Hier alleen koffie, veel en sterk. Thee is zo, ehm, sja thee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
koffie, maar thee kan ik op zijn tijd ook waarderen
Veel koffie en inderdaad sterk, maar soms kom je bij mensen die geen koffie in huis hebben en dan ben ik toch blij met een kopje theequote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier alleen koffie, veel en sterk. Thee is zo, ehm, sja thee.
Ja dan is het inderdaad een ander verhaal. Dacht dat het iets voor Engelsen was om weinig of geen koffie te drinken, maar er zijn nog behoorlijk wat mensen hier die de dag starten met thee. Zou een straf op moeten staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
Veel koffie en inderdaad sterk, maar soms kom je bij mensen die geen koffie in huis hebben en dan ben ik toch blij met een kopje thee
Ben jij zo'n koffie-of-bier-man*?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier alleen koffie, veel en sterk. Thee is zo, ehm, sja thee.
Ik ben zo'n vrouwquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben jij zo'n koffie-of-bier-man*?
*man die of koffie, of bier drinkt.
Nee dat niet. In de zomer wel bier, maar verder niet. Water, koffie en wijn is het meestal. En jij dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Water, koffie, vruchtensap, soms een wijntje (rosé), soms cola (liefst koud uit een blikje), in de kroeg of informeel restaurant bier.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet. In de zomer wel bier, maar verder niet. Water, koffie en wijn is het meestal. En jij dan?
En die levende standbeelden dan die geen plek meer hebben...?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:30 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ag-in-amsterdam.html
mooi........
Riep u?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier zonet wat fijne hagel....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:29 schreef FANN het volgende:
Jemig Mo, zit jij al tot je knieën in de sneeuw?![]()
Hier is geen vlokje gevallen![]()
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-van-nederland.html
Lol! Cola is lekker ja, helemaal als het ijskoud is. Dat drink ik niet meer omdat ik een half jaar met een hernia plat lag en een enorme pens kreeg van het niets doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Water, koffie, soms een wijntje (rosé), soms cola (liefst koud uit een blikje), in de kroeg of informeel restaurant bier.
Het staat in volgorde van hoeveelheid trouwens
Zon doet ook een poging in Drenthe. Er ligt een laagje sneeuw, maar dat smelt al aardig weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn?
Zo fijn was het net niet, flinke kogels.
Nu weer zon...
Die gaan even de WW inquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die levende standbeelden dan die geen plek meer hebben...?
Behalve wat hagelbuitjes en vanmorgen 3 minuten natte sneeuw helemaal niks hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zon doet ook een poging in Drenthe. Er ligt een laagje sneeuw, maar dat smelt al aardig weg.
Bij mij gaat t op m'n kont zitten, en die is zo groot dat een blikje cola extra toch niet opvaltquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Cola is lekker ja, helemaal als het ijskoud is. Dat drink ik niet meer omdat ik een half jaar met een hernia plat lag en een enorme pens kreeg van het niets doen.
Echt zo'n pens waarbij je denkt dat je ieder moment kan bevallen.![]()
Met bier zit het er ook zo weer aan, dus vandaar alleen in de zomer, want dan krijg ik beweging zat.
Whehe, daar kan je wel op rekenen en voor hetzelfde geld ligt er wat blad op de rails, dan houdt het helemáál op.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Behalve wat hagelbuitjes en vanmorgen 3 minuten natte sneeuw helemaal niks hier.
Maar de NS zal daar straks wel weer anders over denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |