Ohja, Zoals mijn overovergrootvaders vluchten voor de revolutie bedoel je? Zoals mijn opa's vluchten voor WOII? Laffe honden zijn het daar in het Midden-Oosten. In plaats van je familie beschermen wegrennen naar Europa waar ze gratis geld uitdelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei.. dat is makkelijk gezegd vanaf je bureaustoel.. als je er eenmaal midden in zit verstijf je en is het eerste wat je zult doen vluchten..
Niks mis met make up als je maar niet ziet dat het gebruikt is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook niet omdat ik het nodig vind. Daarvoor zou ik ook geen make-up op doen overigens, ga toch geen make up op doen alleen omdt ik niet zonder durf.
Vind het gewoon leuk om te doen, dus draag ik 2 a 3 keer make up in de week.
Lol, of k ga dus echt all out met make up. Maar niet dat het eruit ziet alsof het opgekwakt zit of ik doe niets op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met make up als je maar niet ziet dat het gebruikt is.
Ik ken een meisje die toen ze 11 was al elke dag met dikke laag make-up rondliepquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol, of k ga dus echt all out met make up. Maar niet dat het eruit ziet alsof het opgekwakt zit of ik doe niets op.
ga echt niet een ''natural look'' maken, dn ga ik wel zonder makeup
daten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:59 schreef Crip het volgende:
als ik een fucking oogschaduw palette van 60 euro gebruik wil ik ook fucking die oogschaduw zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dan mannen voorkeur geven aan de "natural look" hé ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol, of k ga dus echt all out met make up. Maar niet dat het eruit ziet alsof het opgekwakt zit of ik doe niets op.
ga echt niet een ''natural look'' maken, dn ga ik wel zonder makeup
Denk je nou echt dat een Jan of een Willem die nu een studie op de uni zit te volgen hier zal blijven en vechten voor zijn land? Nee, jij bijna zeker ook niet, allemaal grootspraak van achter je toetsenbord. Je weet dat Syrie gewoon verneukt wordt door IS en allemaal andere landen, dan ga je als je de kans hebt om je leven voort te zetten vluchten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ohja, Zoals mijn overovergrootvaders vluchten voor de revolutie bedoel je? Zoals mijn opa's vluchten voor WOII? Laffe honden zijn het daar in het Midden-Oosten. In plaats van je familie beschermen wegrennen naar Europa waar ze gratis geld uitdelen.![]()
![]()
![]()
Mannen die denken dat alle vrouwen make up voor hun op doenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet dan mannen voorkeur geven aan de "natural look" hé ?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:03 schreef Crip het volgende:
Bij mij is het of ik zie er zo ong uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoEerste foto lijkt wel een spookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens make up en een hoofddoekHoe tegenstrijdig en hypocriet wil je het hebben.
-XOXO-
niet jouw probleem tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste foto lijkt wel een spook![]()
Tevens make up en een hoofddoekHoe tegenstrijdig en hypocriet wil je het hebben.
Neen. Om er aantrekkelijk uit te zien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen die denken dat alle vrouwen make up voor hun op doen
Anaal zei ze toch een xquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:06 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
dus we mogen niet neuken als we gaan daten?
Ook niet om er aantrekkelijk uit te zien hoor. Anders zou ik me niet in mijn vrije tij dopmaken als ik alleen thuis zitquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen. Om er aantrekkelijk uit te zien.
En ik ga er van uit dat het merendeel van de vrouwen op mannen valt
Wat ik me eigenlijk afvraag maar nooit heb gevraagd aan een meid met hoofddoek.. masturbeer jij wel eens?quote:
dat is dan dikke pech voor jou vrindquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel.
Ik moet er in het dagelijks leven tegen aan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |