quote:Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen die vooralsnog geen recht op permanent verblijf hebben vrij mogen rondlopen. Sluit ze op totdat de procedure is afgelopen zodat je ze bij afwijzing gelijk in vreemdelingendetentie kunt zetten.
Door hun achterlijke cultuur deugen ze niet totdat het tegendeel bewezen is. Lijkt me fair ten opzichte van de bevolking hier die blootgesteld wordt aan het gevaar.

Hij zegt dat mannelijke asielzoekers opgesloten moeten worden dus daar vallen ook de huidige mensen onder die nu in een AZC zitten.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef KrappeAuto het volgende:
Je leest niet goed. Hij zegt niets over de al aanwezige asielzoekers. Hij zegt niet dat deze mensen niet opgesloten moeten worden als de grenzen gesloten worden.

Dan moet je toch kotsen op de islam en moslims, aangezien vanuit hun geloof het normaal is te kotsen op christenen, joden, homo's en vrouwen? Of pas dat weer niet in je straatje?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijke xenofoob is die man toch. Vervang mannelijke asielzoekers maar door Christenen, joden of homo's en dan weet je hoe verachtelijk deze denkbeelden zijn.
Ja er zijn asielzoekers die niet deugen maar om ze dan maar allemaal op te sluiten, het zijn dezelfde denkbeelden en ideeen waar ze in de jaren 40-45 in Duitsland heel enthousiast over waren.

En hij zegt niet dat als de grenzen gesloten worden zij wel vrij mogen rondlopen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij zegt dat mannelijke asielzoekers opgesloten moeten worden dus daar vallen ook de huidige mensen onder die nu in een AZC zitten.

Dat zegt hij wel hij zegt "Maar zolang dat niet gebeurt,".quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
En hij zegt niet dat als de grenzen gesloten worden zij wel vrij mogen rondlopen.

Die vergelijkingen van sommigen :'-)quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Stel dat we tien jaar geleden alle mannelijke zwemleraren hadden opgesloten, dan hadden we de zaak Benno L voorkomen. Gerechtvaardigd of niet?

Dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hebben die zwemleraren een bepaald geloof wat hun acties goedpraat?

Quote Wilders waar hij letterlijk zegt dat als de grenzen gesloten mogen worden de al aanwezige asielzoekers vrij mogen bewegen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel hij zegt "Maar zolang dat niet gebeurt,".

Ik vind de uitspraak dat hij geen immigranten meer wilt opnemen uit moslimlanden anders volkomen terecht. De problemen met die groep zijn onnoemelijk en de integratie is volledig mislukt / onmogelijk. Wat dat betreft lopen de oost Europese landen voorop in hun immigratiebeleid.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Iedereen zou moeten begrijpen dat die teksten van Wilders volstrekt idiote teksten zijn, als je dan serieus tegenargumenten gaat geven maak je jezelf belachelijk omdat je het serieus neemt.

Het wordt hem makkelijk gemaakt door de grote Islamitische problemen die nu eindelijk blootgesteld worden aan de wereld, waardoor hij eindelijk gelijk krijgt voor wat hij al jaren roept: massa-immigratie uit Islamitische landen is een slecht idee.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilders heeft wel een goed businessmodel, wekelijks wat idiote ideeën de wereld in slingeren en zo steeds meer virtuele zetels binnen harken bij het plebs. Succes verzekerd.

Hoezo ben je links als je het niet eens bent met de simpele oplossingen van Wilders. Voorlopig zijn er nog meer dan voldoende mensen die niet in de onrealistische plannen van Wilders geloven. Zowel links als rechts.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:09 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Nogmaals, de linksen maken moeilijke dagen mee. Hun wereldbeeld is hard op weg om zeep geholpen te worden.

Er is nog meer dan alleen rechts of links.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:09 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Het wordt hem makkelijk gemaakt door de grote Islamitische problemen die nu eindelijk blootgesteld worden aan de wereld, waardoor hij eindelijk gelijk krijgt voor wat hij al jaren roept: massa-immigratie uit Islamitische landen is een slecht idee.
Nogmaals, de linksen maken moeilijke dagen mee. Hun wereldbeeld is hard op weg om zeep geholpen te worden.

Welk immigratiebeleid. Ik zie hier hordes Oost-Europeanen. Je doelt op hun emigratiebeleid. Over het algemeen wil geen mens dood of levend gevonden worden in Oost Europa.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik vind de uitspraak dat hij geen immigranten meer wilt opnemen uit moslimlanden anders volkomen terecht. De problemen met die groep zijn onnoemelijk en de integratie is volledig mislukt / onmogelijk. Wat dat betreft lopen de oost Europese landen voorop in hun immigratiebeleid.

De scheidslijn in het immigratiedebat is vrij duidelijk: links heeft minder moeite met massa-immigratie dan rechts.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:14 schreef danos het volgende:
[..]
Hoezo ben je links als je het niet eens bent met de simpele oplossingen van Wilders. Voorlopig zijn er nog meer dan voldoende mensen die niet in de onrealistische plannen van Wilders geloven. Zowel links als rechts.
En ik heb er vertrouwen in dat dit altijd zo zal blijven, je hebt gelukkig maar een beperkt clubje mensen die door onmacht en onvrede meegaat met het bashen van een groep.

Echt. Klagen dat die mensen zo barbaars zijn en dan uit een of andere vage angst, gevoerd door volksmenner nummer 1, gewoon alle zaken overboord gooien, waar in dit land eeuwenlange beschavingsgroei aan vooraf is gegaan en dus eigenlijk vele malen barbaarser doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen die vooralsnog geen recht op permanent verblijf hebben vrij mogen rondlopen. Sluit ze op totdat de procedure is afgelopen zodat je ze bij afwijzing gelijk in vreemdelingendetentie kunt zetten.
Door hun achterlijke cultuur deugen ze niet totdat het tegendeel bewezen is. Lijkt me fair ten opzichte van de bevolking hier die blootgesteld wordt aan het gevaar.

Joh, je kan van de Islam vinden wat je wil. Het zal toch echt aanwezig blijven. Daar kan ook Wilders geen drol aan doen. Wanneer dringt dat eens tot je door. Net als je het idee van communisme, liberalisme of wat voor denkwijze / ideologie niet kan laten verdwijnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De scheidslijn in het immigratiedebat is vrij duidelijk: links heeft minder moeite met massa-immigratie dan rechts.
Islam verdient het om gebashed te worden. Dat is ook wat Wilders basht: de Islam als ideologie. Hij heeft het niet over het individu.
Dat beperkte clubje wat het met hem eens is is inmiddels 41 zetels in de peilingen. Ik heb er vertrouwen in dat steeds meer mensen bedenkingen krijgen bij de Islam zoals dat hedendaags belijd wordt.

Wie zegt dat ik het wil laten verdwijnen? Ik wil het in ieder geval niet in Nederland of Europa.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Joh, je kan van de Islam vinden wat je wil. Het zal toch echt aanwezig blijven. Daar kan ook Wilders geen drol aan doen. Wanneer dringt dat eens tot je door. Net als je het idee van communisme, liberalisme of wat voor denkwijze / ideologie niet kan laten verdwijnen.

Dat kan niet. Dat is hetzelfde als zeggen 'ik wil dat de zon morgen paars wordt'.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het wil laten verdwijnen? Ik wil het in ieder geval niet in Nederland of Europa.

Fuck de Wet, asielzoekersopsluitpret. Jwzquote:Op maandag 18 januari 2016 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wilders zegt: „Wat de PVV betreft is het duidelijk: Onze grenzen moeten dicht voor alle asielzoekers en alle immigranten uit islamitische landen. Maar zolang dat niet gebeurt, zolang de islamitische testosteronbommen als een zwaard van Damocles boven de Nederlandse vrouwen hangen, stel ik voor dat we mannelijke asielzoekers opsluiten in de AZC’s. Voor hen moeten de AZC’s gesloten instellingen worden, zodat geen enkele mannelijke asielzoeker nog de straat op kan en onze vrouwen worden beschermd.”

Wat we eeuwenlang voor gevochten hebben zijn vrouwenrechten, homorechten, scheiding van kerk en staat, vrijheid van meningsuiting, etc. Dit is allemaal in het geding bij Islamitische massa-immigratie.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Echt. Klagen dat die mensen zo barbaars zijn en dan uit een of andere vage angst, gevoerd door volksmenner nummer 1, gewoon alle zaken overboord gooien, waar in dit land eeuwenlange beschavingsgroei aan vooraf is gegaan en dus eigenlijk vele malen barbaarser doen.
Hoe stupide kun je zijn?

Alsof jij een reet geeft om rechten, getuige je adoratie van Wilders en zijn politieke standpunten. Laat mij niet lachen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat we eeuwenlang voor gevochten hebben zijn vrouwenrechten, homorechten, scheiding van kerk en staat, vrijheid van meningsuiting, etc. Dit is allemaal in het geding bij Islamitische massa-immigratie.

Waarom zou ik niks geven om rechten? Integendeel, ik waardeer onze samenleving zoals zij dat is. Ik ben trots op onze normen en waarden. Ik zie niet graag grote groepen mensen binnenkomen die verafschuwen wat jij en ik veel waarderen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof jij een reet geeft om rechten, getuige je adoratie van Wilders en zijn politieke standpunten. Laat mij niet lachen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |