Die van mij is best gewild nog maar ze is aan me gehecht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe verkoop je je vrouw?
Altijd met verlies
BBmetRquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef FANN het volgende:
Brune Bonen met rijst
[ afbeelding ]
Ik had geen groene paprika, maar met rood en geel gaat ook![]()
en mijn nieuwe lepel
Lijkt me lastig eten met die knik erin.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef FANN het volgende:
Brune Bonen met rijst
[ afbeelding ]
Ik had geen groene paprika, maar met rood en geel gaat ook![]()
en mijn nieuwe lepel
Een Uri Geller lepel set..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me lastig eten met die knik erin.
3.5" intern graagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ff voor je rondkijken om leuke prijs te maken.
Zag 2 week terug of zo een Docu over de geheime missie van 007 Uriquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die grap is wel erg oud inmiddels.
Uri is een charlatan en een geldwolf.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag 2 week terug of zo een Docu over de geheime missie van 007 Uri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Wilde je dan beweren dat zijn trucjes geloofwaardig zijn en dat ie het niet voor het geld doet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
Daarover laat ik me hier niet uit.... Je weet maar nooit
Hij werkte undercover voor de Mossad en de CIA ... Was betrokken bij verschillende acties ...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wilde je dan beweren dat zijn trucjes geloofwaardig zijn en dat ie het niet voor het geld doet?
Nee over zijn afkomst, je weet maar nooit of er hier een Israëlier zitquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wilde je dan beweren dat zijn trucjes geloofwaardig zijn en dat ie het niet voor het geld doet?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij werkte undercover voor de Mossad en de CIA ... Was betrokken bij verschillende acties ...
Of een Duitser.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee over zijn afkomst, je weet maar nooit of er hier een Israëlier zit
Mijn ouwe Opa'squote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Opa was een...![]()
Nee hoor![]()
afwassen!!!!!!
met de handgeen machine .........................
Dat was mijn echte opa gedurende de oorlog, die had geen zin om ondergronds de mijnen in te gaan, die andere echte opa zat wel in de mijnen en was op 42 jarige lftd versleten, stoflongen, heeft nog tot zijn 76e aan de zuurstof gezeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ouwe Opa's
Nooit gekend helaas... Alleen die aangetrouwde fake opa .... fietsenmaker was ie
Was het een zeeman?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn opa had een tattoo, een nummer.
In een kamp neem ik aan, in Duitsland.quote:
Oh ja ... natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In een kamp neem ik aan, in Duitsland.
Ken mensen die dat ook hadden.
Halve zigeuner.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In een kamp neem ik aan, in Duitsland.
Ken mensen die dat ook hadden.
Zeemannen hadden een anker of een naakte schone.quote:
Daar ging ik al vanuit.quote:
Mijn pa was nog net te jong, heeft wel alle klassen van de lagere school dubbel gedaan en daarna toen mijn opa weer terugkwam de fabriek in op zijn 14e.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanuit.
Op de rechteronderarm heb ik die nummers wel gezien.
Mijn opa van vaderskant was van 1898.quote:
Dat is zonde.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
De geschiedenis van groot gedeelte mijn familie is verdwenen in 2e wereldoorlog.
Dus jij hebt ook die achternaamquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zus van mijn vader kwam thuis net na bevrijding met Poolse soldaat die dezelfde achternaam had
Een riviertje ergens in Pruisen.quote:
Die zijn stuk langer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn als een Griekse naam
Altijd hetzelfde, eindigt allemaal op ..............'os' of '...............is'.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn als een Griekse naam
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde, eindigt allemaal op ..............'os' of '...............is'.
Namen zijn veelal streekgebonden, de meeste Polen eindigen op .....'ski'.quote:
Ik ben zoals ik ben......daar moet je het mee doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mo is wat serieus soms maar verder wel ok.
130 euro.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
Zou dat nou iets zijn voor in je bureaustoel?![]()
http://www.kijkshop.nl/pr(...)iatsu-massage-mg206/
Ja dan ga ik wel googelen voor iets goedkopers natuurlijk, maar geen idee of het ook een beetjequote:
Volgens mij is het allemaal 'KUL'.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan ga ik wel googelen voor iets goedkopers natuurlijk, maar geen idee of het ook een beetje
werkt![]()
het klinkt wel lekker
Niet om continu aan te hebben staan lijk mequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
Zou dat nou iets zijn voor in je bureaustoel?![]()
http://www.kijkshop.nl/pr(...)iatsu-massage-mg206/
Nee, maar nu op dit moment zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet om continu aan te hebben staan lijk me
Bij mn tandarts staat een massagestoel met zo'n massage systeem inside... Tis wel lekker gevoel hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan ga ik wel googelen voor iets goedkopers natuurlijk, maar geen idee of het ook een beetje
werkt![]()
het klinkt wel lekker
Ja ff de stress uit je lijf... De mijne is al bijna weer verdwenen.,,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar nu op dit moment zou wel lekker zijn
lekker voor mij ruggetje, als ik lang stilzit is niet lekkerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ff de stress uit je lijf... De mijne is al bijna weer verdwenen.,,
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ff de stress uit je lijf... De mijne is al bijna weer verdwenen.,,
Wat doet ie ermee?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik een hele goeie heb gevondendie doet zelfs je zitvlak
Ik rook niet Moquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stress voorkomen is beter dan genezen.
Heb je al een dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik een hele goeie heb gevondendie doet zelfs je zitvlak
Met mate een drankje werkt ook prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben aan het zondigen.cheersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben aan het zondigen.Dat je er dan maar van mag genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
'n paar nog wel !!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
Ik heb al een paar borrels achter de kiezen...
Dank je, dat doe ik zeker, bij elke slok zelfs.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat je er dan maar van mag genieten!
en daar ga je niets over vertellenquote:
Dan zal de stress nu wel weg zijn.quote:
Dat is verleden tijd hier.....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
en daar ga je niets over vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |