quote:Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen die vooralsnog geen recht op permanent verblijf hebben vrij mogen rondlopen. Sluit ze op totdat de procedure is afgelopen zodat je ze bij afwijzing gelijk in vreemdelingendetentie kunt zetten.
Door hun achterlijke cultuur deugen ze niet totdat het tegendeel bewezen is. Lijkt me fair ten opzichte van de bevolking hier die blootgesteld wordt aan het gevaar.
Hij zegt dat mannelijke asielzoekers opgesloten moeten worden dus daar vallen ook de huidige mensen onder die nu in een AZC zitten.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef KrappeAuto het volgende:
Je leest niet goed. Hij zegt niets over de al aanwezige asielzoekers. Hij zegt niet dat deze mensen niet opgesloten moeten worden als de grenzen gesloten worden.
Dan moet je toch kotsen op de islam en moslims, aangezien vanuit hun geloof het normaal is te kotsen op christenen, joden, homo's en vrouwen? Of pas dat weer niet in je straatje?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijke xenofoob is die man toch. Vervang mannelijke asielzoekers maar door Christenen, joden of homo's en dan weet je hoe verachtelijk deze denkbeelden zijn.
Ja er zijn asielzoekers die niet deugen maar om ze dan maar allemaal op te sluiten, het zijn dezelfde denkbeelden en ideeen waar ze in de jaren 40-45 in Duitsland heel enthousiast over waren.
En hij zegt niet dat als de grenzen gesloten worden zij wel vrij mogen rondlopen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij zegt dat mannelijke asielzoekers opgesloten moeten worden dus daar vallen ook de huidige mensen onder die nu in een AZC zitten.
Dat zegt hij wel hij zegt "Maar zolang dat niet gebeurt,".quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
En hij zegt niet dat als de grenzen gesloten worden zij wel vrij mogen rondlopen.
Die vergelijkingen van sommigen :'-)quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Stel dat we tien jaar geleden alle mannelijke zwemleraren hadden opgesloten, dan hadden we de zaak Benno L voorkomen. Gerechtvaardigd of niet?
Dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hebben die zwemleraren een bepaald geloof wat hun acties goedpraat?
Quote Wilders waar hij letterlijk zegt dat als de grenzen gesloten mogen worden de al aanwezige asielzoekers vrij mogen bewegen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel hij zegt "Maar zolang dat niet gebeurt,".
Ik vind de uitspraak dat hij geen immigranten meer wilt opnemen uit moslimlanden anders volkomen terecht. De problemen met die groep zijn onnoemelijk en de integratie is volledig mislukt / onmogelijk. Wat dat betreft lopen de oost Europese landen voorop in hun immigratiebeleid.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Iedereen zou moeten begrijpen dat die teksten van Wilders volstrekt idiote teksten zijn, als je dan serieus tegenargumenten gaat geven maak je jezelf belachelijk omdat je het serieus neemt.
Het wordt hem makkelijk gemaakt door de grote Islamitische problemen die nu eindelijk blootgesteld worden aan de wereld, waardoor hij eindelijk gelijk krijgt voor wat hij al jaren roept: massa-immigratie uit Islamitische landen is een slecht idee.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilders heeft wel een goed businessmodel, wekelijks wat idiote ideeën de wereld in slingeren en zo steeds meer virtuele zetels binnen harken bij het plebs. Succes verzekerd.
Hoezo ben je links als je het niet eens bent met de simpele oplossingen van Wilders. Voorlopig zijn er nog meer dan voldoende mensen die niet in de onrealistische plannen van Wilders geloven. Zowel links als rechts.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:09 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Nogmaals, de linksen maken moeilijke dagen mee. Hun wereldbeeld is hard op weg om zeep geholpen te worden.
Er is nog meer dan alleen rechts of links.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:09 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Het wordt hem makkelijk gemaakt door de grote Islamitische problemen die nu eindelijk blootgesteld worden aan de wereld, waardoor hij eindelijk gelijk krijgt voor wat hij al jaren roept: massa-immigratie uit Islamitische landen is een slecht idee.
Nogmaals, de linksen maken moeilijke dagen mee. Hun wereldbeeld is hard op weg om zeep geholpen te worden.
Welk immigratiebeleid. Ik zie hier hordes Oost-Europeanen. Je doelt op hun emigratiebeleid. Over het algemeen wil geen mens dood of levend gevonden worden in Oost Europa.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik vind de uitspraak dat hij geen immigranten meer wilt opnemen uit moslimlanden anders volkomen terecht. De problemen met die groep zijn onnoemelijk en de integratie is volledig mislukt / onmogelijk. Wat dat betreft lopen de oost Europese landen voorop in hun immigratiebeleid.
De scheidslijn in het immigratiedebat is vrij duidelijk: links heeft minder moeite met massa-immigratie dan rechts.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:14 schreef danos het volgende:
[..]
Hoezo ben je links als je het niet eens bent met de simpele oplossingen van Wilders. Voorlopig zijn er nog meer dan voldoende mensen die niet in de onrealistische plannen van Wilders geloven. Zowel links als rechts.
En ik heb er vertrouwen in dat dit altijd zo zal blijven, je hebt gelukkig maar een beperkt clubje mensen die door onmacht en onvrede meegaat met het bashen van een groep.
Echt. Klagen dat die mensen zo barbaars zijn en dan uit een of andere vage angst, gevoerd door volksmenner nummer 1, gewoon alle zaken overboord gooien, waar in dit land eeuwenlange beschavingsgroei aan vooraf is gegaan en dus eigenlijk vele malen barbaarser doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen die vooralsnog geen recht op permanent verblijf hebben vrij mogen rondlopen. Sluit ze op totdat de procedure is afgelopen zodat je ze bij afwijzing gelijk in vreemdelingendetentie kunt zetten.
Door hun achterlijke cultuur deugen ze niet totdat het tegendeel bewezen is. Lijkt me fair ten opzichte van de bevolking hier die blootgesteld wordt aan het gevaar.
Joh, je kan van de Islam vinden wat je wil. Het zal toch echt aanwezig blijven. Daar kan ook Wilders geen drol aan doen. Wanneer dringt dat eens tot je door. Net als je het idee van communisme, liberalisme of wat voor denkwijze / ideologie niet kan laten verdwijnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De scheidslijn in het immigratiedebat is vrij duidelijk: links heeft minder moeite met massa-immigratie dan rechts.
Islam verdient het om gebashed te worden. Dat is ook wat Wilders basht: de Islam als ideologie. Hij heeft het niet over het individu.
Dat beperkte clubje wat het met hem eens is is inmiddels 41 zetels in de peilingen. Ik heb er vertrouwen in dat steeds meer mensen bedenkingen krijgen bij de Islam zoals dat hedendaags belijd wordt.
Wie zegt dat ik het wil laten verdwijnen? Ik wil het in ieder geval niet in Nederland of Europa.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Joh, je kan van de Islam vinden wat je wil. Het zal toch echt aanwezig blijven. Daar kan ook Wilders geen drol aan doen. Wanneer dringt dat eens tot je door. Net als je het idee van communisme, liberalisme of wat voor denkwijze / ideologie niet kan laten verdwijnen.
Dat kan niet. Dat is hetzelfde als zeggen 'ik wil dat de zon morgen paars wordt'.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het wil laten verdwijnen? Ik wil het in ieder geval niet in Nederland of Europa.
Fuck de Wet, asielzoekersopsluitpret. Jwzquote:Op maandag 18 januari 2016 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wilders zegt: „Wat de PVV betreft is het duidelijk: Onze grenzen moeten dicht voor alle asielzoekers en alle immigranten uit islamitische landen. Maar zolang dat niet gebeurt, zolang de islamitische testosteronbommen als een zwaard van Damocles boven de Nederlandse vrouwen hangen, stel ik voor dat we mannelijke asielzoekers opsluiten in de AZC’s. Voor hen moeten de AZC’s gesloten instellingen worden, zodat geen enkele mannelijke asielzoeker nog de straat op kan en onze vrouwen worden beschermd.”
Wat we eeuwenlang voor gevochten hebben zijn vrouwenrechten, homorechten, scheiding van kerk en staat, vrijheid van meningsuiting, etc. Dit is allemaal in het geding bij Islamitische massa-immigratie.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Echt. Klagen dat die mensen zo barbaars zijn en dan uit een of andere vage angst, gevoerd door volksmenner nummer 1, gewoon alle zaken overboord gooien, waar in dit land eeuwenlange beschavingsgroei aan vooraf is gegaan en dus eigenlijk vele malen barbaarser doen.
Hoe stupide kun je zijn?
Alsof jij een reet geeft om rechten, getuige je adoratie van Wilders en zijn politieke standpunten. Laat mij niet lachen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat we eeuwenlang voor gevochten hebben zijn vrouwenrechten, homorechten, scheiding van kerk en staat, vrijheid van meningsuiting, etc. Dit is allemaal in het geding bij Islamitische massa-immigratie.
Waarom zou ik niks geven om rechten? Integendeel, ik waardeer onze samenleving zoals zij dat is. Ik ben trots op onze normen en waarden. Ik zie niet graag grote groepen mensen binnenkomen die verafschuwen wat jij en ik veel waarderen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof jij een reet geeft om rechten, getuige je adoratie van Wilders en zijn politieke standpunten. Laat mij niet lachen.
Kennelijk niet, je geeft geen fuck om deze samenleving en ziet de huidige samenleving graag verdwijnen. Het liefst zie je dat mensen met een andere religie gediscrimineerd worden. Het liefst zie je hun religie verdwijnen - en dat kan niet anders dan dat je dan dus ook die mensen het liefst ziet verdwijnen - een andere methodiek is er niet. Je gunt hen hun rechten niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Waarom zou ik niks geven om rechten? Integendeel, ik waardeer onze samenleving zoals zij dat is. Ik ben trots op onze normen en waarden. Ik zie niet graag grote groepen mensen binnenkomen die verafschuwen wat jij en ik veel waarderen.
het is onmogelijk om van gedachte te veranderen? ik lees wel eens dat sommige mensen letterlijk aanleg hebben voor religieuze denkbeelden, maar jij gaat daar wel erg ver inquote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kennelijk niet, je geeft geen fuck om deze samenleving en ziet de huidige samenleving graag verdwijnen. Het liefst zie je dat mensen met een andere religie gediscrimineerd worden. Het liefst zie je hun religie verdwijnen - en dat kan niet anders dan dat je dan dus ook die mensen het liefst ziet verdwijnen - een andere methodiek is er niet. Je gunt hen hun rechten niet.
Waar staat dat het onmogelijk is om van gedachte te veranderen? Dat is een volstrekt andere discussie. Punt is dat jij niet kan bepalen wat ik denk.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef wipes66 het volgende:
[..]
het is onmogelijk om van gedachte te veranderen? ik lees wel eens dat sommige mensen letterlijk aanleg hebben voor religieuze denkbeelden, maar jij gaat daar wel erg ver in
Wat? Nee.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kennelijk niet, je geeft geen fuck om deze samenleving en ziet de huidige samenleving graag verdwijnen.
Ik pleit niet voor discriminatie van moslims. Ik bekritiseer het ideëengoed dat veel moslims hebben. De Islam bevat heel veel slechte ideëen. Daarom denk ik dat het onwenselijk is om meer Islam in Nederland toe te laten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
Het liefst zie je dat mensen met een andere religie gediscrimineerd worden.
Het liefst zie ik de Islam zoals dat hedendaags geloofd wordt verdwijnen, ja. Ik ben groot fan van ex-moslims als Ayaan Hirsi Ali, die pleiten voor een vernieuwing van de Islam, zoals het Christendom dat een paar honderd jaar geleden doorgegaan is.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Mutant01 het volgende:Het liefst zie je hun religie verdwijnen - en dat kan niet anders dan dat je dan dus ook die mensen het liefst ziet verdwijnen - een andere methodiek is er niet. Je gunt hen hun rechten niet.
Ja, immers je ziet de Islam het liefst verdwijnen. Het spijt me te moeten zeggen dat met 1 miljoen moslims de Islam nu ook onderdeel van de huidige maatschappij is geworden.quote:
Om moslims tot Nederland toe te laten bedoel je. Vanwege hun religie. Dat is gewoonweg religieuze discriminatie.quote:Ik pleit niet voor discriminatie van moslims. Ik bekritiseer het ideëengoed dat veel moslims hebben. De Islam bevat heel veel slechte ideëen. Daarom denk ik dat het onwenselijk is om meer Islam in Nederland toe te laten.
Ah nu ineens is het een complete stop van migranten. Terwijl je er net nog niet eens over uit was of het weigeren van moslims en het wel toelaten van Christenen een goed idee is. Make up your mind.quote:Ik ben er nog niet uit of het weigeren van moslims en wel toelaten van Christenen een goed idee is.
Ik ben in ieder geval voor het sluiten van de grenzen voor iedereen van welk geloof dan ook.
Zoals ik al zei, je kan heel veel willen. Een Wilders gaat daar echter niets aan kunnen doen. Moslims zijn vrij te geloven. Ze hoeven niet gebrainwashed te worden door een Ayaan Hirsi Ali, puur omdat jij dat graag wil. Ze moeten zelf lekker bepalen of ze geloven ja of nee en hoe ze dat doen. Zolang ze geen zaken verrichten die indruisen tegen de wet, heb je geen reet te vertellen.quote:Het liefst zie ik de Islam zoals dat hedendaags geloofd wordt verdwijnen, ja. Ik ben groot fan van ex-moslims als Ayaan Hirsi Ali, die pleiten voor een vernieuwing van de Islam, zoals het Christendom dat een paar honderd jaar geleden doorgegaan is.
Dat hele boek bestaat uit zaken die indruisen tegen de wet. Van het trouwen met een minderjarige tot het onderdrukken van ongelovigen. Het is een ontzettend achterhaald en racistisch geloof.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals ik al zei, je kan heel veel willen. Een Wilders gaat daar echter niets aan kunnen doen. Moslims zijn vrij te geloven. Ze hoeven niet gebrainwashed te worden door een Ayaan Hirsi Ali, puur omdat jij dat graag wil. Ze moeten zelf lekker bepalen of ze geloven ja of nee en hoe ze dat doen. Zolang ze geen zaken verrichten die indruisen tegen de wet, heb je geen reet te vertellen.
Bullshit. Dat mag je vinden uiteraard, net als ik mag vinden dat jij bullshit aan het uitkramen bent. Een beetje het standaard gelul van de (met name rechtse) media napraten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:52 schreef Nintex het volgende:
Dat hele boek bestaat uit zaken die indruisen tegen de wet. Van het trouwen met een minderjarige tot het onderdrukken van ongelovigen. Het is een ontzettend achterhaald en racistisch geloof.
De interpretatie is aan diegene die het leest. Niet aan mij en niet aan jou. Diegene moet dan ook maar lekker voor zichzelf bepalen wat voor 'versie' voor hem acceptabel is. Zolang diegene niemand anders tot last is, is er geen enkele reden tot ingrijpen. Wat gematigd is in jou ogen, hoeft dat namelijk voor mij niet te zijn. En dat geldt andersom ook.quote:Er zal een gematigde versie moeten komen (die is er praktisch al), die in Europa geaccepteerd is, want het is zonde om tijd/geld te spenderen aan het uitzoeken van de verschillen tussen al die stromingen. Wil je wel een Burqa dragen, vrouwen onderdrukken of kinderen trouwen? Allemaal prima, maar niet op dit continent.
Dit. En dan niet eens zozeer door de achterlijke cultuur, maar sowieso. Het slaat nergens op dat allerhande mensen zonder geldig visum hier zomaar vrij mogen rondlopen alleen maar omdat het misschien eventueel zou kunnen blijken dat het een legitieme vluchteling zou kunnen zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef Confetti het volgende:
Wilders gebral helpt idd niet maar maakt ook echt geen verschil voor collega politici. Die blijven standvastig hun kop in t zand steken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Dit. En dan niet eens zozeer door de achterlijke cultuur, maar sowieso. Het slaat nergens op dat allerhande mensen zonder geldig visum hier zomaar vrij mogen rondlopen alleen maar omdat het misschien eventueel zou kunnen blijken dat het een legitieme vluchteling zou kunnen zijn.
Nee, de logische weg is dat je aan de grens de papieren controleert, en als die niet kloppen dan kan zo iemand wel een asielaanvraag doen, maar de grens zou je dan pas officieel door moeten mogen als de aanvraag is goedgekeurd.
Jammer dat het nu Wilders is die het brengt, met woorden als "testosteronbommen" en "opsluiten" en het alleen over mannen heeft. Want daardoor weet je nu wel zeker dat het níét gaat gebeuren.
In welk noemenswaardig, concreet opzicht is de Islam onderdeel van de huidige maatschappij?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, immers je ziet de Islam het liefst verdwijnen. Het spijt me te moeten zeggen dat met 1 miljoen moslims de Islam nu ook onderdeel van de huidige maatschappij is geworden.
Moslims die niets kwaads in de zin hebben en onze normen en waarden respecteren zijn in principe welkom. Helaas bevinden zich onder moslims zeer grote groepen die verafschuwen waar wij met trots voor staan.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Om moslims tot Nederland toe te laten bedoel je. Vanwege hun religie. Dat is gewoonweg religieuze discriminatie.
Nee, een complete stop voor vluchtelingen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Ah nu ineens is het een complete stop van migranten. Terwijl je er net nog niet eens over uit was of het weigeren van moslims en het wel toelaten van Christenen een goed idee is. Make up your mind.
Wilders is de enige die al jarenlang zonder angst durft te roepen wat veel mensen denken: er zijn grote problemen in de Islamitische wereld en onze samenleving wordt er niet prettiger op als wij veel mensen uit dat deel van de wereld hierheen halen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals ik al zei, je kan heel veel willen. Een Wilders gaat daar echter niets aan kunnen doen. Moslims zijn vrij te geloven. Ze hoeven niet gebrainwashed te worden door een Ayaan Hirsi Ali, puur omdat jij dat graag wil. Ze moeten zelf lekker bepalen of ze geloven ja of nee en hoe ze dat doen. Zolang ze geen zaken verrichten die indruisen tegen de wet, heb je geen reet te vertellen.
Lekker krom.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijke xenofoob is die man toch. Vervang mannelijke asielzoekers maar door Christenen, joden of homo's en dan weet je hoe verachtelijk deze denkbeelden zijn.
Opsluiten is het verkeerde woord. Dat is dom van Wilders. Ik neem aan dat hij het ook niet zo bedoelt. Hij zal die asielzoekers ongetwijfeld niet gevangen willen houden als die naar het vliegtuig willen om terug te gaan naar waar ze vandaan kwamen o.i.d.quote:Ja er zijn asielzoekers die niet deugen maar om ze dan maar allemaal op te sluiten, het zijn dezelfde denkbeelden en ideeen waar ze in de jaren 40-45 in Duitsland heel enthousiast over waren.
Ik zie ze wel eens in groepen hier in de buurt. Het azc is hier nogal een eindje vandaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lijkt me vrij irreëel om AZC's dan maar te gebruiken als gevangenis. Overigens, waar hangen de meeste asielzoekers de hele dag? Zal toch wel voornamelijk in het AZC zelf zijn, of niet? Of hangt een groot deel echt op straat?
Hij heeft geleerd van Trump en denkt, "Ik gooi er een schepje bovenop, +10 in de peilingen". Alleen is Geert nooit zo goed in het nuanceren van zijn uitspraken bij een keurige talkshow, zoals Trump dat kan.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo debiel waar Wilders mee bezig is. Met dit soort praat zorgt hij ervoor dat ieder fatsoenlijk mens zich zo ver mogelijk van zijn ideeën wil distantiëren, zodat serieus praten over zinvolle oplossingen niet mogelijk is.
Nog een verschil: Als Trump de winst pakt met z'n stoere praat, dan kan hij ook 4 jaar zelf aan de slag om dat uit te voeren. Als Wilders die '+10' haalt, dan staat 'ie op 50 zetels, tegenover 100 kamerleden van andere fracties die niks met hem te maken willen hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd van Trump en denkt, "Ik gooi er een schepje bovenop, +10 in de peilingen". Alleen is Geert nooit zo goed in het nuanceren van zijn uitspraken bij een keurige talkshow, zoals Trump dat kan.
Als ze hier eenmaal zijn kun je ze moeilijk 24/7 binnen houden, dan weet je zeker dat de frustraties enorm snel oplopen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Dit. En dan niet eens zozeer door de achterlijke cultuur, maar sowieso. Het slaat nergens op dat allerhande mensen zonder geldig visum hier zomaar vrij mogen rondlopen alleen maar omdat het misschien eventueel zou kunnen blijken dat het een legitieme vluchteling zou kunnen zijn.
Nee, de logische weg is dat je aan de grens de papieren controleert, en als die niet kloppen dan kan zo iemand wel een asielaanvraag doen, maar de grens zou je dan pas officieel door moeten mogen als de aanvraag is goedgekeurd.
Jammer dat het nu Wilders is die het brengt, met woorden als "testosteronbommen" en "opsluiten" en het alleen over mannen heeft. Want daardoor weet je nu wel zeker dat het níét gaat gebeuren.
De Engelsen sloten in Zuid- Afrika tijdens de boeren oorlog de vrouwen en kinderen van de boeren opquote:Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef FlipjeHolland het volgende:
weet je wie ook mensen op sloot in kampen ??
Een invasie zoals er nu gaande is, is ook niet van deze tijd, maar vind evengoed wel plaats. Nood breekt wet....quote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze hier eenmaal zijn kun je ze moeilijk 24/7 binnen houden, dan weet je zeker dat de frustraties enorm snel oplopen.
En zo komen we telkens op hetzelfde uit: je moet selecteren aan de poort en niet in huis pas. Het is 2016, al die asielzoekers hebben een smartphone: zorg ervoor dat er vanuit een ambassade in Turkije, vanuit een kamp in Griekenland of wherever een aanvraag wordt ingediend. Uiteraard wordt die enkel in behandeling genomen bij geldige ID-bewijzen. Scheelt al die opvangkosten van mensen die hier fysiek al zijn. En al die overlast. En je hoeft je niet druk te maken over fysiek uitzetten van hen wiens aanvraag wordt afgewezen.
Echt waar, tienduizenden mensen maandenlang in kampen stoppen voordat hun aanvraag überhaupt in behandeling wordt genomen: dat is toch niet meer van deze tijd?
Dan sturen ze hopelijk een appje naar hun landgenoten dat Nederland vol is en niet zo leuk is.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze hier eenmaal zijn kun je ze moeilijk 24/7 binnen houden, dan weet je zeker dat de frustraties enorm snel oplopen.
Je moet iets met mensen die hier aan de grens staan. Staat bijv. iemand zonder papieren op Schiphol, dan heeft in eerste instantie Nederland een probleem. Maar de oplossing kan niet zijn om zo iemand dan maar gewoon door de grenscontrole te laten.quote:En zo komen we telkens op hetzelfde uit: je moet selecteren aan de poort en niet in huis pas. Het is 2016, al die asielzoekers hebben een smartphone: zorg ervoor dat er vanuit een ambassade in Turkije, vanuit een kamp in Griekenland of wherever een aanvraag wordt ingediend. Uiteraard wordt die enkel in behandeling genomen bij geldige ID-bewijzen. Scheelt al die opvangkosten van mensen die hier fysiek al zijn. En al die overlast. En je hoeft je niet druk te maken over fysiek uitzetten van hen wiens aanvraag wordt afgewezen.
Echt waar, tienduizenden mensen maandenlang in kampen stoppen voordat hun aanvraag überhaupt in behandeling wordt genomen: dat is toch niet meer van deze tijd?
Ze komen dan toch alsnog? Want binnen is binnen en niet meer buiten. Grenzen dicht en aan de grens (buitengrenzen eu) hulp/opvangkampen maken.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En zo komen we telkens op hetzelfde uit: je moet selecteren aan de poort en niet in huis pas. Het is 2016, al die asielzoekers hebben een smartphone: zorg ervoor dat er vanuit een ambassade in Turkije, vanuit een kamp in Griekenland of wherever een aanvraag wordt ingediend. Uiteraard wordt die enkel in behandeling genomen bij geldige ID-bewijzen. Scheelt al die opvangkosten van mensen die hier fysiek al zijn. En al die overlast. En je hoeft je niet druk te maken over fysiek uitzetten van hen wiens aanvraag wordt afgewezen.
Schandalig zeg dat we niks horen over jouw kennis.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:08 schreef maryen65 het volgende:
Een kennis van mij is beveiliger in een azc en die zegt dat er elke dag wel iets aan de hand is daar. Maar dat hoor je niks over in het nieuws
Fantastische landen als Amerika en Hongarije hebben we het nu over?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef Nintex het volgende:
In heel veel landen gelden dit soort regels al. Die laten je niet zomaar rondlopen in de straten als ze niet eerst alles drie dubbel gecheckt hebben.
Nationaalsocialisten staan dan ook bekend om hun achterlijke retoriek.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:53 schreef Adames het volgende:
Net als je denkt dat Geert niet met nog achterlijkere retoriek aan kan komen, krijg je dit weer
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nationaalsocialisten staan dan ook bekend om hun achterlijke retoriek.
Waarom ben jij zo pro multicultu en weg met ons? Vind jij de multiculti hobbieproject in Nederland zo geslaagd?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nationaalsocialisten staan dan ook bekend om hun achterlijke retoriek.
Die landen hebben inderdaad hun asielbeleid fatsoenlijk op orde.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Fantastische landen als Amerika en Hongarije hebben we het nu over?
Dat dergelijke landen nu ineens de droom van sommige mensen zijn ;')_!
Het enige leuke wat de Oostblok landen voortgebracht hebben zijn van die filmpjes dat meiden voor 20 euro de meest gekke dingen doen. Verder staan ze in weinig top 10 lijstjes die beginnen met "Het beste land voor"quote:Op maandag 18 januari 2016 23:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Fantastische landen als Amerika en Hongarije hebben we het nu over?
Dat dergelijke landen nu ineens de droom van sommige mensen zijn ;')_!
Volgens mij heb je wel meer niet zo goed begrepenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen die vooralsnog geen recht op permanent verblijf hebben vrij mogen rondlopen.
Je kunt toch niet blijven ontkennen waar Wilders eerst voor heeft gewaarschuwd in Keulen en andere steden bewaarheid is geworden. Er bestaat een verschil tussen retoriek en het benoemen van de verifieerbare feiten.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:53 schreef Adames het volgende:
Net als je denkt dat Geert niet met nog achterlijkere retoriek aan kan komen, krijg je dit weer
Wilders zegt: Geen vluchtelingen meer in dit land, dat wordt een ramp.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:00 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je kunt toch niet blijven ontkennen waar Wilders eerst voor heeft gewaarschuwd in Keulen en andere steden bewaarheid is geworden. Er bestaat een verschil tussen retoriek en het benoemen van de verifieerbare feiten.
En vervolgens loopt Hij over water, verdeelt vijf broden en twee vissen onder Zijn aanhang en iedereen heeft een volledige maaltijd, om te eindigen met het veranderen van water in wijn, alvorens Hij fysiek ten hemele vaart!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wilders zegt: Geen vluchtelingen meer in dit land, dat wordt een ramp.
Goedvolk zegt: We moeten meer vluchtelingen opnemen.
Wilders zegt: Vluchtelingen opsluiten in AZC's, anders rampzalige gevolgen.
Goedvolk zegt: Ze moeten kunnen staan en gaan waar ze willen.
Over een jaartje, na meerdere verkrachtingsgolven, misdaadgolven, bomaanslagen:
Goedvolk zegt: Is de schuld van Wilders.
Ja maar dat is ook de schuld van Wilders. Kijk om je heen: in landen zonder Wilders (Duitsland, Oostenrijk, Zweden) wordt bijv. alweer aan de grens gecontroleerd. In Nederland niet, omdat Wilders zo hard z'n best doet om zijn imago aan zulk beleid te koppelen en het daarmee onacceptabel te maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wilders:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Zweden: zelfs extreem-rechtsen in Zweden zouden we naar Nederlandse maatstaven hoogstens een VVD'er noemen. Zweden is een GroenLinks-land met een GL-regering en een GL-bevolking en toch, ondanks dat het bijna het rijkste land van de wereld is met de meest gulle voorzieningen voor immigranten, is er daar ook sprake van aanrandingen, misdaad, terreur-aanslagen en terreur-gevaar door niet-westerse immigranten. Zou het kwartje ooit vallen bij het Goedvolk?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook de schuld van Wilders. Kijk om je heen: in landen zonder Wilders (Duitsland, Oostenrijk, Zweden) wordt bijv. alweer aan de grens gecontroleerd. In Nederland niet, omdat Wilders zo hard z'n best doet om zijn imago aan zulk beleid te koppelen en het daarmee onacceptabel te maken.
De spanning stijgt. De fase "protesteren door de staat aan te klagen" is al voorbij. 2016 wordt een spannend jaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Wilders:
- Grenzen dicht
- Grens controles
- Mannelijke asielzoekers opsluiten totdat meer bekend is
- Vrouwen beschermen
- Asielzoekers opvangen in eerste land van aankomst Europa
- Proberen het probleem op te lossen in land van afkomst zodat de asielstroom stopt
Links:
- Wilders komt niet met oplossingen![]()
- Wilders roept alleen maar
- Wilders is een Nazi, Xenofoob, Racist etc.
In principe elk voorval wat nu gebeurd in Nederland, verkrachting, moord, aanslag, diefstal, mishandeling etc. gepleegd door één of meerdere asielzoekers kan de staat voor verantwoordelijk gehouden worden. Er is genoeg weerstand vanuit de maatschappij, er word een lijn gevolgd die het "democratisch" gekozen parlement in Europa heeft uitgestippeld, en de gevolgen merken we nu dadelijks in het nieuws.
Ik hoop niet dat het gebeurd, maar als het gebeurd hoop ik dat er eens wat mensen zullen opstaan om de staat aan te klagen, het was NEE tegen Europa, NEE tegen AZC's en vluchtelingen, NEE tegen open grenzen etc. Ze doen maar wat ze willen en de gevolgen zijn voor het normale volk die hier niet om gevraagd hebben.
Ja In hun ogen zijn dat geen oplossingen, maar mensonterende dingenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Wilders:
- Grenzen dicht
- Grens controles
- Mannelijke asielzoekers opsluiten totdat meer bekend is
- Vrouwen beschermen
- Asielzoekers opvangen in eerste land van aankomst Europa
- Proberen het probleem op te lossen in land van afkomst zodat de asielstroom stopt
Links:
- Wilders komt niet met oplossingen![]()
- Wilders roept alleen maar
- Wilders is een Nazi, Xenofoob, Racist etc.
In principe elk voorval wat nu gebeurd in Nederland, verkrachting, moord, aanslag, diefstal, mishandeling etc. gepleegd door één of meerdere asielzoekers kan de staat voor verantwoordelijk gehouden worden. Er is genoeg weerstand vanuit de maatschappij, er word een lijn gevolgd die het "democratisch" gekozen parlement in Europa heeft uitgestippeld, en de gevolgen merken we nu dadelijks in het nieuws.
Ik hoop niet dat het gebeurd, maar als het gebeurd hoop ik dat er eens wat mensen zullen opstaan om de staat aan te klagen, het was NEE tegen Europa, NEE tegen AZC's en vluchtelingen, NEE tegen open grenzen etc. Ze doen maar wat ze willen en de gevolgen zijn voor het normale volk die hier niet om gevraagd hebben.
Nou, deze 3 dingen hebben erg goed uitgepakt. Geen stijgingen van overvallen, berovingen, verkrachtingen. En het kost maar 36.000 per gelukzoeker per jaar. Bedankt jongen!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:50 schreef Gutmensch het volgende:
Voor mij en vele anderen was het altijd
-JA tegen Europa
-JA tegen AZC's en het opvangen van vluchtelingen
-JA tegen open grenzen
Dan hoor jij niet bij 'Het Volk' en zul jij dientengevolge binnenkort opgesloten worden in een AZC bij jouw multicultivriendjes en andere landverraders.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:50 schreef Gutmensch het volgende:
-JA tegen Europa
-JA tegen open grenzen
Waar die extreemrechtse roeptoeters het toch vandaan halen dat ze namens iedereen of zelfs maar de meerderheid spreken is mij echt een raadsel.
Alsof je gelijk krijgt als je maar hard genoeg schreeuwt
Denken dat er ook maar iemand in dat parlement dit kan oplossen. PvdA blijft maar gelukzoekers binnenhengelen en Wilders roept alleen maar onzin en onhaalbare en idiote voorstellen. Jammer, maar het maakt toch niet uit op wie je stemt, geen van de 150 parlementariërs spoort.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan hoor jij niet bij 'Het Volk' en zul jij dientengevolge binnenkort opgesloten worden in een AZC bij jouw multicultivriendjes en andere landverraders.
Tevens ben ik benieuwd hoe Wilders dit wil gaan schaffen. Bewakers bij de deuren, paar hoge torens met prikkeldraad erbij?
Volgens mij daalt de criminaliteit in Nederland alleen maar. Daar heeft de komst van die vluchtelingen totaal geen invloed op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nou, deze 3 dingen hebben erg goed uitgepakt. Geen stijgingen van overvallen, berovingen, verkrachtingen. En het kost maar 36.000 per gelukzoeker per jaar. Bedankt jongen!
Bron?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Volgens mij daalt de criminaliteit in Nederland alleen maar.
Hoe komt het dat je zo onverschillig bent? Niet alleen tov je landgenoten maar ook tov je directe omgeving. Zelfs je eigen familie breng je in gevaar door de toestroom van analfabete, zwaar religieuze, intolerante illegalen toe te juichen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:50 schreef Gutmensch het volgende:
-JA tegen Europa
-JA tegen open grenzen
Waar die extreemrechtse roeptoeters het toch vandaan halen dat ze namens iedereen of zelfs maar de meerderheid spreken is mij echt een raadsel.
Alsof je gelijk krijgt als je maar hard genoeg schreeuwt
Waarom braak jij klinkklare onzin uit?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo onverschillig bent? Niet alleen tov je landgenoten maar ook tov je directe omgeving. Zelfs je eigen familie breng je in gevaar door de toestroom van analfabete, zwaar religieuze, intolerante illegalen toe te juichen.
Gast, ik ben ook tegen opvang van asielzoekers maar je kan ook overdrijven. Volgens mij laat je je veel te bang maken door Wildersquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo onverschillig bent? Niet alleen tov je landgenoten maar ook tov je directe omgeving. Zelfs je eigen familie breng je in gevaar door de toestroom van analfabete, zwaar religieuze, intolerante illegalen toe te juichen.
Waarom geef jij niks om je omgeving?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waarom braak jij klinkklare onzin uit?
80 tot 90% wat binnenkomt haat joden, haat homo's, haat atheïsten, haat christenen. Is dat geen reden om verontrust te zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
Gast, ik ben ook tegen opvang van asielzoekers maar je kan ook overdrijven. Volgens mij laat je je veel te bang maken door Wilders
Bron?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
80 tot 90% wat binnenkomt haat joden, haat homo's, haat atheïsten, haat christenen. Is dat geen reden om verontrust te zijn?
Als dat in de grondwet staat dan is dat nogal lastig te veranderen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:05 schreef agter het volgende:
Volgens mij is het nog altijd verboden om mensen zomaar voor onbepaalde tijd op te sluiten.
Precies. Iedereen die in de toekomst mogelijk een misdrijf kan begaan, uit voorzorg maar vast in een kamp gooien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Nober het volgende:
Hoogste tijd om kampen op te zetten zodat ze daar per trein heen vervoerd kunnen worden want dat verkrachten van onze vrouwen en kinderen moet maar eens afgelopen zijn.
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Ja er zijn asielzoekers die niet deugen maar om ze dan maar allemaal op te sluiten, het zijn dezelfde denkbeelden en ideeen waar ze in de jaren 40-45 in Duitsland heel enthousiast over waren.
Ik geloof er gewoon niets van dat mijn omgeving in gevaar komt door de komst van vluchtelingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom geef jij niks om je omgeving?
87% van de moslims in het Midden-Oosten vindt dat een vrouw een man moet gehoorzamen.quote:
Ah, je neemt het propagandabureau van de PVV als bronquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
87% van de moslims in het Midden-Oosten vindt dat een vrouw een man moet gehoorzamen.
84% van de Egyptenaren vind dat een moslim die zich afkeert van de islam de doodstraf verdient.
93% van de moslims in het Midden-Oosten vindt homoseksualiteit moreel verwerpelijk.
http://www.pewforum.org/2(...)cs-society-overview/
http://www.pewglobal.org/(...)hamas-and-hezbollah/
Is het zo moeilijk te geloven? Probeer het eens uit zou ik zeggen. Ga een paar weekjes op vakantie naar Irak en zeg dat je homo ben, als je nog leeft dan zeg je de volgende dag dat je je afgekeerd hebt van de islam. Oke? Ik ben benieuwd naar je verslag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah, je neemt het propagandabureau van de PVV als bron
Pew Research staat toch bekend als behoorlijk neutraal en betrouwbaar? Minimale N van 1000, maximale foutmarge van 5% en internationaal goed aangeschreven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah, je neemt het propagandabureau van de PVV als bron
Klopt! En dat geteisem halen we als Europa binnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
80 tot 90% wat binnenkomt haat joden, haat homo's, haat atheïsten, haat christenen. Is dat geen reden om verontrust te zijn?
Door de suggestieve vraagstelling inderdaad. Pew is zo'n bedrijf dat het resultaat levert dat de klant vraagt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:41 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Pew Research staat toch bekend als behoorlijk neutraal en betrouwbaar? Minimale N van 1000, maximale foutmarge van 5% en internationaal goed aangeschreven.
Echter, ik denk wel dat de factor van vraagstelling meespeelt. Als je een Pew-onderzoek in de Verenigde Staten zou uitvoeren met de vraag of het Amerikaanse leger buitenlandse burgers zou mogen doden om het Christendom te beschermen, dan zal je denk ik ook een behoorlijk percentage zal krijgen dat hiermee instemt. Doet echter niet af dat er fundamentele problemen in delen van de Arabische wereld zijn met betrekking tot de acceptatie van schending van mensenrechten.
Heb je anders een voorbeeld waarom Pew niet betrouwbaar is?
Of ziende blind.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niets van dat mijn omgeving in gevaar komt door de komst van vluchtelingen.
Misschien ben ik gewoon niet zo bang van nature.
Nee alleen asielzoekers en andere buitenlandse verkrachters, genoeg is genoeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:07 schreef agter het volgende:
[..]
Precies. Iedereen die in de toekomst mogelijk een misdrijf kan begaan, uit voorzorg maar vast in een kamp gooien.
Dat zal ze leren.
Zweden heeft de grens toch allang dicht gedaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Zweden: zelfs extreem-rechtsen in Zweden zouden we naar Nederlandse maatstaven hoogstens een VVD'er noemen. Zweden is een GroenLinks-land met een GL-regering en een GL-bevolking en toch, ondanks dat het bijna het rijkste land van de wereld is met de meest gulle voorzieningen voor immigranten, is er daar ook sprake van aanrandingen, misdaad, terreur-aanslagen en terreur-gevaar door niet-westerse immigranten. Zou het kwartje ooit vallen bij het Goedvolk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |