat wil ik dan wel pas doen als ik een hoop ben afgevallen. Dadelijk houd ik helemaal niets over.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Borstverkleining?
Denk dat je gewoon je rugspieren sterker moet gaan maken
in de klb sc bespreken we gwn bullshit of leuke dingenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yep, Syrie -> Aleppo. Over die 80% kan ik niet mee discussiëren.. maar over die 20% Syriers die hier naar toe zijn gevlucht helaas wel..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zodat de NOS en de WDR het vluchtelingensprookje in stand kunnen houden?quote:
Uhm neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
in de klb sc bespreken we gwn bullshit of leuke dingen
Van die 20% is het overgrote deel al man en rond de 20. Van die vluchtende gezinnetjes is dus al helemaal geen sprake.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep, Syrie -> Aleppo. Over die 80% kan ik niet mee discussiëren.. maar over die 20% Syriers die hier naar toe zijn gevlucht helaas wel..
Zou gewoon naar fysio gaan, daar informeren. Vrijwel zeker dat ze je dan oefeningen meegevenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar denk ik nu wel echt een tijd al over na, maar dat wil ik dan wel pas doen als ik een hoop ben afgevallen. Dadelijk houd ik helemaal niets over.
da kan ook idd
Hoorde dat meiden MAC het beste vondenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
Nooit Estee Lauder double wear foundation kopen stimo
Beste foundation die ik heb gebruikt tot nu toe is Urban Decay Naked Skin foundation. Wil Dior airflash nog proberequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoorde dat meiden MAC het beste vonden
dus toch meisjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Beste foundation die ik heb gebruikt tot nu toe is Urban Decay Naked Skin foundation. Wil Dior airflash nog probere
Rottumer plaat graag. Dat ligt over 5 jaar toch onder waterquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:37 schreef Viskarretje het volgende:
ik stel voor dat we alle vluchtelingen plaatsen op schiermonnikoog en rottumerplaat
Smaak je beetje zoet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
Jouw huis ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rottumer plaat graag. Dat ligt over 5 jaar toch onder water
Foundation gebruikenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
Als iemand een rotkop heeft moet je gewoon niet gevenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:41 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
als ze echt een rotkop heeft vind ik het allemaal prima
Beter zorg je gewoon goed voor je huidje, dan heb je al die troep niet nodigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Foundation ziet er altijd smerig uit vanaf dichtbij
Ik zou wel geven hoor als ze er met wat schmink wel leuk uitzietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als iemand een rotkop heeft moet je gewoon niet geven
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:43 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik zou wel geven hoor als ze er met wat schmink wel leuk uitziet
Clownsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
YES! VISKARRETJE WIL MIJ WEL DOEN
Veel gezinnen willen hun huis, bezittingen en leven daar in Syrie niet opgeven.. Je zou het niet denken maar in de wijken waar het leger van Assad nog de baas is kun je nog "normaal" leven (Aleppo.. Rest van Syrie kan ik niet met zekerheid zeggen) .. Scholen proberen ze open te houden en zo ook winkels.. Vandaar dat hun de oversteek naar een veilig land niet durven/willen maken, Syrie is en blijft toch hun land. De mannen van rond de 20 zijn vaak jongens die op de universiteit zaten en inzien dat Syrie verwoest wordt door IS. Die verlaten vaak met pijn in hun hart hun ouders omdat de ouders hun land niet willen verlaten en liever in Syrie stereven dan dat ze vluchten.. Dat willen deze jongeren niet...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van die 20% is het overgrote deel al man en rond de 20. Van die vluchtende gezinnetjes is dus al helemaal geen sprake.
er goed uit ziet zei ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
YES! VISKARRETJE WIL MIJ WEL DOEN
Right. Je praat nu over de duizenden hoogopgeleide mannen die in Keulen even westerse hoeren gingen verkrachten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Veel gezinnen willen hun huis, bezittingen en leven daar in Syrie niet opgeven.. Je zou het niet denken maar in de wijken waar het leger van Assad nog de baas is kun je nog "normaal" leven (Aleppo.. Rest van Syrie kan ik niet met zekerheid zeggen) .. Scholen proberen ze open te houden en zo ook winkels.. Vandaar dat hun de oversteek naar een veilig land niet durven/willen maken, Syrie is en blijft toch hun land. De mannen van rond de 20 zijn vaak jongens die op de universiteit zaten en inzien dat Syrie verwoest wordt door IS. Die verlaten vaak met pijn in hun hart hun ouders omdat de ouders hun land niet willen verlaten en liever in Syrie stereven dan dat ze vluchten.. Dat willen deze jongeren niet...
Die rechter heeft ook een veel leuker shirtje aanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
zou links niet doen rechts wel en toch zelfde vrouw, snmappie
[ afbeelding ]
Met photoshop is iedereen knap, daarom moet je ook geen vrouwen met overmatig schmink doen want dan zie je niet de ware schoonheidquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
zou links niet doen rechts wel en toch zelfde vrouw, snmappie
[ afbeelding ]
En snap deze jongeren maar al te goed... Zelf woonde ik naast een legerbasis waar de aller eerste aanslag werd gepleegd van Aleppo die als zeer klein werd beschouwt... Zeker niet fijn om mee te maken.. nog nooit de dood zo dichtbij gezien.. meteen een maand na deze gebeurtenis zijn we weer richting Nederland gegaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Right. Je praat nu over de duizenden hoogopgeleide mannen die in Keulen even westerse hoeren gingen verkrachten?
Een beetje man blijft en vecht voor zijn vaderland en vrijheid zoals wij dat in Europa eeuwen hebben gedaan
voor een paar keer ff neuken kan toch welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met photoshop is iedereen knap, daarom moet je ook geen vrouwen met overmatig schmink doen want dan zie je niet de ware schoonheid
Zoals ik al eerder zei.. dat is makkelijk gezegd vanaf je bureaustoel.. als je er eenmaal midden in zit verstijf je en is het eerste wat je zult doen vluchten..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Right. Je praat nu over de duizenden hoogopgeleide mannen die in Keulen even westerse hoeren gingen verkrachten?
Een beetje man blijft en vecht voor zijn vaderland en vrijheid zoals wij dat in Europa eeuwen hebben gedaan
Mietig vluchtgedrag dusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En snap deze jongeren maar al te goed... Zelf woonde ik naast een legerbasis waar de aller eerste aanslag werd gepleegd van Aleppo die als zeer klein werd beschouwt... Zeker niet fijn om mee te maken.. nog nooit de dood zo dichtbij gezien.. meteen een maand na deze gebeurtenis zijn we weer richting Nederland gegaan.
meer drinkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met photoshop is iedereen knap, daarom moet je ook geen vrouwen met overmatig schmink doen want dan zie je niet de ware schoonheid
durf je dat recht in mijn gezicht te zeggen speknek?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga spelletjes spelen met SE of zo, irritant mannetje.
Zat een keer met een meid in de bios.. nog niet eerder zo dichtbij dr face geweest.. toen ik dr kop zag met die foundation werd ik letterlijk misselijk.. ben gewoon uit die zaal gegaan om ff een luchtje te scheppen..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:52 schreef Crip het volgende:
goeie foundation ziet er niet smerig uit van dichtbij fokker
Ik doe het zelf ook niet omdat ik het nodig vind. Daarvoor zou ik ook geen make-up op doen overigens, ga toch geen make up op doen alleen omdt ik niet zonder durf.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima. Maar ik zou nooit een vriendin nemen die foundation nodig heeft.
Ohja, Zoals mijn overovergrootvaders vluchten voor de revolutie bedoel je? Zoals mijn opa's vluchten voor WOII? Laffe honden zijn het daar in het Midden-Oosten. In plaats van je familie beschermen wegrennen naar Europa waar ze gratis geld uitdelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei.. dat is makkelijk gezegd vanaf je bureaustoel.. als je er eenmaal midden in zit verstijf je en is het eerste wat je zult doen vluchten..
Niks mis met make up als je maar niet ziet dat het gebruikt is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook niet omdat ik het nodig vind. Daarvoor zou ik ook geen make-up op doen overigens, ga toch geen make up op doen alleen omdt ik niet zonder durf.
Vind het gewoon leuk om te doen, dus draag ik 2 a 3 keer make up in de week.
Lol, of k ga dus echt all out met make up. Maar niet dat het eruit ziet alsof het opgekwakt zit of ik doe niets op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met make up als je maar niet ziet dat het gebruikt is.
Ik ken een meisje die toen ze 11 was al elke dag met dikke laag make-up rondliepquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol, of k ga dus echt all out met make up. Maar niet dat het eruit ziet alsof het opgekwakt zit of ik doe niets op.
ga echt niet een ''natural look'' maken, dn ga ik wel zonder makeup
daten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:59 schreef Crip het volgende:
als ik een fucking oogschaduw palette van 60 euro gebruik wil ik ook fucking die oogschaduw zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dan mannen voorkeur geven aan de "natural look" hé ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol, of k ga dus echt all out met make up. Maar niet dat het eruit ziet alsof het opgekwakt zit of ik doe niets op.
ga echt niet een ''natural look'' maken, dn ga ik wel zonder makeup
Denk je nou echt dat een Jan of een Willem die nu een studie op de uni zit te volgen hier zal blijven en vechten voor zijn land? Nee, jij bijna zeker ook niet, allemaal grootspraak van achter je toetsenbord. Je weet dat Syrie gewoon verneukt wordt door IS en allemaal andere landen, dan ga je als je de kans hebt om je leven voort te zetten vluchten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ohja, Zoals mijn overovergrootvaders vluchten voor de revolutie bedoel je? Zoals mijn opa's vluchten voor WOII? Laffe honden zijn het daar in het Midden-Oosten. In plaats van je familie beschermen wegrennen naar Europa waar ze gratis geld uitdelen.![]()
![]()
![]()
Mannen die denken dat alle vrouwen make up voor hun op doenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet dan mannen voorkeur geven aan de "natural look" hé ?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:03 schreef Crip het volgende:
Bij mij is het of ik zie er zo ong uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoEerste foto lijkt wel een spookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens make up en een hoofddoekHoe tegenstrijdig en hypocriet wil je het hebben.
-XOXO-
niet jouw probleem tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste foto lijkt wel een spook![]()
Tevens make up en een hoofddoekHoe tegenstrijdig en hypocriet wil je het hebben.
Neen. Om er aantrekkelijk uit te zien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen die denken dat alle vrouwen make up voor hun op doen
Anaal zei ze toch een xquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:06 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
dus we mogen niet neuken als we gaan daten?
Ook niet om er aantrekkelijk uit te zien hoor. Anders zou ik me niet in mijn vrije tij dopmaken als ik alleen thuis zitquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen. Om er aantrekkelijk uit te zien.
En ik ga er van uit dat het merendeel van de vrouwen op mannen valt
Wat ik me eigenlijk afvraag maar nooit heb gevraagd aan een meid met hoofddoek.. masturbeer jij wel eens?quote:
dat is dan dikke pech voor jou vrindquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel.
Ik moet er in het dagelijks leven tegen aan kijken
#tegenislamiseringvaneuropaquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is dan dikke pech voor jou vrind
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel.
Ik moet er in het dagelijks leven tegen aan kijken
Doe je dat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook niet om er aantrekkelijk uit te zien hoor. Anders zou ik me niet in mijn vrije tij dopmaken als ik alleen thuis zit
Doen heel veel meidenquote:
moet je wel naast me komen zitten , anders is het niet eerlijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wedstrijd wie als eerst komt?
Jawel joh kom ik tel afquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:21 schreef Viskarretje het volgende:
Wedstrijd wie als eerst komt?
moet je wel naast me komen zitten , a
Heb wel een premium brazzer accountje voor jequote:Op woensdag 20 januari 2016 00:23 schreef Viskarretje het volgende:
welk medium zal ik gaan gebruiken?
Ditquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
Ik mis die jongen niet. Topicschijterij had hij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:33 schreef Fylax het volgende:
Ik mis Calcio ook. Hoop dat hij niet veel last heeft van afkickverschijnselen.
Hij kan wel aardig zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik mis die jongen niet. Topicschijterij had hij.
Een topic eroverquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat nou! Heb zelfs wat woordjes moeten veranderen..
DM hem eens.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk op te maken uit zoveel bagger.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Calcio
Wat houdt een streep door je naam in>? een permban??>??>?>?>??????
viskar is erquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga dan maar leren,,, zonder Calcio is deze SC geen nachtbagger
Giert de ritalin al door je lichaam heen of nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga dan maar leren,,, zonder Calcio is deze SC geen nachtbagger
Morgen ochtend pas.. toets begint pas 12:30quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Giert de ritalin al door je lichaam heen of niet
Kdoeiquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:50 schreef Viskarretje het volgende:
viskar gaat ff trekken ben zo terug
Ik ken die hele gast eigenlijk niet, maar ik voel je broquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bij mij kwam het gemis van Calcio ook als een donderslag binnen![]()
Boks! Niet met mijn faphand trouwensquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken die hele gast eigenlijk niet, maar ik voel je bro
Daar moet je idd zuinig op zijn. Je hebt er 2, maar om dat hele proces nu overnieuw te moeten leren met je andere hand is ook niet alles :$quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Boks! Niet met mijn faphand trouwens
Moet je veel leren?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Morgen ochtend pas.. toets begint pas 12:30
Noel. It's been a long timequote:
Laten we dat 'ns niet bespreken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom heeft hij een ban gekregen?
Jaa 3.5 jaar ongeveer.quote:
Jawel. Wekker gaat om 9.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GoedEn met jou? Moet je morgen niet naar school
Niet op jezelf fappen, beetje jammerquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:02 schreef Viskarretje het volgende:
ben gekomen op n soort miley cyrus beetje jammer
Snap ik :$ Welcome backquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa 3.5 jaar ongeveer.
Was intens gelukkig toen ik zag dat ik weer kon posten![]()
Waar is iedereen dqod?
Bij iemand die ritalin op recept heeft van dokterquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar kan ik ritalin scoren?
Misschien is het tijd om wat aan je ritme te doen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel. Wekker gaat om 9.
Nja, vadaag presentatie. Spannend wel
Toedelsssssssssquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet op jezelf fappen, beetje jammer
[..]
Snap ik :$ Welcome back
En geen idee man. Vergane glorie, alhier![]()
Maar ik denk dat ik mezelf even in slaap ga huilen, want mijn telefoon haat me en geeft me geen bereik terwijl ik Candy Crush wil spelen. Ik kom gauw weer buurten![]()
Ik ga nu slapen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om wat aan je ritme te doen?
Waarover geef je een presentatie?
Ja hehe!quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij iemand die ritalin op recept heeft van dokter
Ik dacht dat jij dronken en doorgesnoven met een Brabantse hoer onder een gedateerde kerstboom lagquote:
Neem je pepquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hehe!Iedereen die ik ken die ritalin van een arts krijgt gebruikt het ook.
En de persoon waarvan ik het altijd kocht is atm niet berijkbaar
Beneden mijn nivoquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dronken en doorgesnoven met een Brabantse hoer onder een gedateerde kerstboom lag
Oquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is niet voor mij. Is voor mijn zus die al 5 maanden op een diagnose wacht
preziequote:Op woensdag 20 januari 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
fuck hiphop dit is rock n roll seks druks en niet naar school
Niet op de skates naar het werk dus.quote:Op woensdag 20 januari 2016 05:15 schreef Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Ziet er glad uit buiten.![]()
Kijk, dit zijn nog eens teksten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
fuck hiphop dit is rock n roll seks druks en niet naar school
Op de schaats.quote:Op woensdag 20 januari 2016 05:58 schreef Oberkullie het volgende:
Niet op de skates naar het werk dus.
Wat wordt het weer vandaag?
Doe gewoon een goed bod.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
mooiquote:Op woensdag 20 januari 2016 07:19 schreef Chai het volgende:
Calcio had geen ijsvrij meer zo te zien.
berijkbaarquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
hahahahahaha lkkr voor mquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
Baas die je bentquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
#FREECALCIO !!!!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Baas die je bent
Gelukkig ben ik weer vrij
Jezus, wat een softiebeleidquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:27 schreef Calcio het volgende:
En omdat ik gewoon een kwaliteitsuser ben natuurlijk
we zijn geen moslimland waar geen mensenrechten zijnquote:
Oh balen man. Ik heb ook een hekel aan zulke dingen als voor de klas staan... Succes!quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, lekker lang geslapen. Heb alleen geen zin in school. Heb presentatie
FOK!kers*quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
we zijn geen moslimland waar geen mensenrechten zijn![]()
Ook op FOK! hebben FOK'kers veel rechten
Ik ook. Vreselijk is het.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Oh balen man. Ik heb ook een hekel aan zulke dingen als voor de klas staan... Succes!
want jij denkt dat Nederland een moslimland gaat worden?quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog niet, maar dan moeten we nu snel ingrijpeuh!!!!!
Thnx voor de tip.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
Idd![]()
Gewoon naar de muur achterin de klas kijken ipv te focussen op al die leerlingen
Ja, dat zeg je nu ja, maar zo meteen is het te laatquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
want jij denkt dat Nederland een moslimland gaat worden?laat je niet zo bangmaken joh
Islam is vrede ja tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu ja, maar zo meteen is het te laat
Jezus, wil je in zijn broekje ofzo?quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:36 schreef Calcio het volgende:
Maar ik spreek jullie vanmiddag ofzo wel weer, heb tussenuur dus kga fiets ff naar huis. Fijne dag jongens en Fylax succes met je presentatie je kan het!!!!!
mij een pedofiel noemen.quote:
grappig. je vorige accountnaam was?quote:
Kom jij wel eens dom over?quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:42 schreef Calcio het volgende:
Maargoed ik spreek mezelf weer eens tegen.
Snel PVV aangevinkt in de nieuwe peiling van Maurice de Hond.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog niet, maar dan moeten we nu snel ingrijpeuh!!!!!
Typisch FOK! tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
Niet voor de klas durven staan.
Grote bek op het internet maar als je moet praten terwijl er anderen naar je luisteren is het ineens huilen.
Lijkt op weer een fylaxofieletje te zijn. Treurig.quote:
Drommels!quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:57 schreef HPLC het volgende:
De Baron (Bassie & Adriaan) heeft prostaatkanker
Je bent een echte fokker, ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ohdat zeggen de eerste vijf posts onder dat bericht ook.
Ik zou zelf er niet trots op zijn.quote:
quote:Echte rancune wordt volgens Teeuwen 'een bonte avond boordevol karaktermoord op belangrijke mensen en/of instituties. Ook voor wijven.'
Die blonde dramaqueen.quote:
Al die ellende van andere kan me gestole wordenquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben jij het ook al zat godverdomme
quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
Niet voor de klas durven staan.
Grote bek op het internet maar als je moet praten terwijl er anderen naar je luisteren is het ineens huilen.
Fylax gaat ook zo gillen als die blonde als hij voor het eerst vagina ziet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lol jelly dat zij wel kut mogen voelen
Ben gen racist maar wij hebben zelf al genoeg ellende, hebbe we die vieze zwarte niet bij nodig godverdomme opkankere met dat tuigquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al die ellende van andere kan me gestole worden
Eigen volk eerst!/!1!
Niet gedaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax gaat ook zo gillen als die blonde als hij voor het eerst vagina ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |