Daar denk ik nu wel echt een tijd al over na, maar dat wil ik dan wel pas doen als ik een hoop ben afgevallen. Dadelijk houd ik helemaal niets over.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Borstverkleining?
Denk dat je gewoon je rugspieren sterker moet gaan maken
in de klb sc bespreken we gwn bullshit of leuke dingenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar Syrië? Om te beginnen komt 80% van de "vluchtelingen" niet eens uit Syrië.
Yep, Syrie -> Aleppo. Over die 80% kan ik niet mee discussiëren.. maar over die 20% Syriers die hier naar toe zijn gevlucht helaas wel..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar Syrië? Om te beginnen komt 80% van de "vluchtelingen" niet eens uit Syrië.
Waarom zou ik? Zodat de NOS en de WDR het vluchtelingensprookje in stand kunnen houden?quote:
Uhm neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
in de klb sc bespreken we gwn bullshit of leuke dingen
Van die 20% is het overgrote deel al man en rond de 20. Van die vluchtende gezinnetjes is dus al helemaal geen sprake.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep, Syrie -> Aleppo. Over die 80% kan ik niet mee discussiëren.. maar over die 20% Syriers die hier naar toe zijn gevlucht helaas wel..
Zou gewoon naar fysio gaan, daar informeren. Vrijwel zeker dat ze je dan oefeningen meegevenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar denk ik nu wel echt een tijd al over na, maar dat wil ik dan wel pas doen als ik een hoop ben afgevallen. Dadelijk houd ik helemaal niets over.
da kan ook idd
Hoorde dat meiden MAC het beste vondenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
Nooit Estee Lauder double wear foundation kopen stimo
Beste foundation die ik heb gebruikt tot nu toe is Urban Decay Naked Skin foundation. Wil Dior airflash nog proberequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoorde dat meiden MAC het beste vonden
dus toch meisjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Beste foundation die ik heb gebruikt tot nu toe is Urban Decay Naked Skin foundation. Wil Dior airflash nog probere
Rottumer plaat graag. Dat ligt over 5 jaar toch onder waterquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:37 schreef Viskarretje het volgende:
ik stel voor dat we alle vluchtelingen plaatsen op schiermonnikoog en rottumerplaat
Smaak je beetje zoet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
Jouw huis ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rottumer plaat graag. Dat ligt over 5 jaar toch onder water
Foundation gebruikenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
Als iemand een rotkop heeft moet je gewoon niet gevenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:41 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
als ze echt een rotkop heeft vind ik het allemaal prima
Beter zorg je gewoon goed voor je huidje, dan heb je al die troep niet nodigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Foundation ziet er altijd smerig uit vanaf dichtbij
Ik zou wel geven hoor als ze er met wat schmink wel leuk uitzietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als iemand een rotkop heeft moet je gewoon niet geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |