abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159219521
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:52 schreef bamibij het volgende:

[..]

Fantastische landen als Amerika en Hongarije hebben we het nu over?

Dat dergelijke landen nu ineens de droom van sommige mensen zijn ;')_!
Die landen hebben inderdaad hun asielbeleid fatsoenlijk op orde.
pi_159219542
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:52 schreef bamibij het volgende:

[..]

Fantastische landen als Amerika en Hongarije hebben we het nu over?

Dat dergelijke landen nu ineens de droom van sommige mensen zijn ;')_!
Het enige leuke wat de Oostblok landen voortgebracht hebben zijn van die filmpjes dat meiden voor 20 euro de meest gekke dingen doen. Verder staan ze in weinig top 10 lijstjes die beginnen met "Het beste land voor"

Amerika vind ik serieus wel een fijn vakantieland. Heldhaftig ook, hoe ze toen al die vluchtelingen uit Cuba hebben opgevangen. In 2 maanden gewoon 125.000 mensen opnemen. Plus: ze hebben een hek en dat doet het goed hier. Geloof dat alles nu per tunnels gaat, maar dat maakt dan niet uit. Een hek is een hek en een hek moet.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 02:08:37 #158
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159219812
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen die vooralsnog geen recht op permanent verblijf hebben vrij mogen rondlopen.
Volgens mij heb je wel meer niet zo goed begrepen :')
Permanent Verbannen
pi_159220324
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:53 schreef Adames het volgende:
Net als je denkt dat Geert niet met nog achterlijkere retoriek aan kan komen, krijg je dit weer
Je kunt toch niet blijven ontkennen waar Wilders eerst voor heeft gewaarschuwd in Keulen en andere steden bewaarheid is geworden. Er bestaat een verschil tussen retoriek en het benoemen van de verifieerbare feiten.
pi_159220340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 06:00 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je kunt toch niet blijven ontkennen waar Wilders eerst voor heeft gewaarschuwd in Keulen en andere steden bewaarheid is geworden. Er bestaat een verschil tussen retoriek en het benoemen van de verifieerbare feiten.
Wilders zegt: Geen vluchtelingen meer in dit land, dat wordt een ramp.
Goedvolk zegt: We moeten meer vluchtelingen opnemen.
Wilders zegt: Vluchtelingen opsluiten in AZC's, anders rampzalige gevolgen.
Goedvolk zegt: Ze moeten kunnen staan en gaan waar ze willen.

Over een jaartje, na meerdere verkrachtingsgolven, misdaadgolven, bomaanslagen:
Goedvolk zegt: Is de schuld van Wilders.

8)7
  dinsdag 19 januari 2016 @ 06:42:44 #161
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_159220393
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 06:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

8)7
En vervolgens loopt Hij over water, verdeelt vijf broden en twee vissen onder Zijn aanhang en iedereen heeft een volledige maaltijd, om te eindigen met het veranderen van water in wijn, alvorens Hij fysiek ten hemele vaart!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_159220504
Tijdens feesten hebben ze niks op straat te zoeken, volgend nieuw jaar zou ik ze binnenhouden. Vrouwen gaan voor.
pi_159220681
quote:

[..]

8)7
Ja maar dat is ook de schuld van Wilders. Kijk om je heen: in landen zonder Wilders (Duitsland, Oostenrijk, Zweden) wordt bijv. alweer aan de grens gecontroleerd. In Nederland niet, omdat Wilders zo hard z'n best doet om zijn imago aan zulk beleid te koppelen en het daarmee onacceptabel te maken. ;)
pi_159220780
quote:

[..]

8)7
Wilders:

- Grenzen dicht
- Grens controles
- Mannelijke asielzoekers opsluiten totdat meer bekend is
- Vrouwen beschermen
- Asielzoekers opvangen in eerste land van aankomst Europa
- Proberen het probleem op te lossen in land van afkomst zodat de asielstroom stopt

Links:

- Wilders komt niet met oplossingen :')
- Wilders roept alleen maar
- Wilders is een Nazi, Xenofoob, Racist etc.

In principe elk voorval wat nu gebeurd in Nederland, verkrachting, moord, aanslag, diefstal, mishandeling etc. gepleegd door ้้n of meerdere asielzoekers kan de staat voor verantwoordelijk gehouden worden. Er is genoeg weerstand vanuit de maatschappij, er word een lijn gevolgd die het "democratisch :')" gekozen parlement in Europa heeft uitgestippeld, en de gevolgen merken we nu dadelijks in het nieuws.

Ik hoop niet dat het gebeurd, maar als het gebeurd hoop ik dat er eens wat mensen zullen opstaan om de staat aan te klagen, het was NEE tegen Europa, NEE tegen AZC's en vluchtelingen, NEE tegen open grenzen etc. Ze doen maar wat ze willen en de gevolgen zijn voor het normale volk die hier niet om gevraagd hebben.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 08:15:51 #165
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159220791
Op Rottumeroog zetten en dan zeggen dat de overlevenden een verblijfsvergunning krijgen. Kan John de Mol vast iets moois mee.
pi_159220859
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 07:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja maar dat is ook de schuld van Wilders. Kijk om je heen: in landen zonder Wilders (Duitsland, Oostenrijk, Zweden) wordt bijv. alweer aan de grens gecontroleerd. In Nederland niet, omdat Wilders zo hard z'n best doet om zijn imago aan zulk beleid te koppelen en het daarmee onacceptabel te maken. ;)
In Zweden: zelfs extreem-rechtsen in Zweden zouden we naar Nederlandse maatstaven hoogstens een VVD'er noemen. Zweden is een GroenLinks-land met een GL-regering en een GL-bevolking en toch, ondanks dat het bijna het rijkste land van de wereld is met de meest gulle voorzieningen voor immigranten, is er daar ook sprake van aanrandingen, misdaad, terreur-aanslagen en terreur-gevaar door niet-westerse immigranten. Zou het kwartje ooit vallen bij het Goedvolk?
pi_159220906
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wilders:

- Grenzen dicht
- Grens controles
- Vrouwen beschermen
- Proberen het probleem op te lossen in land van afkomst zodat de asielstroom stopt

Links:

In principe elk voorval wat nu gebeurd in Nederland, verkrachting, moord, aanslag, diefstal, mishandeling etc. gepleegd door ้้n of meerdere asielzoekers kan de staat voor verantwoordelijk gehouden worden. Er is genoeg weerstand vanuit de maatschappij, er word een lijn gevolgd die het "democratisch :')" gekozen parlement in Europa heeft uitgestippeld, en de gevolgen merken we nu dadelijks in het nieuws.

Ik hoop niet dat het gebeurd, maar als het gebeurd hoop ik dat er eens wat mensen zullen opstaan om de staat aan te klagen, het was NEE tegen Europa, NEE tegen AZC's en vluchtelingen, NEE tegen open grenzen etc. Ze doen maar wat ze willen en de gevolgen zijn voor het normale volk die hier niet om gevraagd hebben.
De spanning stijgt. De fase "protesteren door de staat aan te klagen" is al voorbij. 2016 wordt een spannend jaar.
pi_159221018
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wilders:

- Grenzen dicht
- Grens controles
- Vrouwen beschermen

Links:

Ja In hun ogen zijn dat geen oplossingen, maar mensonterende dingen :')
Verkrachtingen zijn natuurlijk gewoon cultuur en dat moeten we respecteren!
  dinsdag 19 januari 2016 @ 08:50:57 #169
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159221053
Voor mij en vele anderen was het altijd
-JA tegen Europa
-JA tegen AZC's en het opvangen van vluchtelingen
-JA tegen open grenzen

Waar die extreemrechtse roeptoeters het toch vandaan halen dat ze namens iedereen of zelfs maar de meerderheid spreken is mij echt een raadsel.

Alsof je gelijk krijgt als je maar hard genoeg schreeuwt :')
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_159221074
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:50 schreef Gutmensch het volgende:
-JA tegen Europa
-JA tegen open grenzen

Nou, deze 3 dingen hebben erg goed uitgepakt. Geen stijgingen van overvallen, berovingen, verkrachtingen. En het kost maar 36.000 per gelukzoeker per jaar. Bedankt jongen!
pi_159221087
quote:
-JA tegen Europa
-JA tegen open grenzen

Waar die extreemrechtse roeptoeters het toch vandaan halen dat ze namens iedereen of zelfs maar de meerderheid spreken is mij echt een raadsel.

Dan hoor jij niet bij 'Het Volk' en zul jij dientengevolge binnenkort opgesloten worden in een AZC bij jouw multicultivriendjes en andere landverraders.

Tevens ben ik benieuwd hoe Wilders dit wil gaan schaffen. Bewakers bij de deuren, paar hoge torens met prikkeldraad erbij?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159221120
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan hoor jij niet bij 'Het Volk' en zul jij dientengevolge binnenkort opgesloten worden in een AZC bij jouw multicultivriendjes en andere landverraders.

Tevens ben ik benieuwd hoe Wilders dit wil gaan schaffen. Bewakers bij de deuren, paar hoge torens met prikkeldraad erbij?
Denken dat er ook maar iemand in dat parlement dit kan oplossen. PvdA blijft maar gelukzoekers binnenhengelen en Wilders roept alleen maar onzin en onhaalbare en idiote voorstellen. Jammer, maar het maakt toch niet uit op wie je stemt, geen van de 150 parlementari๋rs spoort.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 08:57:44 #173
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159221134
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:53 schreef Calcio het volgende:

[..]

Nou, deze 3 dingen hebben erg goed uitgepakt. Geen stijgingen van overvallen, berovingen, verkrachtingen. En het kost maar 36.000 per gelukzoeker per jaar. Bedankt jongen!
Volgens mij daalt de criminaliteit in Nederland alleen maar. Daar heeft de komst van die vluchtelingen totaal geen invloed op.
pi_159221138
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:57 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Volgens mij daalt de criminaliteit in Nederland alleen maar.
Bron?
pi_159221149
quote:
-JA tegen Europa
-JA tegen open grenzen

Hoe komt het dat je zo onverschillig bent? Niet alleen tov je landgenoten maar ook tov je directe omgeving. Zelfs je eigen familie breng je in gevaar door de toestroom van analfabete, zwaar religieuze, intolerante illegalen toe te juichen.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 08:59:38 #176
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159221150
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:58 schreef Calcio het volgende:

[..]

Bron?
Elke dag het nieuws volgen, zoek zelf maar.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 09:00:10 #177
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159221159
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je zo onverschillig bent? Niet alleen tov je landgenoten maar ook tov je directe omgeving. Zelfs je eigen familie breng je in gevaar door de toestroom van analfabete, zwaar religieuze, intolerante illegalen toe te juichen.
Waarom braak jij klinkklare onzin uit?
pi_159221163
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Gast, ik ben ook tegen opvang van asielzoekers maar je kan ook overdrijven. Volgens mij laat je je veel te bang maken door Wilders
pi_159221165
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Waarom braak jij klinkklare onzin uit?
Waarom geef jij niks om je omgeving?
pi_159221166
Hoogste tijd om kampen op te zetten zodat ze daar per trein heen vervoerd kunnen worden want dat verkrachten van onze vrouwen en kinderen moet maar eens afgelopen zijn.
pi_159221217
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Calcio het volgende:

[..]

Gast, ik ben ook tegen opvang van asielzoekers maar je kan ook overdrijven. Volgens mij laat je je veel te bang maken door Wilders
80 tot 90% wat binnenkomt haat joden, haat homo's, haat athe๏sten, haat christenen. Is dat geen reden om verontrust te zijn?
pi_159221241
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

80 tot 90% wat binnenkomt haat joden, haat homo's, haat athe๏sten, haat christenen. Is dat geen reden om verontrust te zijn?
Bron?
pi_159221257
Volgens mij is het nog altijd verboden om mensen zomaar voor onbepaalde tijd op te sluiten.
Make my day!
pi_159221282
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:05 schreef agter het volgende:
Volgens mij is het nog altijd verboden om mensen zomaar voor onbepaalde tijd op te sluiten.
Als dat in de grondwet staat dan is dat nogal lastig te veranderen inderdaad.
pi_159221291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Nober het volgende:
Hoogste tijd om kampen op te zetten zodat ze daar per trein heen vervoerd kunnen worden want dat verkrachten van onze vrouwen en kinderen moet maar eens afgelopen zijn.
Precies. Iedereen die in de toekomst mogelijk een misdrijf kan begaan, uit voorzorg maar vast in een kamp gooien.
Dat zal ze leren. :+
Make my day!
pi_159221527
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijke xenofoob is die man toch. Vervang mannelijke asielzoekers maar door Christenen, joden of homo's en dan weet je hoe verachtelijk deze denkbeelden zijn.

Ja er zijn asielzoekers die niet deugen maar om ze dan maar allemaal op te sluiten, het zijn dezelfde denkbeelden en ideeen waar ze in de jaren 40-45 in Duitsland heel enthousiast over waren.
_O- _O- :') :') !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')