En vervolgens verkracht worden zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef Viskarretje het volgende:
laat je gewoon masseren door een vluchteling voor een tientje dan
Zo hadden wij er ook 1 op de beton centrale.quote:
Ik kan je stagebegeleider worden in Amsterdamquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
Ik had vandaag stagegesprek van mijn 1ste jaars stagiair, heb hem helemaal de grond in geboord.
Ik denk dat het door mn borsten komt, maar ik heb het wel merendeel aan een kant dus weenie of dat kan. Of gewoon door mijn houding van zitten ofzoquote:
Doen mijn neefjes nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vervolgens verkracht worden zeker
Ook een vorm van masseren tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vervolgens verkracht worden zeker
Waarom zou ik dat willenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik kan je stagebegeleider worden in Amsterdam
doe ik nu ook alquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kan je sjoemelen met de uurtjes
Kun je makkelijk zeggen he vanuit je zolderkamer?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
95% van de vluchtelingen is gelukzoekend tuig
Hallo Werkmanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Zo hadden wij er ook 1 op de beton centrale.
Ff deadprez oproepenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
95% van de vluchtelingen is gelukzoekend tuig
Kan ik makkelijk zeggen aan de hand van observaties en statistiekenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kun je makkelijk zeggen he vanuit je zolderkamer?
Blijft leuk.. net hadden we een discussie over saus op snacks.. Conclusie is dat zaad het beste smaakt op allesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef Crip het volgende:
Met mensen in discussie gaan over geloof of vluchtelingen is zo 2015
Overbelasting. Fysio.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
Even heel serieuze vraag he, dus geen '' ik wil je wel masseren![]()
'' comments.
Maar ik heb nu al een tijdje aan mn tussen mn linkerschouder en nek zo net naast de wervel echt een trekkende pijn. Echt vervelende pijn ook, alsof er veel druk op zit.
Weet iemand van jullie hoe dat kan komen, of heeft iemand van jullie dat ook (gehad)?
En moet ik hiervoor naar een masseuse?
ja ik weet nie wrm ik advies vraag op fok, maar ben te lui om naar de dokter te gaan
Heb er zelf 4 jaar gewoondquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ik makkelijk zeggen aan de hand van observaties en statistieken
Heb je wel eens je eigen zaad geproefdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Blijft leuk.. net hadden we een discussie over saus op snacks.. Conclusie is dat zaad het beste smaakt op alles
Borstverkleining?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef Crip het volgende:
Ik denk dat het door mn borsten komt, maar ik heb het wel merendeel aan een kant dus weenie of dat kan. Of gewoon door mijn houding van zitten ofzo
Nee, wel die van hermanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je wel eens je eigen zaad geproefd
Jij je nat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je wel eens je eigen zaad geproefd
Ja kappen maarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar Syrië? Om te beginnen komt 80% van de "vluchtelingen" niet eens uit Syrië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |