abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159209548
Ben het eens met

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen die vooralsnog geen recht op permanent verblijf hebben vrij mogen rondlopen. Sluit ze op totdat de procedure is afgelopen zodat je ze bij afwijzing gelijk in vreemdelingendetentie kunt zetten.

Door hun achterlijke cultuur deugen ze niet totdat het tegendeel bewezen is. Lijkt me fair ten opzichte van de bevolking hier die blootgesteld wordt aan het gevaar.
pi_159209595
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef KrappeAuto het volgende:
Je leest niet goed. Hij zegt niets over de al aanwezige asielzoekers. Hij zegt niet dat deze mensen niet opgesloten moeten worden als de grenzen gesloten worden.
Hij zegt dat mannelijke asielzoekers opgesloten moeten worden dus daar vallen ook de huidige mensen onder die nu in een AZC zitten.
pi_159209642
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijke xenofoob is die man toch. Vervang mannelijke asielzoekers maar door Christenen, joden of homo's en dan weet je hoe verachtelijk deze denkbeelden zijn.

Ja er zijn asielzoekers die niet deugen maar om ze dan maar allemaal op te sluiten, het zijn dezelfde denkbeelden en ideeen waar ze in de jaren 40-45 in Duitsland heel enthousiast over waren.
Dan moet je toch kotsen op de islam en moslims, aangezien vanuit hun geloof het normaal is te kotsen op christenen, joden, homo's en vrouwen? Of pas dat weer niet in je straatje?

En die vergelijkingen met ww2 slaan nergens op, de islam en hoe gelovigen dat opvatten heeft meer vergelijkingen met de nazi's maar sluit daarvoor je ogen maar.
pi_159209664
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hij zegt dat mannelijke asielzoekers opgesloten moeten worden dus daar vallen ook de huidige mensen onder die nu in een AZC zitten.
En hij zegt niet dat als de grenzen gesloten worden zij wel vrij mogen rondlopen.
pi_159209713
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

En hij zegt niet dat als de grenzen gesloten worden zij wel vrij mogen rondlopen.
Dat zegt hij wel hij zegt "Maar zolang dat niet gebeurt,".
pi_159209733
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Stel dat we tien jaar geleden alle mannelijke zwemleraren hadden opgesloten, dan hadden we de zaak Benno L voorkomen. Gerechtvaardigd of niet?
Die vergelijkingen van sommigen :'-)

Zijn er dagelijks nieuwsberichten over zwemleraren die kinderen misbruiken? Hebben die zwemleraren een bepaald geloof wat hun acties goedpraat? Sta je ook vooraan als 10 voetbalsupporters iets fout doen en een heel vak/stadion gestraft word? Of is het dan opeens geen discriminatie?
pi_159209773
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 19:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hebben die zwemleraren een bepaald geloof wat hun acties goedpraat?
Dat zou kunnen natuurlijk.
pi_159209940
Wilders heeft wel een goed businessmodel, wekelijks wat idiote ideeën de wereld in slingeren en zo steeds meer virtuele zetels binnen harken bij het plebs. Succes verzekerd.
٩๏̯͡๏)۶
pi_159210046
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat zegt hij wel hij zegt "Maar zolang dat niet gebeurt,".
Quote Wilders waar hij letterlijk zegt dat als de grenzen gesloten mogen worden de al aanwezige asielzoekers vrij mogen bewegen.

Je hebt inmiddels welgeteld twee argumenten aangevoerd:

1) Wilders is een idioot/maffe kerel die eigenlijk niet een serieuze discussie over zijn plannen verdient;
2) Wilders heeft een piepkleine inconsistentie in zijn plannen waar behalve jij niemand om geeft.

Ik wacht nog steeds je inhoudelijke argumenten af, want blijkbaar vind je het toch wel een interessant genoeg plan aan je reacties te zien.
pi_159210054
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Iedereen zou moeten begrijpen dat die teksten van Wilders volstrekt idiote teksten zijn, als je dan serieus tegenargumenten gaat geven maak je jezelf belachelijk omdat je het serieus neemt.
Ik vind de uitspraak dat hij geen immigranten meer wilt opnemen uit moslimlanden anders volkomen terecht. De problemen met die groep zijn onnoemelijk en de integratie is volledig mislukt / onmogelijk. Wat dat betreft lopen de oost Europese landen voorop in hun immigratiebeleid.
pi_159210089
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilders heeft wel een goed businessmodel, wekelijks wat idiote ideeën de wereld in slingeren en zo steeds meer virtuele zetels binnen harken bij het plebs. Succes verzekerd.
Het wordt hem makkelijk gemaakt door de grote Islamitische problemen die nu eindelijk blootgesteld worden aan de wereld, waardoor hij eindelijk gelijk krijgt voor wat hij al jaren roept: massa-immigratie uit Islamitische landen is een slecht idee.

Nogmaals, de linksen maken moeilijke dagen mee. Hun wereldbeeld is hard op weg om zeep geholpen te worden.
pi_159210180
Zo snel mogelijk invoeren.
pi_159210185
PVV _O_
pi_159210292
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:09 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Nogmaals, de linksen maken moeilijke dagen mee. Hun wereldbeeld is hard op weg om zeep geholpen te worden.
Hoezo ben je links als je het niet eens bent met de simpele oplossingen van Wilders. Voorlopig zijn er nog meer dan voldoende mensen die niet in de onrealistische plannen van Wilders geloven. Zowel links als rechts.

En ik heb er vertrouwen in dat dit altijd zo zal blijven, je hebt gelukkig maar een beperkt clubje mensen die door onmacht en onvrede meegaat met het bashen van een groep.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_159210360
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:09 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het wordt hem makkelijk gemaakt door de grote Islamitische problemen die nu eindelijk blootgesteld worden aan de wereld, waardoor hij eindelijk gelijk krijgt voor wat hij al jaren roept: massa-immigratie uit Islamitische landen is een slecht idee.

Er is nog meer dan alleen rechts of links.
٩๏̯͡๏)۶
pi_159210422
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik vind de uitspraak dat hij geen immigranten meer wilt opnemen uit moslimlanden anders volkomen terecht. De problemen met die groep zijn onnoemelijk en de integratie is volledig mislukt / onmogelijk. Wat dat betreft lopen de oost Europese landen voorop in hun immigratiebeleid.
Welk immigratiebeleid. Ik zie hier hordes Oost-Europeanen. Je doelt op hun emigratiebeleid. Over het algemeen wil geen mens dood of levend gevonden worden in Oost Europa.
Allah Al Watan Al Malik
pi_159210470
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:14 schreef danos het volgende:

[..]

Hoezo ben je links als je het niet eens bent met de simpele oplossingen van Wilders. Voorlopig zijn er nog meer dan voldoende mensen die niet in de onrealistische plannen van Wilders geloven. Zowel links als rechts.

En ik heb er vertrouwen in dat dit altijd zo zal blijven, je hebt gelukkig maar een beperkt clubje mensen die door onmacht en onvrede meegaat met het bashen van een groep.
De scheidslijn in het immigratiedebat is vrij duidelijk: links heeft minder moeite met massa-immigratie dan rechts.

Islam verdient het om gebashed te worden. Dat is ook wat Wilders basht: de Islam als ideologie. Hij heeft het niet over het individu.

Dat beperkte clubje wat het met hem eens is is inmiddels 41 zetels in de peilingen. Ik heb er vertrouwen in dat steeds meer mensen bedenkingen krijgen bij de Islam zoals dat hedendaags belijd wordt.
  maandag 18 januari 2016 @ 20:21:08 #118
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_159210537
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen die vooralsnog geen recht op permanent verblijf hebben vrij mogen rondlopen. Sluit ze op totdat de procedure is afgelopen zodat je ze bij afwijzing gelijk in vreemdelingendetentie kunt zetten.

Door hun achterlijke cultuur deugen ze niet totdat het tegendeel bewezen is. Lijkt me fair ten opzichte van de bevolking hier die blootgesteld wordt aan het gevaar.
Echt. Klagen dat die mensen zo barbaars zijn en dan uit een of andere vage angst, gevoerd door volksmenner nummer 1, gewoon alle zaken overboord gooien, waar in dit land eeuwenlange beschavingsgroei aan vooraf is gegaan en dus eigenlijk vele malen barbaarser doen.

Hoe stupide kun je zijn?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_159210548
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

De scheidslijn in het immigratiedebat is vrij duidelijk: links heeft minder moeite met massa-immigratie dan rechts.

Islam verdient het om gebashed te worden. Dat is ook wat Wilders basht: de Islam als ideologie. Hij heeft het niet over het individu.

Dat beperkte clubje wat het met hem eens is is inmiddels 41 zetels in de peilingen. Ik heb er vertrouwen in dat steeds meer mensen bedenkingen krijgen bij de Islam zoals dat hedendaags belijd wordt.
Joh, je kan van de Islam vinden wat je wil. Het zal toch echt aanwezig blijven. Daar kan ook Wilders geen drol aan doen. Wanneer dringt dat eens tot je door. Net als je het idee van communisme, liberalisme of wat voor denkwijze / ideologie niet kan laten verdwijnen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_159210746
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Joh, je kan van de Islam vinden wat je wil. Het zal toch echt aanwezig blijven. Daar kan ook Wilders geen drol aan doen. Wanneer dringt dat eens tot je door. Net als je het idee van communisme, liberalisme of wat voor denkwijze / ideologie niet kan laten verdwijnen.
Wie zegt dat ik het wil laten verdwijnen? Ik wil het in ieder geval niet in Nederland of Europa.
pi_159210775
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het wil laten verdwijnen? Ik wil het in ieder geval niet in Nederland of Europa.
Dat kan niet. Dat is hetzelfde als zeggen 'ik wil dat de zon morgen paars wordt'.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 18 januari 2016 @ 20:27:53 #122
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159210807
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wilders zegt: „Wat de PVV betreft is het duidelijk: Onze grenzen moeten dicht voor alle asielzoekers en alle immigranten uit islamitische landen. Maar zolang dat niet gebeurt, zolang de islamitische testosteronbommen als een zwaard van Damocles boven de Nederlandse vrouwen hangen, stel ik voor dat we mannelijke asielzoekers opsluiten in de AZC’s. Voor hen moeten de AZC’s gesloten instellingen worden, zodat geen enkele mannelijke asielzoeker nog de straat op kan en onze vrouwen worden beschermd.”
Fuck de Wet, asielzoekersopsluitpret. Jwz
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159210859
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Echt. Klagen dat die mensen zo barbaars zijn en dan uit een of andere vage angst, gevoerd door volksmenner nummer 1, gewoon alle zaken overboord gooien, waar in dit land eeuwenlange beschavingsgroei aan vooraf is gegaan en dus eigenlijk vele malen barbaarser doen.

Hoe stupide kun je zijn?
Wat we eeuwenlang voor gevochten hebben zijn vrouwenrechten, homorechten, scheiding van kerk en staat, vrijheid van meningsuiting, etc. Dit is allemaal in het geding bij Islamitische massa-immigratie.
pi_159210921
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wat we eeuwenlang voor gevochten hebben zijn vrouwenrechten, homorechten, scheiding van kerk en staat, vrijheid van meningsuiting, etc. Dit is allemaal in het geding bij Islamitische massa-immigratie.
Alsof jij een reet geeft om rechten, getuige je adoratie van Wilders en zijn politieke standpunten. Laat mij niet lachen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_159210986
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alsof jij een reet geeft om rechten, getuige je adoratie van Wilders en zijn politieke standpunten. Laat mij niet lachen.
Waarom zou ik niks geven om rechten? Integendeel, ik waardeer onze samenleving zoals zij dat is. Ik ben trots op onze normen en waarden. Ik zie niet graag grote groepen mensen binnenkomen die verafschuwen wat jij en ik veel waarderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')