Dus jij hebt ook die achternaamquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zus van mijn vader kwam thuis net na bevrijding met Poolse soldaat die dezelfde achternaam had
Een riviertje ergens in Pruisen.quote:
Die zijn stuk langer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn als een Griekse naam
Altijd hetzelfde, eindigt allemaal op ..............'os' of '...............is'.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn als een Griekse naam
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde, eindigt allemaal op ..............'os' of '...............is'.
Namen zijn veelal streekgebonden, de meeste Polen eindigen op .....'ski'.quote:
Ik ben zoals ik ben......daar moet je het mee doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mo is wat serieus soms maar verder wel ok.
130 euro.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
Zou dat nou iets zijn voor in je bureaustoel?![]()
http://www.kijkshop.nl/pr(...)iatsu-massage-mg206/
Ja dan ga ik wel googelen voor iets goedkopers natuurlijk, maar geen idee of het ook een beetjequote:
Volgens mij is het allemaal 'KUL'.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan ga ik wel googelen voor iets goedkopers natuurlijk, maar geen idee of het ook een beetje
werkt![]()
het klinkt wel lekker
Niet om continu aan te hebben staan lijk mequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
Zou dat nou iets zijn voor in je bureaustoel?![]()
http://www.kijkshop.nl/pr(...)iatsu-massage-mg206/
Nee, maar nu op dit moment zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet om continu aan te hebben staan lijk me
Bij mn tandarts staat een massagestoel met zo'n massage systeem inside... Tis wel lekker gevoel hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan ga ik wel googelen voor iets goedkopers natuurlijk, maar geen idee of het ook een beetje
werkt![]()
het klinkt wel lekker
Ja ff de stress uit je lijf... De mijne is al bijna weer verdwenen.,,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar nu op dit moment zou wel lekker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |