Die van mij is best gewild nog maar ze is aan me gehecht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe verkoop je je vrouw?
Altijd met verlies
BBmetRquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef FANN het volgende:
Brune Bonen met rijst
[ afbeelding ]
Ik had geen groene paprika, maar met rood en geel gaat ook![]()
en mijn nieuwe lepel
Lijkt me lastig eten met die knik erin.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef FANN het volgende:
Brune Bonen met rijst
[ afbeelding ]
Ik had geen groene paprika, maar met rood en geel gaat ook![]()
en mijn nieuwe lepel
Een Uri Geller lepel set..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me lastig eten met die knik erin.
3.5" intern graagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ff voor je rondkijken om leuke prijs te maken.
Zag 2 week terug of zo een Docu over de geheime missie van 007 Uriquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die grap is wel erg oud inmiddels.
Uri is een charlatan en een geldwolf.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag 2 week terug of zo een Docu over de geheime missie van 007 Uri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Wilde je dan beweren dat zijn trucjes geloofwaardig zijn en dat ie het niet voor het geld doet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
Daarover laat ik me hier niet uit.... Je weet maar nooit
Hij werkte undercover voor de Mossad en de CIA ... Was betrokken bij verschillende acties ...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wilde je dan beweren dat zijn trucjes geloofwaardig zijn en dat ie het niet voor het geld doet?
Nee over zijn afkomst, je weet maar nooit of er hier een Israëlier zitquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wilde je dan beweren dat zijn trucjes geloofwaardig zijn en dat ie het niet voor het geld doet?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij werkte undercover voor de Mossad en de CIA ... Was betrokken bij verschillende acties ...
Of een Duitser.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee over zijn afkomst, je weet maar nooit of er hier een Israëlier zit
Mijn ouwe Opa'squote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Opa was een...![]()
Nee hoor![]()
afwassen!!!!!!
met de handgeen machine .........................
Dat was mijn echte opa gedurende de oorlog, die had geen zin om ondergronds de mijnen in te gaan, die andere echte opa zat wel in de mijnen en was op 42 jarige lftd versleten, stoflongen, heeft nog tot zijn 76e aan de zuurstof gezeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ouwe Opa's
Nooit gekend helaas... Alleen die aangetrouwde fake opa .... fietsenmaker was ie
Was het een zeeman?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn opa had een tattoo, een nummer.
In een kamp neem ik aan, in Duitsland.quote:
Oh ja ... natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In een kamp neem ik aan, in Duitsland.
Ken mensen die dat ook hadden.
Halve zigeuner.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In een kamp neem ik aan, in Duitsland.
Ken mensen die dat ook hadden.
Zeemannen hadden een anker of een naakte schone.quote:
Daar ging ik al vanuit.quote:
Mijn pa was nog net te jong, heeft wel alle klassen van de lagere school dubbel gedaan en daarna toen mijn opa weer terugkwam de fabriek in op zijn 14e.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanuit.
Op de rechteronderarm heb ik die nummers wel gezien.
Mijn opa van vaderskant was van 1898.quote:
Dat is zonde.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
De geschiedenis van groot gedeelte mijn familie is verdwenen in 2e wereldoorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |