quote:
ik wil je wel masserenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
Even heel serieuze vraag he, dus geen '' ik wil je wel masseren![]()
'' comments.
Maar ik heb nu al een tijdje aan mn tussen mn linkerschouder en nek zo net naast de wervel echt een trekkende pijn. Echt vervelende pijn ook, alsof er veel druk op zit.
Weet iemand van jullie hoe dat kan komen, of heeft iemand van jullie dat ook (gehad)?
En moet ik hiervoor naar een masseuse?
Tijgerbalsem doet wonderenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
an komen, of heeft iemand van jullie dat ook (gehad)?
Beste zeker met verwijzing van de dokter hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik wil je wel masseren![]()
Ga gewoon naar fysio
Ik weet niet hoe het nu werkt, maar ik dacht dat je er gewoon direct heen kon. Even bellenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Beste zeker met verwijzing van de dokter he
Dekt toch alleen maar 7 behandelingen ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je verstandig bent geweest heb je fysio in je pakket
Ik wil je wel masserenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
Even heel serieuze vraag he, dus geen '' ik wil je wel masseren![]()
'' comments.
Maar ik heb nu al een tijdje aan mn tussen mn linkerschouder en nek zo net naast de wervel echt een trekkende pijn. Echt vervelende pijn ook, alsof er veel druk op zit.
Weet iemand van jullie hoe dat kan komen, of heeft iemand van jullie dat ook (gehad)?
ja ik weet nie wrm ik advies vraag op fok, maar ben te lui om naar de dokter te gaan
Ja da's wel kut geregeld tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dekt toch alleen maar 7 behandelingen ofzo
Ja goed, veel is het inderdaad nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dekt toch alleen maar 7 behandelingen ofzo
Je hebt een tumor daarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:25 schreef Crip het volgende:
Ik heb een idee dat ik weet waar het door komt. Maar ik ben niet zeker, zou beste naar de dokter moeten gaan ;/.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |