quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij gaat t op m'n kont zitten, en die is zo groot dat een blikje cola extra toch niet opvalt
Je weet het maar nooit. Is er bij jullie nog geen neerslag te bekennen trouwens?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien zitten ze er al in, géén idee of dat illegalen zijn eigenlijk
De straten zijn nat zag ik toen ik uit het raam keek, maar het regent nu niet...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Is er bij jullie nog geen neerslag te bekennen trouwens?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik op Smalbroek geboren ben, no kidding![]()
Hahaha!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik op Smalbroek geboren ben, no kidding![]()
Dat ligt aan het formaat van die stoelquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahaha!Ach, zolang de stoel waar je op zit op zijn plek blijft staan als je opstaat valt het nogal mee.
Dus ze kunnen bij jou gewoon fluitend de hele inboedel onder je kont vandaan slepen zonder dat je er erg in hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:45 schreef FANN het volgende:
[..]
De straten zijn nat zag ik toen ik uit het raam keek, maar het regent nu niet...
Ik hoor sowieso geen ruk als ik mijn oordopjes in heb dus ik pit gewoon verder
En of er leuningen aan zittenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt aan het formaat van die stoel
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt aan het formaat van die stoel
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Je zal het op een terras hebben, waar van die Hartman kleuterstoeltjes staan.
Vandaar dat ik zoveel sloten op mijn deur hebquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus ze kunnen bij jou gewoon fluitend de hele inboedel onder je kont vandaan slepen zonder dat je er erg in hebt.
Ik kan niet meer zonder mijn oordoppen, raak ook lichtelijk in paniek als er eens eentje onder het bed valt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zoveel sloten op mijn deur heb
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder mijn oordoppen, raak ook lichtelijk in paniek als er eens eentje onder het bed valt.
Als het moet dan moet het, maar ik vind het verschrikkelijk om met die dingen te slapen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder mijn oordoppen, raak ook lichtelijk in paniek als er eens eentje onder het bed valt.
Die op maat gemaakte oordoppen zijn echt een genot, je voelt ze niet. Ze zijn ook heerlijk op vakantie of als ik even eenn dutje in de tuin op balkon wil doen, doppen in en ogen dichtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heb ik ookaar ik heb niet van die maatdingen zoals jij dus ik altijd een reservepaar,
dat zijn van die kneedbare![]()
Ik gebruik sowieso iedere maand nieuween dan koop ik dus ook weer een reservepaar...
Best welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:07 schreef Leandra het volgende:
Beetje doof zijn heeft toch zo z'n voordelen lees ik wel...
Ik heb op maat gemaakte, die voel je niet, maar sluiten wel heel goed af. Het kost wat, maar dat heb je wat ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het moet dan moet het, maar ik vind het verschrikkelijk om met die dingen te slapen.
Ik hoor alles, ook met de meest dempende oordoppen, dus die dingen moet ik zowat tot op mijn trommelvliezen duwen. En dat voelt niet fijn...
Hoe sluiten die af?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb op maat gemaakte, die voel je niet, maar sluiten wel heel goed af. Het kost wat, maar dat heb je wat ook
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:03 schreef Leandra het volgende:
die zijn toch om je voeten op te leggen?
Nee, niet door druk, gewoon door de juiste pasmaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe sluiten die af?
Door druk of...?
Ik heb er wel over gedacht, maar omdat ik bij de meesten nog alles hoor twijfel ik of het zinvol is.
Voor concerten heb ik ze wel op maat, maar die zijn niet volledig dempend...
soms welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:07 schreef Leandra het volgende:
Beetje doof zijn heeft toch zo z'n voordelen lees ik wel...
Ga ik nog wel een keer doen Deesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die op maat gemaakte oordoppen zijn echt een genot, je voelt ze niet. Ze zijn ook heerlijk op vakantie of als ik even eenn dutje in de tuin op balkon wil doen, doppen in en ogen dicht
Soporen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Destijds had ik van die gele wegwerp oordoppen in op het werk, maar daar kreeg ik sop oren van.
Ja echt dat er vocht uit kwam zetten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soporen?
Die dingen zitten wel super irritant.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja echt dat er vocht uit kwam zetten.
Daar was ik ook bang voor, dus liet ik het maar uit. Misschien dat op maat gemaakte daar geen last van hebben, maar nu is het niet meer nodig ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nog nooit gehad hoor, klinkt bijna als een soort ontsteking ofzo
Dat is duidelijk een geval van soporenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja echt dat er vocht uit kwam zetten.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een geval van soporen
Neuh, je oor is niet voor niets open, bij mensen met hoortoestellen zie je ook wel dat het een probleem kan worden dat het oorsmeer niet kan drogen of weg kan, en dan lijkt het alsof je meer oorsmeer aanmaakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nog nooit gehad hoor, klinkt bijna als een soort ontsteking ofzo
ah.. in elk geval heb ik het gelukkig (nog) nooit gehad....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, je oor is niet voor niets open, bij mensen met hoortoestellen zie je ook wel dat het een probleem kan worden dat het oorsmeer niet kan drogen of weg kan, en dan lijkt het alsof je meer oorsmeer aanmaakt.
Je keel, neus en oor staan met elkaar in verbinding (KNO-arts), als je een van 3 afsluit kan dat gewoon effect hebben, zie het als het afsluiten van de ontluchting bij de wasmachineafvoer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. in elk geval heb ik het gelukkig (nog) nooit gehad....
en als je alle drie tegelijk afsluit hoor je nooit meer ietsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je keel, neus en oor staan met elkaar in verbinding (KNO-arts), als je een van 3 afsluit kan dat gewoon effect hebben, zie het als het afsluiten van de ontluchting bij de wasmachineafvoer.
Lekker goedkoop ook!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
en als je alle drie tegelijk afsluit hoor je nooit meer iets
Thanks!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, niet door druk, gewoon door de juiste pasmaat.
Mijnese zijn ook niet volledig dempend, maar als mijn man naast me ligt en iets tegen me zegt hoor ik een gemompel en moet ik mijn oordoppen even wat losser doen, omdat ik anders niet hoor wat hij zegt.
Op maat gemaakte doppen zijn ook niet echt goedkoop, dus kan je het ook niet even uitproberen.
Ik wist niet zeker of ie geschikt voor daar is....quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:29 schreef FANN het volgende:
Jemig Mo, zit jij al tot je knieën in de sneeuw?![]()
Hier is geen vlokje gevallen![]()
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-van-nederland.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |