Waarom braak jij klinkklare onzin uit?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo onverschillig bent? Niet alleen tov je landgenoten maar ook tov je directe omgeving. Zelfs je eigen familie breng je in gevaar door de toestroom van analfabete, zwaar religieuze, intolerante illegalen toe te juichen.
Gast, ik ben ook tegen opvang van asielzoekers maar je kan ook overdrijven. Volgens mij laat je je veel te bang maken door Wildersquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo onverschillig bent? Niet alleen tov je landgenoten maar ook tov je directe omgeving. Zelfs je eigen familie breng je in gevaar door de toestroom van analfabete, zwaar religieuze, intolerante illegalen toe te juichen.
Waarom geef jij niks om je omgeving?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waarom braak jij klinkklare onzin uit?
80 tot 90% wat binnenkomt haat joden, haat homo's, haat atheïsten, haat christenen. Is dat geen reden om verontrust te zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
Gast, ik ben ook tegen opvang van asielzoekers maar je kan ook overdrijven. Volgens mij laat je je veel te bang maken door Wilders
Bron?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
80 tot 90% wat binnenkomt haat joden, haat homo's, haat atheïsten, haat christenen. Is dat geen reden om verontrust te zijn?
Als dat in de grondwet staat dan is dat nogal lastig te veranderen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:05 schreef agter het volgende:
Volgens mij is het nog altijd verboden om mensen zomaar voor onbepaalde tijd op te sluiten.
Precies. Iedereen die in de toekomst mogelijk een misdrijf kan begaan, uit voorzorg maar vast in een kamp gooien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Nober het volgende:
Hoogste tijd om kampen op te zetten zodat ze daar per trein heen vervoerd kunnen worden want dat verkrachten van onze vrouwen en kinderen moet maar eens afgelopen zijn.
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijke xenofoob is die man toch. Vervang mannelijke asielzoekers maar door Christenen, joden of homo's en dan weet je hoe verachtelijk deze denkbeelden zijn.
Ja er zijn asielzoekers die niet deugen maar om ze dan maar allemaal op te sluiten, het zijn dezelfde denkbeelden en ideeen waar ze in de jaren 40-45 in Duitsland heel enthousiast over waren.
Ik geloof er gewoon niets van dat mijn omgeving in gevaar komt door de komst van vluchtelingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom geef jij niks om je omgeving?
87% van de moslims in het Midden-Oosten vindt dat een vrouw een man moet gehoorzamen.quote:
Ah, je neemt het propagandabureau van de PVV als bronquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
87% van de moslims in het Midden-Oosten vindt dat een vrouw een man moet gehoorzamen.
84% van de Egyptenaren vind dat een moslim die zich afkeert van de islam de doodstraf verdient.
93% van de moslims in het Midden-Oosten vindt homoseksualiteit moreel verwerpelijk.
http://www.pewforum.org/2(...)cs-society-overview/
http://www.pewglobal.org/(...)hamas-and-hezbollah/
Is het zo moeilijk te geloven? Probeer het eens uit zou ik zeggen. Ga een paar weekjes op vakantie naar Irak en zeg dat je homo ben, als je nog leeft dan zeg je de volgende dag dat je je afgekeerd hebt van de islam. Oke? Ik ben benieuwd naar je verslag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah, je neemt het propagandabureau van de PVV als bron
Pew Research staat toch bekend als behoorlijk neutraal en betrouwbaar? Minimale N van 1000, maximale foutmarge van 5% en internationaal goed aangeschreven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah, je neemt het propagandabureau van de PVV als bron
Klopt! En dat geteisem halen we als Europa binnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
80 tot 90% wat binnenkomt haat joden, haat homo's, haat atheïsten, haat christenen. Is dat geen reden om verontrust te zijn?
Door de suggestieve vraagstelling inderdaad. Pew is zo'n bedrijf dat het resultaat levert dat de klant vraagt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:41 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Pew Research staat toch bekend als behoorlijk neutraal en betrouwbaar? Minimale N van 1000, maximale foutmarge van 5% en internationaal goed aangeschreven.
Echter, ik denk wel dat de factor van vraagstelling meespeelt. Als je een Pew-onderzoek in de Verenigde Staten zou uitvoeren met de vraag of het Amerikaanse leger buitenlandse burgers zou mogen doden om het Christendom te beschermen, dan zal je denk ik ook een behoorlijk percentage zal krijgen dat hiermee instemt. Doet echter niet af dat er fundamentele problemen in delen van de Arabische wereld zijn met betrekking tot de acceptatie van schending van mensenrechten.
Heb je anders een voorbeeld waarom Pew niet betrouwbaar is?
Of ziende blind.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niets van dat mijn omgeving in gevaar komt door de komst van vluchtelingen.
Misschien ben ik gewoon niet zo bang van nature.
Nee alleen asielzoekers en andere buitenlandse verkrachters, genoeg is genoeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:07 schreef agter het volgende:
[..]
Precies. Iedereen die in de toekomst mogelijk een misdrijf kan begaan, uit voorzorg maar vast in een kamp gooien.
Dat zal ze leren.
Zweden heeft de grens toch allang dicht gedaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Zweden: zelfs extreem-rechtsen in Zweden zouden we naar Nederlandse maatstaven hoogstens een VVD'er noemen. Zweden is een GroenLinks-land met een GL-regering en een GL-bevolking en toch, ondanks dat het bijna het rijkste land van de wereld is met de meest gulle voorzieningen voor immigranten, is er daar ook sprake van aanrandingen, misdaad, terreur-aanslagen en terreur-gevaar door niet-westerse immigranten. Zou het kwartje ooit vallen bij het Goedvolk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |