Noel. It's been a long timequote:
Laten we dat 'ns niet bespreken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom heeft hij een ban gekregen?
Jaa 3.5 jaar ongeveer.quote:
Jawel. Wekker gaat om 9.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GoedEn met jou? Moet je morgen niet naar school
Niet op jezelf fappen, beetje jammerquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:02 schreef Viskarretje het volgende:
ben gekomen op n soort miley cyrus beetje jammer
Snap ik :$ Welcome backquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa 3.5 jaar ongeveer.
Was intens gelukkig toen ik zag dat ik weer kon posten![]()
Waar is iedereen dqod?
Bij iemand die ritalin op recept heeft van dokterquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar kan ik ritalin scoren?
Misschien is het tijd om wat aan je ritme te doen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel. Wekker gaat om 9.
Nja, vadaag presentatie. Spannend wel
Toedelsssssssssquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet op jezelf fappen, beetje jammer
[..]
Snap ik :$ Welcome back
En geen idee man. Vergane glorie, alhier![]()
Maar ik denk dat ik mezelf even in slaap ga huilen, want mijn telefoon haat me en geeft me geen bereik terwijl ik Candy Crush wil spelen. Ik kom gauw weer buurten![]()
Ik ga nu slapen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om wat aan je ritme te doen?
Waarover geef je een presentatie?
Ja hehe!quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij iemand die ritalin op recept heeft van dokter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |