we zijn geen moslimland waar geen mensenrechten zijnquote:
Oh balen man. Ik heb ook een hekel aan zulke dingen als voor de klas staan... Succes!quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, lekker lang geslapen. Heb alleen geen zin in school. Heb presentatie
FOK!kers*quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
we zijn geen moslimland waar geen mensenrechten zijn![]()
Ook op FOK! hebben FOK'kers veel rechten
Ik ook. Vreselijk is het.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Oh balen man. Ik heb ook een hekel aan zulke dingen als voor de klas staan... Succes!
want jij denkt dat Nederland een moslimland gaat worden?quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog niet, maar dan moeten we nu snel ingrijpeuh!!!!!
Thnx voor de tip.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
Idd![]()
Gewoon naar de muur achterin de klas kijken ipv te focussen op al die leerlingen
Ja, dat zeg je nu ja, maar zo meteen is het te laatquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
want jij denkt dat Nederland een moslimland gaat worden?laat je niet zo bangmaken joh
Islam is vrede ja tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu ja, maar zo meteen is het te laat
Jezus, wil je in zijn broekje ofzo?quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:36 schreef Calcio het volgende:
Maar ik spreek jullie vanmiddag ofzo wel weer, heb tussenuur dus kga fiets ff naar huis. Fijne dag jongens en Fylax succes met je presentatie je kan het!!!!!
mij een pedofiel noemen.quote:
grappig. je vorige accountnaam was?quote:
Kom jij wel eens dom over?quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:42 schreef Calcio het volgende:
Maargoed ik spreek mezelf weer eens tegen.
Snel PVV aangevinkt in de nieuwe peiling van Maurice de Hond.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog niet, maar dan moeten we nu snel ingrijpeuh!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |