SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Weddenschap verloren? Mooie Ajax-UIquote:Op maandag 18 januari 2016 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kloten vriezen eraf man.
Yep.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Weddenschap verloren? Mooie Ajax-UI
Niet? Ik ben nooit zo goed met dit soort kaartjes maar de rode lijn blijft toch fors onder nul zo te zien?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:22 schreef Dven het volgende:
Waarschijnlijk toch geen koudegolf in Bulgarije
[ afbeelding ]
Daar ben ik over een maandquote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef INViCTuS het volgende:
Met een zonnetje is dit weer best te doen.
Mooi filmpje uit der Oberallgu na de nordstau van afgelopen weekend
Ik kan me niet voorstellen dat er over 2/3 dagen geen dooi gaat zijn. En 4/5 dagen verder zijn er ook te veel members die rond de 0 zitten. Uit mijn ervaring lees ik de pluim als volgt : is het bewolkt, dan blijft het meestal een paar graden onder de pluimverwachting. Schijnt de zon dan gaat hij er rap al boven. Kijk maar naar vorige week toen de pluimverwachtingen 16 graden aangaven maar het bij volle zon kortdurend toch rond de 19 graden was. Ik weet niet waarom, maar de afwijking is altijd een pak groter dan in Nederland.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niet? Ik ben nooit zo goed met dit soort kaartjes maar de rode lijn blijft toch fors onder nul zo te zien?
Zonkracht heeft er volgens mij niet mee te maken. De zonkracht is in augustus ongeveer gelijk aan de zonkracht in mei, toch is het in augustus normaal gesproken veel warmer dan in mei.quote:
Nice. dit als poster en mensen betalen er voorquote:Op maandag 18 januari 2016 22:12 schreef Dven het volgende:
Plaatje van de stad wat ik jullie niet onthouden wil.
[ afbeelding ]
ik dacht als eerste aan mordor ..quote:Op maandag 18 januari 2016 22:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nice. dit als poster en mensen betalen er voor
Zou aan de muur hangen inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2016 22:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nice. dit als poster en mensen betalen er voor
vraag of elf open magquote:Op maandag 18 januari 2016 22:48 schreef Dven het volgende:
Eerste strenge vorst deze winter een feit. Waar anders dan in Klein-Siberie?
[ afbeelding ]
Enkel lichte vorst in Frieslandquote:
Dat doe ik liever nooit op de slaapkamer. 13.7 graden nu. Ramen maar wel dicht houdenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:56 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vond het al fris worden. heb toch maar de verwarming even helemaal opengedraaid op de slaapkamer
Zijn blijven steken op -9.7 vannacht. Zonde.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:44 schreef JDude het volgende:
Gilze-Rijen nu het koudst met -9,4. Op de Wadden al iets boven nul.
Straks wat wintersche neerslag schijnbaar. Hopelijk pas na de avondspits.
Om 7:50 toch nog even de -10,5 aangetikt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn blijven steken op -9.7 vannacht. Zonde.
-10.7 zelfsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Om 7:50 toch nog even de -10,5 aangetikt.
Het schild is aan het opladenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:19 schreef roislecxe het volgende:
Onder de -10 wat?!![]()
![]()
Laat dat eens gauw in het noorden
Ahum..... ik quote het knmi voor vandaag even:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:17 schreef DemonRage het volgende:
Qua echt winterweer is dit wel mijn favoriet: lekker koud, droog, weinig wind, geen sneeuw en/of gladheid en zonnig.
maar ik heb toch liever +12C
Diep in maart heb ik ook wel eens fikse kou en een boel sneeuw meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik wen nooit aan die kut kou.
Kan niet snel genoeg maart/april worden.
Scheelt vast voor februari als het echt koud wordtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet zeggen dat het lang duurt voor ik gewend ben aan die lichte kou van nu.
Deze is niet van mij. Ik maak foto's met een telefoon, niet met een monstercameraquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wederom een toffe foto, ik moet zeggen je hebt er wel een oog voor
Over een half uur schampt er misschien een buitje Den Haag.quote:
De zon verdwijnt nu wel achter een dikke laag bewolking.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Over een half uur schampt er misschien een buitje Den Haag.
Was ook zo weer afgelopenquote:
0.0 in de Bilt weer geen officile Ijs dag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:28 schreef dick_laurent het volgende:
Nog steeds onder nul @ de Bilten bewolkt.... dus ja, inmiddels geldt dat "mooie weer" ook niet meer.
Dus kom maar op ZW stroming, kom eens terug, want als het grijs en -1 gaat zijn heb ik liever grijs en +9 graden
Hehe, nee ok.... maar om nou te zeggen, hmmm lekker weertje, grijs en 0,5 graden.... mwahquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
0.0 in de Bilt weer geen officile Ijs dag.
Hier in het noordoosten van de provincie Utrecht inmiddels ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:02 schreef Daywalk3r het volgende:
In Nijverdal (OV) ligt alweer een klein laagje.
Je heet dan ook niet voor niks Vriezzerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:31 schreef Vriezzer het volgende:
Ik trek de vrieskou goed eigenlijk. Ik fiets en loop er zonder sjaal doorheen, maar doe wel handschoenen aan. Kom ik vervolgens heerlijk fris op mijn werk aan, komen er allerlei compleet ingepakte collega's koukleumend binnen. Nadat ze met de auto zijn gekomen.
What's in the name.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Je heet dan ook niet voor niks Vriezzer
Schne foto, ik geef toequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:52 schreef Koelkastje het volgende:
Sneeuw en zon, wat een prachtige combinatie!
[ afbeelding ]
Maar de mogelijkheid bestaat natuurlijk wel. Het is vaker voorgekomen. Maar de kans is inderdaad vrij miniem. Enfin, de winter is nog niet voorbijquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
Haha, op weerwoord is het weer janken, janken en nog eens janken.
Zelfs nu het een paar dagen gewoon best dik heeft gevroren, er nota bene geschaatst kan worden op natuurijs zijn ze nog niet happy.... want > er komt dooi aan. Ohwwww neeeeee![]()
Ja, dus? Het is Nederland, wees realistisch. De kans dat het hier 4 weken achter elkaar elke dag overdag -10 en snachts -25 wordt is zo goed als nul. Net zoals het in de zomer eigenlijk zo goed als onmogelijk is dat je weken achter elkaar temperaturen van 30+ gaat krijgen.
Als je dat wil, volg Dven's voorbeeld en ga naar Bulgarije, of iets in die richting. Landklimaat heet dat.![]()
Echt, sukkeltjes daar
Nee natuurlijk, dat weet ik.... het kan zelfs in maart nog moeilijk hard streng vriezen. Dus er zijn zeker nog kansen. Daarom vind ik het des te sneuer dat ze zo lopen te janken en niet eens tevreden zijn dat het nota bene in het noorden/oosten deze week zelfs streng gevroren heeft.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar de mogelijkheid bestaat natuurlijk wel. Het is vaker voorgekomen. Maar de kans is inderdaad vrij miniem. Enfin, de winter is nog niet voorbij
Waar maak je je druk omquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
Haha, op weerwoord is het weer janken, janken en nog eens janken.
Zelfs nu het een paar dagen gewoon best dik heeft gevroren, er nota bene geschaatst kan worden op natuurijs zijn ze nog niet happy.... want > er komt dooi aan. Ohwwww neeeeee![]()
Ja, dus? Het is Nederland, wees realistisch. De kans dat het hier 4 weken achter elkaar elke dag overdag -10 en snachts -25 wordt is zo goed als nul. Net zoals het in de zomer eigenlijk zo goed als onmogelijk is dat je weken achter elkaar temperaturen van 30+ gaat krijgen.
Als je dat wil, volg Dven's voorbeeld en ga naar Bulgarije, of iets in die richting. Landklimaat heet dat.![]()
Echt, sukkeltjes daar
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar maak je je druk omJouw gezeur over winters weer is net zo sneu als het gezeik op weerwoord als het weer warmer wordt
En het is natuurlijk nauwelijks koud geweest. In grote gedeeltes van NL nog niet eens een ijsdag, 1 of 2 koudere nachtjes. En dat schaatsen op natuurijs slaat natuurlijk helemaal nergens op, er is 1 marathon geweest op een besproeide asfaltbaan. De Bilt heeft 6,8 Hellmannen, wat natuurlijk helemaal niks is voor een vorstperiode
Het maakt mij verder niet uit of het winter wordt of niet. Ik ben over 4 weken op wintersport en kom zo wel aan mijn behoeftes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Nou ik geef gewoon toe dat ik niet houd van kou, meer niet. Ik maak er geen drama van als de pluimen kou voorspellen zoals hun op weerwoord een drama ervan maken als de pluimen zacht weer voorspellen. Maar ik heb ook aantal keer gezegd dat ik ook liever zonnig koud weer heb ipv bewolkt grijs weer met plus 8 graden, als ik moest kiezen. Dus zo anti winter ben ik ook weer niet.
Waarom slaat het nergens op? Er kan toch geschaatst worden? Er zijn ook genoeg bevroren meertjes etc waar ik beelden van heb gezien waar mensen schaatsen. Dus ergo, er kan geschaatst worden. En vanaf hoeveel "hellmannen" is het dan wl goed? Pff who gives a shit of het "nep" of niet is... jij doet nu precies hetzelfde.....
Iets over de ketel en de pot
Hey, de mensen in Schubbekutteveen hebben ook gevoelens! Een beetje respect graagquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Het maakt mij verder niet uit of het winter wordt of niet. Ik ben over 4 weken op wintersport en kom zo wel aan mijn behoeftes.
Waar ik me aan irriteer is dat er wordt afgegeven op het geklaag op weerwoord, en dat ze tevreden zouden moeten zijn met wat ze hebben gehad. Terwijl er nauwelijks winter is geweest. omdat er ergens in Schubbekutteveen, waar nauwelijks iemand woont, geschaatst kan worden op natuurijs (met alle risico's van dien op 4cm ijs) is het winter geweest en mag niemand klagen over het gebrek aan winter? Om even voor mezelf te spreken. In Utrecht is er een zeer dun poedersuiker laagje gevallen aan sneeuw, wat nachtvorst geweest, en dat was het. Dan kun je toch niet spreken over winter?
Er is gewoon frustratie onder winterliefhebbers omdat dit het 3de jaar is achter elkaar dat er eigenlijk geen winter is. Ook de afgelopen dagen stelt gewoon niks voor. Laat die mensen in hun waarde en laat ze klagen. Ze hebben er reden toe als winterliefhebbers zijnde
+1quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar maak je je druk omJouw gezeur over winters weer is net zo sneu als het gezeik op weerwoord als het weer warmer wordt
Wil je dat beide dan is de Balkan uiteraard goed vertoevenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:42 schreef INViCTuS het volgende:
Die mensen daar relativeren wel heel erg weinig, hoor. Zij snappen op de 1 of andere manier niet helemaal dat we nog steeds gewoon in Nederland leven, volgens mij. Ze zouden het weer eens meer moeten accepteren zoals het komt, want je doet er gelukkig niks aan. Elke keer verder kijken dan een dag of 4 en vervolgens gebeurd het niet en wordt het heel anders, gek he. Er komt hier gewoon niet veel winter. Paar dagen achtereen koud is al heel wat. Vanaf zaterdag wordt het weer gewoon tussen de 4 en 12 graden. Als je winter wil, dan moet je verhuizen naar de Alpen of het noorden van Europa. Net als dat je voor een standvastige zomer naar het zuiden moet.
Of Canada. Volgens mij hebben steden als Toronto en Montreal flink stevige winters met gegarandeerd sneeuw, terwijl de zomer er vrij warm is met flink wat zonneschijn en the occasional thunderstorm.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je dat beide dan is de Balkan uiteraard goed vertoeven
Siberie ook overigens. Al slaat de tendens dan wel redelijk uit naar de winter
Siberie heeft wel extreme uitersten. Het is daar ongeveer 8 maanden diepvries, 2 maanden minder koud en 2 maanden relatief warm. Niet voor niets hebben ze daar permafrost. Best wel gek, eigenlijk. Ojmjakon vriest het nu tussen de -25 en -50, maar in juli en augustus kan het daar met gemak 25 graden worden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je dat beide dan is de Balkan uiteraard goed vertoeven
Siberie ook overigens. Al slaat de tendens dan wel redelijk uit naar de winter
Als ik de wiki zo bekijk, komt het enorm overeen met Nederlandquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of Canada. Volgens mij hebben steden als Toronto en Montreal flink stevige winters met gegarandeerd sneeuw, terwijl de zomer er vrij warm is met flink wat zonneschijn en the occasional thunderstorm.![]()
Vancouver daarentegen heeft weer meer het Nederlandse klimaat. Beetje zo van, net niet.
(maar alsnog wel drogere/meer zonnige zomers volgens mij?)
klopt ja, een vriendinnetje van mij woont in Jekaterinburg. Ook al zo extreemquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Siberie heeft wel extreme uitersten. Het is daar ongeveer 8 maanden diepvries, 2 maanden minder koud en 2 maanden relatief warm. Niet voor niets hebben ze daar permafrost. Best wel gek, eigenlijk. Ojmjakon vriest het nu tussen de -25 en -50, maar in juli en augustus kan het daar met gemak 25 graden worden.
Siberie is nogal groot en deze beschrijving is niet overal van toepassing.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Siberie heeft wel extreme uitersten. Het is daar ongeveer 8 maanden diepvries, 2 maanden minder koud en 2 maanden relatief warm. Niet voor niets hebben ze daar permafrost. Best wel gek, eigenlijk. Ojmjakon vriest het nu tussen de -25 en -50, maar in juli en augustus kan het daar met gemak 25 graden worden.
Is zo goed als overal in Siberie van toepassing. Van Tiksi in het uiterste noorden, tot Provideniya in het uiterste oosten en Jekaterinburg in het uiterste westen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Siberie is nogal groot en deze beschrijving is niet overal van toepassing.
http://www.meteo-julianad(...)catie-van-Koppen.htm
[ afbeelding ]
30 graden verschil in een paar dagen tijd is ook redelijk ongezondquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:12 schreef Dven het volgende:
Hier gaat het in de winter ook lekker op en neer. Deze maand liggen de extremen tussen de -15 en +19
[ afbeelding ]
Het is even wennen mar ik voel me er niet minder gezond door hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
30 graden verschil in een paar dagen tijd is ook redelijk ongezond
Als we naar novosibirsk kijken:quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Is zo goed als overal in Siberie van toepassing. Van Tiksi in het uiterste noorden, tot Provideniya in het uiterste oosten en Jekaterinburg in het uiterste westen.
Ah, daar doelde je op. Ik dacht dat je het meer over de extremen an sich had.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als we naar novosibirsk kijken:
http://www.klimaatinfo.nl/rusland/novosibirsk.htm
Dan zien we dat er eigenlijk maar 3 maanden extreem koud zijn, ipv de zogenaamd 8 extreem koude maanden waarop ik reageerde.
Ik mis ondertitelsquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:30 schreef Dven het volgende:
Van de zomer deden we buiten eieren bakken, nu kan je buiten eieren vriezen
http://vbox7.com/play:366b7cfc41&start=150
Redelijk, is verder niet zo spannendquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik mis ondertitels
Versta jij het?
Gewoon 5+ gradenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe koud gaat het worden ongeveer? Volgens verwachting?
Liebe niet naar de Balkan Ziehen. Gewoon lekker naar Nederland gaan. Genoeg koude deze kant op geziehtquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef INViCTuS het volgende:
Even een "ver weg kaartje". Het is een optie, maar uiteraard nog lang niet zeker. Kan immers nog alle kanten op.
Erste Modellberechnungen deuten tatschlich einen bitterkalten Monatswechsel fr Deutschland an. Die sibirische Luft knnte aber auch Richtung Balkan ziehen, wodurch es bei uns milder bliebe.
[ afbeelding ]
Das amerikanische Wettermodell berechnet aktuell im Hauptlauf einen extremen Klteeinbruch aus Sibirien. Ein krftiges Hoch ber der Ostsee wrde mit starkem Ostwind extrem trocken-kalte Luft zu uns fhren, was an den Farben zu erkennen ist.
Van deze kaart snap ik echt helemaal niets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:15 schreef GekkePoes het volgende:
kou word ook hier voorspeld.
[ afbeelding ]
paars is erg koud , blauw is redelijk koud, geel is warmte. groen is boven nulquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Van deze kaart snap ik echt helemaal niets.
Was kans op mist / nevel inderdaad omdat het op zou klaren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:07 schreef tralalala het volgende:
Was deze mist voorspeld?Nog geen 50 meter zicht gok ik.
Ahw, dus het was sarcastisch. Of doelde je op de opbouwende kou in het oosten?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
paars is erg koud , blauw is redelijk koud, geel is warmte. groen is boven nul
was niet sarcastisch bedoeld hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ahw, dus het was sarcastisch. Of doelde je op de opbouwende kou in het oosten?
Moet dat meetstation niet even worden geijkt ofzo?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:11 schreef NaturalScience het volgende:
Bizarre verschillen....
[ afbeelding ]
Hoor ik daar iets mopperenquote:Op donderdag 21 januari 2016 02:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Net onderuit gegaan met de scooter. Dat hele teringseizoen inclusief de kou kunnen de tering krijgen
Op naar de zomer en heel gauw. Al die wintergekkies lekker op de noordpool plaatsen. Bevestigd voor mij maar weer eens dat die lui cijferfetisjisten zijn en nooit voor langere tijd buiten (moeten) zijn, want je hebt er alleen maar last van.
Zelfs zakelijk en prive kost die kk kou me geld. Waardeloos gewoon![]()
Ja hoor trek maar aan de bel jongens, we hebben er weer een!quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Net onderuit gegaan met de scooter. Dat hele teringseizoen inclusief de kou kunnen de tering krijgen
Op naar de zomer en heel gauw. Al die wintergekkies lekker op de noordpool plaatsen. Bevestigd voor mij maar weer eens dat die lui cijferfetisjisten zijn en nooit voor langere tijd buiten (moeten) zijn, want je hebt er alleen maar last van.
Je klinkt als iemand die zelf nooit een scooter mocht van papa en mama.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:45 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ja hoor trek maar aan de bel jongens, we hebben er weer een!
Levensles nummer 1: iedereen heeft recht op ontbering, dus jij ook.
Levensles nummer 2: dat je met die kut scooter van je op je giechel bent gegaan is gewoon een gevalletje dubbel genaaid houdt beter.
Als het vriest kan het glad zijn, nooit meer vergeten knul.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:11 schreef NaturalScience het volgende:
Bizarre verschillen....
[ afbeelding ]
Gisteren hadden we hier -12 en +2 binnen 50 KMquote:Op donderdag 21 januari 2016 07:11 schreef Skwish het volgende:
-11 in het uiterste noordoosten. +2 in Zeeland 😨
Je verdient het wel een beetje om op je plaat te gaan door in de winter op een scooter te rijden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:11 schreef Straatcommando. het volgende:
De Elfstedentocht in noord oost Groningen danquote:Op donderdag 21 januari 2016 07:11 schreef Skwish het volgende:
-11 in het uiterste noordoosten. +2 in Zeeland 😨
Kijk je uit dat je traantjes niet bevriezen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die zelf nooit een scooter mocht van papa en mama.
Ik heb het niet zo breed en werk ook in de nacht, ik moet wel. Dus houd dat belerende toontje maar voor je.
Het gaat alweer dooien even.quote:Op donderdag 21 januari 2016 07:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je traantjes niet bevriezen.
Zoals ik tamelijk hard onderuit ging zondag maar gelukkig 0,0 schade had. Van dat ijs wat je niet direct ziet omdat er nog wat sneeuw lijkt te liggen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:10 schreef dick_laurent het volgende:
Op je muil gaan door gladheid suckt gewoon, dus ja ik zou ook pissed off zijn en balen.
Zuigt inderdaad. Anderzijds is het vrij typisch Nederlands om met sneeuw en ijzel op een scootertje of fiets te gaan zitten. Je vraagt er nog net niet letterlijk om. Heb er eigenlijk weinig medelijden mee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:10 schreef dick_laurent het volgende:
Wat een gezelligheid weer hier op de vroege morgen ... de typische fok-stoere mannen reacties weerveilig anoniem vanachter je toetsenbordje.
Op je muil gaan door gladheid suckt gewoon, dus ja ik zou ook pissed off zijn en balen.
Maar goed, ik heb ook een hekel aan het rijgedrag van veel scooters, dus hmmmmmja
On topic: het is me toch nog behoorlijk koud geworden vannacht zeg
Vooral nieuw sibeerta heeft zich weer van zn beste kant laten zien!
Is dat ooit voorspeld dan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:43 schreef warhamstr het volgende:
Waar blijft de 10cm sneeuw in Z-Holland?
Drie jaar geleden een keertje toch?quote:
Ach maandag weer voorjaarsweer:quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ook met mijn Tomos, in een bocht, middenin het centrum. Ik bleef even liggen van schaamtequote:Op donderdag 21 januari 2016 07:32 schreef Resistor het volgende:
Een echte vent gaat niet op zijn plaat, maar glijdt meteen 10m door. En dan opstaan en weer doorgaan.
Oh nee, plastic bak op wielen heeft dan meer schade dan een kapot handvat en voetsteun(Tomos, ging met iets van 30km/h onderuit bij een rotonde... alweer 19 jaar geleden
)
bij scooters kan het ook wel meevallen, bij mijn bezorgcollegas die waren gevallen was er meestal niks van te zien, behalve een dubbelgevouwen pizza hahaquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook met mijn Tomos, in een bocht, middenin het centrum. Ik bleef even liggen van schaamtemaar toen was het ook opstaan en weer doorgaan, haha. Mijn Tomos had gelukkig geen schade, het enige dat schade had was mijn knie.
Nogmaals :quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ach maandag weer voorjaarsweer:
[ afbeelding ]
Jij zou gaan lopen? Ik heb geen scooter en heb er ook niks mee, maar ik fiets wel gewoon. Heb geen auto. Ik vind lopen niet erg, maar fietsen gaat net ff wat sneller. Hier is het overigens ook nog niet heel erg glad geweest ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2016 08:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Zuigt inderdaad. Anderzijds is het vrij typisch Nederlands om met sneeuw en ijzel op een scootertje of fiets te gaan zitten. Je vraagt er nog net niet letterlijk om. Heb er eigenlijk weinig medelijden mee.
Als het erg glad is, dan zou ik inderdaad de fiets of scooter of motor even laten staan. Lopen inderdaad. Of OV. Of auto. Of meerijden met een collega.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij zou gaan lopen? Ik heb geen scooter en heb er ook niks mee, maar ik fiets wel gewoon. Heb geen auto. Ik vind lopen niet erg, maar fietsen gaat net ff wat sneller. Hier is het overigens ook nog niet heel erg glad geweest ofzo
Het was gevaarlijk glad op sommige stukken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:07 schreef dick_laurent het volgende:
Vanmorgen zou het ook glad moeten zijn geweest... mja weinig van gemerkt gelukkig.
En ja, ik heb gefietst naar mijn werk terwijl ik gewoon een auto heb, maar auto heb ik meer puur als luxe ding en ik wil gewoon ook in beweging blijven, dus probeer ik zo vaak mogelijk gewoon te fietsen naar mn werk(en tis n dik half uur fietsen
)
Hup, in je korte broek jij!quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:10 schreef Dven het volgende:
Veliko Tarnovo is gevallen. 0.3 graden momenteel
Moet zeggen dat het gisteren bij -4 en zonnig weer prettiger was dan de bewolkte 0.3 van nuquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hup, in je korte broek jij!
Dat is omdat het daar altijd zonnig en onbewolkt is, en de hemel er hier meestal zo uitziet:quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh nog koud daar! In Limburg gisteren al 4 en nu 5. Gaat weer de goede kant op.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Live uit een wolk:
[ afbeelding ]
Men zegt dat er vroeger een A4 liep, maar of de geruchten waar zijn zullen we nooit te weten komen.
Haha, het is inderdaad nu ook zonnig en blauw.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is omdat het daar altijd zonnig en onbewolkt is, en de hemel er hier meestal zo uitziet:
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, het is inderdaad nu ook zonnig en blauw.
bleh, ik verwacht bij mijn zonnepanelen 0 kWh vandaagquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook fijn voor mijn zonnepanelen.
Joh, het was zondag en maandag prachtig weer, dus wat zeur je nou. Het wordt juist zo grijs omdat er opwarming begint aan te komenquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:11 schreef dick_laurent het volgende:
Hele dag mistig en intens grijs gebleven @ Utrecht. Was ook wel weer te verwachten![]()
Dit is dus wat ik bedoel met koud weer in NL... die strakblauwe lucht krijg je toch niet, tenzij je in Zeeland of Limburg woont
Dus ja dan maar liever de zuidwest stroming en grijs met 9 graden, als het toch een grijze soep moet blijven
Zondag was inderdaad wel mooi ja, die geef ik je.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Joh, het was zondag en maandag prachtig weer, dus wat zeur je nou. Het wordt juist zo grijs omdat er opwarming begint aan te komen
Zie ook:quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:50 schreef INViCTuS het volgende:
In delen van de VS krijgen ze weer eens een blizzard.
Maar hier is die opwarming er al (het was gisteren 4 en vandaag 5 graden) en toch is het de hele dag blauw.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Joh, het was zondag en maandag prachtig weer, dus wat zeur je nou. Het wordt juist zo grijs omdat er opwarming begint aan te komen
Toch even Tshirtjesweer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:24 schreef Dven het volgende:
Weer onder nul. Toch 3,5 uur vorstloos geweest
Zag overal korte rokjesquote:
Begrijpelijk. Alles boven 0 is prima. Onder 0 is rot, sneeuwkansen, gladheid. Doe mij maar gewoon 12 graden en droog.quote:
Niet mee eens.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Alles boven 0 is prima. Onder 0 is rot, sneeuwkansen, gladheid. Doe mij maar gewoon 12 graden en droog.
Deels mee eens. Maak er dan gewoon gelijk 22 graden en droog vanquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Alles boven 0 is prima. Onder 0 is rot, sneeuwkansen, gladheid. Doe mij maar gewoon 12 graden en droog.
Boven nul heb je ook sneeuwkansen en mogelijke gladheid. Buiten dat wordt het wel eens tijd dat mannen zich niet meer als meisjes gedragen bij de eerste de beste temperaturen onder nul.quote:
Ja maar deze tijd van het jaar....quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Deels mee eens. Maak er dan gewoon gelijk 22 graden en droog van
Ik heb een hekel aan de auto krabben, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Boven nul heb je ook sneeuwkansen en mogelijke gladheid. Buiten dat wordt het wel eens tijd dat mannen zich niet meer als meisjes gedragen bij de eerste de beste temperaturen onder nul.
Ja, hoiquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:11 schreef Dven het volgende:
Volgens mij houdt een zekere poster in dit topic niet van jassen maar ik weet het niet zeker
Jassenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:11 schreef Dven het volgende:
Volgens mij houdt een zekere poster in dit topic niet van jassen maar ik weet het niet zeker
mijn persoonlijke alert melder stuurde me een DM dat ik gezocht werdquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:14 schreef Nattekat het volgende:
DJMO! Ik heb een mistige foto
Meestal werkt dat.
Wie?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn persoonlijke alert melder stuurde me een DM dat ik gezocht werd![]()
je hebt m'n mailadres toch?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Live uit een wolk:
[ afbeelding ]
Men zegt dat er vroeger een A4 liep, maar of de geruchten waar zijn zullen we nooit te weten komen.
quote:
ik ben er toch?quote:mijn persoonlijke alert melder, dat zei ik toch ?
Wat?
Als je niet zou komen zet ik hem er gewoon zelf in
ah, ik heb 'm opgeslagen. even uploaden naar de serverquote:
Nah, ik werk niet voor minder dan direct aan de beurt komenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
ik ben er toch?
djmo@fok.nl, ben je zaterdag aan de beurt
De weersberichten worden te populair. Mijn 5 dagen oude foto was vandaag pas aan de beurtquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, ik werk niet voor minder dan direct aan de beurt komen
Zaterdag is het niet mistig meer.
fixed.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:23 schreef Dven het volgende:
[..]
De weersberichten worden te populair eindelijk wat bekender. Mijn 5 dagen oude foto was vandaag pas aan de beurt
morgen ligt er ook geen sneeuw meerquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, ik werk niet voor minder dan direct aan de beurt komen
Zaterdag is het niet mistig meer.
Die foto is alweer 5 dagen oudquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
morgen ligt er ook geen sneeuw meer
de foto die er morgen bij staat, heb ik gisteren gekregen.quote:
Maar is 5 dagen oudquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
de foto die er morgen bij staat, heb ik gisteren gekregen.
hoe bedoel je?! !quote:
Ik zie nu pas dat die vijf nergens op slaatquote:
de foto die vanmorgen bij het weerbericht stond was van een dag of vijf terug, van dvenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die vijf nergens op slaat
Een paar* dagen geleden
Goed nieuws voor Bulgarije. De koude episode mag wel weer even naar een aangename lente-episodequote:Op donderdag 21 januari 2016 22:30 schreef INViCTuS het volgende:
Echt voorjaar wordt het volgende week in ieder geval niet. Eerder herfstiger: winderig en nat!
Europees model in lijn met GFS. Vrij zacht en sterk wisselvallig volgende week. Snoeiharde weststroming
[ afbeelding ]
Je bent een beetje als een telecom- of energiemaatschappij. Nieuwe klanten voorrang geven boven je vaste klantenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
de foto die vanmorgen bij het weerbericht stond was van een dag of vijf terug, van dvenik kreeg stomtoevallig afgelopen week twee foto's per mail van users van wie ik nog nooit iets geplaatst heb. Die heb ik even voorrang gegeven boven het aanbod van de vaste aanbieders
vandaar dat ik nu een beetje achterloop zeg maar
en dat is precies de reden waarom ik bij online.nl ben weggegaanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent een beetje als een telecom- of energiemaatschappij. Nieuwe klanten voorrang geven boven je vaste klanten![]()
terrasheater (of hoe heten die dingen?) bij je auto neerzettenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:48 schreef Nattekat het volgende:
H, het zonnetje is net iets te zwak en het ijs op mijn auto net iets te vervelend
Standkachel werkt beterquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
terrasheater (of hoe heten die dingen?) bij je auto neerzetten
Ach dat ging er zo af vanmorgen en de zon scheen toen nog niet eens. Nu moet je niet zo piepen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:48 schreef Nattekat het volgende:
H, het zonnetje is net iets te zwak en het ijs op mijn auto net iets te vervelend
Aan n kant ging het er makkelijk af, maar de vier andere ramen was het gewoon twee lagen wegkrabbenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Ach dat ging er zo af vanmorgen en de zon scheen toen nog niet eens. Nu moet je niet zo piepen.
Maar hoop dat het morgen om 9 uur wel een stuk warmer is dan nu.
Ik heb zo'n isolatiedeken achtig ding op de voorruit liggen, werkt perfect. Alleen de twee voorste zijruitjes even openkrabben. De rest is niet boeiend of ontdooit elektriek.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Aan n kant ging het er makkelijk af, maar de vier andere ramen was het gewoon twee lagen wegkrabben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:24 schreef Pagan het volgende:
Wit, zonnig en -3 in Slochteren.Leuk, dat ijs wat nog her en der ligt. Soms vergeet je het even. Ik stapte mijn auto uit op de parkeerplaats en viel direct omdat ik op ijs geparkeerd stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom heb ik liever dit dan boven nul en grauw in de winter. Dan heb ik echt zo'n oostblokgevoelquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:26 schreef dick_laurent het volgende:
Shit, het is echt alsof je in de Efteling woont
Ik zou bijna willen emigreren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom heb ik liever dit dan boven nul en grauw in de winter. Dan heb ik echt zo'n oostblokgevoel
In de zomer is het ook prachtig maar als alles in de winter zo grauw en grijs is....
Hangt ervan af waar je zit. Hier in de stad inderdaad glasvezelquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:15 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen emigreren.
Hebben ze daar dikke glasvezel verbindingen?
Het is dat ik niet weet hoe ik m'n centen daar moet verdienen, maar anders had ik direct mijn spullen gepaktquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je zit. Hier in de stad inderdaad glasvezel
Op het platteland is het internet bar maar in de steden is internet van topkwaliteit. Wereldkwaliteit bijna. En spotgoedkoop. Ik betaal voor internet/telefonie/TV omgerekend een kleine tien euro per maand.Met internationaal voetbal (zelfs veel matchen uit de eredivisie
)
Freelancen he, zoals de ongeveer 100 andere NL/BE'ers hierquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:03 schreef hangtime het volgende:
[..]
Het is dat ik niet weet hoe ik m'n centen daar moet verdienen, maar anders had ik direct mijn spullen gepakt
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik zie het vaak terugkomen dat een ssw de kans op winter bij ons vergroot.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:56 schreef Nattekat het volgende:
De stratosfeer heeft zo goed als geen invloed op het weer. Hooguit wat extra instabiliteit, maar daar hebben we nu niks aan.
Ik had het wel wat anders verwacht vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had het wel wat anders verwacht vandaag.
Dacht zon, graad of 11 en mooi.
Maar het is 6 graden en wolkig
De 11 graden gaan we komende 2 weken vaker wel zien dan niet.quote:
Ik vermoed toch ergens 2e helft februari / begin maart nog wel wat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De 11 graden gaan we komende 2 weken vaker wel zien dan niet.
Ik denk dat we de winter hebben gehad in die 3 koudere dagen.
En dat zou 450 () zijn.
In maart begint de verregende lente... Ik denk dat het op een nachtvorstje na niks meer met winter te maken gaat hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik vermoed toch ergens 2e helft februari / begin maart nog wel wat.
Gewoon gas bijgeven hquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:46 schreef WEST het volgende:
Wel mooi die zon. Maar het was vanmorgen best nog wel gladik reed met de auto op een nagenoeg lege parkeerterrein en zo ineens ging de achterkant z'n eigen leven leiden
maar alles ook zo weer onder controle.
Scheelt wel een slipcursus.quote:
Ach hebben jullie ook een keer wat! Nu is het juist in Limburg bewolkt. Maar wel weer lekker zacht.quote:
Er is in ieder geval iemand lekker aan het sneeuwschuiven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:08 schreef Adrie072 het volgende:
Livestream New York, met op de achtergrond n ronkende sneeuwschuiver.
quote:Blizzard Warning in Effect for NYC until Sunday Morning
The National Weather Service has issued a Blizzard Warning for all of New York City until Sunday at 7 AM. A Coastal Flood Warning is also in effect for parts of NYC.
The system is forecast to bring heavy snow along with strong and potentially damaging winds. Total snow accumulation is expected to be 20 to 25 inches with locally higher amounts possible.
State of Emergency Declared
Governor Cuomo has issued a state of emergency for New York City, Long Island, and Lower Husdon Valley. Read the Press Release
Mayor de Blasio Issues Travel Ban
The Mayor has issued a travel ban for all of New York City. The Mayor restricted travel in all cases except emergencies beginning at 2:30 PM today. Read the Executive Order
Mass Transit Disruption
Due to inclement weather conditions, all Long Island Rail Road service, Metro-North Railroad service, and elevated subway lines are suspended effective as of 4:00 PM. For additional information, go to: http://alert.mta.info/
Winter Weather Emergency Declaration
Mayor de Blasio has issued a Winter Weather Emergency Declaration from 8 AM until midnight on Saturday, January 23.
oRead the press release
-------------------
For real-time weather information, visit the National Weather Service.
Take Steps to Prepare and Stay Informed
oFor tips and information about how to prepare for winter-weather related dangers and steps you can take to stay safe, check out the NYC Hazards: Winter Weather webpages.
oNew Yorkers are encouraged to sign up for Notify NYC, the City's free emergency notification system. Through Notify NYC, New Yorkers can receive phone calls, text messages, and/or emails alerts about traffic and transit disruptions and other emergencies. To sign up for Notify NYC, call 311, visit NYC.gov/notifynyc, or follow @NotifyNYC on Twitter.
oCall 311 or contact 311 online for non-emergency situations. Call 911 if you are in immediate danger.
http://www1.nyc.gov/site/severeweather/index.page
Das een mooie temp om warm water instant in stoom te laten veranderen als je t ergens uit het raam gooitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:59 schreef Dven het volgende:
-20 inmiddels. Steenkoud. Volgens mij heb ik hier nog geen lagere temperatuur meegemaakt. Moet nog wel even doorzakken aangezien het officiele record op -36 staat. Als het toch al koud is..
Ja zoiets, maar niet echt sneeuw volgens mij.quote:
Het bevriest meteen. Omdat het allemaal kleine druppeltjes zijn, zie je er alleen zo weinig van.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar niet echt sneeuw volgens mij.
Heb het ook wel eens kunnen doen hier. Zag er wel tof uit, maar ik vond het niet echt sneeuw worden dacht ik... Het loste gewoon zo'n beetje op. Toen was het -18 geloof ik.
2009 Niet meegemaakt?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef dick_laurent het volgende:
Damn![]()
Ok, ondanks dat ik niet van sneeuw houd zou ik het stiekem wel eens voor een keer willen meemaken, zo'n enoooorme lading sneeuw dat gewoon het hele dagelijkse leven compleet ontregeld wordt en haast niemand meer naar zn werk kan.
Of, ja hoe handelen ze het daar? Bedoel....het leven daar moet toch doorgaan lijkt me? Sneeuwschuivers inzetten etc?
Hebben wij die in NL wel voldoende? Volgens mij zouden we hier echt totally f*cked zijn hoor haha, zijn we totaal niet op voorbereid!
Jammer dat de video offline is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:08 schreef Adrie072 het volgende:
Livestream New York, met op de achtergrond n ronkende sneeuwschuiver.
Die komen voorlopig niet weg daar die autosquote:
Hahahah wat? Ik dacht halverwege het filmpje van, nou dit zal het wel zo'n beetje zijn... maar toen ging het door, en door, en door, en door..... hahaha ik heb echt met open mond zitten kijken. Bizar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op zondag 24 januari 2016 19:59 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
En de rest in de spoilerje maakt het me wel weer lastig he? Kreeg net vier foto's per mail binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er n en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Alles kan wachtenquote:Op zondag 24 januari 2016 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
je maakt het me wel weer lastig he? Kreeg net vier foto's per mail binnen
Je bent zelf een lekker zonnetjequote:
Ik zal jou eens naar Rusland sturenquote:Op maandag 25 januari 2016 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer terug naar Rusland, zoals het hoort
Wacht even op de zomerquote:Op maandag 25 januari 2016 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naar Rusland sturen
Ik ben er geweest, in de herfst, dus het was "slechts" 0 graden toen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naar Rusland sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |