quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:43 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik zou wel geven hoor als ze er met wat schmink wel leuk uitziet
Clownsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
YES! VISKARRETJE WIL MIJ WEL DOEN
Veel gezinnen willen hun huis, bezittingen en leven daar in Syrie niet opgeven.. Je zou het niet denken maar in de wijken waar het leger van Assad nog de baas is kun je nog "normaal" leven (Aleppo.. Rest van Syrie kan ik niet met zekerheid zeggen) .. Scholen proberen ze open te houden en zo ook winkels.. Vandaar dat hun de oversteek naar een veilig land niet durven/willen maken, Syrie is en blijft toch hun land. De mannen van rond de 20 zijn vaak jongens die op de universiteit zaten en inzien dat Syrie verwoest wordt door IS. Die verlaten vaak met pijn in hun hart hun ouders omdat de ouders hun land niet willen verlaten en liever in Syrie stereven dan dat ze vluchten.. Dat willen deze jongeren niet...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van die 20% is het overgrote deel al man en rond de 20. Van die vluchtende gezinnetjes is dus al helemaal geen sprake.
er goed uit ziet zei ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
YES! VISKARRETJE WIL MIJ WEL DOEN
Right. Je praat nu over de duizenden hoogopgeleide mannen die in Keulen even westerse hoeren gingen verkrachten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Veel gezinnen willen hun huis, bezittingen en leven daar in Syrie niet opgeven.. Je zou het niet denken maar in de wijken waar het leger van Assad nog de baas is kun je nog "normaal" leven (Aleppo.. Rest van Syrie kan ik niet met zekerheid zeggen) .. Scholen proberen ze open te houden en zo ook winkels.. Vandaar dat hun de oversteek naar een veilig land niet durven/willen maken, Syrie is en blijft toch hun land. De mannen van rond de 20 zijn vaak jongens die op de universiteit zaten en inzien dat Syrie verwoest wordt door IS. Die verlaten vaak met pijn in hun hart hun ouders omdat de ouders hun land niet willen verlaten en liever in Syrie stereven dan dat ze vluchten.. Dat willen deze jongeren niet...
Die rechter heeft ook een veel leuker shirtje aanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
zou links niet doen rechts wel en toch zelfde vrouw, snmappie
[ afbeelding ]
Met photoshop is iedereen knap, daarom moet je ook geen vrouwen met overmatig schmink doen want dan zie je niet de ware schoonheidquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
zou links niet doen rechts wel en toch zelfde vrouw, snmappie
[ afbeelding ]
En snap deze jongeren maar al te goed... Zelf woonde ik naast een legerbasis waar de aller eerste aanslag werd gepleegd van Aleppo die als zeer klein werd beschouwt... Zeker niet fijn om mee te maken.. nog nooit de dood zo dichtbij gezien.. meteen een maand na deze gebeurtenis zijn we weer richting Nederland gegaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Right. Je praat nu over de duizenden hoogopgeleide mannen die in Keulen even westerse hoeren gingen verkrachten?
Een beetje man blijft en vecht voor zijn vaderland en vrijheid zoals wij dat in Europa eeuwen hebben gedaan
voor een paar keer ff neuken kan toch welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met photoshop is iedereen knap, daarom moet je ook geen vrouwen met overmatig schmink doen want dan zie je niet de ware schoonheid
Zoals ik al eerder zei.. dat is makkelijk gezegd vanaf je bureaustoel.. als je er eenmaal midden in zit verstijf je en is het eerste wat je zult doen vluchten..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Right. Je praat nu over de duizenden hoogopgeleide mannen die in Keulen even westerse hoeren gingen verkrachten?
Een beetje man blijft en vecht voor zijn vaderland en vrijheid zoals wij dat in Europa eeuwen hebben gedaan
Mietig vluchtgedrag dusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En snap deze jongeren maar al te goed... Zelf woonde ik naast een legerbasis waar de aller eerste aanslag werd gepleegd van Aleppo die als zeer klein werd beschouwt... Zeker niet fijn om mee te maken.. nog nooit de dood zo dichtbij gezien.. meteen een maand na deze gebeurtenis zijn we weer richting Nederland gegaan.
meer drinkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met photoshop is iedereen knap, daarom moet je ook geen vrouwen met overmatig schmink doen want dan zie je niet de ware schoonheid
durf je dat recht in mijn gezicht te zeggen speknek?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga spelletjes spelen met SE of zo, irritant mannetje.
Zat een keer met een meid in de bios.. nog niet eerder zo dichtbij dr face geweest.. toen ik dr kop zag met die foundation werd ik letterlijk misselijk.. ben gewoon uit die zaal gegaan om ff een luchtje te scheppen..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:52 schreef Crip het volgende:
goeie foundation ziet er niet smerig uit van dichtbij fokker
Ik doe het zelf ook niet omdat ik het nodig vind. Daarvoor zou ik ook geen make-up op doen overigens, ga toch geen make up op doen alleen omdt ik niet zonder durf.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima. Maar ik zou nooit een vriendin nemen die foundation nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |