Die van mij is best gewild nog maar ze is aan me gehecht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe verkoop je je vrouw?
Altijd met verlies
BBmetRquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef FANN het volgende:
Brune Bonen met rijst
[ afbeelding ]
Ik had geen groene paprika, maar met rood en geel gaat ook![]()
en mijn nieuwe lepel
Lijkt me lastig eten met die knik erin.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef FANN het volgende:
Brune Bonen met rijst
[ afbeelding ]
Ik had geen groene paprika, maar met rood en geel gaat ook![]()
en mijn nieuwe lepel
Een Uri Geller lepel set..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me lastig eten met die knik erin.
3.5" intern graagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ff voor je rondkijken om leuke prijs te maken.
Zag 2 week terug of zo een Docu over de geheime missie van 007 Uriquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die grap is wel erg oud inmiddels.
Uri is een charlatan en een geldwolf.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag 2 week terug of zo een Docu over de geheime missie van 007 Uri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Wilde je dan beweren dat zijn trucjes geloofwaardig zijn en dat ie het niet voor het geld doet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
Daarover laat ik me hier niet uit.... Je weet maar nooit
Hij werkte undercover voor de Mossad en de CIA ... Was betrokken bij verschillende acties ...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wilde je dan beweren dat zijn trucjes geloofwaardig zijn en dat ie het niet voor het geld doet?
Nee over zijn afkomst, je weet maar nooit of er hier een Israëlier zitquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wilde je dan beweren dat zijn trucjes geloofwaardig zijn en dat ie het niet voor het geld doet?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij werkte undercover voor de Mossad en de CIA ... Was betrokken bij verschillende acties ...
Of een Duitser.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee over zijn afkomst, je weet maar nooit of er hier een Israëlier zit
Mijn ouwe Opa'squote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Opa was een...![]()
Nee hoor![]()
afwassen!!!!!!
met de handgeen machine .........................
Dat was mijn echte opa gedurende de oorlog, die had geen zin om ondergronds de mijnen in te gaan, die andere echte opa zat wel in de mijnen en was op 42 jarige lftd versleten, stoflongen, heeft nog tot zijn 76e aan de zuurstof gezeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ouwe Opa's
Nooit gekend helaas... Alleen die aangetrouwde fake opa .... fietsenmaker was ie
Was het een zeeman?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn opa had een tattoo, een nummer.
In een kamp neem ik aan, in Duitsland.quote:
Oh ja ... natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In een kamp neem ik aan, in Duitsland.
Ken mensen die dat ook hadden.
Halve zigeuner.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In een kamp neem ik aan, in Duitsland.
Ken mensen die dat ook hadden.
Zeemannen hadden een anker of een naakte schone.quote:
Daar ging ik al vanuit.quote:
Mijn pa was nog net te jong, heeft wel alle klassen van de lagere school dubbel gedaan en daarna toen mijn opa weer terugkwam de fabriek in op zijn 14e.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanuit.
Op de rechteronderarm heb ik die nummers wel gezien.
Mijn opa van vaderskant was van 1898.quote:
Dat is zonde.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
De geschiedenis van groot gedeelte mijn familie is verdwenen in 2e wereldoorlog.
Dus jij hebt ook die achternaamquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zus van mijn vader kwam thuis net na bevrijding met Poolse soldaat die dezelfde achternaam had
Een riviertje ergens in Pruisen.quote:
Die zijn stuk langer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn als een Griekse naam
Altijd hetzelfde, eindigt allemaal op ..............'os' of '...............is'.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn als een Griekse naam
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde, eindigt allemaal op ..............'os' of '...............is'.
Namen zijn veelal streekgebonden, de meeste Polen eindigen op .....'ski'.quote:
Ik ben zoals ik ben......daar moet je het mee doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mo is wat serieus soms maar verder wel ok.
130 euro.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
Zou dat nou iets zijn voor in je bureaustoel?![]()
http://www.kijkshop.nl/pr(...)iatsu-massage-mg206/
Ja dan ga ik wel googelen voor iets goedkopers natuurlijk, maar geen idee of het ook een beetjequote:
Volgens mij is het allemaal 'KUL'.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan ga ik wel googelen voor iets goedkopers natuurlijk, maar geen idee of het ook een beetje
werkt![]()
het klinkt wel lekker
Niet om continu aan te hebben staan lijk mequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
Zou dat nou iets zijn voor in je bureaustoel?![]()
http://www.kijkshop.nl/pr(...)iatsu-massage-mg206/
Nee, maar nu op dit moment zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet om continu aan te hebben staan lijk me
Bij mn tandarts staat een massagestoel met zo'n massage systeem inside... Tis wel lekker gevoel hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan ga ik wel googelen voor iets goedkopers natuurlijk, maar geen idee of het ook een beetje
werkt![]()
het klinkt wel lekker
Ja ff de stress uit je lijf... De mijne is al bijna weer verdwenen.,,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar nu op dit moment zou wel lekker zijn
lekker voor mij ruggetje, als ik lang stilzit is niet lekkerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ff de stress uit je lijf... De mijne is al bijna weer verdwenen.,,
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ff de stress uit je lijf... De mijne is al bijna weer verdwenen.,,
Wat doet ie ermee?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik een hele goeie heb gevondendie doet zelfs je zitvlak
Ik rook niet Moquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stress voorkomen is beter dan genezen.
Heb je al een dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik een hele goeie heb gevondendie doet zelfs je zitvlak
Met mate een drankje werkt ook prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben aan het zondigen.cheersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben aan het zondigen.Dat je er dan maar van mag genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
'n paar nog wel !!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
Ik heb al een paar borrels achter de kiezen...
Dank je, dat doe ik zeker, bij elke slok zelfs.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat je er dan maar van mag genieten!
en daar ga je niets over vertellenquote:
Dan zal de stress nu wel weg zijn.quote:
Dat is verleden tijd hier.....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
en daar ga je niets over vertellen
Met een massage erbij gaat het wel beter..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zal de stress nu wel weg zijn.
en hoe weet jij dat dan ?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik wist niet dat jij getuige was ...
apartquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ... soms heeft het hosselwerk toch nog enig succes...
Wie was je aan het hosselen, vertel even, zijn we allemaal weer bij.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:34 schreef chufi het volgende:
Ja soms wordt het hier te ingewikkeld..
Was een ouwe hossel van vroeger.. Wel leuk maar nooit iets geworden..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie was je aan het hosselen, vertel even, zijn we allemaal weer bij.![]()
Ik heb een biertje en wat te roken erbij.
Wie is wie?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bellen en onderhandelen over auto op MP is ook lachen.
"Ge vroagt veuls te veul man , ik bied de helft en een bietje."
Station ook?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oud model Laguna veur weinig.
De helft en een suikerbietje toch...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oud model Laguna veur weinig.
Niemand wil zo'n bak nog maar die oude zijn best goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De helft en een suikerbietje toch...
Daar moet je gebruik van maken en je rijdt voor minder dan 1000 euro weer 3 jaartjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niemand wil zo'n bak nog maar die oude zijn best goed.
Dat is wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar moet je gebruik van maken en je rijdt voor minder dan 1000 euro weer 3 jaartjes.
Waar wil jij het over hebben dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
o hoeft niet hoor.. ik constateer t alleen
Geen ideequote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar wil jij het over hebben dan?
Het mag nog steeds over culinair hoor.quote:
Morgen weer pizza bakken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het mag nog steeds over culinair hoor.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wel 1 groot voordeel, je kan erop zitten tijdens uitlaten.
Ja ik weet het.. In de Airfryer...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe wel beetje voorzichtig, die dingen kunnen ontploffen.
meh..ketchupquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Speciaal voor jou met Grunniger mosterd... Nog even geduld en ze zijn klaar
for real ? offe hou je me voor t lapjequote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Allergisch denk ik voor overdosis vitaminen?
Ik eet nooit fruit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
for real ? offe hou je me voor t lapje
De vraag is waar je die stempel hebt zitten.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is waar je die stempel hebt zitten.
Tis een keurmerk..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is waar je die stempel hebt zitten.
hij doet t wel maar niet zoals t moetquote:
De muziek is wel wat vreemd.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij doet t wel maar niet zoals t moet
En wat doe je er allemaal mee? Tegelijk bedoel ik...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn 16 core high end dikke PC heeft weinig moeite met wat adjes, die aan de zijkant zijn sowieso al uit beeld.
Virtualiseren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat doe je er allemaal mee? Tegelijk bedoel ik...
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik speel vandaag de Zwarte Piet idd..
Hele systemen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan kun je wel wat geheugen en rekenkracht gebruiken... Wat virtualiseer je zoal Piet?
Ik heb 1 machine met 8GB geheugen die 2 W2012 R2 kan runnen ... Maar ja wat moet ik er verder mee:)quote:
Een Xeon 8 core op 3.8 GHz en 32 gig ram..Nog dikke videokaart erin.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 1 machine met 8GB geheugen die 2 W2012 R2 kan runnen ... Maar ja wat moet ik er verder mee:)
Ok Wow ... Hoe zit het met die schijven?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Xeon 8 core op 3.8 GHz en 32 gig ram..Nog dikke videokaart erin.
Hier thuis? 2x 4TB en 2x 2TB zoietsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Wow ... Hoe zit het met die schijven?
Heb ik nu ook.. Maar in een NAS danquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier thuis? 2x 4TB en 2x 2TB zoiets
Ik heb alles in 2 PC's, 1 staat onder de TV en andere naast me.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik nu ook.. Maar in een NAS dan
OK maar wel een netwerkje neem ik aanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb alles in 2 PC's, 1 staat onder de TV en andere naast me.
Ja dat loopt zelfs door naar schoonzoon.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar wel een netwerkje neem ik aan
OK.. Virtueel dan neem ik aanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat loopt zelfs door naar schoonzoon.
Ja ach en dan zijn heel andere dingen belangrijk..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar we zijn er beide niet zo fanatiek meer mee, hij is vader en ik ben druk met handel.
koffie, maar thee kan ik op zijn tijd ook waarderenquote:
Hier alleen koffie, veel en sterk. Thee is zo, ehm, sja thee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
koffie, maar thee kan ik op zijn tijd ook waarderen
Veel koffie en inderdaad sterk, maar soms kom je bij mensen die geen koffie in huis hebben en dan ben ik toch blij met een kopje theequote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier alleen koffie, veel en sterk. Thee is zo, ehm, sja thee.
Ja dan is het inderdaad een ander verhaal. Dacht dat het iets voor Engelsen was om weinig of geen koffie te drinken, maar er zijn nog behoorlijk wat mensen hier die de dag starten met thee. Zou een straf op moeten staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
Veel koffie en inderdaad sterk, maar soms kom je bij mensen die geen koffie in huis hebben en dan ben ik toch blij met een kopje thee
Ben jij zo'n koffie-of-bier-man*?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier alleen koffie, veel en sterk. Thee is zo, ehm, sja thee.
Ik ben zo'n vrouwquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben jij zo'n koffie-of-bier-man*?
*man die of koffie, of bier drinkt.
Nee dat niet. In de zomer wel bier, maar verder niet. Water, koffie en wijn is het meestal. En jij dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Water, koffie, vruchtensap, soms een wijntje (rosé), soms cola (liefst koud uit een blikje), in de kroeg of informeel restaurant bier.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet. In de zomer wel bier, maar verder niet. Water, koffie en wijn is het meestal. En jij dan?
En die levende standbeelden dan die geen plek meer hebben...?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:30 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ag-in-amsterdam.html
mooi........
Riep u?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier zonet wat fijne hagel....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:29 schreef FANN het volgende:
Jemig Mo, zit jij al tot je knieën in de sneeuw?![]()
Hier is geen vlokje gevallen![]()
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-van-nederland.html
Lol! Cola is lekker ja, helemaal als het ijskoud is. Dat drink ik niet meer omdat ik een half jaar met een hernia plat lag en een enorme pens kreeg van het niets doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Water, koffie, soms een wijntje (rosé), soms cola (liefst koud uit een blikje), in de kroeg of informeel restaurant bier.
Het staat in volgorde van hoeveelheid trouwens
Zon doet ook een poging in Drenthe. Er ligt een laagje sneeuw, maar dat smelt al aardig weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn?
Zo fijn was het net niet, flinke kogels.
Nu weer zon...
Die gaan even de WW inquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die levende standbeelden dan die geen plek meer hebben...?
Behalve wat hagelbuitjes en vanmorgen 3 minuten natte sneeuw helemaal niks hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zon doet ook een poging in Drenthe. Er ligt een laagje sneeuw, maar dat smelt al aardig weg.
Bij mij gaat t op m'n kont zitten, en die is zo groot dat een blikje cola extra toch niet opvaltquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Cola is lekker ja, helemaal als het ijskoud is. Dat drink ik niet meer omdat ik een half jaar met een hernia plat lag en een enorme pens kreeg van het niets doen.
Echt zo'n pens waarbij je denkt dat je ieder moment kan bevallen.![]()
Met bier zit het er ook zo weer aan, dus vandaar alleen in de zomer, want dan krijg ik beweging zat.
Whehe, daar kan je wel op rekenen en voor hetzelfde geld ligt er wat blad op de rails, dan houdt het helemáál op.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Behalve wat hagelbuitjes en vanmorgen 3 minuten natte sneeuw helemaal niks hier.
Maar de NS zal daar straks wel weer anders over denken...
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij gaat t op m'n kont zitten, en die is zo groot dat een blikje cola extra toch niet opvalt
Je weet het maar nooit. Is er bij jullie nog geen neerslag te bekennen trouwens?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien zitten ze er al in, géén idee of dat illegalen zijn eigenlijk
De straten zijn nat zag ik toen ik uit het raam keek, maar het regent nu niet...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Is er bij jullie nog geen neerslag te bekennen trouwens?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik op Smalbroek geboren ben, no kidding![]()
Hahaha!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik op Smalbroek geboren ben, no kidding![]()
Dat ligt aan het formaat van die stoelquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahaha!Ach, zolang de stoel waar je op zit op zijn plek blijft staan als je opstaat valt het nogal mee.
Dus ze kunnen bij jou gewoon fluitend de hele inboedel onder je kont vandaan slepen zonder dat je er erg in hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:45 schreef FANN het volgende:
[..]
De straten zijn nat zag ik toen ik uit het raam keek, maar het regent nu niet...
Ik hoor sowieso geen ruk als ik mijn oordopjes in heb dus ik pit gewoon verder
En of er leuningen aan zittenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt aan het formaat van die stoel
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt aan het formaat van die stoel
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Je zal het op een terras hebben, waar van die Hartman kleuterstoeltjes staan.
Vandaar dat ik zoveel sloten op mijn deur hebquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus ze kunnen bij jou gewoon fluitend de hele inboedel onder je kont vandaan slepen zonder dat je er erg in hebt.
Ik kan niet meer zonder mijn oordoppen, raak ook lichtelijk in paniek als er eens eentje onder het bed valt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zoveel sloten op mijn deur heb
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder mijn oordoppen, raak ook lichtelijk in paniek als er eens eentje onder het bed valt.
Als het moet dan moet het, maar ik vind het verschrikkelijk om met die dingen te slapen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder mijn oordoppen, raak ook lichtelijk in paniek als er eens eentje onder het bed valt.
Die op maat gemaakte oordoppen zijn echt een genot, je voelt ze niet. Ze zijn ook heerlijk op vakantie of als ik even eenn dutje in de tuin op balkon wil doen, doppen in en ogen dichtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heb ik ookaar ik heb niet van die maatdingen zoals jij dus ik altijd een reservepaar,
dat zijn van die kneedbare![]()
Ik gebruik sowieso iedere maand nieuween dan koop ik dus ook weer een reservepaar...
Best welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:07 schreef Leandra het volgende:
Beetje doof zijn heeft toch zo z'n voordelen lees ik wel...
Ik heb op maat gemaakte, die voel je niet, maar sluiten wel heel goed af. Het kost wat, maar dat heb je wat ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het moet dan moet het, maar ik vind het verschrikkelijk om met die dingen te slapen.
Ik hoor alles, ook met de meest dempende oordoppen, dus die dingen moet ik zowat tot op mijn trommelvliezen duwen. En dat voelt niet fijn...
Hoe sluiten die af?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb op maat gemaakte, die voel je niet, maar sluiten wel heel goed af. Het kost wat, maar dat heb je wat ook
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:03 schreef Leandra het volgende:
die zijn toch om je voeten op te leggen?
Nee, niet door druk, gewoon door de juiste pasmaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe sluiten die af?
Door druk of...?
Ik heb er wel over gedacht, maar omdat ik bij de meesten nog alles hoor twijfel ik of het zinvol is.
Voor concerten heb ik ze wel op maat, maar die zijn niet volledig dempend...
soms welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:07 schreef Leandra het volgende:
Beetje doof zijn heeft toch zo z'n voordelen lees ik wel...
Ga ik nog wel een keer doen Deesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die op maat gemaakte oordoppen zijn echt een genot, je voelt ze niet. Ze zijn ook heerlijk op vakantie of als ik even eenn dutje in de tuin op balkon wil doen, doppen in en ogen dicht
Soporen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Destijds had ik van die gele wegwerp oordoppen in op het werk, maar daar kreeg ik sop oren van.
Ja echt dat er vocht uit kwam zetten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soporen?
Die dingen zitten wel super irritant.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja echt dat er vocht uit kwam zetten.
Daar was ik ook bang voor, dus liet ik het maar uit. Misschien dat op maat gemaakte daar geen last van hebben, maar nu is het niet meer nodig ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nog nooit gehad hoor, klinkt bijna als een soort ontsteking ofzo
Dat is duidelijk een geval van soporenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja echt dat er vocht uit kwam zetten.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een geval van soporen
Neuh, je oor is niet voor niets open, bij mensen met hoortoestellen zie je ook wel dat het een probleem kan worden dat het oorsmeer niet kan drogen of weg kan, en dan lijkt het alsof je meer oorsmeer aanmaakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nog nooit gehad hoor, klinkt bijna als een soort ontsteking ofzo
ah.. in elk geval heb ik het gelukkig (nog) nooit gehad....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, je oor is niet voor niets open, bij mensen met hoortoestellen zie je ook wel dat het een probleem kan worden dat het oorsmeer niet kan drogen of weg kan, en dan lijkt het alsof je meer oorsmeer aanmaakt.
Je keel, neus en oor staan met elkaar in verbinding (KNO-arts), als je een van 3 afsluit kan dat gewoon effect hebben, zie het als het afsluiten van de ontluchting bij de wasmachineafvoer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. in elk geval heb ik het gelukkig (nog) nooit gehad....
en als je alle drie tegelijk afsluit hoor je nooit meer ietsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je keel, neus en oor staan met elkaar in verbinding (KNO-arts), als je een van 3 afsluit kan dat gewoon effect hebben, zie het als het afsluiten van de ontluchting bij de wasmachineafvoer.
Lekker goedkoop ook!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
en als je alle drie tegelijk afsluit hoor je nooit meer iets
Thanks!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, niet door druk, gewoon door de juiste pasmaat.
Mijnese zijn ook niet volledig dempend, maar als mijn man naast me ligt en iets tegen me zegt hoor ik een gemompel en moet ik mijn oordoppen even wat losser doen, omdat ik anders niet hoor wat hij zegt.
Op maat gemaakte doppen zijn ook niet echt goedkoop, dus kan je het ook niet even uitproberen.
Ik wist niet zeker of ie geschikt voor daar is....quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:29 schreef FANN het volgende:
Jemig Mo, zit jij al tot je knieën in de sneeuw?![]()
Hier is geen vlokje gevallen![]()
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-van-nederland.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |